Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Twiney
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: La Elo 20, 2011 8:41 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Twiney »

Carat kirjoitti:Mutta en usko tuohon, vaan siihen, että se vika bile-poika puhui aluksi totta saattaneensa Karoliinan johonkin. Sinä aikana on käynyt nämä skootterin kaadot ja katoamiset. Sitten kun poliisi-setä on painostanut asiassa, että mihin se K saatettiin, niin keksittiin hätävale, ettei Karoa saatettukaan mihinkään vaan tämä lähti omineen bilepaikalta. Tämä bemari-homma mielestäni tuskin liittyy K:n katoamiseen mitenkään.
Tässä sama ajatus justiinsa kuin minullakin. Epäilen edelleen, että "bilepojalla" ei ole puhtaat jauhot pussissaan. Toki, jossittelua tämäkin, ja onhan poliisi painottanut että pojat on suljettu jo ulkopuolelle, eikä mediaan ole kerrottu tästä juurikaan faktoja (suojellaan alaikäisiä). Mutta silti... kunnes joku muu tekijä löytyy, mun epäilys viimeisenä Karon nähnyttä poikaa kohtaan ei haihdu.
Toinen teoriani liittyy siihen stalkkeroijaan joka kytännyt nuoria tyttöjä, kuten tuossa aiemmin sanailin.
surffailija
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 1:22 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja surffailija »

Twiney kirjoitti:
fränkkä kirjoitti:Mitäpä jos tässä on nyt asianajajajia, jo mukana niin sittenhän minä jotenkin ymmärrän tämän hiljaisuuden.

Entäpä sit...KK ruisaillu se skopen itte ja POKS. no ei hätää sieltä tulee ystävällinen setä ja sanoo, et sattuuhan noita, ei kai suhun sattunu...mennääs tohon valoo kattoo....
Ja vähän tähän liittyen, kun ilmeisesti Tampereelta on tullut ilmoituksia siitä skootterityttöjä jahdanneesta miehestä, jos onkin seurannut/jahdannut Karoliinaa... Onkohan tiedossa, onko ko. ahdistelija stalkkaillut nyt tuon 31.7. jälkeen? Jos ei, niin epäilyttää enemmän, että onko saanut saalista eikä enää ole tarve moiselle. Tai sitten lehtijutut pelottaneet... tai, tai tai....
Mutta yhtenä näkökulmana, voisi sopia silti kuvioon. Jos BMW:läiset ois vaan jotain hemmoja, joilla ei itse katoamisen kanssa ole tekemistä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011082 ... 1_uu.shtml
Viimeinen lause jutussa: "Tapaus sattui viikko Karoliinan katoamisen jälkeen"
Tuossa vaan ei sanallakaan mainita sitä minkälainen auto tätä tyttöä on seuraillut. Toinen tapaus oli noin viikko ENNEN Karoliinan katoamista. Mutta tuossa tapauksessa auto oli valkoinen ja taisi olla Opel.
Twiney
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: La Elo 20, 2011 8:41 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Twiney »

surffailija kirjoitti:
Twiney kirjoitti:
fränkkä kirjoitti:Mitäpä jos tässä on nyt asianajajajia, jo mukana niin sittenhän minä jotenkin ymmärrän tämän hiljaisuuden.

Entäpä sit...KK ruisaillu se skopen itte ja POKS. no ei hätää sieltä tulee ystävällinen setä ja sanoo, et sattuuhan noita, ei kai suhun sattunu...mennääs tohon valoo kattoo....
Ja vähän tähän liittyen, kun ilmeisesti Tampereelta on tullut ilmoituksia siitä skootterityttöjä jahdanneesta miehestä, jos onkin seurannut/jahdannut Karoliinaa... Onkohan tiedossa, onko ko. ahdistelija stalkkaillut nyt tuon 31.7. jälkeen? Jos ei, niin epäilyttää enemmän, että onko saanut saalista eikä enää ole tarve moiselle. Tai sitten lehtijutut pelottaneet... tai, tai tai....
Mutta yhtenä näkökulmana, voisi sopia silti kuvioon. Jos BMW:läiset ois vaan jotain hemmoja, joilla ei itse katoamisen kanssa ole tekemistä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011082 ... 1_uu.shtml
Viimeinen lause jutussa: "Tapaus sattui viikko Karoliinan katoamisen jälkeen"
Tuossa vaan ei sanallakaan mainita sitä minkälainen auto tätä tyttöä on seuraillut. Toinen tapaus oli noin viikko ENNEN Karoliinan katoamista. Mutta tuossa tapauksessa auto oli valkoinen ja taisi olla Opel.
Ok, tänks :)
Mun teoriassa tuo BMW ei liity tähän stalkkeroijaan, vaan on oma erillinen juttunsa. Mutta joo, aika epätodnäk. Pysyttäydyn bilepojan valehteluteoriassa :lol:
crashtestdummy
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 3:06 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja crashtestdummy »

