Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Matula »

"Joey pohtii, että vaaniiko Pirkanmaalla sarjamurhaaja, joka nappasi Raisa Räisäsen ja välittömästi 12 vuotta myöhemmin seuraavan uhrinsa? "

Poimittu MTV3-sivulta...


12 vuotta on kyllä aika välittömästi ..... :D :D
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Ihanaa on myös oman jutun perään laittaa oma nikki, sitähän ei saa selville kuin kahdesta paikasta viestissä :P
Lähettäjästä ja siitä kuka kirjoittanut kyseisen viestin. Fetissi omaan nimeen? :O
vanja
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: To Marras 25, 2010 4:55 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja vanja »

Menetin viimein (nyt vasta) kärsivällisyyteni KK -ketjuun, ja olin poissa muutaman päivän. Eilen, kun vilkaisin sinne taas, oli tullut yli 100 sivua lisää, ja viimeisillä sivuilla keskusteltiin muumeista.

:shock:

En uskalla enää mennä sinne.
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 4:51 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Rampo Edogawa »

vanja kirjoitti:Menetin viimein (nyt vasta) kärsivällisyyteni KK -ketjuun, ja olin poissa muutaman päivän. Eilen, kun vilkaisin sinne taas, oli tullut yli 100 sivua lisää, ja viimeisillä sivuilla keskusteltiin muumeista.

:shock:

En uskalla enää mennä sinne.
Tämä oli kyllä yksi pohjakosketuksista. Aloitin itse lukemaan ketjua juuri sopivasti kun siellä kinattiin, mihin aikaan Muumit tulivat aamulla. Kaikki lähti toki siitä, että joku oli näkevinään siinä Aamulehden kuvassa Muumin _ikkunnassa_ :D Kyseessä oli kuitenkin normaalitarkkuuksilla varustetuilla laseilla katsottuna ulkomaailman heijastuma ikkunassa. Ellei sitten siellä Tampereella liiku nyt Muumikin eksyneenä tai pahimmassa tapauksessa kuolleena jossain. :roll:
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Muumit! :lol:

Mä en voi uskoa, että nuo kirjoittajat ovat ihan tosissaan noita muumi - juttuja kirjoittaessaan. Vai ovatko he?

PS. Kun sitä tiettyä kuvaa tarpeeksi tiiraa, niin mun mielestä se ikkunaheijastuma muistuttaa Michael Jacksonia! :D
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3851
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Luupää »

.

Eivät taida olla ihan aina tosissaan. Tämä nauratti tällä kertaa murha.infossa:
Ehkä vauhtia oli niin paljon kantoon törmätessä, että skootteri pomppasi komeasti korkealle ilmaan (kahdella kierteellä!) ja putosi laskeutuessaan aidan päälle rikkoen sen? Vastaavasti kuski saattoi lentää törmäyksen seurauksena kaaressa lähipihassa olevalle trampoliinille, mikä selittäisi paljon puhutun "trampoliiniäänen" sekä sen, miksi verijälkiä ei ole missään eikä kuski loukannut itseään vakavasti, vaan pystyi poistumaan paikalta omin avuin. TAI, ruumis olisi pompannut trampoliinilta jonkin lähitalon katolle ja juuttunut savupiippuun, mikä selittäisi, miksei sitä ole vieläkään löydetty
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Rampo Edogawa kirjoitti:
vanja kirjoitti:Menetin viimein (nyt vasta) kärsivällisyyteni KK -ketjuun, ja olin poissa muutaman päivän. Eilen, kun vilkaisin sinne taas, oli tullut yli 100 sivua lisää, ja viimeisillä sivuilla keskusteltiin muumeista.

