Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

^ ^ Vespa velutinalle.

No kiire oli varmaan, mutta sana huitasta on outo kun ajattelee, että Jukka kenties oli vielä elossa.. Litteroinnin tehneen henkilön syyttäminen tarkoitushakuiseksi tuossa vaiheessa on kyllä hieman kaukaa haettua.

Yksi kummallisimpia kysymyksiä mitä Auer tekee Joutsenlahdelle, on se kun hän videolla selittää kuinka oli katsellut ympärilleen talossa ennen sairaalaan lähtöä, kun kysyy ihan tosissaan, otsaansa kurtistaen ja vastausta odottaen, että 'oliks se tullut alas se koko ikkuna'?

Mies tunki itsensä sisälle rikkomastaan ikkunasta ja tappu mummiehe, kertoi nainen. Sairaalassa kysyi tutkinnajohtajalta ovatko ne laattakivet kukkaruukun alla paikoillaa, et olikoha se niitä käyttäny, ootteks kattonu, ja seuraavaksi:..mä en sitä siin sillo huomannu, mut ku mä kattelin siel, nii siin ennenku me lähdettii, nii nii. Eiks se ollu se koko ikkuna sit tullut sisälle kuitenki? :lol:
kohdassa 8:25+

Sherlock Auer ratkoo murhamysteeriä:
Kuva
kuvan alla video, 11 min
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

sherlock Tara luuli ratkaisseensa murhamysteerin...

Kuva

silves
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja silves »

Sirpa kirjoitti:No, onhan se selkeästi nähtävissä, että poika lyö oikein kunnolla vettä myllyyn jälkimmäisessä kerronnassa, jos on ihan itse säveltänyt ja sanottanut ja vielä puhunutkin tämän, heh. Ihankohan itse on keksinyt nämä kaikista epäuskottavimmatkin kohdat ja ilman apua?! Ehkä tämä on ainoa mahdollinen keino taistella epäoikeudenmukaisuutta ja vääryyttä vastaan? Vetää totaalisen överiksi toiseen laitaan. Melkoisia sirkushuveja miljoonilla euroilla...
Sirpalle tässä muutama sana Lautamiehiin (ettei banni iske).

Nyt tuntuu siltä, että emme ole syntyneet samalle planeetalle tai puhumme eri kieltä. Tai elämme eri tietoisuudessa tai tajunnan tasoilla. Tai, että olet ylivertaisen älykäs ja ylivoimaisen tietäväinen lokaaleista ja kansainvälisistä ilmiöistä. Tai, että et edes halua tai osaa ymmärtää monien Minfon viestijöiden viestejä.

Kiitos kuitenkin aktiivisuudestasi - mielestäni olet tärkeä osa etenkin Ulvila-keskustelijoiden joukossa. Vastailet myös sinulle suunnattuihin viesteihin. Erittäin hyvä näin.

Kuten suurin piirtein todettua, en ymmärrä viestiesi sisällöistä tai sanomista kuin korkeintaan ehkä 50 %.

Toivon jatkuvaa aktiivisuuttasi ja näkymistä näillä foorumilla. Ja muutenkin parasta jatkoa!

Ps. olen aika varma, että minulla ei ole sinulle enää mitään viestitettävää tai kommentoitavaa.
Fela Shakara
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Fela Shakara »

Silves, en usko että samalla taajuudella Sirpan kanssa kommunikoi oikeastaan kukaan muu kuin hän itse. Hänen tiedoillaan olisi ratkaistu tämä Ulvilan surmakin sivujuonteineen vaikka kuinka moneen kertaan, mutta Sirpa eikun vaan vihjailee täällä keskustelupalstalla eikä ota yhteyttä esimerkiksi Manneriin. Poliisi on tietysti poissuljettu, koska on mukana vehkeilyssä. Tai onkohan se Mannerkin. No, minä lavastan itseni nyt nukkumaan vaikka tosiasiassa mittailen vielä tovin parvekkeen oven ja sen karmien leveyttä ynnä vatkaan mielessäni keskihajontoja rikostilastojen luvuista. Ehkäpä teen vielä joutessani Spearmanin korrellaatiotestinkin khiin neliön lisäksi.

Eivaineskaa: hyvää yötä - aikainen herätys!
Live long and prosper!
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Vespa velutina kirjoitti:
Tara kirjoitti: :shock: Alusta asti vai? Ei pie paikkaansa. Ei kylläkään Joutsenlahden kuulustelussa kertonut, mainitsi kyllä, että sai verta käteensä, 2.12.2006, Joutsenlahti kuulustelee Aueria sairaalassa
Ja sit mä ajatteli, et mun pitäis jostai kokeilla tuntuiks pulssi, mut en mä sit sieltä ylettyny ku olkapäähä asti, ja mä en siit sit, otin käteni pois ja en sit halunnu enempää koskee.
JJ: Hän näytti elottomalta...
A: Joo, näytti ainaki elottomalta.
JJ: Joo.

