Ulkomaalainen raiskaajana

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja Damien »

VPY kirjoitti:valitettavasti, aina löytyy sairaita kusipäitä.

Kolmasosan pienennys raiskauksen uhreiksi, eikö kelpaa?
Valitettavaa tosiaan. Mutta miusta sairaat ihmiset eivät ole automaattisesti kusipäitä. Sairaat ihmiset tarvitsevat apua, kusipäät taas henkilökohtaisen potkun aikuistumiseen.

Kolmanneksen karsiminen ei riitä jos se tarkoittaa sitä että sen lopun 2/3 annetaan rellestää edelliseen
malliin. Tämä erottaa täyspäisen aikuisuuden kynnyksellä hormooneissaan somali-sanasta kiihoittuvasta teinistä. Mutta kyllä se siitä kun ääni madaltuu ja karvat alkavat pukata pintaan.
Ainakin pidetään sille peukkuja.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja VPY »

Näinhän minä muistelinkin Damien, Sirumaista älämölöä, monikulttuuri-fanaatikko, kaivoinpa muistikirjastani nimellä Damien, siellä luki: mamufanaatikko, älämölöä,syväkyykytetty monia kertoja. :lol:

Puhuinkos minä jotain somaleista? Onko sinulla jokin somali-fetismi, vähän samaan tapaan kuin Sirulla on tämä musta mies,musta mies, ihonväri, musta mies, ihonväri..juttu?Ettet sattumalta olisi Sirun puoliso, tai kenties hänen miehinen persoonansa?

Kas kun et kehoittanut minua hemmo-foorumille kuten viimeksi, loistavaa argumentointia sinultakin Damien, kuten viimeksi totesin, en käy millään hemmo-foorumeilla, enkä edes ole eläessäni kertaakaan äänestänyt persuja, joten se siitä. Minulla on ollut ystäviä ja tovereita useista eri kulttuureista ja eri ihonväreistä, joten et sinä minusta rasisitiakaan saa leivotuksi. Toki rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että minulla on varmasti hieman tietynlaisia rasistisia piirteitä (rasismihan ei koske pelkästään ihonväriä tai uskontoa). Rasismia esiintyy meissä kaikissa, ihonväriin ja uskontoon kuulumatta, tulee varmaan sieltä ihmisen historiasta ja geeneistä, ne lauma ja heimojutut..
Minun maahanmuutto-mielipiteessäni on kyse ihan puhtaasta objektiivisuudesta ja tosiasioista, ei mistään jeesusteluista tai siitä että kiva kun kaduilla on erivärisiä hymyileviä ihmisiä mutu-jutuista.

Minä luulen että valtaosa täysjärkisistä kansalaisista taputtaisi ja seisoisi päällään, mikäli raiskausten määrä saataisiin tippumaan kolmanneksella (mikä on maahantuodun väestön osuus raiskauksista, tuontirikollisuutta). Ainakin raiskauksen uhrit ja valtaosa naisista olisivat varmaan todella iloisia mikäli näin tapahtuisi, sillä tämähän kylmiin faktoihin ja ilman jeesustelua tarkoittaisi sitä että naisella olisi 34% pienempi todennäköisyys joutua raiskauksen uhreiksi.

Ajatellaanpa sitä että irakilaisia olisi 1% väestöstämme, eli kymmenkertaisesti nykyiseen verrattuna eli he myös syyllistyisivät 10-kertaa enemmän raiskauksiin. Haluisitko sinä Damien asua sellaisessa Suomessa? Haluaisitko että sinun tyttölapsesi kasvaa sellaisessa Suomessa? Yritä ajatella itsesi naisen asemaan, haluisitko naisena asua sellaisessa Suomessa?

