Lappeenranta.2 vuoden vankeustuomio kumottiin hovioikeudessa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Lappeenranta.2 vuoden vankeustuomio kumottiin hovioikeudessa

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Toiv. tätä ei ollut täällä??
Koitin taas etsiä kuin piru jerusalemia.

Kahden vuoden vankeustuomio kumottiin hovioikeudessa
16.11.2007 16:47

Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu lappeenrantalainen mies vapautettiin hovioikeudessa.

Kouvolan hovioikeus kumosi lappeenrantalaismiehen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä saaman kahden vuoden vankeustuomion. Lappeenrannan käräjäoikeus tuomitsi helmikuun alussa vuonna 1943 syntyneen miehen ehdottomaan vankeusrangaistukseen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Kouvolan hovioikeus katsoi, ettei syytteen tueksi esitetty riittävää näyttöä. Hovioikeus vapautti miehen perjantaina antamassaan päätöksessä myös 8 000 euron korvauksesta, jonka käräjäoikeus oli velvoittanut miehen korvaamaan asianomistajalle.

Lappeenrannan käräjäoikeus perusti päätöksensä pääosin tytön kertomuksiin. Miehen mökillä vuosina 1997-2002 vieraillut tyttö kertoi saaneensa vanukkaisiin sekoitettuna unilääkkeitä.

Tuolloin 10-14 vuoden ikäinen tyttö kertoi tunteneensa, että mies oli hänen päällään. Käräjäoikeus katsoi, että muiden henkilöiden kokemukset miehen mieltymyksistä nuoriin tyttöihin tukivat syytettä.

Hovioikeus vapautti syytetyn myös oikeudenkäyntikulujen korvaamisista.

STT
Muoks:Lööppiä uusiksi.
Viimeksi muokannut CrissAngel, Su Marras 18, 2007 4:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Child Of Scythe
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Otsikko antaa ymmärtää, että kyse on raiskaajasta. Onko meillä varmaa tietoa, että mies on raiskaaja?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Marsalkka kirjoitti:Otsikko antaa ymmärtää, että kyse on raiskaajasta. Onko meillä varmaa tietoa, että mies on raiskaaja?
Juups.
Mää pistin joteskin automaattisesti "raiskarin" lööppiin.
Kysehän tosiaan oli lapsien seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Mutta ihan sama että millä nimikkeellä tuota runkkua kutsun, mut sylettää tommoset teot!!
Varsinkin sylettää, ja aivan pohjaan, toi HOVIn päätös vapauttaa tuo runkku!! :evil:
Child Of Scythe
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CrissAngel kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Otsikko antaa ymmärtää, että kyse on raiskaajasta. Onko meillä varmaa tietoa, että mies on raiskaaja?
Juups.
Mää pistin joteskin automaattisesti "raiskarin" lööppiin.
Kysehän tosiaan oli lapsien seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Mutta ihan sama että millä nimikkeellä tuota runkkua kutsun, mut sylettää tommoset teot!!
Varsinkin sylettää, ja aivan pohjaan, toi HOVIn päätös vapauttaa tuo runkku!! :evil:
Siis tiedätkö varmasti, että hän on syyllistynyt kyseiseen rikokseen?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Marsalkka kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Otsikko antaa ymmärtää, että kyse on raiskaajasta. Onko meillä varmaa tietoa, että mies on raiskaaja?
Juups.
Mää pistin joteskin automaattisesti "raiskarin" lööppiin.
Kysehän tosiaan oli lapsien seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Mutta ihan sama että millä nimikkeellä tuota runkkua kutsun, mut sylettää tommoset teot!!
Varsinkin sylettää, ja aivan pohjaan, toi HOVIn päätös vapauttaa tuo runkku!! :evil:
Siis tiedätkö varmasti, että hän on syyllistynyt kyseiseen rikokseen?
Enhän *minä sitä voi millään 100% tietää*, mutta jos käräjäoikeudella on ollut siitä *varmaa näyttöä* riittävästi, syyllisen mahdollinen tunnustus, todisteita tms.
Tuossa kun ei oikein mainita ko asioista mitään.
:?
Mutta sitten on vain käynyt niin että HOVI katsoi ettei mitkään näytöt, tunnustukset, todisteet tms riitä and that's it.
Tietenkin voi olla mahdollista että lapsi on itse kehitellyt tarinat tai sitten ei ole.
Tämän tyyppisiä tapauksiahan on paljastunut aina silloin tällöin.
MUOKS:
Niin.
Olihan tuossa tukijoukkoja takana että miehellä olisi moisia taipumuksia, mutta onkohan siinäkin sitten ns.rahastuksen tms maku??
Hmmm....mun spekulointia taas nämä vain. :)
Child Of Scythe
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CrissAngel kirjoitti:
Enhän *minä sitä voi millään 100% tietää*
Voisi olla aihetta otsikon vaihtoon. Vaikkapa tällainen sopisi paremmin:

"Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu lappeenrantalainen mies vapautettiin hovioikeudessa."
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Marsalkka kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:
Enhän *minä sitä voi millään 100% tietää*
Voisi olla aihetta otsikon vaihtoon. Vaikkapa tällainen sopisi paremmin:

"Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu lappeenrantalainen mies vapautettiin hovioikeudessa."
Oli liian pitkä tuo sun "lööppisi", joten tekaisin tuollaisen kuin se nyt on.
Hyvä kun sekään mahtui. :)
Child Of Scythe
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CrissAngel kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:
Enhän *minä sitä voi millään 100% tietää*
Voisi olla aihetta otsikon vaihtoon. Vaikkapa tällainen sopisi paremmin:

"Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu lappeenrantalainen mies vapautettiin hovioikeudessa."
Oli liian pitkä tuo sun "lööppisi", joten tekaisin tuollaisen kuin se nyt on.
Hyvä kun sekään mahtui. :)
Hyvältä näyttää! :)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Alrite. :D
[HUOM:Ei kirj.virhe=>Am.slangia. :)]
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin