Kari Tapio on kuollut

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Vompatti
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: La Maalis 22, 2008 3:49 pm

Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Vompatti »

Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

RIP <3 :cry:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Tulihan tuo aika suurena yllätyksenä, Karin juna kulki päätepysäkillensä. Odottelin, että Vesa-Matti Loiri poistuisi näiden suurten suomalaisten artistien joukosta ensimmäisenä (en tokikaan toivo sitä) :(

Lepää rauhassa!

Kari Tapio - Kuin taivaisiin

:cry: :cry:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Damien »

Mikään Kartsa-fani en ole koskaan ollut mutta kyllä siinä mies teki elämäntyön mihin
moni meistä ei pääse ja varmasti ainakin eli elämänsä täysillä tehden sitä mitä rakasti.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Vompatti
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: La Maalis 22, 2008 3:49 pm

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Vompatti »

Myrskyn jälkeen on poutasää
Vihdoin oon sen saanut ymmärtää
Nyt sen nään, ei voi yksikään
Päättää päivistään, ne määrätään

Myrskyn jälkeen nyt nähdä saan
Auringon taas käyvän hehkumaan
Tiedän tän, vielä kerran nään
Sateenkaaren pään, ja sinne jään
En voi uskoa, että Karin päivät päättyivät näin varhain. :(
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

En mäkään mikään "suuri fani" ole ollut missään vaiheessa, mutta arvostanut olen koko ajan Kari Tapion työtä ja musiikkia. Pienestä asti kuitenkin kuunnellut hänen musiikkiaan..
Kari Tapion pojat pelkäsivät isänsä puolesta

Kari Tapion pojat kertoivat vain muutama viikko sitten Apu-lehden haastattelussa olevansa huolissaan isänsä jaksamisesta.

Pojista nuorin, 32-vuotias Joona Jalkanen sanoi, että isän elämää on aina hallinnut hirveä kiire.

Kiire oli myös suosikkiartistin viimeisinä viikkoina. Tapio oli juuri viimeistelemässä rankkaa, 40 konsertin kiertuettaan. Keskiviikkona hänen piti esiintyä Jyväskylässä, torstaina Raumalla ja perjantaina Tampereella.

Pojat olivatkin isänsä jaksamisesta huolissaan, varsinkin kun hän halusi aina ajaa keikkamatkat itse. Lauantaina matka olisi vienyt Rovaniemelle.

- Raskaimpia ovat pitkät ajomatkat ja konsertin jälkeisen ylikierrostilan nollaaminen keinolla millä hyvänsä. Jotkut nollaavat itsensä lukemalla, toiset siivoamalla, mutta useimmat viinalla, isänsä taustayhtyeessä soittava Jani Jalkanen totesi.

Kari Tapio kertoi Avussa ottaneensa selvän linjan pitkällä kiertueellaan. Hän sanoi pitävänsä tipatonta ja sauvakävelevänsä vapaahetkinään.

Iltalehti haastatteli Kari Tapiota viimeisen kerran huhtikuussa.

- Haluan laulaa hautaan asti. Minähän tunnen itseni nuoreksi! En ajattele kuolemaa, mies sanoi.

Meteli.netin mukaan artisti ehti esiintyä 30 kertaa viimeisen kahden kuukauden aikana.

Iltalehti
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Aiempi sydänkohtaus masensi

Kari Tapio sai sydänkohtauksen kesäkuussa 1996, mutta toipui.

Hän joutui sydänleikkaukseen tammikuussa 1997, jolloin sydämestä avattiin kolme tukkeutunutta suonta.

Hän kertoi Iltalehdelle viime toukokuussa kokemuksistaan, kun laulajakollega Danny toipui omasta kohtauksestaan.

- Dannylla on hyvä fyysinen kunto, hän kyllä toipuu hyvin. Mutta sanon kuitenkin, että kohtauksen jälkeen saattaa tulla selittämätöntä masennusta.

- Lääkäri varoitti minua masennuksesta, mutta minä ajattelin, että mitä turhia, olen jo voittaja, kun selvisin hengissä. Sain jatkoaikaa. Mutta ei se niin ollut, niitä masennuksia tuli, Kari Tapio kuvaili.

Myös fyysinen toipuminen vaati aikaa.

- Oli vaikea kestää sitä, että joutui opettelemaan kävelemään uudelleen. Pisin matka oli muutama sata metriä postilaatikolle.