Tätäthän se on monkulttuuri-fanaatikkojen kanssa "keskustelu", sama kuin uskovaisen kanssa keskustelisi :roll: Kun esittää faktat ja yksinkertaisen keinon vähentää raiskauksia, tämä ei sovi koska se polttaa silmiä ja on ideologian vastaista, olkoon kuinka totta tahansa. :roll:

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Damien kirjoitti: Kalahtiko kalikka vaimitensenyoli?
Suoraan sanottuna Sirun temppu oli aivan hävytön. Taas saatiin avattua yksi "keskustelu" ulkomaalaisten
tekemille rikoksille ja heti joku ruokoton tulee muistuttamaan kotimaalaisten osuudesta seksuaalirikoksiin. Mitä siis lapsiinkin kohdistuneet ovat. "-Kyllä minä niin mieleni pahoitin". :wink:

Tierä sitten olenko kieroon kasvanut vai muuten vain tunnevammainen koska omaa sielua ei hetkauta
suuntaan eikä toiseen tutkimustieto siitä mikä ryhmä syyllistyy minkäkin verran tiettyihin rikoksiin.
Enemmän kiinnostaa kuinka kaiken tuon taivastelun ja jeesustelun ohella noita rikoksia voitaisiin
ehkäistä. Varsinkin uusimisriskiä.

Kiitos ja anteeksi "keskustelun" pilaamisesta puolueettomalla mielipiteellä.
Ei oikein kalahtanut. Ärsyttää vain se puluilu, että kun ei ole mitään sanottavaa, kaadetaan shakkilauta ja paskotaan perään

Kysehän on siitä että seksuaalirikokset ovat paha asia, ja ulkomaalaiset syyllistyvät niihin suurissa määrin. Tämän ketjun aihe on "Ulkomaalaisten osuus pistää silmään" Se ei oikein ole relevanttia tulla paskomaan keskustelua jollain "kyllä suomalaisetkin"-jutulla. Kun ulkomaalaisten osuus on suuri.

Panoksestasi aiheeseen voidaan tulkita että sinua ei selvästikään kiinnosta miten noita rikoksia voitaisiin ehkäistä. Jos kiinnostaisi, sinua kiinostaisi myös tutkimustieto. ehkä sen tiedon avulla saataisiin jotain millä lähteä purkamaan ongelmaa

kattila
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2011 1:49 am
Paikkakunta: Horna

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja kattila »

INES 7 kirjoitti:Sellainen ajatus juolahti tänään, tässä ja nyt mieleeni, että maahanmuuttajien ja -taustaisten "maailma" on erilainen kuin menneinä vuosikymmeninä. Varmaan sekä Suomessa että Ruotsissakin.

Ruotsissa asuvista suomalaisista "mongooleista suomettujista" on tullut ihan kunnon väkeä ja sulautuneet kansankotiin. Sama kehitys on tapahtunut etelän maista (ja muualtakin kauempaa) tulleille hieman myöhemmin. Enää tuskin on niin selkeä käsitys ruotsalaisilla, että suomalaiset on juoppoja ja muutenkin epäsosiaalista metsäläiskansaa, tai siis jotakin sellaista. Tummempi-ihoiset ja muut ei-pohjoismaalaisen oloiset ovat olleet jo kauan arkipäivää Ruotsissa ja 2000-luvulla Suomessa ja 2010-luvulla pikkupaikkakunnillakin Suomessa. No, siitä seuraa se, että enää ei - varsinkin toisen ja kolmannen polven - maahanmuuttotaustaisten tarvitse kulkea näkymättömissä "oikeiden" suomalaisten silmistä, katse maassa, anteeksi pyydellen olemassaoloaan ja tänne tuloaan.

Eli on uskallus ja röyhkeys toimia niin kuin huvittaa elämässä yleensä, ja se on vielä pääsääntöisesti ihan OK. Mutta sitten yhä useammin mennään yli, kuten ihmisluonteella usein on tapana, itsensä toteuttamisessa ja sorrutaan ylilyönteihin. Jos haluttaa joku pimatsu, niin ei kun kiinni vaan, vaikka sitten väkisin. Kantasuomalainen tuntee pelin säännöt paremmin.

Silleen. Osaselitystarjous.
Sentään joku tässä ketjussa joka ei vänkää.
Kun tuota tilastoa silmäilee niin maailma ei taida olla siinä mielessä hirveästi muuttunut, kun omaa osaansa näyttelee maat joissa naisen asema on paska.

