" Katso ihmistä.. "

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

" Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

Hei,

Olen joskus käynyt näillä sivuilla, mutten ole aikasemmin kirjoitellut mitään enkä seurannut täällä olevia keskusteluja aktiivisesti joten en tunne teitä.

Mutta minulla on eräs asia.

Eikä se ole fiktiota, enkä siksi aijo pyydellä anteeksi sitä mitä aijon teille nyt kertoa.

Olen jo pitkään epäillyt että saatan olla mahdollinen, muodostuva sarjamurhaaja(ko?). Mutta sitä ennen hieman taustaa.

Olen iältäni noin 30. vuotias, ja syntymäsukupuoleltani mies, mutta minulla on todettu ns.
sukupuoli identiteetti häiriö, joten pidän itseäni naisena. En ole läpikäynyt sukupuolenkorjaus leikkausta.
Isäni kuoli kun olin hyvin pieni, joten kasvoin äitini kanssa eikä minulla ole sisaruksia. En ole koskaan pitänyt kovinkaan paljoa yhteyttä sukulaisiini.
En rakasta isäni muistoa, vaan vihaan häntä edelleen koska hylkäsi minut ja koska oli eläessään heikko. Vihaan äitinäni koska jäin kaksin hänen kanssaan. Jos isäni eläisi vielä niin olisin jo tappanut hänet. Fantasioin uesin äitini surmaamisesta sillä hän oli aina hyvin hallitseva kun olin lapsi, ja pyrki jatkuvasti määräilemään mitä saan ja mitä en saa tehdä. Hän ei kuitenkaan koskaan ollut väkivaltainen, eikä käyttänyt päihteitä vaan oli työlleen omistautunut nainen.

Kahdeksan vuotiaana, kesken leikkieni pihaltamme kuului häiriö joka ärsytti minua . Naapuri häärin puutöissä joten otin veitsen, ja vakain aikein päätin että tapan sen tyypin kun astelin sivupihan puolelle. En kuitenkaan tehnyt sitä sillä jokin keskeytti minut. En enää muista mikä.
Koulussa vietin aikaani muutaman ystäväni kanssa enkä koskaan viihtynyt porukoissa, enkä mennyt juhliin. Minua kiinnostivat kirjat, tietokoneet sekä avaruus ja sen äärettömyys.
Pärjäsin suht hyvin koulussa vaikka en välittänyt siitä paljoa. Useinpia luokkatovereitani, ja muutamiaystäviäni pidin tyhminä ja alikehittyneinä lapsina. En häiriköinyt, enkä kiusannut ketään. En ollut levoton lapsi.

13-14 vuotiaana minua käyettiin kai jollain tavalla hyväksi. Verbaalisesti tosin, mutta sitä kesti vuoden. Tämän aikuisen miehen taholta sain kuulla todella seksuaalisia ja kaksimieleisä juttuja. Kukaan ei tehnyt mitään. Miehellä oli aina sellainen outo himon palo silmissä kun hän tuli luokseni, ja se iskostui mieleeni. Tiesin että hän halusi minua, mutta ei koskaan rohjennut koskea vaikka olisinkin itse halunnut sitä. En seksuaalisesti tosin, mutta siitä syystä että tuolloin olisin voinut tappaa hänet sillä halusin että valo miehen silmissä sammuisi. Tiedän edelleen missä hän asuu, ja oleskelee.

15. vuotiaana yritin ensimmäisen kerran itsemurhaa, pari vuotta myöhemmin toistamiseen.
En joutunut laitokseen, eikä minua huostaanotettu. Sain vähän ns. terapiaa jonkajälkeen kaiken piti taas olla ihan okay.