A: Ja sit, tota noini, mä lähdin seuraavaks sinne... no ko mä huitasi ? käteni sit mul tuli toho (huokaus) verta käteeni ja sit mä meni sinne ovelle, ovi oliki sit jo auki, ko mä oli siel käyny kattomaa, odottamaa, et sit tota noini, oliks se ambulanssi vai poliisiauto....

Ettei vaan olis tarkoitushakuista epäillyn sanojen vääristelyä? Annelihan kertoo huitaisusta pulssinkokeilun yhteydessä. Jukka on tuolloin jo kuollut. Tuskin hän vainajaa on pesuhuoneen oven raosta astalolla huitaissut. Ei siinä olisi mitään järkeä ja iskuista näkee onko ne annettu elävään vai kuolleeseen uhriin.
Annelilla on päinvastoin helkkarinmoinen kiirus kätkeä astalo ennen kuin poliisit on ovella.
Joka tapauksessa huitaisi ja tuli verta ennen kuin meni poliiseja vastaan, eli tässä vaiheessa sitten olisi tullut ne jäljet hänen T-paitaan siitä verestä. Sitä kait tässä tarkoitetaan.

(huh olipa työ laittaa nämä puheet oikeille kirjoittajille, kun ei suostunut lainaamaan kaikkea...)
Alethes doksa meta logu
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Oppenheimer kirjoitti: Älä muuta viserrä. Turumurre on kovin ylpeä, kun se osaa auttavasti käsitellä joitakin kuvanteko-ohjelmia. Se luulee, että ihmiset menevät halpaan, kun kuvat näyttävät sen omasta mielestä tosi hienoilta. Osaamisen esittelyn lisäksi kuvien tarkoituksena on nimenomaan johtaa lukijoita harhaan. Yhdessäkin kuvassa takkahuone näytti pilkkopimeältä, vaikka Anneli oli kertonut vääntäneensä sinne valot siitä vasemmalla olevasta pyörylästä. Kysymys kuuluu, mitä intressiä jollakin turumurrella on vääntää murhaaja-pedofiiliä syyttömäksi? Jotakin siinä täytyy olla takana.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=1110

Oppenheimer opettelee kirjoittamaan lautamiestekstit lautamiehiin tai pian on 'lähtö lasarettiin'

Mutta vastaan tänne lautamiehiin: Kyllä, pitää paikkansa, olen ylpeä siitä että olen tarkka. Se että pärjäänkö toisten mielestä mainitsemallassi kuvanteko-ohjelmalla, ei ole itseni arvioitavissa, en kyllä jalkoihinkaan jää tällä harrasteellani...

Ai nytkö uskotkin Auerin sanaan ja jossain toisessa tapauksessa sitten et... Etkö osaa päättää.

Sä muuten olet hirveen lapsellinen, tommosta pedofiili hössötystä heitit juuri jonkun toisenkin niskaan. Tuolla kaavalla saat sitten heittää kaikkien n30% niskaankin, jotka ei usko nuorempien älyttömiin höpinöihin.
Vosin puolestani tehdä analyysin tuollaisita ihmisistä, entäpä jos ei olekkaan lapsellinen, vaan takana on juurikin omakohtaisia kokemuksia...jotenkin outoa että joku koko ajan haluaa ylläpitää pedofiilihössötystä...
Sirpa

silves kirjoitti: Tai, että olet ylivertaisen älykäs ja ylivoimaisen tietäväinen lokaaleista ja kansainvälisistä ilmiöistä. Tai, että et edes halua tai osaa ymmärtää monien Minfon viestijöiden viestejä.
Juu, puhun viittä kieltä ja vähintäin kolmella kielellä luen joka päivä maailman uutiset. Olen käynyt ja asunut useimmissa Euroopan maissa (myös Yhdysvalloissa) sekä sotkeutunut tähän juttuun pintaa syvemmältä ja hämmentänyt sitä obaut nyt 10 ja puoli vuotta. Eikä tietenkään kannata unohtaa korkeaa ikääni ja laajaa elämänkokemustani. Ja voin vakuuttaa, että olen tätä tanan sotkua kurkkuani myöten täynnä. Piste. Jaa, että miten sotkeutunut - olen ollut useammankin kerran väärään aikaan väärässä paikassa.

