Caldera vs. mikaelk

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Pieni liekki kirjoitti:Rehellisenä ihmisenä tunnustan, että olen heilauttanut leimakirveen kohdallasi jo ajat sitten. Olen nimittäin tehnyt itselleni Ulvila-osioon kirjoittavista nimimerkeistä excel-taulukon, ja pääasiassa olen jakanut kirjoittajat kahteen kategoriaan, eli Anneli Aueria puolustaviin ja häntä syyttäviin. Taulukkoa on ollut mielenkiintoista seurata, sillä toistaiseksi en ole joutunut vaihtamaan yhtään kirjoittajaa kategoriasta toiseen. Jos joku harvemmin kirjoittava henkilö tuntuu kirjoittavan omituista tekstiä, niin taulukosta on helppo tarkistaa millainen käsitys itselläni on aiemmin muodostunut tämän kirjoittajan kannasta Auerin syyllisyyteen ja tarkastella kirjoittajan mielipiteitä tältä pohjalta.
Niin, se rehellisyys. Olin siis ilmeisesti Excelissäsi "väärässä" sarakkeessa jo silloin kun kirjoitit:
Pieni liekki kirjoitti:Officer Crabtree, olen saanut sellaisen käsityksen sinusta, että käytät aikaasi Ulvilan murhamysteerin pohtimiseen, etkä ole lyönyt kantaasi lukkoon puoleen sun toiseen.
Millä tavalla määrittelet rehellisyyden? Olisi kiva kuulla.

Vaikka mitäpä tuosta.

Mutta jos haluat Exceliäsi päivittää, tässä olisi kolme kategoriaa, joissa tämänhetkinen kantani on:

Syyllinen vai syytön? Lievästi syyllisen kannalla.
Tuomitaanko? Lievästi vapauttavan kannalla.
Kumman puolen kirjoittajien tuotoksilla parempi viihdearvo? Ehdottomasti annelistien.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Liekin excel jakoon :lol: :lol:

Hän on tehnyt ilmeisen analyyttistä ja tarkkaa työtä. Taulukko helpottaisi ruksimaan pois ne kirjoittajat, joiden tekstit eivät vähemmässäkään määrin kiinnosta. 8)

Oman kategoriani tiedän, eikä ruksi ole heilunut puolelta toiselle seitsemään vuoteen.

Olen erittäin vakuuttunut AA:n syyllisyydestä, mutten ole ollenkaan varma pystyvätkö antamaan tuomion. Jos kaikki olisi tutkinnassa tehty ensimmäisinä viikkoina oikein, olisi AA vapautettu epäilyistäkin jo tuolloin. Sääli annelisteille, ettei asuntoa tutkittu sillä mentaliteetillä, että todennäköisin syyllinen, ainoa paikalla ollut aikuinen, olisi ensimmäisenä pystytty kunnon todistein unohtamaan. Joko kyse on huonosta rikospaikka tutkimuksesta tai sitten siitä, ettei yksinkertaisesti löytynyt mitään sellaista, jolla se olisi voitu tehdä. Ainoa oli Joutsenlahden painava sana.
Nuotio & Äreät Tiput
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Pieni liekki kirjoitti:
Rehellisenä ihmisenä tunnustan, että olen heilauttanut leimakirveen kohdallasi jo ajat sitten. Olen nimittäin tehnyt itselleni Ulvila-osioon kirjoittavista nimimerkeistä excel-taulukon, ja pääasiassa olen jakanut kirjoittajat kahteen kategoriaan, eli Anneli Aueria puolustaviin ja häntä syyttäviin. Taulukkoa on ollut mielenkiintoista seurata, sillä toistaiseksi en ole joutunut vaihtamaan yhtään kirjoittajaa kategoriasta toiseen. Jos joku harvemmin kirjoittava henkilö tuntuu kirjoittavan omituista tekstiä, niin taulukosta on helppo tarkistaa millainen käsitys itselläni on aiemmin muodostunut tämän kirjoittajan kannasta Auerin syyllisyyteen ja tarkastella kirjoittajan mielipiteitä tältä pohjalta.
No jokainen päättää tietty ihan itse, mihin aikansa käyttää, mutta ihan oikeasti? Tuijotatko taulukkoasi useinkin? Kun on niin mielenkiintoinen.
inner circle
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Joulu 28, 2014 5:13 pm

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja inner circle »

