Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja DooM »

^ juu olen oikeastaan ihan samaa mieltä. Tämä "lapsille huumeita" näkemys on kyllä mulle vähän vieras. Lapsia kiinnostaa samat asiat mitä aikuisiakin, sanoo lakikirja siihen ihan mitä vaan ja vastuu maailman pahuuksien suojelemisesta on tasan tarkkaan niiden samojen seinien sisällä missä niitä siitetäänkin. Onneksi viinaa myydään kaupoissa laillisesti ja siihenkin kuolee ihmisiä. Toivottavasti nämä jeesustelijat sotivat samalla tarmolla alkoholia ja varsinkin alkon monopolia vastaan, heh. Taitaa olla hiljaista koska viinaahan varmaan kuuluukin juoda? (Säntillisellä maltilla totta kai)
Olisi oikeastaan mielenkiintoista tietää monta grammaa vaikka 10kg pirilastista mahtaa lapsien haltuun päätyä. Täältä luetun perusteella koko mälli viedään ala-asteen pihalle.
Intruder
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 8:38 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Intruder »

DooM kirjoitti:^ juu olen oikeastaan ihan samaa mieltä. Tämä "lapsille huumeita" näkemys on kyllä mulle vähän vieras. Lapsia kiinnostaa samat asiat mitä aikuisiakin, sanoo lakikirja siihen ihan mitä vaan ja vastuu maailman pahuuksien suojelemisesta on tasan tarkkaan niiden samojen seinien sisällä missä niitä siitetäänkin. Onneksi viinaa myydään kaupoissa laillisesti ja siihenkin kuolee ihmisiä. Toivottavasti nämä jeesustelijat sotivat samalla tarmolla alkoholia ja varsinkin alkon monopolia vastaan, heh. Taitaa olla hiljaista koska viinaahan varmaan kuuluukin juoda? (Säntillisellä maltilla totta kai)
Olisi oikeastaan mielenkiintoista tietää monta grammaa vaikka 10kg pirilastista mahtaa lapsien haltuun päätyä. Täältä luetun perusteella koko mälli viedään ala-asteen pihalle.

OON samaa mieltä :o
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

Kikki Hiiri kirjoitti:
rajurolle kirjoitti:Edelleen ihmettelen kuka täällä kirjoittelee Mika Ilmenin nimissä nimimerkillä Algot, kun Ilmenin täytyisi olla samaan aikaan ollut suorittamassa vankeusrangaistustaan? :mrgreen:
No pidempään minfossa olleet kenties tunnistavat kirjoitustyylin ja osaavat yhdistää toiseen, palstalta poistettuun henkilön... Se mulle ainaki tuli ekana mieleen. Tai sit oikeinkirjoitus on useammallekin vakava ongelma.

Niin tai näin, mielipide bisneksistä saattaa muuttua kun oma jälkikasvu alkaa rännäämään.Siinä ei auta omakotitalo eikä pihassa oleva bemari ku muksu vetää nyrkillä kun "vitun huora" ei anna rahaa fikseihin. Sitä on sattunut paremmissakin piireissä.
Mä kyllä yhdistin ton suklaaexpressiin, sekään ei ole vielä oppinut, että lauseet alkaa isolla kirjaimella.
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

DooM kirjoitti:^ juu olen oikeastaan ihan samaa mieltä. Tämä "lapsille huumeita" näkemys on kyllä mulle vähän vieras. Lapsia kiinnostaa samat asiat mitä aikuisiakin, sanoo lakikirja siihen ihan mitä vaan ja vastuu maailman pahuuksien suojelemisesta on tasan tarkkaan niiden samojen seinien sisällä missä niitä siitetäänkin. Onneksi viinaa myydään kaupoissa laillisesti ja siihenkin kuolee ihmisiä. Toivottavasti nämä jeesustelijat sotivat samalla tarmolla alkoholia ja varsinkin alkon monopolia vastaan, heh. Taitaa olla hiljaista koska viinaahan varmaan kuuluukin juoda? (Säntillisellä maltilla totta kai)
Olisi oikeastaan mielenkiintoista tietää monta grammaa vaikka 10kg pirilastista mahtaa lapsien haltuun päätyä. Täältä luetun perusteella koko mälli viedään ala-asteen pihalle.
Olet sä aivan palikka? Vertailet anfetamiinia ja alkoholia keskenään, kumpihan koukuttaa nopeammin ja vie rikosten tiellä? Voin vinkata, alkoholistiksi päätyy ehkä jopa satakertaa pidemmän ajan kuluttua. Ilmeisesti olet itse käyttäjä tai myyjä, ei tuollaista sokeata paskaa muuten voi suoltaa, tai sitten olet vain tampio, saat ihan itse valita, kumpi olet. Juu viina aiheuttaa ihan tarpeeksi ongelmia, ei tarvita enää lisää laillisia tai laittomia huumeita tuomaa vielä enemmän ongelmia. Oletko muuten kurkistanut verhojesi takaa ulos ja huomannut, että kaikkialla maailmassa (pl. jotkut islamistimaat) on sama homma, alkoholi sallittua, huumausaineet ei. Mä rinnastan huumekauppiaat sinne samaan kastiin pedareitten kanssa, halveksittavaa ihmiskuonaa.
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

