Jyväskylän laukkusurma v. 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
mice
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 2:42 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja mice »

Hesarin uutinen:
Nainen vapautettiin Jyväskylän kassisurmasta epäiltyjen joukosta
21.1.2011

Keski-Suomen käräjäoikeus on vapauttanut Jyväskylän kassisurmasta epäillyn naisen. Tutkinnanjohtajan mukaan naista epäiltiin todennäköisin syin osuudesta surmaan.

Käräjäoikeus ei löytänyt vangitsemiselle perusteita, joten nainen päästettiin vapaaksi.

Nyt surmasta on vangittuna kuusi henkilöä.

Surma tapahtui tammikuun 5. ja 6. päivän välisenä yönä. Uhrin, 25-vuotiaan naisen, ruumis löytyi pari päivää myöhemmin urheilukassiin pakattuna Taka-Keljontien varresta.

kummajuttu
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 11:31 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja kummajuttu »

Ja sama IL:n uutinen

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011012 ... 1_uu.shtml


IL:n mukaan vangittuna on nyt vain enään 4 miestä.

J.B.Fletcher
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 11:27 am
Paikkakunta: Cabot Cove, Maine

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja J.B.Fletcher »

Käräjäoikeuden mukaan 39-vuotiasta naista ei ole syytä pitää enää vangittuna. Poliisi esitti naisen tutkintavankeuden jatkamista.

Veriteosta epäiltyinä on nyt vangittuna neljä miestä. Nyt vapautettu nainen on yhden heistä vaimo. Pariskunnalla on yhteisiä lapsia.

25-vuotias nainen surmattiin Jyväskylässä loppiaisen vastaisena yönä. Ruumis löytyi myöhemmin urheilulaukkuun pakattuna.

IL-STT
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011012 ... 1_uu.shtml

"Poliisi esitti naisen tutkintavankeuden jatkamista."
Pöytälaatikkodekkaristi

Apazzi
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2011 3:20 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Apazzi »

"Poliisi esitti naisen tutkintavankeuden jatkamista."

Veikkaan että häkki heilahtaa uudestaan ihan tuotapikaa. Ei kai poliisit nyt huvikseen tuollaista esitä, jos ei ole syytä. Asiota tiedetään, mutta ei voida näyttää, vielä.

Tutkailija
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 11:43 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Tutkailija »

Tuossa hesarin uutisessa oli että, nyt olisi vangittuna kuusi henkilöä on väärin. Eihän siellä ole "kuin" neljä henkilöä vangittuna ja poliisilla ole ketään pidätettynäkään tästä asiasta(enään).

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Neljä vangittua yhdestä murhasta on kyllä jo ihan hyvin.

Itseä mietitytti sellainen seikka, että oliko tällä surmatulla oma asunto jo Jyväskylässä vai asusteliko tuttavien nurkissa, kun löytyvaiheessa puhuttiin Lahdesta kotoisin olevasta henkilöstä, joka viime aikoina oleskeli Jyväskylässä ?
Eli asuikohan missään vielä vakituisesti ?

mice
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 2:42 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja mice »

Tutkailija kirjoitti:Tuossa hesarin uutisessa oli että, nyt olisi vangittuna kuusi henkilöä on väärin. Eihän siellä ole "kuin" neljä henkilöä vangittuna ja poliisilla ole ketään pidätettynäkään tästä asiasta(enään).
Minun laskujeni mukaan olisi vielä yksi henkilö pidätettynä.

Poliisin tiedote 19.1.2011
Viime viikonloppuna pidätetyistä neljästä henkilöstä kaksi on tänään vangittu ja kaksi päästetty vapaaksi. Keski-Suomen käräjäoikeus vangitsi 30- ja 25-vuotiaat jyväskyläläismiehet viikoksi ns. syytä epäillä perusteella murhaan epäiltynä.
Pidätettyinä olleet mies ja nainen on kuulustelujen jälkeen vapautettu. Tällä hetkellä pidätettynä on vangittujen viiden henkilön lisäksi yksi henkilö.