Officer Crabtree kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Rehellisenä ihmisenä tunnustan, että olen heilauttanut leimakirveen kohdallasi jo ajat sitten. Olen nimittäin tehnyt itselleni Ulvila-osioon kirjoittavista nimimerkeistä excel-taulukon, ja pääasiassa olen jakanut kirjoittajat kahteen kategoriaan, eli Anneli Aueria puolustaviin ja häntä syyttäviin. Taulukkoa on ollut mielenkiintoista seurata, sillä toistaiseksi en ole joutunut vaihtamaan yhtään kirjoittajaa kategoriasta toiseen. Jos joku harvemmin kirjoittava henkilö tuntuu kirjoittavan omituista tekstiä, niin taulukosta on helppo tarkistaa millainen käsitys itselläni on aiemmin muodostunut tämän kirjoittajan kannasta Auerin syyllisyyteen ja tarkastella kirjoittajan mielipiteitä tältä pohjalta.
Niin, se rehellisyys. Olin siis ilmeisesti Excelissäsi "väärässä" sarakkeessa jo silloin kun kirjoitit:
Pieni liekki kirjoitti:Officer Crabtree, olen saanut sellaisen käsityksen sinusta, että käytät aikaasi Ulvilan murhamysteerin pohtimiseen, etkä ole lyönyt kantaasi lukkoon puoleen sun toiseen.
Millä tavalla määrittelet rehellisyyden? Olisi kiva kuulla.

Vaikka mitäpä tuosta.

Mutta jos haluat Exceliäsi päivittää, tässä olisi kolme kategoriaa, joissa tämänhetkinen kantani on:

Syyllinen vai syytön? Lievästi syyllisen kannalla.
Tuomitaanko? Lievästi vapauttavan kannalla.
Kumman puolen kirjoittajien tuotoksilla parempi viihdearvo? Ehdottomasti annelistien.
Hyvä, että löytyy puoluettomia sivustaseuraajia. Millä perusteilla olet kallistunut lievästi syyllisyyden kannalle? Lievästi vapauttavan kannalla olet tietenkin siksi, että epäilet näytön riittävyyttä (jääkö varteenotettava epäily), kuten hovin mielestä viime kerralla jäi.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Sen aineiston pohjalla, mitä minfossa on esitetty (osa lienee salaista eikä päädy tänne), sekä syyttömyyttä että syyllisyyttä voidaan tukea hyvinkin painavilla argumenteilla. Voin ymmärtää miksi joku on lyönyt kantansa lukkoon, suuntaan tai toiseen.

Syyttömyyden puolustajien argumenteissa on kuitenkin mielestäni enemmän puhtaasti emotionaalisia perusteita, jos kohta on sitä "kivittäjien" puolueessakin omat höyrypäänsä. Olen itse mieltynyt metakeskusteluun, eli keskusteluun keskustelusta ja oma painoarvonsa oman kantani muodostumisessa on myös edellä mainitulla seikalla.

Mitä tuomioon tulee, tällä näytöllä ei elinkautista voi saada. Tosin mitään en ihmettele enää, kävi miten kävi.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

...mutta elä hauku minua puolueettomaksi, minuthan on jo kategorisoitu "kivittäjäksi" pienen liekin Excelissä...
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
peikonlehti
Roger Murtaugh
Viestit: 854
Liittynyt: To Touko 30, 2013 3:11 pm

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

Jaahas. Joku pitää omaa rekisteriään nikeistä. Yksittäinen ihminen voi kerätä tietoja yksityisiin tarkoituksiin eikä nikki välttämättä ole yhdistettävissä tiettyyn henkilöön muuta kuin ylläpidon /IP-osoitteen kautta. Mutta, mutta.

Itse aion pyytää ylläpitoa poistamaan kaikki viestini. Katsotaan onnistuuko. Yhtenä päivänä jonkun ......(täydennä itse) omavaltainen listaus on tietyn tiimin tai yhdistyksen käsissä.

Mihinkähän ne muiden ihmis- ja perusoikeudet unohtuvat tarpeen tullen?
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Hempskatti. Mä taidan olla kategorioitu kivittäjiin myös tossa liekin listassa. Eli sitä "poissa"-saraketta ei ole niille, joilla ei ole sen kummempaa hinkua huudella tulenpalavalla innolla syyllisyyden / syyttömyyden puolesta...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
annaanna

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja annaanna »

peikonlehti kirjoitti:Jaahas. Joku pitää omaa rekisteriään nikeistä. Yksittäinen ihminen voi kerätä tietoja yksityisiin tarkoituksiin eikä nikki välttämättä ole yhdistettävissä tiettyyn henkilöön muuta kuin ylläpidon /IP-osoitteen kautta. Mutta, mutta.