FB: n hullut ämmät iskee... kuljin tuota piennarta täs tunnelin suulla niin nuo kyyläs ku ruttoa ja kuulin tunnelin läpi kun kuvailivat mua puhelimessa eli tais soittaa poliisille et nyt se bemari mies etsii sitä puhelinta... vittu noi kotiäidit sekoo tällasesta katoamisdraamasta kokonaan :D tiä uskallanko jatkaa enää metallinpaljastimeni kanssa kun leimaudun pian raiskariks... olenhan yli 20v ja mullon huppari!
kettulainen
Hetty Wainthropp
Viestit: 460
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 3:00 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja kettulainen »

crashtestdummy kirjoitti:FB: n hullut ämmät iskee... kuljin tuota piennarta täs tunnelin suulla niin nuo kyyläs ku ruttoa ja kuulin tunnelin läpi kun kuvailivat mua puhelimessa eli tais soittaa poliisille et nyt se bemari mies etsii sitä puhelinta... vittu noi kotiäidit sekoo tällasesta katoamisdraamasta kokonaan :D tiä uskallanko jatkaa enää metallinpaljastimeni kanssa kun leimaudun pian raiskariks... olenhan yli 20v ja mullon huppari!

Odota hetki, niin pian ovat poliisit ovella.
kajuhani69

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja kajuhani69 »

crashtestdummy kirjoitti:FB: n hullut ämmät iskee... kuljin tuota piennarta täs tunnelin suulla niin nuo kyyläs ku ruttoa ja kuulin tunnelin läpi kun kuvailivat mua puhelimessa eli tais soittaa poliisille et nyt se bemari mies etsii sitä puhelinta... vittu noi kotiäidit sekoo tällasesta katoamisdraamasta kokonaan :D tiä uskallanko jatkaa enää metallinpaljastimeni kanssa kun leimaudun pian raiskariks... olenhan yli 20v ja mullon huppari!
Varo ettei kohta tuu akkalauma kuohitsemaan ja lynkkaamaan :mrgreen:
Kiiltomato
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:02 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Kiiltomato »

crashtestdummy kirjoitti:FB: n hullut ämmät iskee... kuljin tuota piennarta täs tunnelin suulla niin nuo kyyläs ku ruttoa ja kuulin tunnelin läpi kun kuvailivat mua puhelimessa eli tais soittaa poliisille et nyt se bemari mies etsii sitä puhelinta... vittu noi kotiäidit sekoo tällasesta katoamisdraamasta kokonaan :D tiä uskallanko jatkaa enää metallinpaljastimeni kanssa kun leimaudun pian raiskariks... olenhan yli 20v ja mullon huppari!
Voi luoja. Seuraavaksi sitten selittelemään sinivuokoille :D
Twiney
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: La Elo 20, 2011 8:41 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Twiney »

Kiiltomato kirjoitti:
crashtestdummy kirjoitti:FB: n hullut ämmät iskee... kuljin tuota piennarta täs tunnelin suulla niin nuo kyyläs ku ruttoa ja kuulin tunnelin läpi kun kuvailivat mua puhelimessa eli tais soittaa poliisille et nyt se bemari mies etsii sitä puhelinta... vittu noi kotiäidit sekoo tällasesta katoamisdraamasta kokonaan :D tiä uskallanko jatkaa enää metallinpaljastimeni kanssa kun leimaudun pian raiskariks... olenhan yli 20v ja mullon huppari!
Voi luoja. Seuraavaksi sitten selittelemään sinivuokoille :D
Itkiskö vai nauraisko? :D / :cry:
Ei jumasviidu, onko tuollaisia olemassa?
Olen kyllä itekin kotiäiti mut ehkä sitten vähemmän hullu, koska ei tulis ikuna mieleen moinen toiminta. No, "huvinsa" kullakin, onhan se coolia leikkiä jotain salapoliisia :roll: Ihan loogistahan se on että bemarimiehet tulee hupparit päällä rönyämään ojanpientareita sinne päivänvalossa ja muutenkin :roll: :mrgreen: Kaikki poseen vaan!
flamie
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 6:03 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja flamie »

Kun tässä on nyt kyseenalaistettu ns. "bilepoikien" kertomukset ja sekin, oliko KK:n ilmoitettu kotimatkalle lähtemisen ajankohta paikkansapitävä tieto, kun se on yhden henkilön kertomuksen varassa niin onko kukaan toistaiseksi kyseenalaistanut sitä, olivatko nämä "bileet" ylipäätään tuolla kerrotussa paikassa (villilä tms.?) ??