Totta, voi olla, että meidän maailmamme on hieman erilaiset. Mutta kuule, palataan asiaan 10 ja puolen vuoden kuluttua - jatkat vain tästä ihan samaa rataa - niin sitten meillä voi olla vaikka jotakin yhteistäkin tässä maailmassa.

Juu, ja katsotaan sitten 10 ja puolen vuoden kuluttua, kun itse olet tänne kirjoittanut noin 10.000 viestiä, että miten intensiivisesti, kun tulee aina uudet sadat ja sadat kirjoittajat, ja kaikki alkaa aina alusta ja samaa paskaa veivataan jo tuhannetta kertaa, jaksat olla kiinnostunut osaa ottavasti kirjoituksista.
Tai, että et edes halua tai osaa ymmärtää monien Minfon viestijöiden viestejä.
Juu, halusta ei ole kiinni, mutta voimatkin alkaa ehtymään. Mutta kiertäkää te kehää ja seiskää vankkumattomasti paikoillanne, hyvää siitä tulee. Mutta jokainen järkevä tajuaa, että älyn kanssa tällä mun touhulla ei ole sitten niin mitään tekemistä - älytöntähän tämä on.

Ai niin se pääasia unohtui - kun veitsi nostetaan pöydältä, siitä ei todellakaan kuulu keittiöstä lastenhuoneeseen MINKÄÄNLAISTA ÄÄNTÄ.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Fela Shakara kirjoitti:Silves, en usko että samalla taajuudella Sirpan kanssa kommunikoi oikeastaan kukaan muu kuin hän itse. Hänen tiedoillaan olisi ratkaistu tämä Ulvilan surmakin sivujuonteineen vaikka kuinka moneen kertaan, mutta Sirpa eikun vaan vihjailee täällä keskustelupalstalla eikä ota yhteyttä esimerkiksi Manneriin. Poliisi on tietysti poissuljettu, koska on mukana vehkeilyssä. Tai onkohan se Mannerkin. No, minä lavastan itseni nyt nukkumaan vaikka tosiasiassa mittailen vielä tovin parvekkeen oven ja sen karmien leveyttä ynnä vatkaan mielessäni keskihajontoja rikostilastojen luvuista. Ehkäpä teen vielä joutessani Spearmanin korrellaatiotestinkin khiin neliön lisäksi.

Eivaineskaa: hyvää yötä - aikainen herätys!
Juu, tuo VIHJAILU on mun työni, tana. Olen kyllä sitä mieltä, että tästä kuuluisi likaisentyönlisä. Oletko hullu - meinaatko, että ihan vapaaehtoisesti tapattaisin itseni?! :shock:

Minkä takia minun pitäisi ottaa yhteyttä MANNERIIN?! Tämä on avoin palsta maailman ääriin - tätä voi lukea ihan kuka vaan ja mistä vaan, vaikka aikamatkailija tulevaisuudesta (sellaisia muuten nyt seulottiin nettipalstoilta, näittekö uutisen, heh).

Juu, suosittelen pysymäänkin niissä karmeissa, mutta mä sivistän nyt sua - saat ilmaiseksi kaiken:
Ilmianto: "Huumepoliisi johtaa suomalaista huumekauppaa"

Julkaistu: 29.2.2008 7:04, päivitetty: 29.2.2008 7:50

Suomen oloissa ennennäkemättömän virkarikostutkinnan takana on kolme poliisia, joiden ilmiannon perusteella Helsingin huumepoliisi on joutunut tiukkaan tutkintaan, selviää Ilta-Sanomien tutkimuksessa.

Vähitellen mukaan on otettu myös korkeita poliisijohtajia, kuten Helsingin apulaispäällikkö Jari Liukku sekä ylikomisariot Tero Haapala ja Jari Aarnio.
Kaikki epäillyt kiistävät jyrkästi syyllistyneensä mihinkään rikokseen tai rikkomukseen.

Sisäministeriön poliisiosastoon annetun ilmiannon kovin väite on IS:n tietojen mukaan se, että "huumepoliisit johtavat suomalaista huumekauppaa".

IS tavoitti yhden ilmiantajaksi epäillyn poliisin. Hän ei halunnut kommentoida lainkaan tapahtunutta, mutta ei myöskään kiistänyt ilmiantoväitettä.

Jo toistakymmentä epäiltyä poliisia kritisoi valtionsyyttäjän johdolla tapahtuvia tutkimuksia mm. asenteellisiksi ja sekaviksi. Väitteen mukaan huonoiten on kohdeltu erästä tullin virkamiestä, joka on jutussa todistajana.