Ja kieltämättä tulee mieleen että mikä on raiskattujen asema sitten Suomessa, kun pahimmillaan raiskaaja selviää ehdollisella? Suurin osa uhreista on naisia ja lapsia.
Että onko Suomi tässä mielessä yhtään sen parempi maa, vaikka monien mielestä on.
Brutaaleista rikoksista ei saa brutaaleja rangaistuksia, vaikka se olisi tehokkain tapa karsia yhteiskuntaan kuulumaatomat pois. Maassa kuin maassa.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

kattila kirjoitti:Kun tuota tilastoa silmäilee niin maailma ei taida olla siinä mielessä hirveästi muuttunut, kun omaa osaansa näyttelee maat joissa naisen asema on paska.
Itse asiassa missään päin maailmaa naisen asema ei ole niin paska kuin Suomessa ja muissa Pohjoismaissa, joissa naiset joutuvat raatamaan fyysisesti tai psyykkisesti raskaissa töissä saadakseen rahaa. Muualla maailmassa, usein myös Keski-Euroopasa naiset saavat työntää rauhassa rattaitaan päivisin, kun miehet ovat töissä ja huolehtivat perheen elannosta. Suomalaiset miehet ovat kadottaneet roolinsa, ja nainen joutuu ottamaan miehen roolin. Tätä mainostetaan jonain tasa-arvona, muttei siinä ole tasa-arvosta kyse, kun nainen pakotetaan töihin ja opiskelemaan, ts. tekemään jotain, mitä moni nainen ei tekisi, jos saisi valita.

Täytyy sanoa, etten ole itse yhtään fiksumpi opiskelujeni jäljiltä (itse asiassa varmaan päinvastoin, koska valmiisiin teorioihin tutustuminen itsenäisen ajattelun sijaan rajoittaa ihmisen kykyä oppia uusia asioita, enkä siksi paskaakaan arvosta koko koululaitosta), ja jos saisin valita, en olisi koskaan käynyt mitään koulua sen jälkeen, kun olin kielioppisäännöt ym. perusasiat oppinut ja olisin käyttänyt koko tuon ajan johonkin muuhun. Mutta oliko minulla joku mahdollisuus valita toisin ilman, että olisin kärsinyt taloudellisesti tai kohdannut halveksuntaa ja asenteellisuutta? En, koska Suomessa naisen asema on vain niin paska. Ne jotka haluavat olla OIKEITA NAISIA ja elää kuten naisen kuuluu elää, joutuvat Pohjoismaissa kärsimään.
kattila kirjoitti:Ja kieltämättä tulee mieleen että mikä on raiskattujen asema sitten Suomessa, kun pahimmillaan raiskaaja selviää ehdollisella?
No, mikä on raiskattujen asema, jos tuomiot ovat niin pitkiä, ettei kannata jättää uhria eloon. Kenties tällainen:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=1391

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Pohjoismainen hyvinvointi on jouduttu pitkälti rakentamaan sen varaan, että kaikki kynnelle kykenevät raatavat töissä ja vieläpä parhaan kykynsä mukaan, koulutettuina. Ei tänne kolkkaan, jossa Aurinko on piilossa joko kokonaan tai pilvimassojen takana suuren osan vuotta ja pakkanen paukkuu, muuten mitään olisi luotu. Vertailukohtaa ei oikein edes ole kyllä samoilla leveysasteilla. Ei täällä menesty hedelmäpuut, joista poimia ruokansa ja käydä sitten ruokalevolle puun juurelle, paahtavuudelta suojaan. Ei vaella antilooppilaumat ravitsemassa uljaita metsästäjiä, kunhan heikoimman tuhatpäisestä laumasta käy poimimassa. Ja niin edespäin.

