Jyväskylän laukkusurma v. 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

No mua lähinnä ei niin säälittänyt kun se koira joka oli pitkiäkin aikoja yksin kotona ko kyseinen pariskunta (en siis ole varma että uhri ja Lavia) oli reissussa. Muistan että se muija veti ratin puparinmäessä kun joku oli soittanu poliisit perään. Ei niistä meille ollut ikinä mtn harmia eikä ne aiheuttanut häiriöö riehumalla tai aiheuttanut pahennusta. Tottakai jokainen tiesi mitä ne vetää ko aina olivat pihalla ja oli niillä joskus muutama napakka riitakin mutta niitä on myös "normaaleilla" ihmisillä eli ei todellakaan tekemistä narkkaamisen kanssa! Mä muistan kun kuulin että se kundi oli vetänyt överit ni paska olohan siitä tuli kun tosiaan aina olivat tervehtimässä ja muutaman kerran kyytikin heille kaupunkiin tarjottiin ja koirista pihassa puhuttiin.. Jos sama pariskunta ni nyt ovat sitten viimein yhdessä jossain paremmilla ja selvemmillä mailla!
Life. It´s just fucking thing after nother...
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

No huh, joo, ei lemmikkejä eikä lapsia tälläsille ihmisille. Mielenkiinnosta kysyn, millanen koira heillä oli? On jotenki niin ilmiselvä valinta toi Familiaporukan pittbull, että huhhuh... Säälittäviä pellejä, jotka lesoilee jollain pelottavalla koiralla. Voi koiraparka, epäilen suuresti näiden tyyppien kykyä kouluttaa sitä koiran vaatimalla tavalla. Mikähän sitten taas on isä ja äiti E:n hoitokoirana ollut? Jos suku ja henkilöt menee sekasin niin alkaa mulla koiratkin jo menemään sekasin :lol: Mutta tarkoituksena siis sanoa, että kaikilta näiltä lapset ja lemmikit pois, parempi niiden olisi muualla olla!

Edit: ja turhaa kenenkään nyt väittää, että voivat aivan hyvin pitää hyvää huolta lemmikistä. Joo, joo, voivat, mutta kaikkihan sen tietää miten eläin reagoi esim. humalaiseen omistajaansakin - erilainen käytös pelottaa eli narkkarien epävakaat olot ei todellakaan ole sopiva paikka lapselle tai eläimelle.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Jaakos
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 12:10 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Jaakos »

Katselin läpi noita irc-gallerian kuvia niin aivan kuin uhrilla olisi piikinjälki kyynärtaipeessa jossain kuvassa. Eli onko ollut ihan kunnon narkki? Siskon kommentti tuon edesmenneen poikaystävän Cocaine-paidasta särähti myös. :roll:

Varsin outo juttu kaikkinensa ja välillä ollut vähän vaikea hahmottaa kuka teki ja kenelle mitä.
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

No niillä oli saksanpaimenkoira uros. Kovin oli arka pentu mutta kun se kasvo ni ihan mukava koirakin sieltä esiin tuli. Se koira vaan joutu olemaan todella paljon yksin kotona. Kerrankin oli niin että emäntä oli joutunut putkaan jostain syystä ja isännällä ei ollut avaimia. Ulkona kauhea ukkosmyrsky ja koira huusi ja vinku sisällä kun ei se kundikaan sisään päässyt! No ukko lähti jonnekkin ja mä siinä rappukäytävässä juttelin rauhallisesti postilaatikon kautta koiralle että keskittyis muhun eikä siihen ukkoseen. Ei se paljoa auttanut ko en siinä koko yötä voinut istua, aamulla mainitsin siitä emännälle et jollekkin vaikka vara-avainta voisi tiputella et jos tällei sattuu vielä ni joku pääsee sen koiran ulkoiluttaa tai edes saa sen isännän sisälle! Se mies kun ei kirjoilla ni huolto ei päästänyt sisälle! Kerran kävi niin että niillä oli ilmeisesti hieman kiireellä jäänyt ulkoovi ja väliovi auki. Mä päästin aina portaiden alla omat koirani irti että juoksee meidän ovelle odottamaan. No yksi koirista oli ampunut suoraan niiden kämppään ja ei se sieltä ulos tullut kun kissojen ruuat oli syömässä! Menin sisälle hakee koiraa aluksi huhuiltuani ja ihan siistiä siellä oli eikä olleskaan olisi uskonut että porenistejä siinä asuu!
Life. It´s just fucking thing after nother...
ventti
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Huhti 30, 2009 11:10 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja ventti »

Porenistejä??!!!!!
Kyllähän se nyt kuitenkin niin on että,ne jos ketkä ovat siistejä.Muijakin joskus sillon ennen muinoon saatto siivota meidän kämpän 3 kertaa yössä...