"Häntä kohdeltiin kuin rikoksesta epäiltyä", tehdyssä tutkintapyynnössä sanotaan.
Tutkintapyynnön lisäksi oikeuskanslerille on tehty tähän mennessä neljä kantelua meneillään olevasta tutkinnasta.

Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske myötää, että perustettu tutkintaryhmä ei ole paras mahdollinen.
- Meillä pitäisi olla erillinen, tietyksi ajaksi nimetty valmiusryhmä virkarikostutkintaa varten, Kalske sanoo.

HANNES MARKKULA

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 91097.html
Ja sitten vähän taustoja - ensin vuodelta 2006. Ja tämän jälkeen on päivitys vuodelta 2009, mutta tuossa vaiheessa ei poliisiylijohtaja Salminen ollut tehnyt vielä itsemurhaa, mutta poliisiylitarkastaja Välkki oli.
Kirjoittanut: Nimetön 11.3.2008 klo 15.00

Tiedote

Kuinka kauan viranomaiset voivat salata tätä asiaa kansalaisilta ja lehdistön edustajilta?

Lappeenrannan poliisin selvitysyksikkö tutkii Suomen oloissa ennen-näkemättömän suurta rahanpesua, jossa pääepäiltynä on viisi virkaa tekevää poliisijohtajaa.

Kyseiset rahasummat joita on pesty todistettavasti kotimaisen ja ulkomaalaisen pankkijärjestelmän kautta jo vuoden 2000 alusta alkaen käsittävät useita kymmeniä miljoonia euroja.

Kyseisistä rahasummista merkittävä osa on siirretty poliisijohtajien ulkomaille avatuille pankkitileille.Kyseiseen rahanpesuun liittyy muitakin tahoja.

Kyseisien summien suuruus perustuu pitkään ajanjaksoon, jolloin rahanpesu on tapahtunut. Lappeenrannan poliisiyksikkö käynnisti salaisen tutkinnan poliisijohtajia vastaan Elokuussa 06.

Kyseinen tutkinta on käynistetty eri tutkintanimikkeellä kuin todellisuus, koska se on haluttu käynnistää salassa niin kansalaisilta kuin lehdistön edustajilta, mikä on ollut ymmärrettävää.

Lappeenrannassa salaista tutkintaa johtavat vanhemmat rikoskonstaapelit Tero Muurman sekä Minna Hänninen.

Kyseiset tutkinnanjohtajat saattavat kieltää asian sekä toimittajille että muille tahoille viimeiseen asti vedoten tutkinnan keskeneräisyyteen sekä sisäiseen/kansalliseen turvallisuuteen.

Jokatapauksessa julkistamisvelvollisuus asiasta on ensimmäisenä kyseisillä tutkinnan johtajilla. Asiasta on myös informoitu kahta ulkomaalaista toimittajaa ja he ovat myös samalla linjalla ilmoitusvelvollisuuden järjestyksen suhteen.

Me kaikki odotamme milloin Lappeenrannan poliisin tutkinnanjohtajat antavat ensimmäiset poliisijohtajiin kohdistuvat pidätysmääräykset, sillä aikaa on ollut riittävästi.

On muistettava että tutkinta poliisijohtajia vastaan käynnistettiin jo Elokuussa 06.

Vahvistamme tämän järkyttävän asian todeksi. Kyseiset rahasummat joita on pesty viimeisen seitsemän vuoden aikana poliisijohtajien ja siihen liittyvän organisaation toimesta ovat jo kansainvälisen mittapuun mukaan huomattavat.

Kyseiset asiat tuovat pakostakin mieleen Ruotsissa 20 v sitten salamurhatun pääministeri Olof Palmen tapauksen.

Tapauksen sanottiin liittyvään asetehdas borforsin laittomiin/hämäriin kauppoihin joihin oli sekaantunut useita silloisia huippunimiä Ruotsin politiikan huipulta Olof Palmea lukuun ottamatta.

On muistettava, että Calabrian, Ndrangheta rikollisjärjestöllä on Suomessa yksi suuryritykseksi luokiteltava yritys omistuksessaan, jonka järjestö omistaa monimutkaisen yhtiöjärjestelyjen kautta.

Kansainvälisen järjestön rahanpesu ulottuu kaikkialle maailmaan, myös pohjoismaihin.

Useimmille Suomalaisille järjestö on tuntematon, mutta hakukone Googleen syötettynä sanat: Calabrian mafia tai sana Ndrangheta - antaa järjestöstä totuuden mukaisen kuvan.

Kun Ruotsissa johtavassa asemassa rikollisuuden vastaisessa osastossa työskentelevän poliisijohtajan yhteys Ndranghetaan alkoi näyttää yhä varmemmalta, asian tutkinta lopetettiin.

