18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
i_i
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Loka 22, 2012 6:22 pm

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja i_i »

Gurney kirjoitti:Mikä hitto noita nykyajan nuoria oikein vaivaa, paras kaveri tapetaan jonkun mitättömän asian takia (tässä huhujen mukaan riita tytöstä). Ennen vanhaan tuollaisissa tapauksissa tyttö haukuttiin huoraksi ja kaverille annetiin turpiin/katkaistiin välit.
Jottei taas totuus unohtuisi näistä kauheista nykyajan nuorista keskusteltaessa... Nuoret ja henkirikollisuus 1980-2004

Surullista, että tämä päättyi (Villen osalta) näin. :(

Yleisvalvoja
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 4:59 pm
Paikkakunta: Lintukylä

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Yleisvalvoja »

Onhan kotkassa toinenkin selvittämätön henkirikos, poliisin tekninen tutkinta ei antanut näyttöä. Tutkintavankeudessa olleilta ei saatu mitään irti. Itse kävin kämpässä sen jälkeen kun tutkinta oli hutkittu, - ja itsekin näin ilman mitään asiantuntemusta, että murhatapa on se mikä sen sanotaan olevan. Paikalle jätetty todistusaineisto antoi ymmärtää ihan jotain muuta. Poliisi nyt vaan ei halunnut/viitsinyt/pystynyt todistamaan.
Syyllisen näin jotain vuos sitten, morjestin mutten viitsinyt jäädä juttelemaan.

Kerrottaneen nyt tämäkin sitten. Ja kyllä, viranomaiset tietää sen T-kadun tapauksen, että turha tulla multa mitään kyselemään. Luette tätä kuitenkin ja olen jäljitettävissä.

Jatketaan nyt kuitenkin otsikon aiheella ettei mene offiksi.

Edit: tulikin uutta viestiä, Joo ainakin oletan että poliisit on löytäneet. Tuskin muuten olisin mitään asiasta sen paremmin kuullut. En oikein usko että satuin kuulemaan että ruumis olisi löydetty ja löytäjä unohtanut kertoa poliisille. Vielä kun jutun kertonut ei edes tiedä koko tapauksesta sen enempää kuin mitä mediassa on sanottu.
syytön mä siihen oon...

saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Koiran kusettaja löytänyt Villen. EI SIIS POLIISI !

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Blues »

Yleisvalvoja kirjoitti:Toinen homma, se että eilen iltapäivällä kuulin että Ville on löytynyt paikasta x.
No nythän meni mielenkiintoiseksi, kun sinä kuulit löytymisestä jo eilen, vaikka Ville löytyi vasta tänään?

Omaisille ja läheisille, osanottoni.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Yleisvalvoja
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 4:59 pm
Paikkakunta: Lintukylä

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Yleisvalvoja »

Blues kirjoitti:
Yleisvalvoja kirjoitti:Toinen homma, se että eilen iltapäivällä kuulin että Ville on löytynyt paikasta x.
No nythän meni mielenkiintoiseksi, kun sinä kuulit löytymisestä jo eilen, vaikka Ville löytyi vasta tänään?

Omaisille ja läheisille, osanottoni.
Eilen töissä iltapäivällä kuulin, en nyt kellonaikaa muista, ehkä jokus 15.00 tai jotain. Koirankusettajasta en tiedä mitään.

(IP on sitten vaimon nimissä, älkää nyt tällä kertaa häntä häiritkö, vaan yhteys minuun, kuten viimeksikin, jos poliisi haluaa tavoitella - ylläpidolle tiedoksi vaan)
syytön mä siihen oon...

TMT
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Loka 27, 2012 10:08 pm

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja TMT »

saippuakauppias kirjoitti:Luottamus on se avainsana.

Miksei poliisit löytäneet sitä ? Löytykö läheltä sitä paikkaa johon muka jätettiin ?

http://www.fonecta.fi/s/1PRz


Ei kyllä ihan vieressä ole. Tuonne Kaarniemeen ei ole tainnut mennä muuta kun vainajan puhelin...

Yleisvalvoja
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 4:59 pm
Paikkakunta: Lintukylä

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Yleisvalvoja »

http://www.kymensanomat.fi/Online/2013/ ... 16564081/4

Kotkassa kateissa ollut nuorukainen löytyi kuolleena

23.11.2013 15:55
Kotkassa noin viikko sitten kadonnut 18-vuotias mies löytyi kuolleena.Kadonnut löytyi lauantaina Otsolantien ja Ukonkekellonkadun väliseltä alueelta.

Löytäjä oli koiriaan ulkoiluttanut henkilö. Mies on kuollut väkivallan seurauksena.

Poliisi eristi löytöalueen laajalta alueelta ja käynnisti välittömästi löytöpaikan teknisen tutkinnan. Tutkinta ja alueen eristäminen jatkuu edelleen.