Vaikkei aiheeseen liitykkään,mutta pakko oli korjata teidän KAIKKITIETÄVIEN väärinkäsitys!! Ei muuta...
J.B.Fletcher
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 11:27 am
Paikkakunta: Cabot Cove, Maine

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja J.B.Fletcher »

^^ Miksi et ilmoittanut eläinsuojeluviranomaisille? Jos koira (ja kissat?) joutuivat olemaan pitkiä aikoja yksin, olisi jo ollut syytä ilmoittaa.
Uhrilla on ollut jos jonkinlaista lemmikkiä. Koira, kissoja, jotain jyrsijöitä. Missähän mahtavat kaikki nykyään olla? Toivottavasti yhtä hyvässä hoidossa kuin lapsikin eikä esim. lopetettu terveitä eläimiä.
Pöytälaatikkodekkaristi
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Niinpä, ainakin lokakuussa tosiaankin etsi kolmelle kissalle uutta kotia. Tiedä sitten löytyikö vai pakkasiko ex-mies killit mukaansa... :|
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Itse asiassa ko kyl me ilmoitettiinkin, koira vaan oli hyvässä lihassa ja asunto siisti ni ns. laiminlyöntiä ei ollut! Lopulta ne muuttikin kaupunkiin keskustaan jonnekkin ja en nähnyt kun ohi mennen kerran tän naisen!
Se että on porenisti ei todellakaan tarkoita et asunto on siisti. Joillain tosiaan kämppäkiiltää ja menee ihan överiksikin se meininki ko kaikenmaailman tuoksupesuaineilla pestään ja puunataan. Monesti miettinyt et mikähän siinä on että just poretta vetävät naiset yleensä on ja vetää sen siisteyden överiksi, onko siinä joku et kun ei oo viboissa muutakaan vai joku sellanen että ei ainaskaan asunnon mukaan voi kukaan tajuta kun yleinen luulo on se että asunto täys neuloja ja paskaa tuutin täydeltä! Toki niitäkin luukkuja on missä tosiaan on paskaa lattiasta kattoon mutta ne taitaa enemmän olla sitten myös sekakäyttäjien eikä niinkään porenistien asuntoja! Tuskin tää naapurikaan ihan pelkkää poretta veteli vaan uskon että oli siinä muutakin ko saa aika kauan vedellä poretta että olemus oli kun herskaa olisi tuuttiin tökkinyt! Se muija oli kyl enemmän skarppi kun se kundi! Mutta kummastakin näki piiitkälle että jotain muuta kun auringon paistetta on nautittu!
Life. It´s just fucking thing after nother...
mice
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 2:42 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja mice »

Poliisin tiedote tänään:
Jyväskylän henkirikos
20.01.2011

Jyväskylän henkirikoksesta ei anneta tänään uutta tiedotetta.

Seuraava tiedote asiassa annetaan perjantaina 21.1.2011 klo 14.00
Petrus
Harjunpää
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Elo 18, 2008 10:45 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Petrus »

Mä näin joskus ja Peten ja usein sen saksanpaimenkoirankin yhden kämpän parvekkeella Yliopistonkadulla, lähellä yliopistoo, ja joku tiesi kertoa että sinne myös kuoli.

Jollain Nurmenniemistä on joku pitbullibulldoggimikälie nimeltään Rico. Jonkun samannäköisen koiran olen ymmärtänyt olevan myös I.E.:llä.. Ainakin jos googlaa I.E.:n nimellä niin tulee kuva jonka veljensä on koirasta kuvannut.
ylälauteiden mies
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:39 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja ylälauteiden mies »

jenni82 kirjoitti: Joillain tosiaan kämppäkiiltää ja menee ihan överiksikin se meininki ko kaikenmaailman tuoksupesuaineilla pestään ja puunataan.
Sehän voikin olla vaan eduksi, kuten Pupuhuhdantie 14 sijainneessa luukussa - jälkimaininkien siivoustalkoissa. Kirjaimellisestikin voi mennä överiksi, niin monin eri tavoin...
- Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita -
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

ylälauteiden mies kirjoitti:
jenni82 kirjoitti: Joillain tosiaan kämppäkiiltää ja menee ihan överiksikin se meininki ko kaikenmaailman tuoksupesuaineilla pestään ja puunataan.
Sehän voikin olla vaan eduksi, kuten Pupuhuhdantie 14 sijainneessa luukussa - jälkimaininkien siivoustalkoissa. Kirjaimellisestikin voi mennä överiksi, niin monin eri tavoin...
Hyvä pointti mutta en jaksa uskoa että jokaisen nistin kämpässä teurastetaan ihmisiä :D
Life. It´s just fucking thing after nother...
Petrus
Harjunpää
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Elo 18, 2008 10:45 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Petrus »