Tervetuloa banaanivaltioon nimeltä Suomi, eletään vuotta 2007 ja maa on olevinaan Suomi. Tätä tiedotetta lukiessanne jotkut ovat jopa pudonneet tuoliltaan, sillä vakaana/rehellisenä pidetyn yhteiskunnan paljastuminen kuplaksi voi olla monelle järkytys.

Yhteystiedot tutkinnan johtaja Minna Hänniseen: 05-7323176, sähköp. [email protected]

Leena Palotie kirjoitti 09 02 2009, 10:12

Kuinka paljon Suomessa on näitä selvittämättömiä tapauksia,mm. Suomen kuvalehti on tuonut useita esimerkkejä esille. Kuinka monen syyttömän poliisin henki joudutaan vielä uhraamaan näiden tapauksien johdosta, jossa poliisiviranomaiset ovat itse osallisena näissä rikoksissa?

Tapaus Jukarainen vei poliisijohtaja Jouni Välkin hengen. Palataan aikaan ennen poliisijohtaja Jouni Välkin salattua itsemurhaa 02.10.2008. Koko Suomen poliisien laillisuuden valvonnasta vastannutta Jouni Välkkiä oli painostettu ankarasti tapaus "Jukaraisen selvittämiseksi." Ajanjaksolla 01.03.2008- 04.09.2008 Välkkiin oli otettu yhteyttä useamman kerran selvittämättömän tapauksen vuoksi, joka koski Mikkelin apulaispoliisipäälikön Ilkka Jukaraisen käynnistämää asiakokonaisuutta.

Viimeisessä yhteydenotossa Välkin viesti oli hänen omin sanoin: "Näin suurta korruptiota ei voi selvittää julkisesti, etenkin kun asiaan on sotkeutunut korkea-arvoisia poliisiviranomaisia.". "Asia on pyrittävä selvittämään poliisin sisäisen laillisuusvalvonnan kautta, vaikka tilanne olisi kuinka vakava." "Salaiseksi luokiteltavat asiakirjat, jotka koski jättimäistä rahanpesua ajanjaksolla 1999-2007 olisi nyt toimitettava sisäministeriöön.". Sisäministeriö päättäisi asiasta koskevasta lehdistötilaisuudesta.

Myös Mikkelin kriisikokouksessa viime syksynä vieraillut poliisiylijohtaja Mikko Paatero oli asiasta samoilla linjoilla. Muutkin asiakokonaisuudet ovat varmasti vaikuttaneet Jouni Välkin kohtaloon. Hän oli varsin paljon esillä reilu vuosi sitten eri uutislähetysten videoilla jossa pohdiskeltiin Helsingin huumerikostutkijoiden osallisuuttaa huumerikollisuuteen/virkarikoksiin.

MM. Espoon kihlakunnan syyttäjä Marianna Semi turvautui julkisuuteen, koska se oli hänen ainut tapa pysyä turvassa, jos asiakokonaisuus olisi voitu viedä loppuun saakka. Tänäpäivänäkin asia on pahasti kesken ja erittäin sekavainen, johtuen juuri kansainvälisten kartellien mukanaolo kaikissa kokonaisuuksissa. Henki se on kallis syyttäjällekin. Toivottavasti tämä kupla joka on koskenut koko poliisijärjestelmää puhkeaa nyt lopullisesti.

Kansalaisia on pidetty lähinnä pilkan kohteena. Tilannetta ei yhtään paranna ex-poliisiylijohtaja Markku Salmisen epäilyt veropetoksiin.

Viime vuonna viron korkein krp:n huumerikostutkintayksikön johtaja Vallo Jäärats tuomittiin lähes viiden vuoden vankeusrangaistukseen kansainvälisen tason huumekaupoista ja yhteistyöstä huumekartellin jäsenten kanssa. Suomen keskusrikospoliisi on ollut vuosien ajan yhteistyössä Viron korruptoituneen poliisijohdon kanssa. Suomen korkeimpiin poliisijohtajiin kuuluva Jouni Välkki surmasi itsensä 02.10.2008. Poliisihallinto salasi viimeiseen asti asian jotta se ei saavuttaisi yleistä huomiota. Välkki vastasi koko poliisien laillisuuden toiminnasta, ja oli varsin näkyvästi esillä vuosi sitten mtv3 uutisvideoilla, jossa käsiteltiin helsingin huumepoliisien rikosepäilyjä.