Itse aion pyytää ylläpitoa poistamaan kaikki viestini. Katsotaan onnistuuko. Yhtenä päivänä jonkun ......(täydennä itse) omavaltainen listaus on tietyn tiimin tai yhdistyksen käsissä.

Mihinkähän ne muiden ihmis- ja perusoikeudet unohtuvat tarpeen tullen?
Täytyy näitä sitten talteen ottaa omiin viesteihinsä, joutavaa läpätystä enimmikseen olleet, mutta selvisi ^ tuon myötä ehkä yksi asia.

Taisi sitten sinun kaksoisnikkisi se taannoinen turotuho/tekijäholisti ja ehkä muutama muukin olla, joka tänne listasi kera järkyttävän häiriintyneitten, seksuaalis- ja väkivaltaviritteisten uhkausten, nimeltä/naamalta ja osoitteelta tiedettyjä ihmisiä, siis tosielämässä eläviä henkilöitä. Jopa minä (oikeudenistunnoissako nähty ollaan?) olin oman vihapuheeni saanut ja uhkailut, samoin turumurre, joksi kuitenkin epäiltiin väärää henkilöä. Muut olivat näitä enemmän julkitulleita, mutta sinähän meidät tiedät.

Sisotalo on näköjään kovasti ollut järkyttynyt. Ei ihme, kun on ollut jo kauan ilmeisesti vainon kohteena.
(muutama virtuaalipubissa ja palstalla aikaansa runsaasti viettävä, naurettavia drinksujansa ja vähänks-mää-olen-äijä-viskejänsä siemaileva, vielä pilkkasi ja naureskeli ikämiehen kieliongelmia ja toinen käsi kipsissä tietokoneen vieressä vietettyä aikaa sekä kiinnostusta ja perehtymistä ulkomaailman asioihin. Vaikuttavat olevan potentiaaleja vanhempiensa verbaalisia ja fyysisiä pahoinpitelijöitä, kun noin epäkunnioittavasti ja raa`asti käyttäytyvät)

Peikonlehdellä siis käynnissä raivokas jälkienpeittely. Pelkäät paljastuvasi, ilmeisesti. Minfosta viestit pois. Entä Hejac? Onko nimesi yhdistysluettelossa, tai ylläpidon tiedossa, entä jäsenistön? Täytyypä kaivaa minunkin ruutuvihko esiin ja penkoa viestihistoriastasi vinkkejä ja detaljeja. Löytyykö sieltä henkilöön kohdistettuja kunnianloukkauksia, vaiko mahdollisesti virkarikostyylisiä sopimattomia paljastuksi, peitteletkö omaa rikostasi vaiko henkilöllisyyttäsi.
Mikä sinut sai kirjoittamaan ne alatyyliset perspanoviestit taannoin kaksoisnikillä?

Koitat varmaan varata paikkaa seuraavasta kaksoisnikkiroviosta, mutta siis viestinpoistolla.

Jää nähtäväksi onnistutko.

Muutoin neuvon poistumaan takavasemmalle idioottimaisten vihjailujesi kanssa.

(ettet vaan olisi mun leikkikentälle eksynyt, kysyy nimimerk. Kumpi keksii hullumaisempia horinoita?)
peikonlehti
Roger Murtaugh
Viestit: 854
Liittynyt: To Touko 30, 2013 3:11 pm

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

Annaanna: "Taisi sitten sinun kaksoisnikkisi se taannoinen turotuho/tekijäholisti ja ehkä muutama muukin olla, joka tänne listasi kera järkyttävän häiriintyneitten, seksuaalis- ja väkivaltaviritteisten uhkausten, nimeltä/naamalta ja osoitteelta tiedettyjä ihmisiä, siis tosielämässä eläviä henkilöitä. Jopa minä (oikeudenistunnoissako nähty ollaan?) olin oman vihapuheeni saanut ja uhkailut, samoin turumurre, joksi kuitenkin epäiltiin väärää henkilöä. Muut olivat näitä enemmän julkitulleita, mutta sinähän meidät tiedät."

Järjetön ja perätön väite, joka kertoo vain väittäjästään jotain.