Petrus kirjoitti:Mä näin joskus ja Peten ja usein sen ....
:lol: :mrgreen: :oops:
J.B.Fletcher
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 11:27 am
Paikkakunta: Cabot Cove, Maine

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja J.B.Fletcher »

Uhrin sisko ilmeisesti kirjoittanut: http://portti.iltalehti.fi/keskustelu// ... 733&page=2
Pöytälaatikkodekkaristi
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Siskon kirjoittama juttu:
Teidän arvailut puukotuksen syystä ovat vääriä. Kyseessä ei ollut mikään velkojen perintä homma, vaan eräs hyvin kiero ihminen oli puukottajalle puhunut paskaa ( istunut iltaa kyseisen ihmisen kanssa ja tämä kieroihm. on patologinenvalehtelija ja hakee aina vaan omaaetuaan joka asiassa ), että siskoni olisi muka puhunut puukottajasta hänen asioistaan, mutta näin ei asia ole. Siskoni näki tuota kieroa ihmistä tasan kaksi kertaa ja minun läsnä ollessani, eikä silloin puhuttu sanaakaan tästä " puukottajasta "! Tämä kieroihminen on esittänyt minulle hyvää kaveria, mutta sain selville, että on puhunut minustakin paskaa ihmisille ja kun hänen laukustaan oli löytynyt jotain, niin hän oli sanonut että minä olisin muka ne hänen laukkuun laittanut..Mutta onneksi hänen ystävä tuli kertomaan minulle tämän ja oli myös oikaissut niille ihmisille asian, että minä en todellakaan ole hänen laukkuunsa mitään laittanut ja myös kertoi heille millainen ihminen hän oikeasti on. Ja olihan hän sitten näyttänyt oikean luonteensa, kun oli sitten vienyt niiltä ihmisiltä jotain, jotka vielä olivat häntä uskoneet, mutta eivätpä usko enää.
Minua sattuu kirjoitukset siskostani, ettehän te ole edes tunteeneet häntä. Hän todellakin oli hyväihminen vaikka ajautuikin huonoille teille,( mutta nuo huhut, että muka 16- vuotiaana niin ovat vääriä, päihteet tulivat kuvioon vasta hänen olleessaan 20- 21-vuotias ) mutta ei se tee ihmisestä pahaa tai anna syytä riistä ihmiseltä henkeä. Hänellä oli hyvinläheiset välit omaan lapseensa,vaikka näkivätkin viikonloppuisin, siskoni soitteli hänelle päivittäin ja huomaahan sen lapsestakin, että hänellä on ikävä äitiään. Melkein aina kun puhelinsoi tai joku on ovella lapsi sanoo äiti.. Siskoni oli tarkoitus lähteä helmikuun alussa hoitojaksolle mikä olisi ollut todella pitkäprosessi, mutta kaiken tarkoitus olisi ollut, että hän olisi voinut saada lapsensa takaisin omaan kotiin ja voinut joku kaunispäivä sanoa, että päihteet eivät enää hallitse minua. Hän ei enää ikinä saa pitää lastansa sylissä, eikä minulla ole enää siskoa, eikä äidilläni lasta! Minun mielestäni nuo kaikki henkilöt, jotka ovat olleet jollakin tapaa osallisina siskoni murhaamisessa tulisi saada hyvin pitkät tuomiot ja uskon, että tulevat saamaankin.
Ja tuo että hän olisi ollut poliisin vasikka niin, huh huh.. Kasvakaa aikuisiksi, silloin kun sinua itseäsi puukotettaisiin ( tässä tapauksessa todellakin ilman syytä ) niin että se on viedä sinulta hengen niin aikuinen ihminen haluaa sellaisen ihmisen vastuuseen teoistaan..
Olen lukenut muitakin keskutelupaljosta ja yksi ihminen kertoo siskostani valheita ja värittää tarinoita,tarinoiden sepittäjällä on itsellä paljon asioita, joita hän salaa ja kertoo, että hänen oma päihteidensä käyttö olisi mukamas loppunut, kummasti hän vaan kaveraa porukoissa missä on päihteidenkäyttöä. Enkä voi ymmärtää miksi hän puolustelee isänsä tekoja, ihan kuin heidän perheessään olisi tapana riistää ihmisiltä henkiä. Onneksi on ihmisiä, jotka todella tunsivat siskoni niin tietävät millainen ihminen hän oli! Näyttää vaan siltä, että ihmiset puhuvat vaan siskoni negatiivisistä puolista, mutta ei sitten kerrota kuitenkaan niitä positiivisiä puolia mitä on paljon enemmän.

Arvatenkin on lukenut I.E:n kirjoituksia suomi24:ta!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Lukittu