Naistenkin on siis ollut pakko rakentaa ja hoitaa ainakin sellaiset askareet, että miehet ovat voineet tehdä ns. miesten työt. Nykyään ei ehkä tarvitsisi, mutta naiset on oppineet/opetettu, että jokainen hankkii itse omat tuuheuttavat ripsivärinsä ja Jaloviinansa, sekä leipää. Se antaa toisenlaisen vapauden olla itse itsensä omillaan, omanaan, jopa omissa oloissaan.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

INES 7 kirjoitti:Pohjoismainen hyvinvointi on jouduttu pitkälti rakentamaan sen varaan, että kaikki kynnelle kykenevät raatavat töissä ja vieläpä parhaan kykynsä mukaan, koulutettuina.
INES 7 kirjoitti:Ei täällä menesty hedelmäpuut, joista poimia ruokansa ja käydä sitten ruokalevolle puun juurelle, paahtavuudelta suojaan. Ei vaella antilooppilaumat ravitsemassa uljaita metsästäjiä, kunhan heikoimman tuhatpäisestä laumasta käy poimimassa.
Höpö höpö. Keräilijä-metsästäjiä on elänyt näilläkin leveysasteilla ennen maanviljelyn alkua, ja kyllä nimenomaan miehet ovat metsästäneet mammutteja ja hylkeitä ja kalastaneet, ja naiset ovat huolehtineet lapsista. Se, että naiset raatavat perheen elannon eteen, on uusi ilmiö, jonka miesmäiset feministit ja akkamaiset vässykkämiehet, jotka eivät perheen elättämiseen ja ylipäänsä miehisen roolin hoitamiseen kykenekään, ovat yhdessä aikaansaaneet. Ei ole yllättävää, että edellämainitut ovat "tasa-arvon" innokkaimpia kannattajia.

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Niin, mutta esittämieni seikkojen takia ollaan aika kaukana siitä metsästäjä-keräilijä-kulttuurista, joka jossakin päin maailmaa vallitsee edelleen tai ainakin ollaan vasta puolimatkassa meidän yhteiskuntaan.

Naisten töihin meno tapahtui jo paljon ennen miehimys-feministilälläreitä, joista en itsekään tykkää.

Etelän maissa naiset ovat miehille vain seksiobjekteja, ei tasavertaisia kanssaeläjiä.

ulrikeM
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: La Marras 29, 2008 3:59 pm

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja ulrikeM »

Hyvät naiset ja herrat. Mikäli vielä joku teistä miettii miksi naisen euro on 80 senttiä jne., niin alla oleva kirjoitus paljastaa syyn. Sirun kaltaiset naiset ovat pahimipia tuholaisia pyrkimyksessämme tasa-arvoon. Enpä ole moista sovinismia kohdannut koskaan edes kenenkään miehen suusta.
Siru83 kirjoitti:Itse asiassa missään päin maailmaa naisen asema ei ole niin paska kuin Suomessa ja muissa Pohjoismaissa, joissa naiset joutuvat raatamaan fyysisesti tai psyykkisesti raskaissa töissä saadakseen rahaa. Muualla maailmassa, usein myös Keski-Euroopasa naiset saavat työntää rauhassa rattaitaan päivisin, kun miehet ovat töissä ja huolehtivat perheen elannosta. Suomalaiset miehet ovat kadottaneet roolinsa, ja nainen joutuu ottamaan miehen roolin. Tätä mainostetaan jonain tasa-arvona, muttei siinä ole tasa-arvosta kyse, kun nainen pakotetaan töihin ja opiskelemaan, ts. tekemään jotain, mitä moni nainen ei tekisi, jos saisi valita.