Vuosien viereissä eteenpäin sadistiset fantasiani tappamisesta ja kiduttamisesta kasvoivat entisestään sitämukaa kun muistot tuosta miehestä eivät jättäneet minua rauhaan. Aloin myös nähdä samaa valoa muidenkin silmissä, mutta useinmiten juuri vain miesten.
Minulla on ollut naisystäviä, mutta suhteet ovat kariutuneet. En kanna heille kaunaa, toisin kuin miehille ( toisinsanoen se riista ) joita lähes kaikkia vihaan, ja joita haluan tappaa. En välitä enää rakkaudesta, eivätkä lihalliset nautinnot kiinnosta minua. Ainoat asiat jotka enää siivittävät minua ovat fantasiani. Miksi? Koska ne ovat nautinollisia. En tunne katumusta, enkä huonoa omaa tuntoa. Kuka minulle voi mitään? Koen että olen moraalisten lakien yläpuolla. En myöskään pelkää kuolemaa. En silti ole mikään ns. " kouluampuja ",
vaan kohteeni valikoin hyvin tarkasti. Valon täytyy olla riistan silmissä. Se on minun oikeutukseni. Se vetää minua puoleensa kuin liekki perhosta.

En myöskään ole ns. " vaarien " -potkija koska he ovat epäkelpaavaa riistaa, enkä nakkikioskien tai Siwojen ryöstäjä. Raha ei merkitse minulle oikeastaan mitään.

Minulla oli jo lapsesta asti hyvä mielikuvitus, ja rakastin satujen lukemista, ja olen jo vuosia kirjoittanut novelleja yms. omaksi ilokseni. Pakenin mielelläni omiin fantasiamaailmoihini joissa olin edelleen puhdas. Maailmoihin täynnä hyvyyttä ja oikeaa rakkautta, ja joissa mieleni ei ole saastanut. Mutta vuosien varrella myös tämä turvapaikka saastui, ja nykyisin se on pelkkä hulluuden irvikuva entisestä.

Olen joskus sivunnut asiaa terapeuttien kanssa, mutta saamatta kuitenkaan apua koska suhteet ovat katkenneet siihen että olen ryhtynyt psykoanalysoimaan heitä. Koen ettei terapia tehoa minuun. Minulla ei ole todettua masennusta. Enkä ole ollut psykoottinen, tai luonnehäiriöinen. Enkä ole syönyt psyykelääkkeitä. En juo alkoholia, enkä käytä huumeita. En koskaan ole. Näen että ne vain tuhoaisivat mieltäni, ja aistejani. Ainoastaan se sukupuoli identiteetti häiriö oli ainut juttu jonka ne minusta löysivät. Tosin, jonka jo osasin itsekkin arvata.

Minut nähdään luotettavana henkilönä jolle voi puhua, ja joka osaa kuunnella. Tämä on tärkeää minulle. Saan ihmiset avautumaan. Teen vain pätkätöitä, ja pikkuhommia koska varsinainen uranluonti työmarkkinoilla ei koskaan ole minua kiinnostanut. Ihmiset työpaikallani sanovat että olen " mukava ja luotettava ". He toivottavat minut avosylin takaisin jos / kun palaan takaisin lomilta. Olen saanut kehuja myös. En herjaa, parjaa enkä huuda kenellekkään. Olen huolellinen, ja kykenen pitämään huolta itsestäni ja tehtävistäni sekä arki- että työelämässä.
Mutta mieleni sisäinen maailma on tyystin toisenlainen. Tunnen etten sovi joukkoon missään.

Tämänhetkinen tilanne. Fantasiani ovat " vuotamassa " ulos enkä edes enää yritä pidätellä niitä.
Teen kaikki ratkaisuni, ja päätökseni niiden sanelemien " määräysten " mukaisesti. Muutin jopa alueelle jossa on paljon hyvää riistaa .

