Kari "Kuolemankauppias" Korhonen

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Bombay kirjoitti:
Rinteen kirjat on kyl jotain niin uskomatonta tuubaa että ei mitään rajaa, pitäisi jo tuollainen kieltää jollain lailla.
Menee nyt vähän ohi aiheen, mutta eräs tuttava tyrkytti jotain saman tyylistä kirjaa mulle. Sanoin, että voin mielenkiinnosta lukea miten ihminen maailmansa ja elämänsä näkee, yleensäkin sellainen kiinnostaa. Mutta kun avasin kirjan keskeltä ja luin pari riviä, niin edes minä en voinut ymmärtää voiko ihminen tosiaan olla noin manipuloitu vielä tällä vuosituhannella.
Toisaalta taas, onhan noita muitakin, lahkoja ja muuta sellaista, mutta nämä jeesustelijat kyllä laittavat itsensä näkyville ja huutelevat ympäriämpäri omaa uskoaan ja elämäänsä, toiset sentään tajuaa pysyä hiljaa.
Muutenkin ärsyttää ne jotka tulevat, kuin olisivat jossain transsissa, selittämään vaahto suupielessä miten pitäisi elää. :evil: Pysyisivät kaikki vain siellä omissa koloissaan.

Sitten ärsyttää se, että jos on tehty järkyttäviä rikoksia, esim henkirikos, niin jonku ajan päästä kuvitellaan saavakseen ne anteeksi tulemalla uskoon! Siitä sitten vauhkotaan ja unohdetaan uhrien ja uhrien läheisten asema. Argh.

Sori, innostuin vähän purkautumaan. *kiittää ja poistuu takavasemmalle (mutta vain hetkeksi, heh)*
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2653
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

ville69 kirjoitti:Riku Rinne? Sekö, joka käyttää häikäilemättä hyväkseen elämässään kovia kokeneita ihmisiä, tekemällä raflailevia pelottelukirjoja uskovaisille?

Kannattaa lukea miehen kirjoista ennenkaikkea sellainen kuin "Syvyyden kuilusta". Kertoo suomalaisesta saatananpalvojasta joka pelastuu Jeesuksen kautta, eikä häviä suositummalle kauhukirjallisuudelle yhtään (oma kauhuelementtinsä on se, että monet ottavat tarinan kaikkine rituaalimurhineen ja yliluonnollisine kokemuksineen täytenä totena).
Vaikuttava teos. Uskon että jäi monelle pahalle pojalle ainoaksi kokonaan luetuksi kirjaksi 90-luvulla, kun "Syvyyden kuilusta" kiersi koko luokkamme läpi periaatteella lue ja anna eteenpäin. Joku ehkä innostui lukemaan enemmänkin. Hyvin monella se avasi silmiä saatananpalvonnan suhteen, kuinka naurettavaa ja vaarallista touhu on. Kysehän on siitä että psyyke hajoaa ja kulttiin uppoutunut uskoo näihin kirjassa mainittuihin yliluonnollisiin asioihin ja persoonalliseen pahaan.

Kyllä, Rinne on hihhuli ja monet hänen mielipiteistään ovat jyrkkiä ja naurettavia, mutta monta Hyvinkään paloittelusurman kaltaista tapausta hän on epäilemättä estänyt. Miehellä on selkeä kutsumus ja hän on sitä noudattanut. Jos tämä on jonkun mielestä naurettavaa niin olkoon sitten niin. Eikä saarnatouhu näytä koskevan pelkästään saatananpalvojia. Ilman mitään tietoa heitän veikkauksen, että L. Johanssonin uskoontulon taustalla on Rinne ja hänen poppoonsa (helluntailaiset, vapaakirkko ym. vankiloissa evankelioivat tahot)

Rinne on Nokian herätyksen liikkeellepanevia voimia. Kun ev.lut.-kirkko jo siunaa homojen liittoja ja tapakristittiys on normi Nokian herätys on muutosvoima jota tarvitaan. Olen nähnyt mitä Markku Koivisto ja kumppanit ovat saaneet aikaan ja olen vaikuttunut! :shock: :shock: :shock:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Lars
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 9:42 pm

Viesti Kirjoittaja Lars »

Riku Rinteen kirja on muistaakseni myös se jossa on "Tony Anthony, Kung-fun 3-kertainen maailmanmestari" :lol:

Kova jätkä, kesytti tiikerinkin kosketuksella, grau. Tämän kirjan tahtoisin kyllä lukaista, joskus kirjastossa vaan selailin ja hauskalta vaikutti.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Joo mulla on toi kirja just tuossa seuraavana tulossa lukuun. oon sen kyllä kerran jo lukenut mutta oli sen verran hyvä, että voi sen useamminkin. Siinä oli paljon sellasta joka kosketti sen lisäks että hän on asunut meidän pihassa kun olin pieni ja kirjassa puhuu myös mulle tutuista ihmisistä. En tiennyt parinkaan heidän kohtalosta ja kun luin loppusivulta miten heille on käynyt niin surulliseks veti :cry:
Oon myös ollut karin luennolla..se oli vaikuttava kokemus..ehkä vielä vaikuttavampi kun kirjan luku. Voin sanoo et showta oli paljon pelissä mutta mitä vaan ettei kukaan lähde hänen valitsemalleen iälle siinä iässä..itse taisin ehkä valita väärin..damn..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1327
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mutta onko valistus silloin oikeaa, kun liiotellaan asioita? Sitten kun se nuori vihdoin ja viimein päätyy kokeilemaan niin se luulee että kaikki on samalla viivalla. Paljon pahempaa on tuollainen valheellinen valistus ja show mielestäni, kuin asioista totuuden puhuminen. Eihän se tietenkään meidän yhteiskunnassa käy päinsä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

jamppa kirjoitti:Mutta onko valistus silloin oikeaa, kun liiotellaan asioita? Sitten kun se nuori vihdoin ja viimein päätyy kokeilemaan niin se luulee että kaikki on samalla viivalla. Paljon pahempaa on tuollainen valheellinen valistus ja show mielestäni, kuin asioista totuuden puhuminen. Eihän se tietenkään meidän yhteiskunnassa käy päinsä.
Jos paltaan tuohon kun mainitsin shown niin esim. missä minä tuon luennon olen kuullut niin oli koulukoti. Tarkkaavaisuushäiriöstä sun muista kärsiviä nuoria itse lukuunottaen niin on laitettava jotain että saa sanomansa menemään perille asti. Se kertoo siitä että tosiaan haluaan tulla kuulluksia ja asia on tärkee. En puhuis mielestäni tässä tilanteessa liiasta showsta vaan sen verran että saadaan huomio. Moni nuori suhtautu aluks aika uhmakkaasti, jälleen kerran minä mukaan lukien, mutta loppupuolella luentoo huomasin ettei meitä ollut kukaan saanut niin hiljaseks pitkään aikaan. Se toimi.
Eli en menis huonoa sanaa sanomaan.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Jack the Ripper kirjoitti:[

Kyllä, Rinne on hihhuli ja monet hänen mielipiteistään ovat jyrkkiä ja naurettavia, mutta monta Hyvinkään paloittelusurman kaltaista tapausta hän on epäilemättä estänyt.
A. Tapauksen ei liittynyt Saatanan palvonta mitenkään tai ainakaan tekijä tai kukaan tekijöistä ei ollut Saatanan palvoja.

B. Siis miten montako pillerikännitappoa on Rinne estänyt ja millä perusteilla?

C. Tapaus ei ollut sen enempää satanistimurha (Siis, sitä filosofiaa käsittääkseni Elg tunnusti tai pikemminkin oli perehtynyt siihen, käsittääkseni ei ollut minkään virallisen esim. CoS:in jäsen) kun perus kristitty-Raimon tekemä kännimurha olisi Jumalanpalvontamurha.

Ja samaa mieltä olen myös koko Saatanan palvonnasta (Siis, tässähän tarkoitetaan juurikin käänteistä kristillisyyttä, eikä Satanismi-filosofiaa, okkultismia tms.), pelkkä urbaanilegenda. Tietysti voisin myös sanoa jotain, mitkä tahot ovat tämän olemattoman kultin luoneet Suomeen ja miksi mutta ne alkaisi olemaan aikalailla henkilökohtaisia mielipiteitä eikä puhtaita faktoja kuten ylemmät kertomani asiat ja kristityn kanssa niistä en ala jankkaamaan ainakaan netissä.
wee
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:44 pm

Viesti Kirjoittaja wee »

hihhuli tai ei...

hyvää ja ennaltaehkäisevää työtä sydämmestään kari ja riku tekee.

niin makaa kuin petaa...

kiitos Jeesus että sain tulla sun luokse... niin oon itse Uskossa, ja ei oo elämä tylsää verrattuna entiseen linnanvenkula ja sekoilu touhuun verrattuna!

voi voi :roll:
Viimeksi muokannut wee, Ti Maalis 11, 2008 10:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ihmehomma
albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

mä luin ton kuolemankauppiaan just siihen saakka ku se tuli uskoon. sen jälkeen oli silkkaa paskaa, mut siihen asti hyvä ja kiinnostava kirja.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Minusta on ihan kunnioitettavaa tuo kirjan uskoontulo-osiokin..
Onhan se hienoa että sai tuommosen "pelastuksen"..
Itse luin ihan vaan silkasta mielenkiinnosta koko kirjan ja onhan se vähän vaivaavaa lukea tuosta uskoontulemisesta kun ei itse ihan noin vahvasti asioita tunne..
Mutta hyvä kirja ja hyvää työtä muutenkin nuorten parissa. Täällä ei ole yhtää Karia liikaa..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Paikalla
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Alkuviestin perusteella muistuttaa punaiselta langaltaan paljonkin Anssi Tiittasen kirjoittamaa Markku Tuppuraisen elämäkertaa.
Kaikki pääsevät huumeiden kierteestä ym. aina tultuaan uskoon (tod. näköisesti jonkun lähipiirissä olevan uskovaisen kautta), ei koskaan mistään muusta syystä...
wee
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:44 pm

