Holly Bobo katosi Decaturin kaupungissa Tennesseessä 2011

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Holly Bobo katosi Decaturin kaupungissa Tennesseessä 2011

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Huhtikuun 13. päivä 2011 katosi kaunis 20-vuotias sairaanhoitajaopiskelija Holly Bobo Decaturin kaupungissa, Tennesseen osavaltion länsiosassa. N. kello 7.30 aamulla Hollyn veli näki Hollyn kävelevän maastoasuisen valkoisen miehen kanssa metsään ja luuli miestä Hollyn poikaystäväksi, joka pukeutui usein maastoasuun. Myöhemmin Hollyn veli näki verta talon etupihalla ja hälytti poliisit. Tämän jälkeen Hollya ei ole nähty. Myöhemmin Hollyn matkapuhelin löytyi tienvarresta lähellä Tennessee Technology Centeria, missä Holly kävi koulua. Poliisilla ei tällä hetkellä ole epäiltyä, mutta he epäilevät, että sieppaaja on joku paikallinen, joka tuntee maaston, ja on jopa mahdollista, että Holly tuntee sieppaajansa.

Holly

Kuva
Kuva

Kuva

Kuva

nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Täytyy mennä tutustumaan tapaukseen tarkemmin mutta ensilukemalta veljen havainto ja olettamus miehen henkilöllisyydestä pistivät silmään. Uutisoinnista ei käy selväksi onko poikaystävän osuus varmuudella selvitetty mutta itse selvittelisin myös veljen osuutta. Jos poikaystävä on todistettavasti ollut jossain muualla niin kummallisen osuvasti oli sitten sieppaajakin pukeutunut maastoasuun. Mutta kuten sanoin, tämä näin ensilukemalta referoidusta uutisesta.. Palaan asiaan kun olen tutustunut tapaukseen.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Amerikkalaiset ovat pohtineet keskustelupalstoilla paljon veljen mahdollista osuutta. Itse pidän sitä epätodennäköisenä. Veljestä löytyy kuvia netistä, kiltin näköinen poika. Poliisi ei kuitenkaan ole sulkenut ketään pois epäiltyjen joukosta.

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Siru83 kirjoitti:Amerikkalaiset ovat pohtineet keskustelupalstoilla paljon veljen mahdollista osuutta. Itse pidän sitä epätodennäköisenä. Veljestä löytyy kuvia netistä, kiltin näköinen poika..
LOL :lol:
entäs mika muranen? kiltin näköinen ku mikä..
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja Bias »

Ulkonäkö ei kyllä kerro mitään ihmisen sisäisestä maailmasta, etenkään jos on narsismiin ja psykopatiaan taipuvainen henkilö.

Mietin tuota (oletusarvona, että veli puhuu totta), että jos pihalla oli verta, niin palasiko Holly vielä kotipihaan. Jos hän oli loukkaantunut, niin ehkä hänen liikkumisessaan olisi ollut havaittavissa ontumista tai vastaavaa. Tietysti, jos vamma on vaikka kädessä, ei se sinänsä vaikuta. Olettaisi silti, että hänen ruumiinkielessään olisi ollut jotain outoa, jos olisi ollut jo silloin vahingoittunut tai olisi uhkaamalla viety metsään.

Ikävä kyllä, en usko, että Holly löytyy elossa. Toivottavasti olen väärässä.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Pihalla on ollut verta, mutta ilmeisesti pieniä määriä. Holly on kävellyt sieppaajan kanssa metsään. Sieppaajalla on mahdollisesti ollut ase mukana, mikä on saanut Hollyn toimimaan käskyjen mukaisesti. Se että verta oli talon pihalla, ei sisällä, mielestäni puhuu veljen syyttömyyden puolesta. Hänellä ei tiettävästi ole minkäänlaista rikostaustaa eikä varmaan mitään motiiviakaan.

Tässä Holly ja veli Clint Bobo:

Kuva

NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1578
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Kiitos aloituksestasi. Tämä olisi kannattanut tehdä kadonneisiin, niin tällaisista tapauksista kiinnostuneet olisivat löytäneet sen helpommin. :wink: Ylläpito voisi siirtää.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Mielestäni tämä kuuluu tähän, koska on uusi tapaus eikä ole ollut pitkään kadonneena. Jos löytyy henkirikoksen uhrina, sitten voi siirtää henkirikokset ulkomaat-osioon.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

DollariExpress kirjoitti:
Siru83 kirjoitti:Amerikkalaiset ovat pohtineet keskustelupalstoilla paljon veljen mahdollista osuutta. Itse pidän sitä epätodennäköisenä. Veljestä löytyy kuvia netistä, kiltin näköinen poika..
LOL :lol:
entäs mika muranen? kiltin näköinen ku mikä..
Siru taitaa olla keskittymässä näihin kasvoanalyyseihin. Heinolan 17-vuotiaat murhasta syytetytkin on arvioitu tarkkaan, älykkkyysosamäärää myöten pelkkien kasvokuvien perusteella.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Siru83 kirjoitti:Mielestäni tämä kuuluu tähän, koska on uusi tapaus eikä ole ollut pitkään kadonneena. Jos löytyy henkirikoksen uhrina, sitten voi siirtää henkirikokset ulkomaat-osioon.
Siinä tapauksessa tän olisi voinut otsikoida vähän paremmin, että siitä selviäisi millaisesta tapauksesta on kyse.

NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1578
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Siru83 kirjoitti:Mielestäni tämä kuuluu tähän, koska on uusi tapaus eikä ole ollut pitkään kadonneena. Jos löytyy henkirikoksen uhrina, sitten voi siirtää henkirikokset ulkomaat-osioon.
Miten haluat. Yleensä kadonneet laitetaan suoraan kadonneisiin, vaikka kyse olisi karkumatkalla olevasta teinistä.
Jack the Ripper kirjoitti:Siru taitaa olla keskittymässä näihin kasvoanalyyseihin. Heinolan 17-vuotiaat murhasta syytetytkin on arvioitu tarkkaan, älykkkyysosamäärää myöten pelkkien kasvokuvien perusteella.
Mitenköhän monta kertaa on kuultu läheistenkin sanoneen rikoksen tehneestä, ettei olisi koskaan uskonut hänen tekevän niin?

nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Nyt sain jonkun verran lueskeltua.. Ja tosiaan, en ollutkaan ainoa jonka silmään veljen kertomus vaikutti jotenkin oudolta. Poliisi on kuitenkin ilmoittanut että kumpaakaan, veljeä tai poikaystävää, ei tällä hetkellä epäillä.

Tuhansia ihmisiä siellä on ollut etsimässä silloin katoamisen jälkeen mutta juuri mitään ei ole löydetty, pihasta löytyi verta (en löytänyt uutista jossa vahvistettaisiin kenen verta se on), teipin pala jossa on vaalea hius ja Hollyn lounasrasia (?!) usean mailin päästä kotoa. Puhelimesta en löytänyt mainintaa mutta jatkan lukemista.

Ilmeisesti Holly oli lähdössä aamulla kouluun kun kohtasi sieppaajansa, veli kertoi nähneensä ikkunasta kun Holly käveli metsään henkilön kanssa jonka oletti olevan Hollyn poikaystävä. Mitä todennäköisimmin Holly tunsi henkilön jonka matkaan lähti ja oletettavaa on että ko. henkilö on ollut valmiina odottamassa Hollyn lähtöä. Tuskin osui sattumalta paikalle ja päätti pyytään Hollyn metsään.

Maastoasuista sen verran että ei taida olla kovin harvinainen asu siellä suunnilla, useassa uutisessa on mukana kuvia Hollysta ja veljestä/poikaystävästä jotka ovat pukeutuneet maastokuvioisiin vaatteisiin.

Laitan mukaan muutaman linkin vaikka löytäähän ne jokainen googlesta itsekin..
http://www.reuters.com/article/2011/05/ ... TU20110511
http://abcnews.go.com/US/holly-bobo-sea ... d=13448569
http://www.cbsnews.com/8301-504083_162- ... 04083.html


Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

OT: Mä olen henkilökorttini kuvassa todella vihaisen näköinen vaikka olen aina hymy korvissa. Ne kuvasäännöt..

Tuo veljen käytös on outoa. Olisi luullut menevän moikkaamaan siskoaan,vai oliko niin kaukana ettei ehtinyt perään,olettaen että Holly seuralaisineen meni nopeaa vauhtia?? Oma veljeni olisi varmaan soittanut perään ja pyytänyt odottamaan et ehtii tulla moikkaan,plus että mun kaiffan se kyllä tunnistaa pidemmänkin matkan päästä?? Olivatko Holly ja poikakaveri olleet kauan yhdessä? Tekemisissä perheen kanssa? Millaiset välit veljellä ja poikakaverilla olivat??
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Holly Bobo

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Crishelle kirjoitti:OT: Mä olen henkilökorttini kuvassa todella vihaisen näköinen vaikka olen aina hymy korvissa. Ne kuvasäännöt..

Tuo veljen käytös on outoa. Olisi luullut menevän moikkaamaan siskoaan,vai oliko niin kaukana ettei ehtinyt perään,olettaen että Holly seuralaisineen meni nopeaa vauhtia?? Oma veljeni olisi varmaan soittanut perään ja pyytänyt odottamaan et ehtii tulla moikkaan,plus että mun kaiffan se kyllä tunnistaa pidemmänkin matkan päästä?? Olivatko Holly ja poikakaveri olleet kauan yhdessä? Tekemisissä perheen kanssa? Millaiset välit veljellä ja poikakaverilla olivat??
Minä olen käsittänyt että molemmat, Holly ja veli, asuivat vielä kotona josta Holly aamulla lähti ulos veljen ollessa vielä sisällä. Eli olivat varmaan moikanneet jo siinä aamulla :)

Jotenkin vain itseäni heti häiritsi tuo veljen kertomus, en osaa sanoa miksi. Myöhemminhän tarina sitten hieman muuttuikin joka vain lisää epäilyjä. Mutta ilmeisesti edelleen poliisi on sulkenut sekä veljen että poikaystävän aika hyvin epäiltyjen ulkopuolelle.

Vastaa Viestiin