Kun bilepoikien kertomuksiin uskovat keskustelijat vetoavat siihen, että bilepaikka on tutkittu ja jälkiä tapahtumista siellä ei ole ilmeisestikään löytynyt niin tuli nyt vaan mieleen, että milläs se on todistettu, että KK ja pojat olivat illan juuri tuossa poliisille kerrotussa osoitteessa? Onko ulkopuolisten havaintoja näistä henkilöistä ja skootterista ko. paikalla? Onko osoite todellakin käynyt ilmi KK:n puhelusta kaverilleen vai onko Villilänkatu liitetty tuohon viinanhankkimispyyntöön vasta katoamisen jälkeen median tai poliisin oletuksena, mediassahan mainittiin KK:n soittaneen ja pyytäneen viinaa Villilänkadulla sijaitsevaan yksityisasuntoon. Vai onko tämäkin tieto Villilänkadun kämpällä olemisesta ja sieltä lähtemisestä peräisin samoilta jäpikkäiltä, jotka ovat jo uskottavuutensa saattaneet kyseenalaiseksi saattamisvalehtelullaan?

Varmasti samojen kännykkämastojen alueella on monia muitakin mahdollisia paikkoja, jos näitä katoamisyön puheluita on paikannettu tuonne Villilänkadun suunnalle vai onko paikannus tehty vain sinne Tottijärven mastoon poliisin jo tutkiessa katoamista? ...jos näiden KK:n seurassa olonsa tunnustaneiden poikien kertomukset asettaa kyseenalaiseksi niin ei kai voida tuotakaan paikkatietoa pitää 100% faktana? Ainoa fakta olisi siis skootterin löytyminen aamulla.
Kirvesmies
Remington Steele
Viestit: 240
Liittynyt: La Elo 13, 2011 11:01 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Kirvesmies »

crashtestdummy kirjoitti:tiä uskallanko jatkaa enää metallinpaljastimeni kanssa...
Niin, kyselitkin tuolla jo aikaisemmin, että mihin sitten seuraavaksi, kun 4 tunnin etsimisen jälkeenkään sitä puhelinta ei sieltä hiekkamontun rinteestä löytynyt. Mielenkiintoista. Ajattelin nimittäin itsekin, että siellä se varmaan olisi, mutta en ole omaa metallinpaljastinta vaatekaapin perukoilta kuitenkaan kaivanut.

Nyt pitäisi sitten saada lisää sellaisia karttoja, joista ilmenee sellaisten alueiden sijainti, josta kännykkä ottaa yhteyden sinne Tottijärven mastoon.

Tai sitten tässä on käynyt niin, että se joka on alusta alkaen tiennyt missä kännykkä on, on hakenut sen sieltä pois. Eli että kännykkä on jo liikkunut sen jälkeen kun se on sammunut, ja on nyt paikassa X.

Viitsitkö vielä havaroida sen bussipysäkin ympäristön, jos sieltä vaikka löytyisi jotain niihin BMW-poikiin viittaavaa? Esim. tuore kaljapullon korkki. Siitä nimittäin voisi saada DNA-jäljen, jos vaikka myöhemmin jostain löytyvät pojat eivät haluaisi lainkaan myöntää siellä pysäkillä koskaan seisoskelleensa.
crashtestdummy
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 3:06 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja crashtestdummy »

Niinpä, joo olin vaan ettimäs luuria koska oon itsekäs ja haluisin kunnian löytää sen jne... mut noi akat taitaa tuomita nyt kaikki alle 30v hupparin omistajat.. tuntus että henkinen tuki ja lauma muita ihmisiä olis paikallaan. :D ehkä oon lähellä kun tää tonkiminen alkaa käydä niin haastavaks... ehkä nää saarenkärjen äiditkin on salaliitos suojelemas sitä tekijäpoikaa joten kaltaiseni innokkaat urkkijat poistetaan vaikka väkisin seudulta. Hmm.
Twiney
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: La Elo 20, 2011 8:41 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Twiney »

crashtestdummy kirjoitti:Niinpä, joo olin vaan ettimäs luuria koska oon itsekäs ja haluisin kunnian löytää sen jne... mut noi akat taitaa tuomita nyt kaikki alle 30v hupparin omistajat.. tuntus että henkinen tuki ja lauma muita ihmisiä olis paikallaan. :D ehkä oon lähellä kun tää tonkiminen alkaa käydä niin haastavaks... ehkä nää saarenkärjen äiditkin on salaliitos suojelemas sitä tekijäpoikaa joten kaltaiseni innokkaat urkkijat poistetaan vaikka väkisin seudulta. Hmm.
Laitapa keltainen liivi (esim. Motonetista ostat) sen hupparis päälle ja vapepa tunnus kylkeen niin olet heti jumalasta seuraava, eivät soittele enää skoudeille :mrgreen:
hemppa
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:49 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja hemppa »

