miksi miehet ei rakastu pahoihin naisiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Minua kiinnostaisi enemmän tietää, minkä takia miehet viehättyvät erityisesti tyhmistä naisista.

Ja siitä seurauksena: minkä takia muutoin kohtalaisen älykkäät naiset alkavat esittää miesten seurassa tyhmempiä kuin ovatkaan? Ymmärrän siis logiikan sikäli, mutta toimintatapanaa jotenkin... kyseenalainen.
Sahtidus kirjoitti:kyllä mä ainaki ihastun enemmin pahoihin kuin kiltteihin tyttöihin ;)
Täytyy muuten sanoa, että tuntuu tosiaan siltä että ihannenainen kelle tahansa miehelle on sellainen, joka on päällisinpuolin kiltti, mutta sitten kuitenkin aivan pirullisen tuhma. Miehet tuntuvat pitävän naisista, joista löytyy äärimmäisyyksiä, mutta jotka kuitenkin osaavat pitää ne aisoissa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

joey kirjoitti:Minua kiinnostaisi enemmän tietää, minkä takia miehet viehättyvät erityisesti tyhmistä naisista.

Ja siitä seurauksena: minkä takia muutoin kohtalaisen älykkäät naiset alkavat esittää miesten seurassa tyhmempiä kuin ovatkaan? Ymmärrän siis logiikan sikäli, mutta toimintatapanaa jotenkin... kyseenalainen.
Miten sitten määritellään tyhmä, siinäpä pulma. Ei älykkyys ole mikään itseisarvo, mikä pitää olla, että olisi hyvä nainen. Tunneäly voi olla hyvä, vaikka ei muuten olisi mikään ns. ruudinkeksijä. Työssään ihmiset voivat pohtia älyllisiä asioita ja vapaalla monet haluavat vain viettää laatuaikaa. Minua ei ainakaan häiritse, jos nainen elokuvaa katsoessa ei tajua juonta, vaan kysyy, että mikähän tässä oikein idea oli. Ei naisen tarvitse olla minkään alan erityislahjakkuus tai älykkyysosamäärän olla keskivertoa parempi.

Ja miksi naiset muuttuvat tyhmiksi miesten seurassa? Varmaan sama asia, mikä miehillä on naisten kanssa. Kun on mieleistä seuraa ja haluaa olla mieliksi tai on ihastunut tms. niin alkaa käyttäytyä "virallisesta egosta" poikkeavasti. Tunteet vetää älynkin sekaisin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
joey
Angus MacGyver

Ehei, lone, en tarkoittanutkaan sitä, että naisen tulisi olla intellektuelli superälykkö, joka kykenee keskustelemaan lähinnä vain rakettimoottoreista ja oopperasta. Tässä tapauksessa tarkoitan sellaista avuttomuutta aiheuttavaa tyhmyyttä, 1+1=8 -tyyppistä.
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Ihan pelkän oman havainnon perusteella tutuista ja tutun tutuista nämä "ei-ruudinkeksijät" eivät vaadi mieheltään läheskään niin paljon kuin hiemän fiksummat ja antavat miehelleen myös anteeksi "toilailuja" enemmän. Ja tietysti tuollainen nainen ei ehkä kyseenalaista niin paljoa joten kaikenlainen sepittelykin menee helpommin läpi. Sääliksi käy noita naisia kun viedään kuin pässiä narusta :( En sitten tiedä vaikuttaako tämä siihen että jotkut "pelimiehet" valitsevat vakiopanok...eikun vaimokseen tällaisen naisen.
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Joey, viehättyisitkö siitä että pystyisin puolustamaan sinua, olisin kova jätkä?
Olisiko se jotain?
Olen havainnut että joillekkin naisille on hienoa että mies kykenee turpaanlyöntiin ja sensellaiseen.
Pidän niitä naisia vitun kusipäinä.
Ja Joey, tiedän ettet ole sellainen.
Toivottavasti naiset eivät hirtä mua tästä.
Fuck!
Paskanen tukka
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Rapi: Kuka tahansa mies pystyy ärsytettynä puolustamaan naistaan, sehän on vaan luonnollista. Mutta fiksummat naiset eivät pidä väkivallasta millään tasolla, koska he (siis naiset) pelkäävät sen oman rakkaansa puolesta... tajusitko?

joey: Mainitsemiasi äärimmäisyyksiähän löytyy ihan jokaisesta naisesta; ei kukaan nainen ole pelkästään kiltti/älykäs tai tuhma/tyhmä (vaikka aika usein nuo ominaisuudet käsi kädessä kulkevatkin)

summa summarum: Lonen kanssa samoilla linjoilla 8) "Tunteet vetää älynkin sekaisin." Siinähän se on kiteytetty :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
joey
Angus MacGyver

rapier kirjoitti:Joey, viehättyisitkö siitä että pystyisin puolustamaan sinua, olisin kova jätkä?
Olisiko se jotain?
Olen havainnut että joillekkin naisille on hienoa että mies kykenee turpaanlyöntiin ja sensellaiseen.
En tiedä kusipäisyydestä, mutta pidän itse sellaisia naisia ajattelemattomina. Pyrin välttämään sellaisia miehiä, jotka korvaavat puuttuvan älyn fyysisellä voimalla. Toki se on ihan kiva jos mies haluaa joskus pitää minunkin puoliani, mutta en ylipäätään halua että kukaan pitää puoliani aiheetta, saati sitten että siihen liitetään vielä väkivaltaa.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

rapier kirjoitti:Joey, viehättyisitkö siitä että pystyisin puolustamaan sinua, olisin kova jätkä?
Olisiko se jotain?
Ja Joey, tiedän ettet ole sellainen.
Toivottavasti naiset eivät hirtä mua tästä.
Fuck!
Itse ainakin odotan, että jos pusikosta hyökkää kimppuuni joku raiskari, niin mies puolustaisi minua myös fyysisesti. Samoin olen itsekin valmis puolustamaan läheisiäni myös fyysisesti. Mutta tarkoitit varmaan lähinnä nakkikioskiramboilua?
Every ship must sail a world.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

