Itsensäpaljastajat?!

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

^^Ja perkeleen JAMMU!!!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.

debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Kirjoitin tästä toisessa keskustelussa sivumennen: Kotiseudullani oli vuosikymmeniä sitten eräs kuuden ällän ylioppilas, hieman sulkeutunut poika. Poika luki teologisen pääsykokeisiin mutta jotain nitkahti päässä ja hänestä tuli itsensäpaljastelija. Vuosikausia hän ajeli kahden kylän väliä pyörällään ja esitteli "sulojaan" naisille. Itki, kun joku ronskilanhilkka sanoi, että onpas pieni. Mutta mitään sen pahempaa hän ei tehnyt.
Jotkut sanoivat, että sekosi koska luki liikaa. En usko siihen, eivät lukutoukat välttämättä sekoa sen herkemmin kuin kirjoja lukemattomat.

Sukuelintensä näyttäminen väkisin ohikukijoille julkisilla paikoilla ei ole oikein.
On noita nähty, ei niitä pysty edes laskemaan.

Kerran istuin paikallisjunassa ja odottelin junan lähtöä. Katsoin ikkunasta kohti Kaisaniemen puistoa ja siinähän seisoi ehta runkkari ja tuijotti minua ikkunan läpi ja hommaili.
Sitten se ryntäsi viereen istumaan vähän ennen junan lähtöä. Se oli minusta pelottavaa. Olin tuolloin nuori opiskelija. Onneksi junavaunu oli täynnä ihmisiä. En katsonut kertaakaan miehen suuntaan mutta tavallaan hän hallitsi sitä tilaa koko sen pitkältä tuntuneen 10 min matkan ajan. Onneksi ei jäänyt pois siellä missä minä.

Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Kuulin yhdeltä tutulta, että tämä "meidän" itsensäpaljastaja asuu tässä lähistöllä ja on aika ajoin siellä samassa pusikossa seisoskelemassa ja runkkaamassa samalla kun katselee päiväkodin pihalla olevia lapsia! :shock:
Tämä sai minut ilmoittamaan poliisille hänestä.
Mitä sanoi poliisi?

Sanoi että: "ei se mitään tee! Heille on tullut vuosien varrella paljon ilmoituksia tästä tyypistä, mutta kun ei ole heille jäänyt kiinni, niin eivät voi mitään!" :shock: :shock: :shock:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Itselleni on tullut vastaan joitakin varsinaisia itsensäpaljastajia, mutta huomattavasti enemmän on näkynyt ns. julkirunkkareita. En ole kiinnittänyt pahemmin huomiota näihin takki auki -tyyppeihin, mikä lienee ollut semmoinen pettymys, että luovuttivat suosiolla. Nuorempana sen sijaan kerran yöjunassa ollessani käytävän toisella puolella eräs mies alkoi selvästikin vetämään käteen, vaikka oli hetki sitten vielä kysellyt jotain ihan normaalin oloisesti. Silloin koin tilanteen uhkaavaksi, koska olin väsynyt ja yksin vaunussa (enkä ollut vielä sellainen amatsoni kuin nykyään). Useammin noita on kyllä näkynyt ulkona pusikoissa.
Every ship must sail a world.

katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Re: Itsensäpaljastajat?!

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Minney Magia kirjoitti:
Ja mitä tein minä?...aloin NAURAA ihan hervottomasti!
Ukko lähti juoksemaan pois!
Pilasinkohan naurullani hänen orkut? :lol:
Hahah, oikein! Mun pikkusysteri teki aikoinaan samalla tavalla. Sano, ettei voinut olla nauramatta, kun ukolla oli niin ihme ilme ja niin pontevasti repäisi takkinsa auki.

Toinen juttu aiheeseen liittyen mikä tulee mieleen on jostain mun teinivuosilta, kun mestoilla pyöri sellanen kaikkien tuntema itsensäpaljastaja, joka jostain syystä tykkäs hengaa paikallisella hiekkakuopalla paljastelemassa itseään satunnaisille ulkoilijoille. Lähiön nuorten hupina taas oli käydä jahtaamassa sitä ukkoa mopoilla ja pyörillä, ja heitellä sitä stemuilla ja kattoa kuka osuu useimmiten. Sit naurettiin sille, kun se juoksi haneen sandaalit jalassa ja takin helmat heiluen.