Lisäsin kerran koemielessä vahvaa puhdistusainetta erääseen (xxxxxxxx)een , koska halusin nähdä mitä se tekee ihmisille kun he juovat sitä (xxxxxxxxxx)stä. Siihen ei voinut kuolla, mutta aine aiheuttaa ikäviä palovammoja ja rakkuloita jos sitä esim. joutuu jo käsille. Miksi tein tämän? Koska minun oli pakko. En voinut enää estää itseäni tekemästä sitä. En voinut ajatella muuta kuin että teen sen. Alunperin tarkoituksenani oli laittaa rotanmyrkkyä mutten saanut sitä käsiini tarvittavassa ajassa.
Ja jälkeenpäin? Tunsin valtavaa helpostusta, ja hyvänolon tunnetta. Tekoni, ja sen suraukset olivat ravinneet minua. Tusin oloni vahvaksi, ja ajatukseni olivat jälleen kirkkaat. Olin kuin olisin saanut uusia voimia tekoni johdosta. En tuntenut katumusta, enkä tunne sitä vieläkään. Olin oma itseni. Ja kuka sen voisi minulta evätä? Minulla on oikeus yhtälailla olla oma itseni kuin kenellä tahansa toisellakin. Ja tehdä sitä mikä on osa minua.

Olen miettinyt että minun on kai pakko ryhtyä tappamaan eläimiä jotta voisin edes jotenkin ravita
itseäni. Sääli vain että näen eläimet ( kuten koirat ja kissat) valtaosin epäpuhtaina olentoina. Hevosia lukuunottamatta. Näen mielessäni kuinka valelen hevosen bensiinillä, ja sytytän sen sitten tuleen, ja kuinka se juoksee ilokseni. Miksi? Koska sekin on kirjoitettu kirjaani, joten näin sen on myös tapahduttava.

Suurin kysymys ehkä onkin tämä, voinko parantua tästä? Rehellisesti,niin en tiedä josko edes haluaisin jos sellainen mahdollisuus tarjottaisiin minulle. Mutta välillä, kuten juuri nyt, muodostuu pieniä hetkiä, eräänlaisia " reikiä " joiden takaa kajastaa valoa, kuten tähtiä yötaivalla ja joiden toisella puolella näen elämäni sellaisena jollainen se olisi voinut olla. Ja jossa kykenen tuntemaankin jotain. Elämä vapaana tästä " kirouksesta " jonka alla olen.

Ulkoisesti et tunnistaisi minua. Voisin olla sinun naapurisi, taikka sinun tuttusi. Saatan kävellä sinua kadulla vastaan etkä kiinnittäisi minuun huomiota. Antaisin sinulle rahaa, jos sitä tarvitsisit, ja istuisin ehkä sinun vieressäsi kirkon penkillä.

En ole poliisin " vanha tuttu ", enkä ole koskaan joutunut vankilaan, saati saanut sakkojakaan.

Sanoisin etten ole narsistinen.

Yllä oleva kirjoitus on aika hajanainen, joten vastaan mielelläni kysymyksiin , jos vain selventääkseni kirjoitustani paremmin.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

annaanna

Re: " Ecce homo.. "

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ecce homo, melko normisettiä sulla.

Tätä taisivat käyttää jo antiikin kreikkalaiset:
Eikä se ole fiktiota, enkä siksi aijo pyydellä anteeksi sitä mitä aijon teille nyt kertoa.
Oletan sun valehdelleen ainakin ikäsi, taidat olla jotain 15-16 -vuotias. Koulupoika joululomalla lukemassa aikuisten palstaa koittaen kehittää jotakin sarjamurhaajaidentiteettiä. Jos oot jo kolmekymppinen, niin eikö jo olisi aika päivittää päänsä naisia seksillä alistavilla fantasioilla, kuten muutkin ikäisesi tekevät, ja luopua noista väkivallalla ja kuolemalla hallitsemaan pyrkivistä mielikuvista seksuaalisuuttasi toteuttaessasi.

Taidat olla vaan vähän yksinäinen ja terapeuttien sekoittama.

Mitään kysyttävää en keksi.

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

Sori, mutta väärin.

Olen, mitä kirjoitin. Siksi nimi. Tulin tänne koska anonyymisti on helpompi keskustella.

Ja jos luit tarkasti, niin lihalliset himot ( lue seksi ym. siihen liittyvä ), eivät kiinosta minua.