Täytyy sanoa, etten ole itse yhtään fiksumpi opiskelujeni jäljiltä (itse asiassa varmaan päinvastoin, koska valmiisiin teorioihin tutustuminen itsenäisen ajattelun sijaan rajoittaa ihmisen kykyä oppia uusia asioita, enkä siksi paskaakaan arvosta koko koululaitosta), ja jos saisin valita, en olisi koskaan käynyt mitään koulua sen jälkeen, kun olin kielioppisäännöt ym. perusasiat oppinut ja olisin käyttänyt koko tuon ajan johonkin muuhun. Mutta oliko minulla joku mahdollisuus valita toisin ilman, että olisin kärsinyt taloudellisesti tai kohdannut halveksuntaa ja asenteellisuutta? En, koska Suomessa naisen asema on vain niin paska. Ne jotka haluavat olla OIKEITA NAISIA ja elää kuten naisen kuuluu elää, joutuvat Pohjoismaissa kärsimään.
Miten ihmeessä voit sanoa, että naiset JOUTUVAT raatamaan töissä? Minä ainakin mieluusti raadan töissä, jossa pääsen toteuttamaan itseäni ja josta saan ihan omaa rahaa, jolla voin tehdä mitä haluan verrattuna tilanteeseen, jossa JOUTUISIN jäämään kotiin lapsia hoitamaan. Se se vasta henkisesti ja fyysisesti raskasta on, ja sen lisäksi eläisin vielä miehen 'armoilla'. Ja lopeta jo tuo naisten niputtaminen samaan lokeroon. Me olemme ensisijaisesti IHMISIÄ, toissijaisesti naisia, miehiä ja jotain siltä väliltä.

Voisitko kertoa esimerkin Keski-Euroopasta?
Kerro minulle millainen on OIKEA NAINEN?
Kerro minulle miten naisen kuuluu elää?
Miksi asut Suomessa, kun nähtävästi vihaat suomalaista kulttuuria, suomalaisia ja ilmeisesti joudut vielä kärsimäänkin täällä?
Minkä taakseen jättää, sen netistä löytää.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

In Germany there are 27 million women of working age, of whom just under 40 percent have either a full or part-time job compared with 80 percent of men.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... rtage.html

Vain 40%:lla työikäisistä saksalaisnaisista on työpaikka. Kyllä saksalaiset naiset ovat onnekkaita, kun heidän miehekkäät miehensä elättävät heitä, ja he saavat omistautua lapsilleen ja huolehtia miehistään. Harmi kaikkien Suomen naisten kannalta, etteivät suomalaiset miehet pysty samaan, ja että suomalainen nainen kuvittelee olevansa jotain vasta, kun hänellä on jonkinlainen ura, ja suomalaisen naisen itsearvostus perustuu toimintaan, ei oman naiseutensa arvostamiseen.

Euroopan taloudellisesti menestyneimmän valtion 100 suurimman yhtiön johtohenkilöistä vain 2,2% on naisia. Lienee yksi menestystä selittävä tekijä.
Just 2.2 percent of leadership positions at Germany's top 100 companies are held by women, according to a survey by the German Institute for Economic Research.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -jobs.html

hannu2hanhi
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: La Huhti 07, 2012 1:01 pm

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja hannu2hanhi »

Tässä on päästy aika kauas raiskauksista, mutta kommentoidaan silti. Nuoret suomalaisnaiset kouluttautuvat ja tekevät työt, kun taas nuorissa suomalaismiehissä on huolestuttavan paljon syrjäytyneitä. Sama ilmiö itse asiassa tapahtuu maahanmuuttajien keskuudessa. Huivipäiset muslimitytöt ovat hyvin motivoituneita koulunkäyntiin, kun taas maahanmuuttajataustaiset nuoret miehet suomalaisten ikätovereiden kanssa ovat vaarassa syrjäytyä.
-hannu hanhen apunikki (aika näyttää, onko lopullinen)

kattila
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2011 1:49 am
Paikkakunta: Horna

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja kattila »

Siru83 kirjoitti:
kattila kirjoitti:Kun tuota tilastoa silmäilee niin maailma ei taida olla siinä mielessä hirveästi muuttunut, kun omaa osaansa näyttelee maat joissa naisen asema on paska.
Itse asiassa missään päin maailmaa naisen asema ei ole niin paska kuin Suomessa ja muissa Pohjoismaissa, joissa naiset joutuvat raatamaan fyysisesti tai psyykkisesti raskaissa töissä saadakseen rahaa. Muualla maailmassa, usein myös Keski-Euroopasa naiset saavat työntää rauhassa rattaitaan päivisin, kun miehet ovat töissä ja huolehtivat perheen elannosta. Suomalaiset miehet ovat kadottaneet roolinsa, ja nainen joutuu ottamaan miehen roolin. Tätä mainostetaan jonain tasa-arvona, muttei siinä ole tasa-arvosta kyse, kun nainen pakotetaan töihin ja opiskelemaan, ts. tekemään jotain, mitä moni nainen ei tekisi, jos saisi valita.