Minua ei ole uhkailtu enkä sellaista ole missään vaiheessa esittänytkään. Mielipiteitteni takana seison. Mutta minun eikä kenenkään muunkaan ei tarvitse olla jonkun/joidenkin mielipuolen/mielipuolien jäljitettävänä. Omissa jäljissä ei siis sinänsä ole peiteltävää, vaan siinä, että niiden jälkien avulla minut henkilönä voi jäljittää joku ei-toivottava henkilö.

En yksinkertaisesti enää luota ylläpitoon viimeaikaisten tapahtumien jälkeen. Näköjään heihinkin voi vaikuttaa.

Ei ole ollut tarvetta kaksoisnimimerkkien käyttöön. Ei riitä aika eikä harrastuneisuus. Eikä edes mielikuvitus. Mitään raivokkuutta on myös turha etsiä. Totean asian niin kuin se on - en luota yksityisyyden suojan säilymiseen enää. Hulluutta on liikkeellä.

Oma mielikuvituksesi puolestaan on lähinnä rajaton. Virkarikostyylinen sopimaton paljastus henkilöltä, joka ei missään virassa edes ole? Viimeksi olen käynyt Satakunnassa Porin Jazzeilla vuonna kirves ja miekka. Mitähän panopuheita olisin esittänyt?

Jos omat aivoitukseni ovat joutavaa läpättämistä niin, miksi moinen reaktio?

Hyvä annaanna: palveluita on saatavilla. Jos tunnet tarvetta kirjata ruutuvihkoon jonkun nimimerkin kirjoituksia olet pakkomielteisempi kuin arvaatkaan.
annaanna

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja annaanna »

peikonlehti kirjoitti:Annaanna: "Taisi sitten sinun kaksoisnikkisi se taannoinen turotuho/tekijäholisti ja ehkä muutama muukin olla, joka tänne listasi kera järkyttävän häiriintyneitten, seksuaalis- ja väkivaltaviritteisten uhkausten, nimeltä/naamalta ja osoitteelta tiedettyjä ihmisiä, siis tosielämässä eläviä henkilöitä. Jopa minä (oikeudenistunnoissako nähty ollaan?) olin oman vihapuheeni saanut ja uhkailut, samoin turumurre, joksi kuitenkin epäiltiin väärää henkilöä. Muut olivat näitä enemmän julkitulleita, mutta sinähän meidät tiedät."

Järjetön ja perätön väite, joka kertoo vain väittäjästään jotain.

Minua ei ole uhkailtu enkä sellaista ole missään vaiheessa esittänytkään. Mielipiteitteni takana seison. Mutta minun eikä kenenkään muunkaan ei tarvitse olla jonkun/joidenkin mielipuolen/mielipuolien jäljitettävänä. Omissa jäljissä ei siis sinänsä ole peiteltävää, vaan siinä, että niiden jälkien avulla minut henkilönä voi jäljittää joku ei-toivottava henkilö.

En yksinkertaisesti enää luota ylläpitoon viimeaikaisten tapahtumien jälkeen. Näköjään heihinkin voi vaikuttaa.

Ei ole ollut tarvetta kaksoisnimimerkkien käyttöön. Ei riitä aika eikä harrastuneisuus. Eikä edes mielikuvitus. Mitään raivokkuutta on myös turha etsiä. Totean asian niin kuin se on - en luota yksityisyyden suojan säilymiseen enää. Hulluutta on liikkeellä.

Oma mielikuvituksesi puolestaan on lähinnä rajaton. Virkarikostyylinen sopimaton paljastus henkilöltä, joka ei missään virassa edes ole? Viimeksi olen käynyt Satakunnassa Porin Jazzeilla vuonna kirves ja miekka. Mitähän panopuheita olisin esittänyt?

Jos omat aivoitukseni ovat joutavaa läpättämistä niin, miksi moinen reaktio?

Hyvä annaanna: palveluita on saatavilla. Jos tunnet tarvetta kirjata ruutuvihkoon jonkun nimimerkin kirjoituksia olet pakkomielteisempi kuin arvaatkaan.
Parahin fiikus.

Minä olen sinut vain diagnosoinut mielipuoleksi, niinkuin sinäkin olet diagnosoinut pikkuliekkisemme.
Hän on vain jakanut keskustelukumppaninsa kahteen kategoriaa.
Sinä olet se mielipuoli, joka hullujaan taannoin kirjoitti. Näin minä uskon, sillä olen menettänyt luottamukseni sinuun. Kerron jäljenpänä miksi.
Olet myös ei-toivottu henkilö minun ikkunoitani öisin rikkomaan. Vai mitä oletat pikkuliekkisemme sinulle tekevän.
Järjetöntä mölinää, tyhjästä.