Jos kutsuu sutta, niin kyllä se susi sieltä vielä tulee. :) Ja mitä sadun pojalle kävikään ?

Ja ne olivat Pilatuksen sanat Jeesuksesta.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

annaanna

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Onnea yrityksellesi löytää joku keskustelemaan kanssasi ...mistä?
(että sulle tuli tuhmapuoleinen ajatus kahdeksanvuotiaana, mutta et oikeesti ole koskaan kehenkään mitään kohdistanut)

Ajankohtaista - juuri nyt otsikon alle olet viestitellyt.
Väärä ketju, pyydä siirtoa Henkirikokset -vielä toteutumattomat -osioon.

Jaaha. Vai et niitä kassejasi säännöllisesti tyhjentele, vaikka olet niin maskuliinisen aggressiivisia ja testosteroneita uhkuvia mielikuvia täynnä, kun kaipaat vaan sitä ikiomaa pimpsaa.

(älä vaan sano että Porista oot kotoisin, täällä on varsinaisia vatipäitä siitä kaupungista jo esittäytynyt)

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

annaanna kirjoitti:Onnea yrityksellesi löytää joku keskustelemaan kanssasi ...mistä?

Ajankohtaista - juuri nyt otsikon alle olet viestitellyt.
Väärä ketju, pyydä siirtoa Henkirikokset -vielä toteutumattomat -osioon.

Jaaha. Vai et niitä kassejasi säännöllisesti tyhjentele, vaikka olet niin maskuliinisen aggressiivisia ja testosteroneita uhkuvia mielikuvia täynnä, kun kaipaat vaan sitä ikiomaa pimpsaa.

(älä vaan sano että Porista oot kotoisin, täällä on varsinaisia vatipäitä siitä kaupungista jo esittäytynyt)
Siitä, että jos voin vielä " parantua. " tästä, vai olenko ns. lost cause. :)

Ajankohtaista siksi, että sinne kehoitettiin laittamaan jos on epävarma keskustelualueesta.

Minäkö, maskuliinisen aggressiivinen? En toki. Päinvastoin, olen tyyni ja rauhallinen.

Lähinnä huvittunut myös.. ihmiset rakastavat valhetta yli kaiken, ja kun on rehellinen niin..

Sillä ei ole väliä mistä olen kotoisin. Enkä mielelläni ryve eläimellisissä haluissa kuten seksissä.

Chao bella.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

Kala-Alpertti
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 12:37 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Kala-Alpertti »

Jos kerran oikeasti koet olevasi jotenkin fiksukin ihminen, luultavasti ymmärrät, että saat ammatti-ihmiseltä parempia vastauksia kysymyksiisi ja tilanteeseesi, kuin joltain nettifoorumilta.

Lukemani ympäripyöreän diipadaapan perusteella lokeroisin tämän "Huomionhuoraus"-otsikon alle. Vaikuttaa lähinnä joltain lapselliselta arvausleikiltä, jossa keksit aina jonkun "tosi ovelan" keinon, jolla kaikki arvauksia esittävät ovat ihan väärässä ja olet jotenkin "tosi uniikki tapaus".

Sanoisin, että olet narsisti. Minulla ei ole mitään kysyttävää.

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

Kala-Alpertti kirjoitti:Jos kerran oikeasti koet olevasi jotenkin fiksukin ihminen, luultavasti ymmärrät, että saat ammatti-ihmiseltä parempia vastauksia kysymyksiisi ja tilanteeseesi, kuin joltain nettifoorumilta.

Lukemani ympäripyöreän diipadaapan perusteella lokeroisin tämän "Huomionhuoraus"-otsikon alle. Vaikuttaa lähinnä joltain lapselliselta arvausleikiltä, jossa keksit aina jonkun "tosi ovelan" keinon, jolla kaikki arvauksia esittävät ovat ihan väärässä ja olet jotenkin "tosi uniikki tapaus".

Sanoisin, että olet narsisti. Minulla ei ole mitään kysyttävää.
Kiitos vastauksesta Albert Fish.