Nyt vanhempana kun kelaa tota, niin hoitoahan se ois tarvinnut eikä pikkupoikien kivittämistä, mut eihän sitä sillon tajunnut.

McAbre
Sabrina Duncan
Viestit: 369
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: Väli-Suomi

Viesti Kirjoittaja McAbre »

ABC kirjoitti:, mutta huomattavasti enemmän on näkynyt ns. julkirunkkareita. .
Tuttava oli vuosia sitten kesätöissä uimastadionin valvojana, runkkareiden hätistely pusikoista oli kuulemma miltei päivittäinen työtehtävä.
"Rahaa on tullut ja sitä on myös mennyt"
-Albert Järvinen-

tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Minney Magia kirjoitti:Kuulin yhdeltä tutulta, että tämä "meidän" itsensäpaljastaja asuu tässä lähistöllä ja on aika ajoin siellä samassa pusikossa seisoskelemassa ja runkkaamassa samalla kun katselee päiväkodin pihalla olevia lapsia! :shock:
Tämä sai minut ilmoittamaan poliisille hänestä.
Mitä sanoi poliisi?

Sanoi että: "ei se mitään tee! Heille on tullut vuosien varrella paljon ilmoituksia tästä tyypistä, mutta kun ei ole heille jäänyt kiinni, niin eivät voi mitään!" :shock: :shock: :shock:
No varmaan suurin osa noista onkin ns."harmittomia". Enkä ainakaan tiedä ketään jolle olisi jäänyt joku seksuaalisuuteen liittyvä trauma vaikka jonkun sedän pippeli onkin vilahtanut (muutamalle tutulle siis käynyt pienenä näin). Sitä kuulemma enemmän vaan pelästyy sitä tilannetta kun joku tulee eteen yllättäen.

Ite en oo kyseisiä herrasmiehiä koskaan tavannut... harmi kyllä. Onhan sekin kokemus. Varmaan mäkin repeisin nauramaan tms, kun on sen verran pervo huumorintajukin... :roll:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.


ummikko
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 5:50 pm

Joo, kaikki naiset saavat kyllä osansa

Viesti Kirjoittaja ummikko »

Itse olen törmännyt n. 9-vuotiaasta lähtien itsensäpaljastajiin (mm. yliopiston biletiloissa, puistoissa, metsissä), mutta "paras" oli kyllä yhdessä ruoholahtelaisessa ravintolassa. Olin mies- ja naispuolisen kaverin kanssa siellä kaljalla. Viereisessä pöydässä oli sian näköinen mies (anteeksi kaikki possut), joka joi useamman snapsin, söi äänekkäästi röhisten meitä tuijottaen ja kun oli lopettanut ruokailunsa, alkoi vetää käteen. Me olimme kieltämättä aika öönä, että mitä helevettiä ja seurueen mies meni sanomaan tiskille, että tuolla tapahtuu vähän sopimattomia. Mitä sanoi tiskillä oleva henkilökunnan edustaja? "Ei se haittaa, hän lopettaa ihan kohta". Eli taisi olla vakituinen käytäntö hänellä tulla ravintolaan syömään, juomaan ja...

Jep. Tuopit pohjanmaan kautta naamaan ja ULOS. Me, ei tämä pervo.

Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Oliko henkilökunnan edustaja kotimainen?

Musta Nuoli
Frank Drebin
Viestit: 387
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 1:17 am
Paikkakunta: Turku

Re: Itsensäpaljastajat?!

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

katupoika kirjoitti:
Minney Magia kirjoitti:
Ja mitä tein minä?...aloin NAURAA ihan hervottomasti!
Ukko lähti juoksemaan pois!
Pilasinkohan naurullani hänen orkut? :lol:
Hahah, oikein! Mun pikkusysteri teki aikoinaan samalla tavalla. Sano, ettei voinut olla nauramatta, kun ukolla oli niin ihme ilme ja niin pontevasti repäisi takkinsa auki.

Toinen juttu aiheeseen liittyen mikä tulee mieleen on jostain mun teinivuosilta, kun mestoilla pyöri sellanen kaikkien tuntema itsensäpaljastaja, joka jostain syystä tykkäs hengaa paikallisella hiekkakuopalla paljastelemassa itseään satunnaisille ulkoilijoille. Lähiön nuorten hupina taas oli käydä jahtaamassa sitä ukkoa mopoilla ja pyörillä, ja heitellä sitä stemuilla ja kattoa kuka osuu useimmiten. Sit naurettiin sille, kun se juoksi haneen sandaalit jalassa ja takin helmat heiluen.