Tutkailija
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 11:43 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Tutkailija »

mice kirjoitti:
Tutkailija kirjoitti:Tuossa hesarin uutisessa oli että, nyt olisi vangittuna kuusi henkilöä on väärin. Eihän siellä ole "kuin" neljä henkilöä vangittuna ja poliisilla ole ketään pidätettynäkään tästä asiasta(enään).
Minun laskujeni mukaan olisi vielä yksi henkilö pidätettynä.

Poliisin tiedote 19.1.2011
Viime viikonloppuna pidätetyistä neljästä henkilöstä kaksi on tänään vangittu ja kaksi päästetty vapaaksi. Keski-Suomen käräjäoikeus vangitsi 30- ja 25-vuotiaat jyväskyläläismiehet viikoksi ns. syytä epäillä perusteella murhaan epäiltynä.
Pidätettyinä olleet mies ja nainen on kuulustelujen jälkeen vapautettu. Tällä hetkellä pidätettynä on vangittujen viiden henkilön lisäksi yksi henkilö.
Paino sanalla enään...

Petrus
Harjunpää
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Elo 18, 2008 10:45 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Petrus »

Ei nyt silleesti liity asiaan, mutta kertoo jotain asioiden tolasta jos pitää paikkaansa, Suomi24:stä kopsattu:

Vastauksia: 297
Lukukertoja: 21592
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
.. samoissa piireissä pyörivänä narkkarina voin sanoa, että lapsi on apaattinen ja tarvitsee huostaanoton. Itse tein nyt monien nimettöen ilmoitusten jälkeen nimellisen ilmoituksen, joten Iines voi ruveta arvailemaan kuka olen.. Sun piiris on pieniä ja et tyttörukka taida ymmärtää, ettet ole yhtään pidetty. Ja tää että sä täällä lörpöttelet (paskaa) ei luo sulle kaipaamaasi imagoa.

Huumeporukkasi kääntää sinulle selkänsä. Minä ainakin olen erittäin huumeriippuvainen- piikitän - ja kuulun Iineksen (kuvittelemaan) kaveripiiriin. En khalua kritisointia/arvostelua omaa huumeidenkäyttöäni koskien, mutta haluan tuoda julki, että näen lapsen usein ja sellaisissa tilanteissa joissa ei tod. pitäisi. Myös se että Iineksen parhaat kaverit, jotka lasta myös hoitavat- kuten minä, olemme narkomaaneja. Siksi siis tein omalla nimelläni ilmoituksen ja annoin luvan Iineksen murhaajavanhempineen saada nimeni tietoonsa.

* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä

:shock:

Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

En tiedä mutta edelleen mua hämää jokin tässä avioliittocasessa :? Kun katteli noita Facen ja Ircin kuvia ja päivityksiä sekä uhrilta että hänen entiseltä mieheltään (lapsen isältä) Mulla ei vaan mene jakeluun että vuosi sitten onni oli ylimmillään. Siis todella rakastuneita tuntuivat olevan ja innolla vauvaa odottivat.
Sitten yht'äkkiä tulee tämä oikeusjuttu, ero ja pika-avioliitto. Pitikö solmia kiristyksessä avioliitto ja pakotettu diilaamaan perhetapaamisessa linnaan tavaraa? Tällaset "Familiat" vois vaikka keksiä tälläsia idioottijuttuja kun on liikaa tuijotettu Kummisetää :mrgreen:

Kumpikaan: ei uhri eikä lapsen isä ole ottanut yhteisten rakkauden hetkien kuvia pois mistään. Se on musta outoa. Lapsen isänä tuntisin ainakin järkkyä v**tutusta jos puoliso lähtis äkkiä jonkun toisen mukaan ja menis naimisiin. Samoin jos itse olisin nainen ja tekisin äkkikäännöksen, niin poistaisin kyllä vanhat muistot pikapikaa.

Petrus
Harjunpää
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Elo 18, 2008 10:45 am

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Petrus »

Jäätynyt enkeli kirjoitti:Pitikö solmia kiristyksessä avioliitto ja pakotettu diilaamaan perhetapaamisessa linnaan tavaraa?
Mietin ihan samaa.. :idea:

zartzan
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ti Heinä 27, 2010 9:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja zartzan »

Keski-Suomen käräjäoikeus on vapauttanut laukkusurmasta vangittuna olleen 39-vuotiaan naisen. Hänet vangittiin viikko sitten syytä epäillä -perusteella epäiltynä osallisuudesta murhaan.