Ammatti-ihmisen puheille meneminen ei ole noin helppoa mennä. Varsinkin kun ongelmana on
se että pysyvätkö keskustelut todellakin salaisina, vaiko tuleeko ilmoitusvelvollisuus vastaan
jossain vaiheessa. Joskus nettifoorumi voi olla hyvä keino päästä asioissa eteenpäin jos
sattuu oikea ihminen kohdalle. Murha.info oli ainut vaihtoehto. Eihän tätä asiaa nyt voi
puida esim. Suomi24:n palstoilla.

Yksinkertainen syy " ympäripyöreyteen " on se että en halua ottaa liikoja riskejä kun en
näitä foorumeita tunne.

Se että ihmiset valitsevat screeneikseen sarjamurhaajien nimiä on minusta myös huvittavaa.
Todellisuudessa näillä ihmisillä ei ole mitään tietoa niiden ongelmien laajuudesta joiden
kanssa nämä henkilöt ovat varmasti joutuneet kamppailemaan.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Bias »

Ei kysyttävää, vain todettavaa. Tässä meillä on joku, joka haluaa kalifiksi Lilon paikalle, ja samaa huomiota kuin siinä ketjussa. Ylläpito voisi sulkea ketjun.

Mihinkään et meidän mielipiteitä tarvitse, koska sinä tunnut jo itse tietävän kaiken, ja sinulla on vastaukset kaikkeen.

Ammatti-ihmisen puheille meneminen ei ole helppoa, koska se vaatii nöyryyttä. Siitä voi sitten päätellä sen, onko narsismia vai ei. Jos oletan, että se, mitä kirjoitat on totta, minulla on vain yksi asia sanottavana sinulle:

Kasva aikuiseksi ja ota vastuu itse omasta elämästäsi, teoistasi ja haluistasi. Se olet ihan sinä itse, joka ne määrität, ei äiti, isä tai Hentun Liisa.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Komppaan edellisiä vastaajia ja lisään vielä: Hanki ne psyykenlääkkeet ja ota ne säännöllisesti. Piste.

Edit. Jos joku vielä tuntee halua jatkaa tätä keskustelua, niin siirto Vapaan keskustelun puolelle olisi paikallaan.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Jane T »


kallesanteri
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 5:11 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja kallesanteri »

Joo, oikeen tuntuu joo, kyllä, hjyvää on.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja NCW »

Hei,

En ole niin kyyninen kuin muut, otan kaiken totena kunnes muutoin todistetaan.

Kertomuksesi perusteella olet ehkä juuttunut mielen harhoihin, mieli on vertikaalinen ja mielessä vallitsee hierarkia ja siksi koet olevasi moraalisten lakien yläpuolella. Mieli ja keho ovat yhteydessä toisiinsa.

Mieli voi saastua, mutta sydän pysyy puhtaana. Sydän/rakkaus on horisontaalinen ja siksi kaikki ovat samanarvoisia, kukaan ei ole toistaan alempana tai ylempänä, se on metafyysinen fakta.

Nainen vastaa sydäntä ja Mies vastaa mieltä/egoa. Sinun sukupuoli identiteetti häiriö saattaa olla syy tämänhetkiseen ongelmaasi? Valo/sydän/rakkaus/sielu/nainen paistaa silmistä, sinulla on identiteetti häiriö ja vaikuttaa siltä että mieli ja sydän (maskuliininen ja feminiininen) käyvät sisäistä kamppailua sisälläsi. Siksi haluat tappaa kaikki joiden silmistä paistaa valo.

Kuulostat ihmiseltä jolla on feminiinisiä luonteenpiirteitä - mikä on loistavaa!!!! Eikö ihmisen suurin tavoite ole juuri molempien löytäminen sisältään?

Ehkä ongelmasi ei olekaan muuttua fyysisesti naiseksi, vaan sydämen ja mielen tasapaino hyväksymällä molemmat polariteetit itsessäsi? Olet miehen kehossa, so what.. keholla ei ole mitään väliä loppupeleissä, eihän?