:shock:

En uskalla enää mennä sinne.
Tämä oli kyllä yksi pohjakosketuksista. Aloitin itse lukemaan ketjua juuri sopivasti kun siellä kinattiin, mihin aikaan Muumit tulivat aamulla. Kaikki lähti toki siitä, että joku oli näkevinään siinä Aamulehden kuvassa Muumin _ikkunnassa_ :D Kyseessä oli kuitenkin normaalitarkkuuksilla varustetuilla laseilla katsottuna ulkomaailman heijastuma ikkunassa. Ellei sitten siellä Tampereella liiku nyt Muumikin eksyneenä tai pahimmassa tapauksessa kuolleena jossain. :roll:
Tälle eksyneelle muumille revettiin täällä. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

No niin, mun mielestä se Hemuli on aina ollu vähän semmonen epäilyttävä hiippari hameessaan. Onko Hemulin liikkeet tuolta yöltä tutkittu?
Paikalla
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Sisäpiirin tietoa: Kaikki Muumilaakson asukkaat olivat tänään Muumimaailmassa paikalla. Eli kuten leikkisästi todetaan olivat kaikki muumit laaksossa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
debbie

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja debbie »

Vaikka tämä onkin nauruketju, niin laitan kuitenkin tähän, kun liittyy noihin muumijuttuihin siinä Karoliina-ketjussa.
Ekaa kertaa tänne kirjautumiseni jälkeen tuli ihan vakavasti mieleeni, miten sairasta on viihdyttää itseään jonkun nuoren tytön katoamisella ja vääntää siitä vielä vitsiä - varsinkin kun juttu on ratkaisematta. Tuolla on ollut sellaista juttua, jossa ei kunnioiteta ollenkaan sitä, että kyseessä on vakava asia. Ei mene mustankaan huumoriin piikkiin mulla, kun juttu on tosiaan vielä näin auki.

Sorry kun on vähän off topic, onhan täällä hassujakin juttuja, esim Marskin sigu.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Sisäpiirin tietoa: Kaikki Muumilaakson asukkaat olivat tänään Muumimaailmassa paikalla. Eli kuten leikkisästi todetaan olivat kaikki muumit laaksossa.
Kuulin muuten, että samaisessa laaksossa on myös kaikki inkkarit kanootissa ja terävin kynä penaalissa, joten niiltä osin kaikki hyvin. Sen sijaan epätietoisuutta on vielä siitä, ovatko kaikki lepakot jo vintillä, ja kulkeeko laakson hissi ihan ylös asti.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Onks Google Streetview/-veivissä näkyny Muumeja Tampereella?

Eikö muuten sanonta "lepakoita vintillä" tarkoita juuri, että on hieman henkisesti epätasapainossa?

Pitäiskös oikein laittaa galluppi, että ken lukee Karoliina-ketjua enää lainkaan?
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Onko joillakin jäänyt huomaamatta että ketjuilla on otsikot :D Vink: se on se joka on jokaisen kommentin yläosassa(kin).
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Waakku kirjoitti:Ihanaa on myös oman jutun perään laittaa oma nikki, sitähän ei saa selville kuin kahdesta paikasta viestissä :P
Lähettäjästä ja siitä kuka kirjoittanut kyseisen viestin. Fetissi omaan nimeen? :O
Tuo on muuten yksi seikka, jota en ole koskaan ymmärtänyt. Parasta on jossain esim. chateissa/irkissä, tms. kun välillä sielläkin on tyyppejä, jotka jokaisen kommentin jälkeen kirjoittavat oman nimimerkkinsä. Olen tullut tulokseen, että ihmiset, jotka näin tekevät, eivät liiemmin ylipäätään edes sano mitään erityisen tähdellistä ja varmaan jostain demi-foorumilta on lähtenyt leviämään, sillä lähinnä nuorempien juttu taitaa olla.

-*^-<Nepenthe<-;* :wink:
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

Jossain ketjussa joku ihmetteli miten ovi voi olla kiinni, mutta lukitsematta.
Kiitos sille, ihan tosissaan jaksaa vieläkin naurattaa :lol:

Mua myös nauratti nää mukahauskat KKestin ketjun arvailut, nyt oon kyllä jo luovuttanut sen ketjun suhteen.
Lukittu