Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kurkkumaa
Hetty Wainthropp
Viestit: 462
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 11:54 pm
Paikkakunta: Santaharju

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kurkkumaa »

Huomasin tuolla seksuaalirikoksissa jonkun toisen, eli Joku toisen lievästi henkilöspekuloivan ja muistin tämän kysymyksen täällä.

Onko ehkä mahdollista, että tuomioon olisi pitäny kirjoittaa Joku toinen? Ja kirjattiinkin joku vaan eli Joku Vaan :lol:

(Anteeksi kun naurattaa, mutta onhan tää vähän hillitön! En ihmettele, jos jotkut eli Jokut ovat menneet kirjatessa sekaisin. Vaikeeta! Ja voihan kyseessä toki olla joku muukin Joku vielä, HEH!)
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.

Joku toinen
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: La Tammi 28, 2012 11:22 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

En spekuloinut vaan kysyin ja sain vastauksen. Sen voit lukea ketjusta.

Kurkkumaa
Hetty Wainthropp
Viestit: 462
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 11:54 pm
Paikkakunta: Santaharju

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kurkkumaa »

Anteeksi, Joku toinen!! "Lievä sellainen" voi kai olla ymmärretty käsittämään kaikkea vähänkin sinne päin. En tosiaan tarkoittanut olla tahditon :oops:

Sitä keskustelua lukiessa huomasin että Joku ja Joku toinen saattaisivat olla mahdollista sekoittaa. Ja tosiaan tuli sitten mieleen tämä täällä yp:lle esitetty kysymys. Nyt yp voi puolestani harkintansa mukaan vain poistaa koko jorinani, koska mitään kysymystä ei jäänyt jäljelle. Joku toinen vastasi jo.
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.

WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1781
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kurkkumaa kirjoitti:Anteeksi, Joku toinen!! "Lievä sellainen" voi kai olla ymmärretty käsittämään kaikkea vähänkin sinne päin. En tosiaan tarkoittanut olla tahditon :oops:

Sitä keskustelua lukiessa huomasin että Joku ja Joku toinen saattaisivat olla mahdollista sekoittaa. Ja tosiaan tuli sitten mieleen tämä täällä yp:lle esitetty kysymys. Nyt yp voi puolestani harkintansa mukaan vain poistaa koko jorinani, koska mitään kysymystä ei jäänyt jäljelle. Joku toinen vastasi jo.
Olin itse tullut samaan päätelmään, kuin sinä. Eli oletin yp:n erehtyneen nikistä, kun sellaista ei ole.
Veikkaan, että joku on vasikoinut nikin "Joku toinen" ja yp sitten laittanut erheellisesti väärän nikin. Toisaalta se henkilö, jonka "Joku toinen" tunnisti, antoi kyllä ihan itse ymmärtää, kuka hän on, eli ei ollut henkilöspekulaatiota, vaan aivan faktaa henkilöstä.

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3642
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

WalkingDisaster kirjoitti:Toisaalta se henkilö, jonka "Joku toinen" tunnisti, antoi kyllä ihan itse ymmärtää, kuka hän on, eli ei ollut henkilöspekulaatiota, vaan aivan faktaa henkilöstä.
Kuinkahan moni on joutunut banniin "spekuloituaan" sisotalon henkilöllisyyttä?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

Joku toinen
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: La Tammi 28, 2012 11:22 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

sisotalo on paljastanut henkilöllisyytensä ihan itse kuvalla. Jos tämä ei olisi ns. varmistunut niin sisotalo itse spekuloisi henkilöllisyydellään :wink:
Ylläpidon kyllä pitäisi selkeästi laittaa syy ja mieluummin kirjoitettu teksti josta bannit aiheutuu. Nykyinen käytäntö on lähinnä perseestä.
Jotenkin spekulointi tai kysymys asianomaisesta tai kokonaan ulkopuolisesta siinä tilanteessa jos palstan kirjoittaja paljastaa salaiseksi julistettuja tietoja jotka tietää vain tekijä, uhri, poliisi, sekä tuomarit on hieman erilainen. Kirjoittaja voi kirjoituksen sisällöllä ja sanamuodoilla paljastaa itsensä.