Viesti Kirjoittaja wee »

Valoviikate kirjoitti:Alkuviestin perusteella muistuttaa punaiselta langaltaan paljonkin Anssi Tiittasen kirjoittamaa Markku Tuppuraisen elämäkertaa.
Kaikki pääsevät huumeiden kierteestä ym. aina tultuaan uskoon (tod. näköisesti jonkun lähipiirissä olevan uskovaisen kautta), ei koskaan mistään muusta syystä...
'
Karit ja Kuret ja kaikki muut entiset narkit tai rikolliset...
Kyllä huumeista pääsee muutenkin eroon ku hurahtamalla mutta vapaus tulee uskon kautta, se on vaan totuus. Kyllä tossa noita kavereita ilman uskookin selvin päin on, mutta ei nekään omin voimin oo! Vertaistukiryhmät ja muut verkostot ympärillä autaa ja mahdolistaa puhtaana olemisen.
Paljon suorittamista ja sen sellaista kuuluu siihen että saa olla raittiina, onneks ite saan olla vapaa ja uskon kautta lunastettu elään elämää vapaana riippuvuuksista... Lisää vaan tietoo huumeista ja niiden vaarallisuudesta nuorille tietoon, ja mitä rankempi tapaus niin sen varmemmin pysäyttää nuoren, jos ees yksikin pysähtyy miettiin niin se on tehtävänsä hoitanu.

Niin ei voi raitistuakkaan ellei oo pohjaa nähty, ittensä takia voi raitistua ei muiden vuoksi...
ihmehomma
Paikalla
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

wee kirjoitti:
Valoviikate kirjoitti:Alkuviestin perusteella muistuttaa punaiselta langaltaan paljonkin Anssi Tiittasen kirjoittamaa Markku Tuppuraisen elämäkertaa.
Kaikki pääsevät huumeiden kierteestä ym. aina tultuaan uskoon (tod. näköisesti jonkun lähipiirissä olevan uskovaisen kautta), ei koskaan mistään muusta syystä...
'
Karit ja Kuret ja kaikki muut entiset narkit tai rikolliset...
Kyllä huumeista pääsee muutenkin eroon ku hurahtamalla mutta vapaus tulee uskon kautta, se on vaan totuus. Kyllä tossa noita kavereita ilman uskookin selvin päin on, mutta ei nekään omin voimin oo! Vertaistukiryhmät ja muut verkostot ympärillä autaa ja mahdolistaa puhtaana olemisen.
Paljon suorittamista ja sen sellaista kuuluu siihen että saa olla raittiina, onneks ite saan olla vapaa ja uskon kautta lunastettu elään elämää vapaana riippuvuuksista... Lisää vaan tietoo huumeista ja niiden vaarallisuudesta nuorille tietoon, ja mitä rankempi tapaus niin sen varmemmin pysäyttää nuoren, jos ees yksikin pysähtyy miettiin niin se on tehtävänsä hoitanu.

Niin ei voi raitistuakkaan ellei oo pohjaa nähty, ittensä takia voi raitistua ei muiden vuoksi...
Joo, no toi kaikki oli vähän suhteellista. :) Näin, tämä uskoon tuleminen, siis monella, jonka tarina tulee julki, mutta vertaistukiryhmät ynnä muuthan ne yleensä auttaa päihteistä eroon.
sukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:24 am

Viesti Kirjoittaja sukka »

Tampereen Tyttö kirjoitti: Rinne on hihhuli, mikä syö hänen uskottavuuttaan minun silmissäni. Monestikos hän nyt onkaan sairastunut syöpään ja parantunut siitä?
Nyt sekoitat hänet ehkä johonkin toiseen. Tietääkseni Riku Rinne ei ole koskaan sairastanut syöpää. (Sen sijaan Markku Koivisto kyllä, sotkenetko häneen? Tai kuopiolaiseen pastori Jari Stjöstrandiin?)
silminnäkijä
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Su Joulu 16, 2007 12:14 pm
Paikkakunta: morajärvi

Re: Kari "Kuolemakauppias" Korhonen

Viesti Kirjoittaja silminnäkijä »

Nyt on kaveri sitten pyrkimässä EDUSKUNTAAN!

http://karikorhonen.blogspot.com/2011/0 ... vattu.html
Vastaa Viestiin