Savon sanomat 29.11.2008 Viron KRP:n huumepoliisin johtajan tuomio koveni neljän vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Tallinnan hovioikeus tuomitsi Valio Jäärtsin useista lahjusten otoista sekä virka-aseman väärinkäytöstä. 35 vuotia Jäärts sai peräti neljän vuoden ehdottoman vankeusrangaistuksen. Hovioikeus kovensi käräjäoikeuden päätöstä tuntuvasti. Jo aikaisemmin käräjäoikeus tuomitsi hänet myös tiedustelumateriaalin laittomasta keräämisestä ja kovanluokan huumekaupasta.

Viranomaisten mukaan Jäärts pilasi kuusi vuotta sitten Viron ja Suomen keskusrikospoliisin yhteisoperaation kertomalla siitä huumekartellin jäsenille .
Joopa joo. Se rikas perhe on nimeltään Ndrangheta, Jartsa ja Keke on sätkynukkeja. Todelliset hyötyjät istuu poliisihallinnossa ja SM:ssä paljon korkeammalla. Asioiden todellinen laita on italian poliisin tutkintapyynnön myötä varsin hyvin ollut tiedossa jo 2007. Jostain kumman syystä siitä asiasta ei ole julkisuuteen puhuttu mitään, kyseessä kuitenkik MILJARDIN huume-euron pesusta Suomessa!!! Ja kas kummaa samoihin aikoihin yritettiin viimeksi Jartsaa käpälälautaan mutta homma painettiin hiljaiseksi.... Ainoa mitä silloin seurasi oli että poliisiylijohtaja ja SUPON päällikkö tappoivat itsensä. Vai auttoiko joku...?
Ja minulla ei ole sitten niin mitään tekemistä näiden kirjoitusten kanssa - kunhan olen ottanut ylös ja jatkanut vihjailua eteenpäin, ettei tarvitse suomalaistenkaan kasvaa tynnyrissä, elleivät halua. Sama englanniksi.
finland

Drug trafficking and tax fraud

Expensive tastes

The Spanish tax authorities first began to take an interest in the professional activities of businessman Aki Johannes Kujala, and began to suspect his involvement in the White Whale case, when he declared his annual income at only 50,000 euros, while living a life of luxury and expensive style. The 41-year-old Finn, a resident on the Costa del Sol, had already been investigated by the police for money-laundering and financial crimes in his own country on various occasions, and had been convicted by a Finnish court in 1997.

Kujala held shares in a total of 21 companies, ranging from a gymnasium to real estate and audio-visual businesses. He lived a fast life-style, both figuratively and literally, owning a number of luxury cars, including Ferraris and top-of-the-range Mercedes, and was also the owner of a luxury yacht. He owned a 50 per cent stake in Gestierra, a company partly owned by Francisco Calle, brother-in-law of the former mayor of Manilva, Pedro Tirado, who was jailed two weeks ago on various counts of fraud. The Finnish connection was through a company called Royal Marbella Estates, to which the mayor of Manilva had sold his signature on a re-zoning order, favourable, of course, to the company in question. Aki Johannes Kujala had purchased a number of plots on the land which was later re-zoned.

Kujala’s partner in the Marbella gymnasium was Italian Luigi Protani, who was wanted by the Italian police for drug trafficking, and who had been arrested in Spain in 2001 and subsequently handed over to the Italians for his involvement in an international drug ring. Protani has been in prison in Rome since 2003, convicted of having taken part in the sale of 200 kilos of Venezuelan cocaine to an Italian gang.

The police also discovered that another partner in the gymnasium was Moroccan Ghali Lamrani, who lived in the same building as Kujala. Lamrani has since ended up in a Moroccan prison for his part in a drugs deal in which 350 kilos of cocaine were seized by Dutch police in Rotterdam port. Lamrani’s name was also linked to the Fun Fair Investments and Gavaid Corporation companies run by Fernando del Valle.