Täytyy sanoa, etten ole itse yhtään fiksumpi opiskelujeni jäljiltä (itse asiassa varmaan päinvastoin, koska valmiisiin teorioihin tutustuminen itsenäisen ajattelun sijaan rajoittaa ihmisen kykyä oppia uusia asioita, enkä siksi paskaakaan arvosta koko koululaitosta), ja jos saisin valita, en olisi koskaan käynyt mitään koulua sen jälkeen, kun olin kielioppisäännöt ym. perusasiat oppinut ja olisin käyttänyt koko tuon ajan johonkin muuhun. Mutta oliko minulla joku mahdollisuus valita toisin ilman, että olisin kärsinyt taloudellisesti tai kohdannut halveksuntaa ja asenteellisuutta? En, koska Suomessa naisen asema on vain niin paska. Ne jotka haluavat olla OIKEITA NAISIA ja elää kuten naisen kuuluu elää, joutuvat Pohjoismaissa kärsimään.
kattila kirjoitti:Ja kieltämättä tulee mieleen että mikä on raiskattujen asema sitten Suomessa, kun pahimmillaan raiskaaja selviää ehdollisella?
No, mikä on raiskattujen asema, jos tuomiot ovat niin pitkiä, ettei kannata jättää uhria eloon. Kenties tällainen:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=1391
Kyse oli raiskauksista ja niiden tuomioista ei siitä onko suomalaisnaisen pakko käydä töissä vai ei.

Pointti tuokin. Tosin ajatteleeko raiskaaja kohdatessaan uhrinsa, että "tuomiot ovat niin pitkiä, ettei kannata jättää uhria eloon".
Eikös raiskaajan motiivi ole sillä nimenomaisella hetkellä oman mielihyvän tuottaminen toisen kustannuksella, teon seurauksilla ei taida olla paljoa väliä.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

kattila kirjoitti:Tosin ajatteleeko raiskaaja kohdatessaan uhrinsa, että "tuomiot ovat niin pitkiä, ettei kannata jättää uhria eloon".
USA:ssa raiskauksesta ja sieppauksesta voi saada elinkautisen, ja siellä myös raiskaussurmat ovat paljon yleisempiä. Tottakai raiskaaja tiedostaa sen, että uhri voi tunnistaa hänet ja todistaa häntä vastaan, ja jos raiskauksesta saatava tuomio on samaa luokkaa kuin henkirikoksesta saatava (tai edes lähellä sitä), mitä syytä raiskaajalla on jättää uhria henkiin, kun tuomio on sama joka tapauksessa?

Hölmöä ajatella, ettei raiskaaja ajattelisi rationaalisesti, koska teon motiivina on seksi. Vähän sama, kuin ajattelisi, ettei vaimoaan pettävä mies edes ajattelisi tekonsa peittämistä, kun on niin seksinnälkäinen.

VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja VPY »

Eihän nuo faktat kovin hyviltä näytä

Taulukko 2. Ulkomaalaisten työttömyysaste (%) vuosina 1999–2007. Lähteet: Tilastokeskus 2007, 25 ja Työministeriö 2007.
Vuonna 2005
Somalialaiset 59%
Irakilaiset 64%
Afganistanilaiset 75%
Venäläiset 34%
Virolaiset 14%
Ruotsalaiset 15%
Britit 11%
Kiinalaiset 8%
Koko ulkomaalaisväestä 25%
Koko väestö 11%
http://sosiaalinenmaahanmuutto.blogspot.com/

Eli koko mamuttamisessa ei ole päätä eikä häntää, vaikka korissa olisi muutama hyvä omena, ei koko koria ole mitään järkeä ostaa, koska suurinosa omenoista ovat pilaantuneita. Ainoa maahanmuutto jossa voisi olla järkeä tulee EU-alueelta ja Kiinasta. Mutta onhan tässä maassa omiakin työttömiä, jotka pitäisi työllistää.

