Missä on Teemu Ripatti - katosi Kotkassa 15.11.2007

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
DJ
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 2:14 pm

Missä on Teemu Ripatti - katosi Kotkassa 15.11.2007

Viesti Kirjoittaja DJ »

Iltasanomat tiedoittaa:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000175137.html

Poliisi pyytää havaintoja Kotkassa viime torstaina kadonneesta 18-vuotiaasta Teemu Ripatista. Viimeksi hänet on nähty viettämässä iltaa kaverinsa kanssa ravintola Onnelassa.

Ripatti oli poistunut Onnelasta neljältä yöllä läheiselle nakkikioskille. Siitä hän oli jatkanut matkaansa yksin, tarkoituksenaan kävellä kohti kotia.

Kadonnut on noin 190 cm pitkä, vartaloltaan hoikka. Hänen hiuksensa ovat lyhyet ja suorat. Ne on värjätty vaaleiksi. Katoamishetkellä Ripatti oli pukeutunut vihertävään maihinnousutakkiin ja tummiin housuihin.

Ripatin liikkeistä katoamisyönä tai hänen olinpaikastaan jotain tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä lähimpään poliisiin tai Kotkan poliisiin p. 071-8735440, 071-8735442 tai sähköpostiosoitteeseen [email protected]

Kotimatkalla kävellyt kännipäissään jonnekkin ja sammunut sinne. Voisi olla, että on paleltunut siten kuoliaaksi, mutta luulisi, että hänet jostain olisi jo joku löytänyt.

Linkki vaihdettu
-NILS-

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5172
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tulee väistämättä mieleen Teemu(?) Puumalan katoaminen viime keväänä Tampereella. Mitään ei ole kuulunut...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Tulee väistämättä mieleen Teemu(?) Puumalan katoaminen viime keväänä Tampereella. Mitään ei ole kuulunut...
Teemu-sieppaaja liikenteessä?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Matkalla kotiinsa Hirssaareen, on voinut tipsahtaa Merituulentien sillalta, tai "oikaista" Haukkavuoren näköalatornin ohitse ja tippua kalliolta. Siellä on pelkkää ryteikköä alla. Ja koska Mariankatua on lähtenyt kulkemaan uskoisin oikaisseen juuri tuolta.
Itse kyllä veikkaan veden vieneen.
Surullista.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Matlock87
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 1:26 am
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Matlock87 »

Vaarallisia joillekin nuo baari-illat,kun ei tunnuta pääsevän kotiovelle kunnialla ei sitten niin millää.... :shock: .Kyllähän nyt kännissäkin luulisi ainakin tiellä pysyvän ja tajuavan missä kävelee,ettei jäiseen vesistöön (mitä kotkassakin on mukavasti) mulahda.....

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ja mä en ymmärrä yleensäkään sitä halua kävellä kotiin.
Miksei voi ottaa taksia?
Tuollakin Teemu-pojalla oli kotiin matkaa useampi kilometri.
Kyllä mä ainakin, silloin kun baareissa vielä kävin, halusin kotiin mahdollisimman pian illan jälkeen.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Blues kirjoitti:Ja mä en ymmärrä yleensäkään sitä halua kävellä kotiin.
Miksei voi ottaa taksia?
Tuollakin Teemu-pojalla oli kotiin matkaa useampi kilometri.
Kyllä mä ainakin, silloin kun baareissa vielä kävin, halusin kotiin mahdollisimman pian illan jälkeen.
En itse ainakaan ota taksia, vaikka mikä olisi. Ihan vain sen takia, että taksit ovat ylihintaisia. Onhan se tietty omasta hengestä pieni hinta, mutta ei sitä usko ikinä itselle käyvän yhtään mitään.

Mieluummin sitä kävelee sen useamman kilometrin, vaikka sitten 30 asteen pakkasessa pelkässä t-paidassa ja farkuissa, nuoruuden tyhmyyttä kai sitten. (Mut en kyllä suosittele kenellekään, meinaan, -30 oli aika perkeleen kylmä.)

