Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

irmuska kirjoitti:Aamukahvit kiitos, kyyppari!

Ja erämaaetsivä, ihan tuurilla, ei taidolla, olen sijoittautunut työmaalle jossa sukupuolijakauma on likellä 50-50 linjaa mutta sittenkin... Kuvaavasti kiteytit iltaisiin tuumintoihisi tuon, miten homma sittenkin toimii. Oonkohan mä nyt sit sellainen telaketjusovinisti? Kai niitäkin on :?
Olenko sittenkin vain niin vanha , vai enkö ymmärä. Mikä on telaketjusovinisti ??????
Joskus tuntuu, että aika ui ohi ?

Darling.
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

En mä tiedä onko sellaisia edes. Mutta kun mä en jaksa aina ymmärtää mistä ne akat siellä työmaalla saa ihmeellisiä kärhämiä aikaan. Ja oon kuitenkin samaa sukupuolta. Että kai mä oon sitten jotenkin... Sovinisti? :roll: :roll:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Kiitos, voisihan tuota kokeilla, josko uni tulisi pienellä naukulla. Jallu käy hyvin. Herätelkää sitten, jos nukahdan.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
irmuska
Rico Tubbs

Kappas. Pitäisikö sitä näin iltasella ottaa vielä kupponen terästämätöntä, siis huom, TERÄSTÄMÄTÖNTÄ, glögiä. Passaisi hyvin tuon Greyn anatomian kanssa yhteen... Kyyppari, kanava vaihtoon ja glögiä lasiin, kiitos! Ja varovasti niiden manteleiden kanssa...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Moona
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Moona »

Alan oleen ihan kantis täällä, mutta glögin voisin minäkin ottaa, terästetyn...on nääs niin pitkä ja liukas matka kotio taivaltaa...
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Kelpaisiko pienet lämmittävät näkäräiset torstaille? Anyone? Voisin tarjota. :D
All is pretty.
- Andy Warhol
Leidi
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Minulle vain kupponen teetä ja tuollainen valtava pala suklaakakkua. Pitää sitä joskus herkutella. :roll:

Mitä kuuluu muille asiakkaille?
irmuska
Rico Tubbs

Kiitos Leidi, eipä ihmeitä. Tässä juuri mietin, pitäisikö mummomafian seuraksi kiskaista joku hyvä itsekyhätty hamppari, kanasellainen. Mutta jaa, josko tässä miettiessä nakkaisin myös kupposen teetä, saattaisi ajatus selkiytyä.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Mummomafia meni itseltäni ohitse, kun olin liikekannalla, mutta ne näkäräiset voisi kyllä heittää naamariin. Päivän hirmuisen lumityöurakan aiheuttama energiavaje on toki jo korjattu, joten en kaipaa enää kiinteämpää suuhunpantavaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Jonkunlaista suolaista yöpalaa jos talosta vielä löytyy. Kiitos. Ai niin ja kahvit olisi poikaa tässä vaiheessa kiskaista lämmikkeeksi. Vilkaisu ympärille osoittaa sen, että taitaa tupa olla tyhjä ja kaikki ovat jossain jahtaamassa roistoja.
Gods made heavy metal.
Mman
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mman »

4 päivää "valkaisu" nekkua jospa vain iso kahvi :roll:
irmuska
Rico Tubbs

Mä voisin ottaa lasin punkkua kiitos. Juu. Ja löytyisikö ketään auttamaan tässä ristikossa??? Mara... Mara... Ja viis kirjainta! Miten tähän muka presidentin sovitat? Tai edes pressan???
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Hirveä tuuli. Melkein lähti ovi saranoiltaan, kun avasin sen. Iso muki kuumaa kahvia maidolla, kiitos.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
irmuska
Rico Tubbs

Josko vielä yhden kuuman kahvikupposen ennen kuin täytyy suunnata työmaalle. Ihmetyttää kovin, ettei tuolla ulkona olekaan mitään paukkupakkasta, sitähän ne lupailivat. No, toisaalta, -14 on ihan riittämiin sekin, kuka kaipaa päälle kahdenkymmenen asteen pakkasia? En minä ainakaan...
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Meillä oli aamulla mittarissa -20.5. Piisaa kyllä. Äkkiä kahvi tänne, tarttee mennä taas.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Vastaa Viestiin