Lamrani was also in partnership with another Moroccan, Otham Soussi, who was tried and convicted of money-laundering, tax evasion and smuggling by the Audiencia Nacional (Central Criminal Court) in Madrid in 2002. Police investigators found that the Aki Kujala companies were paying out more than they were taking in, and could not account for the origin of this money, much of which was coming from abroad. But apart from their questionable business practice, there was also the direct relationship, both as partners and on a personal level, between them and the Marbella money-laundering network.
Ja nämä härkiäkin härskimmät kuviot koskevat meidän OMAA SUOMEA, jossa on kolme poliisijohtajaa ainakin nyt tappanut itsensä - tässä ei tarvita edes tämän kansainvälisempää tai laajempaa ymmärrystä. Mutta kun te kakarat tietäisitte edes tämän, mutta kun ei, niin ei - pitää vaan päästä mittaan niitä karmeja ja kynnysten korkeuksia ja sanomaan se niin rakas, oma mielipide joka helvetin paikkaan!
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Ai niin, unohtui vastata tähän:
Hänen tiedoillaan olisi ratkaistu tämä Ulvilan surmakin sivujuonteineen vaikka kuinka moneen kertaan,
Tässä mitään ratkaisematonta ole - Manner ilmoitti kesällä 2011 syyllisen tunnustaneen asianajajansa välityksellä, ja KKO:n valituslupa lähti valtakunnansyyttäjänvirastoon, josta ilmoitettiin syyttäjänä toimivan KKO:ssa valtakunnansyyttäjän (muistaakseni Hirvosen), ja alkoi pedofiliasirkus poliisirikosten tutkinnanjohtajan toimiessa syyttäjänä (Heli Haapalehto), ja AA palautettiin takaisin alkuun meidän tuijotettavaksi, jotta katseemme on oikein suunnattuna.

Ja syyttäjä Valkama pesi kätensä väitteellä, että AA lavasti itse itsensä syylliseksi.

Sen pituinen se.
Alethes doksa meta logu
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Sirpa kirjoitti:Juu, puhun viittä kieltä ja vähintäin kolmella kielellä luen joka päivä maailman uutiset. Olen käynyt ja asunut useimmissa Euroopan maissa (myös Yhdysvalloissa) sekä sotkeutunut tähän juttuun pintaa syvemmältä ja hämmentänyt sitä obaut nyt 10 ja puoli vuotta. Eikä tietenkään kannata unohtaa korkeaa ikääni ja laajaa elämänkokemustani. Ja voin vakuuttaa, että olen tätä tanan sotkua kurkkuani myöten täynnä. Piste. Jaa, että miten sotkeutunut - olen ollut useammankin kerran väärään aikaan väärässä paikassa.
Saatan olla yksinkertainen enkä pääse samoihin sfääreihin, mutta tämän ketjun otsikon huomioon ottaen, miten olet voinut hämmentää "tätä juttua" obaut 10 ja puoli vuotta?

Käsittääkseni Ulvilan tapaus tapahtui "vain" n. 7 vuotta sitten vai onko tässäkin jotain, jota en ymmärrä?

Tietysti jos Sirpa on koko jutun takana itse? Tietenkin! Mikä muu selittää sen, että hän tietää aivan kaiken ja me muut tyhmät vaan emme osaa ajatella?

Eli suunnitteluaikaa obaut 3 ja puoli vuotta. Hyvä niin. Siinähän sitä ehtii miettiä syylliseksi lavastamiset moneen kertaan. Miten se menikään? Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty; kun kaksi kertaa miettii niin ei tarvi tehdä ollenkaan.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Sirpa

Tietysti jos Sirpa on koko jutun takana itse? Tietenkin! Mikä muu selittää sen, että hän tietää aivan kaiken ja me muut tyhmät vaan emme osaa ajatella?
Ei suotta ole kirjoitettu, että suomalaisia on tahallaan tyhmistetty jo toista sukupolvea - eihän tässäkään tapauksessa - kopioidut tekstit edellä - tarvitse kuin osata lukea, ja kytkeä siellä päänupissa pari piuhaa yhteen. Mitä sinä minua mietit - mieti sitä mitä linkitin ja mieti niiden vaikutusta kokonaisuuteen.

Joku täällä toi esiin oivallisen - oliko se Kiinalaisen sananlaskun? - että älä katso sormea joka osoittaa kuuta, vaan katso kuuta. Vai miten se oikeasti menikään, mutta idea oli tässä. Vai oliko se juuri niin, että tyhmä katsoi sitä sormea. Mutta loistava sanonta jokatapauksessa!

Ja jos haluat viisastua - mieti, että mikä ero on tiedonhankinnalla ja ajattelemisella verrattuna vain mielipiteeseen, joka perustuu tunteeseen. Tämän jälkeen opettele erottamaan mielipiteen perustelu (puolustaminen), jota te hienosti kutsuttu spekuloinniksi ja tietoon perustuva analysointi, josta tehdään johtopäätöksiä.

Itse kuulun sukupolveen, joka opetettiin ajattelemaan, ei olemaan vain jotakin mieltä jostakin.
Mikä muu selittää sen, että hän tietää aivan kaiken...?
Se, että olen selvännäkijä. :shock:
Alethes doksa meta logu
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Sirpa
Alkuperäinen IRMA
Säv: Emil von Retee
San: annijatta

Oi Sirpa, oi Sirpa, kaipaat psyykenlääkintää.
Mä tositarkoituksin neuvon nikki ystävää.
Oi Sirpa oi Sirpa, kaipaat psyykenlääkintää.