Mjaa.. no mitä kuulin paikasta, niin eipä montaa kilsaa heittänyt tuosta. Pari olutta naamarissa niin en viitsi lähtä ajelemaan tuonne tänään ainakaan. Selvät kuskit kertokoot lisää, jos siellä liikkuu. Tuskin siellä mitään nähtävää on, ja vähän kunnioitusta muutenkin. Omaisille varmasti rankkaa.
Viimeksi muokannut Yleisvalvoja, La Marras 23, 2013 5:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
syytön mä siihen oon...

soijiss
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: La Elo 15, 2009 2:18 pm

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja soijiss »


http://www.fonecta.fi/s/1PRz


Ei kyllä ihan vieressä ole. Tuonne Kaarniemeen ei ole tainnut mennä muuta kun vainajan puhelin...
Eikä tosiaan välttämättä se puhelinkaan. Niin kuin tässä ketjussakin aiemmin mainittu, niin puhelimen paikannus on aika hankalaa ja paikannus saattaa ilmoittaa jotain aivan muuta kuin sen, missä puhelin oikeasti sijaitsee.

Veikkaanpa että on kiinniotettu alkanut puhumaan, ja kertonut vihdoin asioiden oikean laidan..

Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Niinhän se meni, kuten pelättiin. Puhelin muualla kuin kadonnut.

Kuten täällä mainittiin, niin ennen vieraissa käynyt tyttö olisi haukuttu huoraksi ja kaveri saanut turpaansa. Ehkä niin on käynyt nytkin. Turpaan tuli vaan pahemman jälkeen. Niin että toinen kuoli.

Olisiko Ville itsekseen pystynyt hakattuna ja ehkä sekaisena tonttuilemaan sinne, mistä löydettiin, vai onkohan viety?

Kova paikka vanhemmille. Osanottoni.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.

Kikka6
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: To Elo 04, 2011 10:18 am

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Kikka6 »

Voisin kuvitella, että on pätkitty turpaan ja jätetty selviytymään itse pois, hyytynyt vaan sitten kesken matkan. :? Aika odotettavissa oleva lopputulos, omaisille jaksamista taas kerran, vaikkei toivotus täältä välttämättä perille menekään.

TinTin
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 2:31 pm

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja TinTin »

Omasisten kannalta helpottavaa että ruumis on löytynyt vaikkakin hyvin hyvin surullinen tapaus jälleen kerran.. Olen itse pistänyt merkille myös kuten muutama muukin että tietyllä ikäluokalla (tällä hetkellä n.parikymppiset) raaka usein myös kuolemaan johtava väkivalta on keino selvitellä riitoja ym. Yhteiskunnassa on arvot ja asenteet koveutuneet ja mahdollisesti mediassa näkyvästi esillä oleva väkivalta on alitajuisesti mallina välienselvittelyssä.. Meni vähän ot..

JulleXT
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 97
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 8:58 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja JulleXT »

Niinhän siinä sitten lopulta kävi. Se mitä pahiten pelättiin. Surullinen tapaus ja toivotaan että tekijä tuomitaan murhasta elinkautiseen.

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

soijiss kirjoitti:Veikkaanpa että on kiinniotettu alkanut puhumaan, ja kertonut vihdoin asioiden oikean laidan..

Vangittu ei ole puhunut yhtään mitään vielä. Ulkoilija löysi ruumiin, ei poliisi.
Tuskin tulee kovin tarkkaan kertomaankaan mitään, niin kauan kuin on teoreettinenkin mahdollisuus siihen että Ville on ollut elossa kun "erosivat". Silloinhan on mahdollista asianajajalle väittää oikeudessa että joku tuntematon on tappanut Villen.
Uskoisin että tämä vangittu on oikeasti nakannut hämäyksen vuoksi kännykän toisaalle.
Ajatellut että aikansa etsivät vikapaikasta ja sit helpottaa. Vaan nytpä ei niin käynytkään.
Piilohomot on in.

Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2879
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Onneksi Ville löytyi kuitenkin näin pian eikä tapaus jäänyt mysteeriksi. Paljon voimia Villen omaisille, läheisille ja ystäville. <3 :(
Nuorella miehellä olisi ollut elämä alussa, mutta toinen riisti hänen henkensä. Ei tämän näin pitäisi mennä. :(

Mark
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: Pe Syys 27, 2013 3:15 pm

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Mark »

kakkosurpo kirjoitti: Uskoisin että tämä vangittu on oikeasti nakannut hämäyksen vuoksi kännykän toisaalle.
Ajatellut että aikansa etsivät vikapaikasta ja sit helpottaa. Vaan nytpä ei niin käynytkään.

Tai sitten on vaan kännykkä pudonnut ja itse uhri on päässyt tuonne asti kunnes voimat ovat loppuneet. Erilaisia mahdollisuuksia on monia.

Vastaa Viestiin