Mielipuolista käytöstä. Mikäli motiivi toiminnallesi olisi päästä palstalta pois, koska et ylläpitoon luota, niin miksi luottasit ylläpitoon?
Eihän ylläpitoon voi luottaa, olet saanut päähäsi. Miksi sinun "tietosi" poistaisivat? Ovat muuten ilmoittaneet, tiedoksi järjissään oleville, että eivät taltioi ip-osoitteita (ja mä oletan hokanneeni, mikä voi olla selitys kaksoisnikkeilyn ynnä muun filunkitoiminnan paljastumiseen, ainakin joidenkin kohdalla)
Miten niitten sun viestiesi poistaminen tähän liittyy? Tähän ip-osoitteen poistamiseen. Ja onhan noilla sulle kuulunut sp. Varmaan omalla nimellä :roll: .

Et viesti viestin perään varmistuu sun sekaisin olosi.

Epäilyt vahvistuvat.

Tunnusta!
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9199
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

irmuska kirjoitti:Hempskatti. Mä taidan olla kategorioitu kivittäjiin myös tossa liekin listassa. Eli sitä "poissa"-saraketta ei ole niille, joilla ei ole sen kummempaa hinkua huudella tulenpalavalla innolla syyllisyyden / syyttömyyden puolesta...
Kylläpä minun perin juurin yksinkertainen taulukkoni murhainfon Ulvila-osion keskustelijoista herättää keskustelua. Ei se edes ole mitenkään kattava taulukko, mutta itselleni se on ollut käyttökelpoinen. Nyttemmin se on enää vähemmän käytössä, kun keskustelijat ovat käyneet tutummiksi, eikä ole enää niin usein tarvetta tarkastaa minkälainen näkökanta mielestäni kulloinkin kyseessä olevalla nimimerkillä Anneli Auerin syyllisyyteen on.

Minä en ole luokitellut ketään kivittäjiin. Se on kyllä Officer Crabtreen näkemys kategorisointiini, joka jakautuu pääasiallisesti kahteen luokkaan, eli Annelia puolustaviin nimimerkkeihin ja Annelia syyttäviin nimimerkkeihin. Täytynee tunnustaa, että on siellä kolmaskin luokka, nimittäin kannastaan epävarmat, jossa ei kuitenkaan ole kovin montaa nimimerkkiä. Irmuska sieltä kuitenkin löytyy, kun hänestä en ole saanut selkeää käsitystä syyllisyyskysymyksissä suuntaan enkä toiseen.

Älkää nyt hyvät keskustelijat ottako vakavasti tätä omaksi avukseni tehtyä taulukointia. Luokkien välillä on vapaa liikkuminen, jos kirjoitustyyli muuttuu pysyvämmin toisen luokan suuntaiseksi. Ainakin minä toivotan ilomielin jokaisen tervetulleeksi samalle puolelle, jonne olen itseni katsonut kuuluvaksi.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9199
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Clawdeen kirjoitti: No jokainen päättää tietty ihan itse, mihin aikansa käyttää, mutta ihan oikeasti? Tuijotatko taulukkoasi useinkin? Kun on niin mielenkiintoinen.
En tuota tiedä, onko mielenkiintoinen, mutta selkeästi tuntuu sinua taulukkoni kiinnostavan.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9199
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

peikonlehti kirjoitti:Itse aion pyytää ylläpitoa poistamaan kaikki viestini. Katsotaan onnistuuko. Yhtenä päivänä jonkun ......(täydennä itse) omavaltainen listaus on tietyn tiimin tai yhdistyksen käsissä.

Mihinkähän ne muiden ihmis- ja perusoikeudet unohtuvat tarpeen tullen?
Jos olet kirjoittanut asiallisia viestejä, niin mikä pelko sinulla on, että ne pitäisi poistaa. Lähinnä kai niillä voisi olla jotain pelättävää, jotka ovat epäasiallisesti toisia henkilöitä kohdelleet ja herjausviestejä yms. lähetelleet. Rankaiseminen jääköön kuitenkin asianomaisten virkamiesten toimeksi.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Caldera vs. mikaelk

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Et sitten katsonut, Liekki, tarpeelliseksi vastata rehellisyyttä koskevaan kysymykseeni.

Ei se mitään.

Vastaushan on ilmeinen.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Vastaa Viestiin