Sun vastaukses viesteihin, on täyttä hebreaa
ja teorias vain naurattaa, jotkut raivon nostattaa.
Sä ketjusta kuin ketjusta, teet pelkkää pakinaa.
Mä huolissani aattelen, taasko bannit Sirpa saa.

Taas viestit kummat kuohuvat, kuin pinta Niagaran
ja varmaankin mä huolesta jo kohta halkean.
Sä pilaat keskustelut ja tympäännyksen tunteet tuot
ja vasikointi nappulankin painajalle kiusauksen luot.

Oi Sirpa, oi Sirpa, ota tosissasi tää.
Oi Sirpa, oi Sirpa, koita ajatukses keskittää.

Sä vastasit taas viestiini, se riitti, huolestuin.
Mä psykiatrian kirjat ja oppaat heti luin.
Ja luokses saavun uudestaan ja ryhdyn neuvomaan.
Ei bannaamalla estää voi, sä saavut uudestaan.

Oi Sirpa, oi Sirpa, onko taaskin pipi pää.
Vai salaliittojenko paljous kalloasi kiristää.
Mä tositarkoituksin neuvon nikkiystävää…
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Sirpa

Kuule, annijatta, tämä nyt meni kyllä jo alta lipan, vaikka oletkin tehnyt tosi hyviä sanoituksia, joista nyt meni vähän maku tyylitajuttomuudestasi.

Jos sinä et ymmärrä kirjoituksiani, niin en mitenkään pysty uskomaan, että minun lääkitykseni parantaisi sinun ymmärryskykyä.

Ymmärtäkää nyt, hyvät ihmiset, pitää pienempää suuta, kun siinä voi käydä niin, että tulette vain entistä kovemmin huutaneeksi omaa tyhmyyttänne julki - itse ainakin olen sellainen, että en koe siitä edes vahingoniloa.

Fiksu ihminen ei saata koskaan toista sellaiseen tilanteeseen, että valehtelemalla hänen on loukattava itseään tai totuuden sanomalla toista.

Ryhdistäydy, me emme ole missään lastentarhassa.
Alethes doksa meta logu
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Kysymys ei ole ymmärryksestä vaan siitä, että tuot keskusteluihin mielipiteitäsi, joihin sitten liität jonkun pitkän artikkelin, jolla ei ole mitään tekemistä keskustelussa olevan aiheen kanssa.
Löydät yhteyksiä jokaisesta tapahtuneesta rikoksesta Ulvilan surmaan.
No jossakin ulottuvuudessa olemme kaikki yhtä ja kaikki liittyy kaikkeen, mutta olisi kivempi lukea ketjuja jos aiheessa pysyttäisiin. Vaikka oletkin selvänäkijä, niin toisissa ulottuvuuksissa on toisenlaiset totuudet. Tarkennappa onko selvänäköisyytesi emotionaalista, mentaalista vai kausaalista. Essentiaalista se ei voi olla, koska täällä vielä meitä ilahdutat fyysisellä kehollasi, koska fyysistä konetta käytät ja tekstikin on luettavissa tältä palstalta useammasta osiosta ja ketjusta.
Sinulla on oikeus mielipiteisiisi, mutta yritä saada ne oikeiden otsakkeiden alle.(laita vaikka sinne omaan ketjuusi).

Minullakin on oikeus omiini ja nyt olen tätä mieltä. Riimittele vain minustakin, siihen sinulla on täysi oikeus.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Oppenheimer kirjoitti: Sisotalo ajattelee, että koska poika pelkää äitiään ja sisartaan, niin hän haluaa näiden pysyvän poissa hänen elämästään. Mitä syytä tavallisessa perheessä pienellä pojalla olisi pelätä äitiään ja sisartaan??
Kysymyksessä ei suinkaan ole mikään "pieni poika" vaan 12 vuotias miehenalku, joka luulee löytäneensä itselleen oman ratkaisun elämässä, sijaisvanhempien hoidossa ovat taloudelliset mahdollisuudet ivan toiset kuin äidin ja Amandan kanssa. Sitä paitsi hän on kukkona tunkiolla pienten sisartensa kanssa.

Poika vihaa äitiään ja sisartaan sanoo näistä kaikkea pahaa, minkä jälkeen ehkä nousee mieleen pelko siitä mitä tapahtuu, jos syyttäjä ei lähdekään pojan viitoittamalle tielle.. Tässä on sepustusten motiivi, jota haastattelija ei pysty avaamaan. Tässä olisi tarvittu poliisi kuulustelemaan.
Vastaa Viestiin