Noissa varmaan on juuri se, että kun ei koskaan usko että juuri itselle mitään voisi käydä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)

tikkatakka
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 5:29 pm

Viesti Kirjoittaja tikkatakka »

Blues kirjoitti:Matkalla kotiinsa Hirssaareen, on voinut tipsahtaa Merituulentien sillalta, tai "oikaista" Haukkavuoren näköalatornin ohitse ja tippua kalliolta. Siellä on pelkkää ryteikköä alla. Ja koska Mariankatua on lähtenyt kulkemaan uskoisin oikaisseen juuri tuolta.
Itse kyllä veikkaan veden vieneen.
Surullista.

ensinnäkin teemu ei ollut kovassa humalassa, toisekseen se olisi ollut kierto reitti jos hän olisi mennyt haukkavuoren näköalatornin ohitse. miksi kiivetä kallioille kun vieressä menee tie joka on kaiken lisäksi lyhyempi. ja kolmannekseen se ei ole merituulentien silta vaan norssalmen silta enkä usko että sieltä suht selvinpäin voi tipsahtaa alas tai edes kaato kännissä ellet sitten nouse kaiteelle! älkää puhuko läpiä suuhunne. kiitos

tikkatakka
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 5:29 pm

Viesti Kirjoittaja tikkatakka »

niin ja vielä siihen että reitti mitä teemu olisi kulkenut on etsitty läpikotaisin kissojen ja koirien kanssa. niin poliisit kuin ystävät ja perhe.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17033
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

tikkatakka kirjoitti:
Blues kirjoitti:Matkalla kotiinsa Hirssaareen, on voinut tipsahtaa Merituulentien sillalta, tai "oikaista" Haukkavuoren näköalatornin ohitse ja tippua kalliolta. Siellä on pelkkää ryteikköä alla. Ja koska Mariankatua on lähtenyt kulkemaan uskoisin oikaisseen juuri tuolta. Itse kyllä veikkaan veden vieneen. Surullista.
ensinnäkin teemu ei ollut kovassa humalassa, toisekseen se olisi ollut kierto reitti jos hän olisi mennyt haukkavuoren näköalatornin ohitse. miksi kiivetä kallioille kun vieressä menee tie joka on kaiken lisäksi lyhyempi. ja kolmannekseen se ei ole merituulentien silta vaan norssalmen silta enkä usko että sieltä suht selvinpäin voi tipsahtaa alas tai edes kaato kännissä ellet sitten nouse kaiteelle! älkää puhuko läpiä suuhunne. kiitos
Tikkatakka, varmaan huomasit, nimimerkki Blues laittoi tuon oikaista sanan lainausmerkkeihin, sillä joskus saattaa käydä niin, että kun ihminen on humalassa, suorin reitti ei ole se mitä välttämättä kuljetaan. Hänen humalatilansa vahvuudesta en ole nähnyt missään mainintaa, joten se jää arvailujen varaan. Mutta jos tiedät, että Teemu ei kadotessaan ollut kovin päihtynyt, niin hyvä on, uskon sinua.

Toki Teemu olisi jo löytynyt jos hän olis esim. pudonnut tuolta kalliolta ryteikköön. Jos kadonnut on kotimatkallaan kulkenut sillan kautta tai ylipäätään ylittänyt vesistön, niin on päivänselvää, että pohdinnot ja päätelmät mm. tällä palstalla ovat kovin huolestuneita sen suhteen, että Teemu olisi jotenkin joutunut veden varaan.

Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun kadonnut on joutunut veteen. Se mahdollisuus on aina olemassa. "Ellei sitten nouse kaiteelle". Sanoit tuon jo itse, mitä moni on varmaan mielessään pohtinut.

Onko mahdollista esim. se, että Teemu olisi tavannut jonkun tuolla matkallaan kotiin?

Selasin tämän jutun viestit, eikä täällä ole mielestäni kukaan läpiä suuhunsa puhunut. Tämä on asiallinen keskustelupalsta ja toivottavasti sellaisena pysyykin.

Toivottavasti Teemu löytyy ja on kunnossa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

tikkatakka
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 5:29 pm

Viesti Kirjoittaja tikkatakka »

juu ei ollut tarkoitus olla ihan noin töykeä kirjoituksissani mutta tunteet vaan pinnassa. mutta niin ei teemu ollut kovassa humalassa ja voi hyvin olla mahdollista että hän on tavannut jonkun koti matkallaan. se olisi kaikkein loogisinta koska teemua on varmasti nähty vielä seuraavana lauantaina hengissä kotkassa korelassa(kaikki on varmaa tietoa). toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^tunteeko tikkatakka teemun?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kalessin kirjoitti:^tunteeko tikkatakka teemun?
Taitaapi tuntea.
Teemun kuva oli tänään iltasanomien kannessa.
Eipä ole poikaa vieläkään löytynyt.

tikkatakka
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 5:29 pm

Viesti Kirjoittaja tikkatakka »

joo tunnenhan minä. hyvä ystävä on

Vastaa Viestiin