Iltalehti
Kuva

Iltalehti - Kuvia vuosien varrelta
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

RIP Tapsan Kartsa! :cry:
En ollut fani minäkään, mutta hienon uran teki, ja sai tehdä rakastamaansa työtä loppuun asti, aivan kuten toivoikin. Monet hitit jäävät elämään, vaikka mies on poistunut.
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
aniko
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: To Kesä 18, 2009 10:52 pm
Paikkakunta: Gamla Motown

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja aniko »

Anteeksi että jaksan olla palstapoliisi, mutta voitaisiinko edes rikosaiheille varatut alueet pitää rikoskeskustelua eikä vapaata keskustelua varten? Eihän tämä ole mikään Ajankohtaista - Julkkisjuorut kuitenkaan.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Damien »

aniko kirjoitti:Anteeksi että jaksan olla palstapoliisi, mutta voitaisiinko edes rikosaiheille varatut alueet pitää rikoskeskustelua eikä vapaata keskustelua varten? Eihän tämä ole mikään Ajankohtaista - Julkkisjuorut kuitenkaan.
Onhan tämä osio ollut sitä jo vaikka kuinka pitkään. :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Samaa mieltä anikon kanssa, varsinkin, kun tuolla Vapaan puolella näyttäisi olevan jo matlockb:n avaama ketju... oma kommenttini kuitenkin nyt tähän ketjuun, (koska tämä oli kronologisesti ensimmäinen) ja sillä sipuli.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=10&t=10085

Pistää kylli miettimään, kuinka mahdottomasti artistin yllättävä poismeno lisää levymyyntiä, onhan nyt paras joulusesonkikin meneillään.

RIP

http://www.youtube.com/watch?v=CVs9MTXnUG0
Viimeksi muokannut maija turjukka, Ke Joulu 08, 2010 10:17 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

aniko kirjoitti:Anteeksi että jaksan olla palstapoliisi, mutta voitaisiinko edes rikosaiheille varatut alueet pitää rikoskeskustelua eikä vapaata keskustelua varten? Eihän tämä ole mikään Ajankohtaista - Julkkisjuorut kuitenkaan.
Jonkun tästä kerran valitettua laitoin seuraavan julkkiksen poismenon Vapaaseen Keskusteluun. Eipä aikaakaan kun se oli siirretty Ajankohtaisiin...

RIP Karille.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Pari Karin biisiä jotka ovat minulle olleet lähinnä sydäntä...

Taistelija
http://www.youtube.com/watch?v=FkUD3oO0RAk

Mun sydämeni tänne jää
http://www.youtube.com/watch?v=VBwRAIsK3JQ
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Sajaki kirjoitti:
aniko kirjoitti:Anteeksi että jaksan olla palstapoliisi, mutta voitaisiinko edes rikosaiheille varatut alueet pitää rikoskeskustelua eikä vapaata keskustelua varten? Eihän tämä ole mikään Ajankohtaista - Julkkisjuorut kuitenkaan.
Jonkun tästä kerran valitettua laitoin seuraavan julkkiksen poismenon Vapaaseen Keskusteluun. Eipä aikaakaan kun se oli siirretty Ajankohtaisiin...

RIP Karille.
Itse tästä tein avauksen vapaan kerskustelun puolelle, mutta ehdin poistaa onneksi turhan avauksen kun siitä jo olikin täällä avaus.
Mielestäni tämä kyllä kuuluisi vapaan keskustelun puolelle, koska Kari Tapion kuolemaan ei liity rikosta.
No, en viitsi enempää nipottaa tästä asiasta, eipä se niin häiritse minua missä osiossa tämä on, onhan tämä tosin ajankohtainen asia nyt.
Rivien välistä olen lukevinani että alkoholin nauttimisen merkeissä on itsenäisyyspäivää juhlittu ja varmaan aluksi oletettu hänen sammuneen taksiin. En tätä tarkoita millään pahalla, itse ainakin pidin hänen musiikistaan ja on useampi levykin hyllyssä eli kuolema koskettaa ainakin itseäni.
Kari Tapiolle tehtiin (muistaakseni) 1997 ohitusleikkaus ja karkeana arviona on että sen jälkeen ns. lisäaikaa on 10-15 vuotta ja kertoihan Ilkka Vainio Kari Tapion valitelleen ajoittain rintakipuja väittäen etteivät ne ole sydänperäisiä tai vaarallisia..
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2888
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Kyllä veti hiljaiseksi, kun kuulin tästä aamulla. :(
Vastaa Viestiin