Kalistinpää kirjoitti: Yleensähän taustalla on alaluokkaisen ihmisen pyrkimys elintasonsa nostamiseen eli rikastumiseen. Heikommalla älykkyys-, koulutus-, ja sosiaalisella taustalla varustetun henkilön on kovin vaikea löytää muita keinoja alemmasta kastistaan poispääsemiseksi.
Ainoastaan heikomalla älykkyydellä varustetut poislukien luonnehäriöiset. Sosiaalisesta asemasta ei ole kiinni Suomessa hankkia sellainen koulutustaso kuin itsellä rahkeet riittää, tai hankkia sellainen ammatti, jonka itse haluaa tai johon rahkeet riittävät. Toisaalta hirveän iso määrä ihmisiä tekee matalapalkkaista työtä, eivätkä himoitse elintasonsa nostamista laittomin keinoin, koska he arvostavat esim. perhe-elämäänsä ja vapauttaan, sekä he haluavat olla tuottavia yhteiskunnan jäseniä ja haluavat kuulua yhteiskuntaan, sekä noudattaa yhteiskunnan sääntöjä.
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

Hiiva kirjoitti:
Algot kirjoitti:Miten teil? Faktat faktoina hiiret! T.immu
Ovatko käytännöt muuttuneet? Vai miten kymmenen vuoden vankeustuomion saanut henkilö on hovioikeuden tuomion jälkeen vapaalta vastaamassa? :mrgreen: Vai kirjoitteleeko tuomitun vaimo toisella nikillä? Tietty on voinut kännykkä unohtua vankilalompakkoon. :mrgreen:
Tästä olisi ehkä hyvä jonkun kertoa Mika Ilmenille, että täällä ilmeisesti joku kirjoittelee hänen ja hänen vaimonsa nimissä viestejä. Eiköhän alkaisi ip osoitteet löytyä ylläpidoltakin kun oikeat ihmiset niitä kyselisivät, mitä häh? Ei auta vaikka olisi tor-peiton alla piilossa peukkua imemässä, kyllä se oikea osoite löytyisi. http://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/s ... 42011.html
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja DooM »

rajurolle kirjoitti:
DooM kirjoitti:^ juu olen oikeastaan ihan samaa mieltä. Tämä "lapsille huumeita" näkemys on kyllä mulle vähän vieras. Lapsia kiinnostaa samat asiat mitä aikuisiakin, sanoo lakikirja siihen ihan mitä vaan ja vastuu maailman pahuuksien suojelemisesta on tasan tarkkaan niiden samojen seinien sisällä missä niitä siitetäänkin. Onneksi viinaa myydään kaupoissa laillisesti ja siihenkin kuolee ihmisiä. Toivottavasti nämä jeesustelijat sotivat samalla tarmolla alkoholia ja varsinkin alkon monopolia vastaan, heh. Taitaa olla hiljaista koska viinaahan varmaan kuuluukin juoda? (Säntillisellä maltilla totta kai)
Olisi oikeastaan mielenkiintoista tietää monta grammaa vaikka 10kg pirilastista mahtaa lapsien haltuun päätyä. Täältä luetun perusteella koko mälli viedään ala-asteen pihalle.
Olet sä aivan palikka? Vertailet anfetamiinia ja alkoholia keskenään, kumpihan koukuttaa nopeammin ja vie rikosten tiellä? Voin vinkata, alkoholistiksi päätyy ehkä jopa satakertaa pidemmän ajan kuluttua. Ilmeisesti olet itse käyttäjä tai myyjä, ei tuollaista sokeata paskaa muuten voi suoltaa, tai sitten olet vain tampio, saat ihan itse valita, kumpi olet. Juu viina aiheuttaa ihan tarpeeksi ongelmia, ei tarvita enää lisää laillisia tai laittomia huumeita tuomaa vielä enemmän ongelmia. Oletko muuten kurkistanut verhojesi takaa ulos ja huomannut, että kaikkialla maailmassa (pl. jotkut islamistimaat) on sama homma, alkoholi sallittua, huumausaineet ei. Mä rinnastan huumekauppiaat sinne samaan kastiin pedareitten kanssa, halveksittavaa ihmiskuonaa.
Muista pyyhkiä kuola suupielistä.
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