Myöskään se peruste, että Suomeen tarvitaan ulkomaalaisia, koska väestömme ikääntyy, on täysin älyvapaa, kun maahanmuuttajien huoltosuhde on suurempi kuin kotoperäisen väestön. Sitä paitsi myös maahanmuuttajat vanhenevat ja jäävät "rasittamaan" yhteiskuntaamme ja usein kun yksi maahanmuuttaja tulee esim.arabimaasta niin kohta täällä on koko suku ja suvun kaimat vanhuksineen.

Tämäkin mahtunee ketjuun, kun täällä keskustellaan muun lomassa esim.naisten työssäkäynnistä.

VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

Viesti Kirjoittaja VPY »

marokon_kauhu kirjoitti:
AL: Joka kolmas raiskaaja ulkomaalainen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042 ... 2_uu.shtml
Tutkijan mukaan on ulkomaalaisryhmiä, jotka suhtautuvat naisiin eri tavoin kuin muut.
Joka kolmas raiskauksesta tuomittu on ulkomaalainen, kertoo keskiviikon Aamulehti. Vuosina 2006-2009 34 prosenttia raiskauksesta tuomittuja oli ulkomaalaistaustaisia.

Lehti kertoo rikosten keskittyvän tiettyihin ulkomaalaisryhmiin. Tilastokeskuksen mukaan etenkin Lähi-idästä kotoisin olevat nuoret miehet syyllistyvät raiskauksiin. Synkimmät tilastot löytyvät irakilaisten kohdalta: viime vuonna irakilaisia epäiltiin 31 raiskauksesta, mikä on 5 prosenttia kaikista raiskauksista. Suomen väestöstä irakilaisia on noin 0,1 prosenttia.

Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen erikoissuunnittelijan Hannu Niemen mukaan on ulkomaalaisryhmiä, joiden suhtautuminen naisiin ja raiskauksiin on toisenlaista.

- Heidän kotimaassaan naista, joka kulkee lyhyessä mekossa vähän humalassa pidetään hieman toisenlaisena naisena kuin Suomessa.

Niemi on myös sitä mieltä, ettei raiskaustilastoista saisi vaieta.

-Tätä (tilastoa) ei ole mitään syytä peitellä. Tosiasiat kannattaa tunnistaa ja yrittää niiden pohjalta rakentaa, Niemi sanoo Aamulehdessä.

Lähde: Aamulehti

IL

Ja jotta päästäisiin ketjun aiheeseen, Helsingissä ulkomaalaisten osuus oli vuonna 2007 58%http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135233947201.jpeg


Ongelma on niin iso, että siihen on valtiovallan taholta puututtava ja niinhän lienee käymässä. Toivoisin että se poikisi konkreettisia ratkaisuja ongelmien ratkaisuun, eikä mitään tyyppillistä, perustetaan työryhmä, jolle annetaan määrärahat ja tämä työryhmä päättää aloittaa koulutuksen maahanmuuttajille,ettei alkuperäisväestö saa raiskata, jakamalla heille esim. lappusia joissa sanotaa "alkuperäisväestöön kuuluvat naisen raiskaus on tuhmaa ja saattaa pahimmassa tapauksessa johtaa siihen että joudutte siivoamaan luudan varteen"

Ongelma on ollut paha jo yli 10 vuotta ja nyt siihen puututaan vasta :shock:

Ja ne jotka kuvittelevat elävänsä takahikiällä lintukodossa tämän asian suhteen: kyllä se ongelma sinnekkin aikanaan rantautuu, jos maahanmuutto pysyy nykyisissä lukemissa.

Vastaa Viestiin