Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Kysyttiinkö sinulta muka jotain? Kaikki jotka ovat niin pikkusieluisia, että ärsyyntyvät siitä mistä joku muu ärsyyntyy, voi painella sinne missä ei edes pippuri kasva!
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?

Skorpioni
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 12:25 am

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Ei kysytty mutta vastasin silti ja saatan vastata tulevaisuudessakin. :shock:

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Riita poikki ja voita väliin (jonne aurinkoeipaista) JA PIPPURI PERÄÄN! Perään kirjaimellisesti ja pilkulleen!

Jos ette osaa kirjoittaa, menkää johonkin hypnoterapiaan tai ratkaisuhoitoon sisäistämään oppia päähänne! Tai sisäistäkää päänne jonnekin rekkamiehen turkinpippurien sekaan!

Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

jenni82 kirjoitti:Ööh, luuletko sä että ne kirjoittas väärin jos tajuaisi että se sana on väärin??
Jep. Esimerkiksi minä tässä tällä viikolla törmäsin tarpeeseen kirjoittaa "azerbaidzanilainen". Kuten monet muutkin, tiesin kyllä sanan oikein hyvin, mutta en tarkkaan sitä, että miten se kirjoitettiin. Sen sijaan, että olisin arvannut kirjoitustavan, tarkistin sen, jotta en kirjoittaisi sitä väärin. Arvelen, että myös nämä "gebardit" (tai "lebardit" tai "leobardit") ja "dragediat" ovat myös selkeästi tienneet sanan, sillä käyttävät sitä oikeassa paikassa tarkoittamaan oikeaa asiaa. Koska he ovat kirjoittaneet sanan väärin, he eivät ole tottuneita sanan käyttöön, eivätkä siis tiedä, miten se kirjoitetaan. Sen sijaan, että olisivat tarkistaneet kirjoitusasun jostain, he ovat päättäneet arvata ("pakko sen on olla näin") sen ja sana on tästä syystä kirjoitettu väärään muotoon. Tämä on eri asia kuin jos kirjoittaa sanan "virhe" vahingossa muotoon "vrihe" (etenkin kun itse kärsin lukihäiriöstä ja oikeinkirjoitus/lukeminen on välillä ihan saatanallista), koska he ovat tiedostaneet, että kyseessä on vaikea sana heille, mutta eivät siitäkään huolimatta ole tarkistaneet oikeaa kirjoitusasua. Kirjoitusvirheet eivät vituta, kun ovat inhimillisiä, mutta tuollaiset "sivistyssanojen" väärinkirjoitukset laiskuuttaan ottavat päähän niin pirusti!
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."

jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Nepenthe kirjoitti:
jenni82 kirjoitti:Ööh, luuletko sä että ne kirjoittas väärin jos tajuaisi että se sana on väärin??
Jep. Esimerkiksi minä tässä tällä viikolla törmäsin tarpeeseen kirjoittaa "azerbaidzanilainen". Kuten monet muutkin, tiesin kyllä sanan oikein hyvin, mutta en tarkkaan sitä, että miten se kirjoitettiin. Sen sijaan, että olisin arvannut kirjoitustavan, tarkistin sen, jotta en kirjoittaisi sitä väärin. Arvelen, että myös nämä "gebardit" (tai "lebardit" tai "leobardit") ja "dragediat" ovat myös selkeästi tienneet sanan, sillä käyttävät sitä oikeassa paikassa tarkoittamaan oikeaa asiaa. Koska he ovat kirjoittaneet sanan väärin, he eivät ole tottuneita sanan käyttöön, eivätkä siis tiedä, miten se kirjoitetaan. Sen sijaan, että olisivat tarkistaneet kirjoitusasun jostain, he ovat päättäneet arvata ("pakko sen on olla näin") sen ja sana on tästä syystä kirjoitettu väärään muotoon. Tämä on eri asia kuin jos kirjoittaa sanan "virhe" vahingossa muotoon "vrihe" (etenkin kun itse kärsin lukihäiriöstä ja oikeinkirjoitus/lukeminen on välillä ihan saatanallista), koska he ovat tiedostaneet, että kyseessä on vaikea sana heille, mutta eivät siitäkään huolimatta ole tarkistaneet oikeaa kirjoitusasua. Kirjoitusvirheet eivät vituta, kun ovat inhimillisiä, mutta tuollaiset "sivistyssanojen" väärinkirjoitukset laiskuuttaan ottavat päähän niin pirusti!

Pakko sanoa että kun perustelu on näinkin kattava ja oikeesti ilman hattuilua ja ennen kaikkea hemmetin hyvin kirjoitettu. Lupaan ihan joulun kunniaksi tarkastaa ensi kerralla miten kirjoitetaan "vierasmaalainen sana" :D


Muoks ja pistettä ja isoa kirjainta :D
Life. It´s just fucking thing after nother...