Nyt vanhempana kun kelaa tota, niin hoitoahan se ois tarvinnut eikä pikkupoikien kivittämistä, mut eihän sitä sillon tajunnut.
Jos poliisi ei kerran voi/halua tehdä näille mitään, eikä moista kuitenkaan hoitoonkaan saada, niin kivittäminen kuulostaa vallan hyvältä metodilta itsensäpaljastajien hoitelemiseen. Tarpeeksi iso murikka täysosumana jalkoväliin, niin johan poplarimiehelle tulee muuta miettimistä.

Turussa liikkuu taas vaihteeksi itsensäpaljastajia, kuulemma ylioppilaskylässä oli runkkari tunkeutunut jonkun soluasunnon yhteiskeittiöön, josta keittiöön tullut naisasukas oli sitten löytänyt runkkaajan täydessä touhussa. Tästä oli muistaakseni lähinnä maininta paikallisessa ilmaisjakelulehdessä, päälehti eli Turun Sanomat ei moisia edes uutisoi (eivät törkeät väkivaltarikoksetkaan pääse yleensä kuin pikku-uutisiin sivumaininnalla).
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"

Yöllinen kulkija
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2022 6:12 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja Yöllinen kulkija »

Mustaleski kirjoitti:
La Marras 03, 2007 1:07 pm
Joitakin vuosia sitten liikkui erään koulun luona aamulla aikasin itsensäpaljastaja,vilautteli nuorille tytöille vehkeitään :evil:

Lähdettiin sitten naisporukalla niille kulmille missä mies yleensä on,lapset neuvoivat ja varmuudella tunnistivat kyseisen paljastelijan.
Napattiin ukkoa rinnuksista kiinni otettiin valokuva pärstästä ja pidettiin rankemmanpuoleinen puhuttelu (ilman fyysistä väkivaltaa).
Laita ihmeessä tänne kuva kyseisestä herrasta. Taitaa olla kyseessä tämä tyyppi:
Poistettu Facebook profiili.

Kattivaara
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:43 pm

Re: Itsensäpaljastajat?!

Viesti Kirjoittaja Kattivaara »

Milloinhan itsensäpaljastajan vakioasu on ensi kerran esiintynyt mediassa. Reinikaisen jaksossa 15, on Viinikan vilauttelija, näkyy esimerkiksi 17:04 alkaen.
Kalevauva.fi:n Jyväskylä-biisissä 0:55 alkaen.
Ja Fingerporin Asko Vilenius ei taida muuta asua edes käyttää.

Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Itsensäpaljastajat?!

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Ei jumallauta, enkä minä armahda kun sinut käsiini saan. Kuule yönkulkija älä kattele taakses, ota vaan spurtti jos kerkeet.
Luultavasti oo joku minkä etäisesti tunnen. Sattuko likvideetti tippumaan miinukselle? Onko pirit loppu ja lyrikat finaalissa?

Hyvää loppuelämää. En ees kuse haudallesi.

Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Itsensäpaljastajat?!

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Kiitos huomiostanne pikkurunkkarit, soitelkaa poliisille jos asiaa on. Nyt tää homma menee oikeesti poliisille ja ylläpito tekee mitä tekee. En tiiä missä serveri on mutta luultavasti idässä. Kattoo miten sieltä faktaa saadaan. Ihmetellään sitä sitten...

Yöllinen kulkija
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2022 6:12 pm

Re: Itsensäpaljastajat?!

Viesti Kirjoittaja Yöllinen kulkija »

Tiukkameno kirjoitti:
Pe Maalis 04, 2022 8:51 pm
Ei jumallauta, enkä minä armahda kun sinut käsiini saan. Kuule yönkulkija älä kattele taakses, ota vaan spurtti jos kerkeet.
Luultavasti oo joku minkä etäisesti tunnen. Sattuko likvideetti tippumaan miinukselle? Onko pirit loppu ja lyrikat finaalissa?

Hyvää loppuelämää. En ees kuse haudallesi.
Sinusta ei ole mihinkään. Tänäänkin kaikki nauroi sinulle ja kutsui onnettomaksi mulkosilmäksi ja typeräksi läskijuopoksi.

Vastaa Viestiin