Poliisi vaati naista yhä vangittavaksi nyt todennäköisin syin epäiltynä, mutta käräjäoikeuden mukaan todennäköisiä syitä ei ollut, ja vaatimus hylättiin.

25-vuotias nainen surmattiin tammikuun 5. ja 6. päivän välisenä yönä kerrostaloasunnossa Pupuhuhdassa. Hänen ruumiinsa löytyi pari päivää myöhemmin urheilukassiin pakattuna Taka-Keljontien varresta. Tällä hetkellä rikoksesta epäiltyinä on vangittuna neljä miestä.
KSML
... Poliisin mukaan siis todennäköisesti, oikeuden mukaan ei, vai???
On hölmöä olla rakastamatta itseään

jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Petrus kirjoitti:Ei nyt silleesti liity asiaan, mutta kertoo jotain asioiden tolasta jos pitää paikkaansa, Suomi24:stä kopsattu:

Vastauksia: 297
Lukukertoja: 21592
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
.. samoissa piireissä pyörivänä narkkarina voin sanoa, että lapsi on apaattinen ja tarvitsee huostaanoton. Itse tein nyt monien nimettöen ilmoitusten jälkeen nimellisen ilmoituksen, joten Iines voi ruveta arvailemaan kuka olen.. Sun piiris on pieniä ja et tyttörukka taida ymmärtää, ettet ole yhtään pidetty. Ja tää että sä täällä lörpöttelet (paskaa) ei luo sulle kaipaamaasi imagoa.

Huumeporukkasi kääntää sinulle selkänsä. Minä ainakin olen erittäin huumeriippuvainen- piikitän - ja kuulun Iineksen (kuvittelemaan) kaveripiiriin. En khalua kritisointia/arvostelua omaa huumeidenkäyttöäni koskien, mutta haluan tuoda julki, että näen lapsen usein ja sellaisissa tilanteissa joissa ei tod. pitäisi. Myös se että Iineksen parhaat kaverit, jotka lasta myös hoitavat- kuten minä, olemme narkomaaneja. Siksi siis tein omalla nimelläni ilmoituksen ja annoin luvan Iineksen murhaajavanhempineen saada nimeni tietoonsa.

* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä

:shock:
No tää jos joku valottaa asiaa. Mä en oikeesti ole hetkeäkään uskonut etteikö se lapsi joutuisi olla tekemisissä narkkien kanssa ja hyvä että viimein joku uskaltaa nimellään ilmoituksen tehdä! Siellä varmaan nyt luetaan äitikullan kanssa yhdessä näitä juttuja ja kirotaan.. Ootan niitä uhkailu viestejä innolla että meistä tehdään poliiseille ilmoitus yms yms
Life. It´s just fucking thing after nother...

terrieri
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2011 6:58 pm

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja terrieri »

Ootan niitä uhkailu viestejä innolla että meistä tehdään poliiseille ilmoitus yms yms

sitä itekki oon miettiny..
mutta eikös tämä sitten olisi sitä niiden niin paheksumaa vasikointia :lol: :lol: :lol:
summum ius summa iniuria

melissa
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 5:48 pm
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja melissa »

21.01.2011


Keski-Suomen käräjäoikeus vapautti tänään ns. ’syytä epäillä’ -perusteella viikoksi vangitun

39-vuotiaan naisen. Vangittuina ovat naisen 37-vuotias aviomies sekä 19-vuotias uhrin lanko todennäköisin syin epäiltyinä murhaan.

Myös 30- ja 25 -vuotiaat jyväskyläläismiehet ovat edelleen vangittuina ns. ’syytä epäillä’

-perusteella. Pidätettynä ei tällä hetkellä ole ketään.



Tutkimuksissa on edistytty, mutta tässä vaiheessa asiassa ei ole uutta tiedotettavaa. Kuulusteluja jatketaan viikonlopun yli. Seuraava tiedote annetaan aikaisintaan maanantaina 24.1.2011.

Lukittu