-Bastard-
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 9:18 pm

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja -Bastard- »

Oikeestaan en halua vittuilla nyt kenellekkään, mutta sainpa makeat iltanaurut näitä lukiessa :lol: kyllä ootte hauskoja, no mut nythän mä rikon sääntöjä ja kohta on taas jotaan bannia viikkotolkulla sitten kyllä vituttaa....

Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Hannaaaa kirjoitti: joillakin ihmisillä on ehkä myös Omanlaistansa huumorintajua(?) Joillekin sitä tosiaan ei ole luotu niin paljon, että saisi siitä tyydytyksen.
Kotka-Karhula-Haminan länsipuolella huumorista on kuultu ainoastaan huhuja.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Arlene kirjoitti: Kotka-Karhula-Haminan länsipuolella huumorista on kuultu ainoastaan huhuja.
Kyllä pahin paikka mihin olen törmännyt on Hämeen ja Varsinais-Suomen välimaasto. Siellä kuulemma törmää hämäläinen hitaus ja varsinaissuomalainen vittumaisuus ja kyllä oli jäyhää porukkaa. Enintään sit selä takan avauruttii, nii. Oli toiselta puolelta Suomea muuttaneelle aikamoinen paikka. Olin siellä pari kuukautta töissä ja olipahan kokemus.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Jack the Ripper kirjoitti:
Arlene kirjoitti: Kotka-Karhula-Haminan länsipuolella huumorista on kuultu ainoastaan huhuja.
Kyllä pahin paikka mihin olen törmännyt on Hämeen ja Varsinais-Suomen välimaasto. Siellä kuulemma törmää hämäläinen hitaus ja varsinaissuomalainen vittumaisuus ja kyllä oli jäyhää porukkaa. Enintään sit selä takan avauruttii, nii. Oli toiselta puolelta Suomea muuttaneelle aikamoinen paikka. Olin siellä pari kuukautta töissä ja olipahan kokemus.
Vittuuks se sul kuulu jos ennakkoluuloilla mietit ihmisii, täl viikol oon taas sun mainitsemas alueella ja en ees vittuile sul jos näkisin, vittuilisin vaa sun vitun ennakkoluuloistas :D

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja cicero »

Missä menee Hämeen ja Varsinais-Suomen välimaasto? Mietin tässä vaan kun siitä on jo kohtuullisen kauan aikaa kun viimeksi olen Suomessa käynyt :?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"

Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Waakku »

cicero kirjoitti:Missä menee Hämeen ja Varsinais-Suomen välimaasto? Mietin tässä vaan kun siitä on jo kohtuullisen kauan aikaa kun viimeksi olen Suomessa käynyt :?
Tuli mieleen Somero mihin meen taas viikolla :D Ja Turkulaisena :D

Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Arlene kirjoitti:
Hannaaaa kirjoitti: joillakin ihmisillä on ehkä myös Omanlaistansa huumorintajua(?) Joillekin sitä tosiaan ei ole luotu niin paljon, että saisi siitä tyydytyksen.
Kotka-Karhula-Haminan länsipuolella huumorista on kuultu ainoastaan huhuja.
Mikä huumorintaju :shock: ?? Ei ne siellä naura, ne vetää turpaan, jos hymyilet.
Mitä sitte?

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re:

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

VoDKa kirjoitti:Haluan kertoa teille, että kaikista minfolaista 90% ei aiheuta mielenilmaisua itsessäni suuntaan eikä toiseen. 7% on aika syvältä, 2% ihan ok ja 1% jopa ihan kiinnostavia tapauksia.

Joten te 97% voitte suksia suolle.
Olin kirjoittamassa jotain samankaltaista, mutta minfolainen VoDKa olikin kirjoittanut mielestäni niin mainiosti vajaa 10v sitten, että haluan nostaa hänen aivoituksensa pramille lainaamalla sen julkeasti.

Muistakaapa kuitenkin te 97% vanha hyvä ohjesääntö tuolta sotapuolelta, joka kuuluu:"sukset helpottavat liikkumista suolla, etenkin talvisin." Harva teistä siis niin mulkku on, että vailla neuvontynkää suolle painuttaisin.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3848
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Luupää »

^
Suolle voi suksia turvallisin mielin myös sulan maan aikaan, onhan suosukset keksitty!
Suosukset.jpg
Suosukset.jpg (30.54 KiB) Katsottu 6873 kertaa
Kun linkität niin kopioi teksti samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

^ onpa vittumainen keksintö moiset sivakat, vaikka tänäkin syksynä olisivat käyttökelpoiset monella pellolla olleet. Haistakaa muut vittu, paitsi just sä, ja painukaa tekemään jotain hyödyllistä tämän luppoajan sijaan. Rasisminkyttääjät ja muut ajatuspoliisit voisivat painua vaikka Homeperseensuolle (karttapaikkalinkki) lylyä lykkimään, minne vaan kunhan pois pois, kauas pois, mielestäni pois.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Vastaa Viestiin