ABC, juuri sitä. Olen nähnyt tapauksen jossa nuori nainen provosoi tilanteen saadakseen poikaystävänsä lyömään sivullista. Melkein onnistui.
Paskanen tukka
joey
Angus MacGyver

rapier kirjoitti:Olen nähnyt tapauksen jossa nuori nainen provosoi tilanteen saadakseen poikaystävänsä lyömään sivullista. Melkein onnistui.
En näin äkkiseltään osaa kuvitella mitään niin noloa kuin sen, että mieheni löisi viatonta sivullista minun takiani. Toki, kuten ABC sanoi, jos joku sivullinen yrittää hyökätä kimppuuni, olisi ehkä ihan toivottavaa että mies tulee väliin pikemminkin kuin katsoo vierestä, miten tilanteen ratkaisen :D Mutta tarkoitin siis itsekin nimenomaan tilanteita, joissa naiseen ei kohdistu fyysistä uhkaa. Sanallisesti osaan kyllä puoleni pitää, jos tarvetta on.

edit: typo
tiikeritär85
Susikoski

Re: miksi miehet ei rakastu pahoihin naisiin?

Viesti Kirjoittaja tiikeritär85 »

No kun miehet haluaa naisen jota alistaa ja paha tyttö ei tähän muottiin sovi
Disturbed
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Disturbed »

Mua on viehättänyt jollain tapaa aina ajatus että saisi jonkun kovan ja kylmän tytön herkistymään. En tiedä miksi... Vaan ehkei sellaista elämää kuitenkaan halua missä puoliso pettää ja valehtelee / kieroilee muulla tavoin.
joey
Angus MacGyver

^ Luulisi, että ne kovat ja kylmät ovat epätodennäköisimpiä pettäjiä. Näin ihan mutulla siis. Tunteikkaat, tummat ja tuliset taas haksahtavat helpommin työkaverin matkaan.
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Käykää vaikka Suomi24:n SexBarissa hetki, niin huomaatte, että niitä miehiä jotka etsivät pahoja naisia on paljon! Siellä on kasa miehiä, jotka eivät todellakaan halua alistaa, vaan päin vastoin.

Ei sillä että olisin itse koskaan käynyt, tai ainakaan tunnustaisin, jos olenkin... 8)

Joyen kanssa olen eri mieltä siitä, että miehet etsisivät tyhmiä naisia. Heitäkin on, mutta myös paljon niitä, jotka oikeasti etsivät ja huolivat vain fiksuja naisia. Olen näppituntumalta sitä mieltä, että miehet jotka eivät itse ole ruudinkeksijöitä ja/tai joilla ei ole suuria odotuksia elämältä, vaan joille riittää työkkärin jonossa lorviminen vuodesta toiseen ja sohvalla haiseminen ovat niitä, jotka haluavat tyhmän naisen. Se kun ei tosiaan ymmärrä vaatia parempaa. Fiksua sekä hyvällä itsetunnolla varustettua miestä ei ahdista se, että naisella on jotain odotuksiakin, koska hänellä on itselläänkin niitä.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
joey
Angus MacGyver

Bias kirjoitti:Olen näppituntumalta sitä mieltä, että miehet jotka eivät itse ole ruudinkeksijöitä ja/tai joilla ei ole suuria odotuksia elämältä, vaan joille riittää työkkärin jonossa lorviminen vuodesta toiseen ja sohvalla haiseminen ovat niitä, jotka haluavat tyhmän naisen. Se kun ei tosiaan ymmärrä vaatia parempaa. Fiksua sekä hyvällä itsetunnolla varustettua miestä ei ahdista se, että naisella on jotain odotuksiakin, koska hänellä on itselläänkin niitä.
Ihan samaa mieltä! Kuvailemasi kaltaiset miehet haluavat mielestäni yleensä ns. perinteisen naisen, ja perinteiseen sukupuoliasetelmaan kuuluu se, ettei nainen ole miestä lukeneempi, eli että mies on naista sekä fyysisesti että henkisesti "ylempänä". Siltikään en kyllä ymmärrä sitä, miksi yksikään nainen haluaisi heittäytyä tyhmäksi. Joistain ihan fiksuista naisista tulee miehen läsnäollessa kikattavia bimboja, jotka eivät osaa mitään itse ja jotka mielellään osoittavat avuttomuutensa kaikin mahdollisin keinoin. Kuten nelisen (!!!) vuotta sitten sanoin, ymmärrän kyllä tavallaan sen, miksi sellaisen on helppo kuvitella vetoavan miehiin, mutta sitä en tajua, miksi kukaan viitsii sellaiseen vaivautua.
Vastaa Viestiin