Ei tässä paljon muuta voi kun hämmästellä miten käsittämättömiä teorioita täällä on saatu aikaseksi. Edes elokuvien käsikirjoittajat eivät saisi tällaisia koukeroita aikaiseksi. :) Ihan kiva näitä on silti lukea. Omia teorioitani on kaksi: A) mitään rikosta ei ole edes tapahtunut vaan tyttö on humalassa ajanut väärälle tielle ja kaatunut. Siitä sitten itsensä loukanneena ja humalaisena lähtenyt hortoilemaan ja kadonnut jonnekkin tuonne vaikeakulkuiseen maastoon. Kenties hautautunut hiekkaan tuolla montulla tms. tai sitten B) kaapattu bemarin kyytiin ja skootteri jäänyt siihen bussipysäkille, josta joku toinen humalainen on sen huomannut ja päättänyt ajella sillä kotiinsa jonnekkin likolammenkadulle päin ja törmännyt ja hylännyt kulkupelin siihen.
Heluna
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:25 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Heluna »

Paljon on nyt spekuloitu bilepoikien sekaantumisesta asiaan ja epäilty koko bemarin olemassaoloa.
Minä en kyllä usko että bilipojat ovat vastuussa mitenkään katoamisesta, jotakin valehtelua on varmaan aluksi ollut kun ei ole ymmärretty asian vakavuutta, ei ole haluttu kertoa ryyppäämisestä ja ehkä huono omatunto kun ei sittenkään lähdetty saattamaan. Poliisihan poisti pojat epäiltyjen listalta jo heti alussa, enkä usko että 15-v hermot kestäisi asian salailua.
Samaa mieltä olen tuosta Bemari-havainnosta, tuntuisi uskomattomalta että asia julkistettaisiin jos ei oltaisi 100-varmoja että bemari on tuolla pysäkillä seissyt. Nämä kaksi asiaa on mun päässä kyllä ihan faktaa, mitä sen jälkeen on sitten tapahtunut ja kuinka bemari liittyy karoliinaan niin sitä en tiedä, jotain osuutta katoamiseen mielestäni kyllä on kun ei ole kukaan ilmoittautunut vapaaehtoisesti.
crashtestdummy
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 3:06 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja crashtestdummy »

Kirvesmies kirjoitti:
crashtestdummy kirjoitti:tiä uskallanko jatkaa enää metallinpaljastimeni kanssa...
Niin, kyselitkin tuolla jo aikaisemmin, että mihin sitten seuraavaksi, kun 4 tunnin etsimisen jälkeenkään sitä puhelinta ei sieltä hiekkamontun rinteestä löytynyt. Mielenkiintoista. Ajattelin nimittäin itsekin, että siellä se varmaan olisi, mutta en ole omaa metallinpaljastinta vaatekaapin perukoilta kuitenkaan kaivanut.

Nyt pitäisi sitten saada lisää sellaisia karttoja, joista ilmenee sellaisten alueiden sijainti, josta kännykkä ottaa yhteyden sinne Tottijärven mastoon.

Tai sitten tässä on käynyt niin, että se joka on alusta alkaen tiennyt missä kännykkä on, on hakenut sen sieltä pois. Eli että kännykkä on jo liikkunut sen jälkeen kun se on sammunut, ja on nyt paikassa X.

Viitsitkö vielä havaroida sen bussipysäkin ympäristön, jos sieltä vaikka löytyisi jotain niihin BMW-poikiin viittaavaa? Esim. tuore kaljapullon korkki. Siitä nimittäin voisi saada DNA-jäljen, jos vaikka myöhemmin jostain löytyvät pojat eivät haluaisi lainkaan myöntää siellä pysäkillä koskaan seisoskelleensa.
Juu tongin jo pysäkin alueen mut se on toivotonta kun se maasto on niiiiiiin täys metallia et piippaa vaan suoraa huutoo... en usko luurin oloon siellä ellei puuhun oo nakannu. Mut alan kans kallistua sen kannalle et ne haki sen myöhemmin pois ja sammutti, aamu viis on sopiva aika hakee luuri metsästä. Sorry kankea kieliasu, samsung galaxilla haen rohkeutta jatkaa tonkimista minfosta. :)
Lukittu