Sydämen avaaminen puhdistaa mielen, usko pois! On surullista nähdä millaista sisäistä kamppailua joudut käymään ja aivan turhaan :(

Kotipsykologina sanoisin että käsityksesi sekä miehestä/mielestä/egosta/kehosta että naisesta/sydämestä/sielusta/rakkaudesta on kamppailun aikana muuttunut negatiiviseksi.

Miten määrittelisit positiivisen maskuliinisuuden ja positiivisen feminiinisyyden - sekä niiden negatiivisen aspektin?

Koetko että sekä mies- että nais-polariteetit ovat tasapainossa? Yin ja Yang?

Sinulla saattaa olla suuremmat lahjat kuin luuletkaan - enkä nyt tarkoita harhaista mieltä ja sen suomaa valheellista ylemmyydentuntoa.

Valo silmissä - sitä tunnut vihaavan yli kaiken. Kamppailetko omaa sydämen valoasi vastaan?
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

mordfabrik
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 2:17 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja mordfabrik »

Taas huomaa miten sarjamurhaajia ihannoidaan,kuten tämän ketjun alottaja,haluaisi olla sarjamurhaaja mutta ei ole kykeneväinen siihen muutakuin ajatustasolla.Voin kertoa että tappamisfantasiat on varsin tavanomaisia ihmisillä,useimmat meistä on suunnitellut murhan mielessään ajatusleikkinä joten et ole siinä mielessä mitenkään poikkeava yksilö.Tarvitset vain naisen itsellesi joka antaa sinulle vähän huomiota niin ongelmasi ovat korjatut.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja NCW »

mordfabrik kirjoitti:Taas huomaa miten sarjamurhaajia ihannoidaan,kuten tämän ketjun alottaja,haluaisi olla sarjamurhaaja mutta ei ole kykeneväinen siihen muutakuin ajatustasolla.Voin kertoa että tappamisfantasiat on varsin tavanomaisia ihmisillä,useimmat meistä on suunnitellut murhan mielessään ajatusleikkinä joten et ole siinä mielessä mitenkään poikkeava yksilö.Tarvitset vain naisen itsellesi joka antaa sinulle vähän huomiota niin ongelmasi ovat korjatut.
En oikein ymmärtänyt pelkäsikö ketjun aloittaja fantasioitaan vai ei?

En käsitä miten kukaan älykäs ihminen voisi ihannoida sarjamurhaajaa, koska jokainen ihminen joutuu vastaamaan tekojensa seurauksista jossakin vaiheessa - eikä älykäs ihminen jättäisi tekojensa seurauksia huomioimatta. Kaikki joutuvat kantamaan vastuunsa eikä luonnolla ole suosikkeja. Jos ei tässä niin sitten seuraavassa elämässä.

Esim. Ian Watkinsin kohdalla nähtiin mihin fantasioiden toteuttaminen johti enkä epäile hetkeäkään että ehtii kärsiä kaikki seuraukset tässä elämässä.

Katumus on eri asia, jos sydämessään katuu ihan oikeasti. Bhagavad Gitan tekstien mukaan suurinkin roisto voi seilata anteeksiantoon katumuksen lautalla.

Esim. kuolemaantuomittujen kohdalla yksi vartija kertoi että vain 1 prosentti katuu, aika järkyttävää :shock:
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

Black Phoenix
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: To Joulu 26, 2013 10:10 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Black Phoenix »

Varmasti ainakin suuri osa joskus miettii tappamista ja jollain tasolla suunnitteleekin. Jokin täytyy vaan elämässä tai terveydessä läikkyä yli (tai järjetön päihtymystila) että teko toteutuu. Kirjoittajasta en olisi niin huolissaan, kun kirjoitti asiasta ihan siistin tekstin ja purkasi ajatuksiaan. Pitäisi olla asia/asioita jotka vievät tuollaiset ajatukset pois, niiden jatkuva pohdinta ei ainakaan vie kuin alaspäin.

Vastaa Viestiin