Renny Harlin ufojen jäljillä Uralilla

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Spekultantti
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 4:32 pm

Renny Harlin ufojen jäljillä Uralilla

Viesti Kirjoittaja Spekultantti »

Laitan tämän Huuhaahan, koska kyse on ufoista ja Renny Harlinista, mutta toisaalta tästä itse tapauksesta olisi kyllä mielenkiintoista saada lisätietoa.

Tappoiko ufo opiskelijat? Harlinin uusin käsittelee uskomatonta mysteeriä

http://www.iltasanomat.fi/elokuvat/tapp ... 18095.html

Renny Harlinin tuleva elokuva vie ohjaajan kuvausmatkalle Uralin vuoristoon.

Harlin aloittaa seuraavan, vielä nimeämättömän, elokuvansa kuvaukset maaliskuussa.

Screen Dailyn mukaan elokuva käsittelee yhdeksän kokeneen vaeltajan mystistä kuolemaa, joka tapahtui Uralin vuoristossa vuonna 1959.

- Tarina kiehtoi minua, se on yksi suurimmista selittämättömistä paranormaaleista tarinoista nykypäivänä, Harlin kertoo Screen Dailylle.

Vuonna 1959 kymmenen opiskelijaa päätti lähteä vaeltamaan Uralin vuoristoon. Yksi opiskelijoista joutui sairauden vuoksi jäämään muiden jälkeen eri leiriin. Yhdeksän muuta jatkoi eteenpäin, eikä heitä enää nähty elossa.

Vaeltajien revitty teltta löytyi myöhemmin, ja teltan lähettyvillä olevan metsän reunasta löytyi kaksi ruumista. Seuraavat kolme löytyivät pienen matkan päässä ensimmäisistä, mutta viimeiset neljä ruumista löydettiin lumeen haudattuina vasta kahden kuukauden päästä.

Mystisten kuolemien syyksi on veikkailtu niin ufoja kuin Neuvostoliiton hallituksen kokeita.

IS 10.2.2012
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Renny Harlin ufojen jäljillä Uralilla

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Jos jotakuta kiinnostaa tuo itse tapaus elokuvan sijaan, niin kyseessä on Dyatlov pass, ja siitä löytyy ihan ansiokas pohdintaketju Minfoltakin: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 17&start=0

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Spekultantti
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 4:32 pm

Re: Renny Harlin ufojen jäljillä Uralilla

Viesti Kirjoittaja Spekultantti »

Kiitos, VoDKa, linkistä ja vinkistä! Nyt päästiin oikeille jäljille.
Vastaa Viestiin