DooM kirjoitti: Muista pyyhkiä kuola suupielistä.
Kuten sanottu, yhteiskunnan älyjätettä, valkoista roskaväkeä jne. Ei tainnut tulla edes sitä apukoulua käytyä loppuun? Mikä on kun älli ei riitä, mikä on kun ei taidot riitä...https://www.youtube.com/watch?v=1K6ia9fkCtk
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja DooM »

rajurolle kirjoitti:
DooM kirjoitti: Muista pyyhkiä kuola suupielistä.
Kuten sanottu, yhteiskunnan älyjätettä, valkoista roskaväkeä jne. Ei tainnut tulla edes sitä apukoulua käytyä loppuun? Mikä on kun älli ei riitä, mikä on kun ei taidot riitä...https://www.youtube.com/watch?v=1K6ia9fkCtk
Enhän minä sille mitään voi että sulta argumentit loppuu ja pitää kommunikoida youtube linkkejen avulla? En jaksanut edes klikata linkkiä, mutta kuuntele sinä youtubea kaikessa rauhassa ja varo ettei lapsesi näe sinua tommosessa tolkuttomassa kännissä. Saattavat saada huonon kuvan, hehh! Ja haista tosiaan vittu vitun aivovammainen;)
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

DooM kirjoitti: Muista pyyhkiä kuola suupielistä.
Apukoulun pihalla ja piripiireissä argumentointi ehkä tarkoittaa tuollaista, mutta ei normaalien ihmisten parissa, normaalissa yhteiskunnassa. Eikö vituta, kun aivovammainenkin on sinua fiksumpi? Tai, noin tyhmää ei varmaan edes vituta.
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja DooM »

rajurolle kirjoitti:
DooM kirjoitti: Muista pyyhkiä kuola suupielistä.
Apukoulun pihalla ja piripiireissä argumentointi ehkä tarkoittaa tuollaista, mutta ei normaalien ihmisten parissa, normaalissa yhteiskunnassa. Eikö vituta, kun aivovammainenkin on sinua fiksumpi? Tai, noin tyhmää ei varmaan edes vituta.
Ei kun kyllä ihan oikeasti vituttaa että noinkin välkyn oloinen kaveri youtube linkkeineen nuiji mut ihan maan rakoon :(
Anna armoa.
Pistä netti kiinni kun korkki ei näköjään kiinni pysy ;)
Ja muista vastuusi lasten edessä, tommosessa uhon tunteessa sua ei jaksa katsoa edes aikuiset! Ja lapset taatusti pelkää.
Hyvää kevättä kuitenkin :)


Koittakaas pysya aiheessa niin ei tarvitse alkaa sunnuntaisin banneja jakamaan.

T. Mode
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

DooM kirjoitti:
rajurolle kirjoitti:
DooM kirjoitti: Muista pyyhkiä kuola suupielistä.
Apukoulun pihalla ja piripiireissä argumentointi ehkä tarkoittaa tuollaista, mutta ei normaalien ihmisten parissa, normaalissa yhteiskunnassa. Eikö vituta, kun aivovammainenkin on sinua fiksumpi? Tai, noin tyhmää ei varmaan edes vituta.
Ei kun kyllä ihan oikeasti vituttaa että noinkin välkyn oloinen kaveri youtube linkkeineen nuiji mut ihan maan rakoon :(
Anna armoa.
Ihan kiva, että tälläinen aivovammainenkin voi tuntea älyllistä ylemmyyttä, kun on vielä sinä ja kaltaisesi sekakäyttäjät, jotka ovat vielä huomattavasti aivovammaistakin alhaisemmalla älyllisellä tasolla. Ihan tyhmää kun kaltaisesi älykääpiöt ei saa rikastua, kun tyhmä yhteiskunta kieltää huumeiden salakuljetuksen ja myynnin. Mutta heilu sinä taas sekapäisenä aikasi täällä normaalien parissa, ennen kuin taas pääset kaltaisiesi seuraan: https://www.youtube.com/watch?v=N19cfLorS3I

Ai niin, kerro pääsitkö sen apukouluun loppuun saakka? Hei ei voi mitään, että sulla ja kaltaisillasi ei riitä älliä muuta kuin huumekauppaan, kato ei mee nallekarkit aina tasan.
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

Ai niin sä olet noita punkkaripoikia;ääää, huumeet vapaaksi, äääää yhteiskunta on mälsää, ääääää jenkit pois Ameriikasta äääääää, Oot sä joku vitun heikko ressukka, joka ei kestä elämää ilman huumeita?
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

DooM kirjoitti:Kova on näköjään uho täällä netissä taas..
Ihmisten halu käyttää huumeita kumpuaa ihan muista syistä kun siitä että joku ne tuo nenän eteen. On todella näköalatonta väitttää muuta
Oi, kuinka Suomessa pärjättiinkään ilman nykyisen kaltaista huumeongelmaa 70-luvulla, tai miten vaikka Saudi-Arabia pärjää oman huumeongelmansa kanssa. Joo eihän se tosiaan huumeongelma riipu tarjonnasta, kun sitä ei ole, niin silti on kauheita huumeongelmia, vai?:)? Voi vittu, mikä pässi sä olet, huh huh!!
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja DooM »

Huh, anna tulla kaikki nyt vaan!
Vastaa Viestiin