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2784
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Nyt kun päästiin aiheeseen bannit, niin olisikohan aika ylläpidon puolelta alkaa napsuttelemaa hiukan herkemmin bannia näille yhdesta muutamaan viestin kirjoittajahirmuille, joiden sisältö on joko jatkuvaa mussutusta rasismista tai sitten pelkkää mussutusta toisinpäin aiheesta, että mamu tekee sitä ja tätä. Esimerkiksi Porin lenkkeilijätytön ketjussa ja Oulun Kirvessurmajutun ketjussa meno alkaa olla samanlaista trolausta hipovaa shaispaa, kuin Suomi24:llä ja yhteinen nimittäjä näille viesteille on se, että foorumille on tullut uusi kirjoittaja, joka on kirjoittanut sen kaikki alle kymmen viestiä tuota ihan samaa settiä....Alkaa itse aiheet ja jutut jo jäädä näiden mussuttajien varjoon.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä

Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

SYLWAR kirjoitti:Nyt kun päästiin aiheeseen bannit, niin olisikohan aika ylläpidon puolelta alkaa napsuttelemaa hiukan herkemmin bannia näille yhdesta muutamaan viestin kirjoittajahirmuille, joiden sisältö on joko jatkuvaa mussutusta rasismista tai sitten pelkkää mussutusta toisinpäin aiheesta, että mamu tekee sitä ja tätä. Esimerkiksi Porin lenkkeilijätytön ketjussa ja Oulun Kirvessurmajutun ketjussa meno alkaa olla samanlaista trolausta hipovaa shaispaa, kuin Suomi24:llä ja yhteinen nimittäjä näille viesteille on se, että foorumille on tullut uusi kirjoittaja, joka on kirjoittanut sen kaikki alle kymmen viestiä tuota ihan samaa settiä....Alkaa itse aiheet ja jutut jo jäädä näiden mussuttajien varjoon.
Em. aiheeseen on ja tullaan puuttumaan. Olen tänään jakanut reilu 10 varoitusta. Mikäli samat jatkavat useamman kerran niin Bannia tulee...

RAID

bettya
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 8:12 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja bettya »

En lainkaan tiedä onko kirjoitukseni mitenkään oikeassa karsinassa, mutta nyt on kiire.

Tänä aamuna en päässyt kirjautumaan sisälle minfoon koska joku oli tukkinut pääsyni yrittämällä liian moneen kertaan murtautua sisään väärällä salasanalla. Onko kenelläkään muulla tällaisia huomioita?

Olkoon tämä ainakin minulle esimerkki maassamme vallitsevasta sananvapaudesta. Olen ymmärtänyt että mielipiteeni eräästä uskonnosta ja sen kiihkeistä kannattajista ovat olleet vaikuttamassa asiaan. Ei ole tuulesta temmattua tarinaa se että Suomessa pitää vaieta silloin kun on kyse hankalasta asiasta. Jos et vaikene olet rasisti ja fasisti. Totean, että vihitty vaimoni EI ole suomalaista syntyperää ja seinälläni riippuu Rautaristi, mutta yksi luettelosta vielä uupuu; basisti.

Toivon että on jokin kikka kolmonen jonka avulla ylläpito saisi kiinni kyseenalaisen sananvapauden puolustajat. Mikäli tämä nimimerkki ei jatkossa kirjoita, on pääsyni estetty ja kiusantekijät ovat saaneet mitä ovat halunneet: Jyrätä muiden mielipiteet vapaalla keskustelupalstalla.

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Minulle ja muutamalle muulle kävi joitain vuosia sitten samalla tavalla, joku oli yrittänyt päästä tunnuksillani kirjautumaan. Ikävä ilmiö, toivottavasti ihmisillä on hyvät salasanat, jotta moinen ei onnistu.
Gods made heavy metal.

Juanita
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Su Tammi 20, 2008 7:21 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Juanita »

Mitä tarkoittaa turha chat ja lautamiesviesti väärässä osiossa? Kyselee viikoksi bannattu tyhmä ja tietämätön...

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Juanita kirjoitti:Mitä tarkoittaa turha chat ja lautamiesviesti väärässä osiossa? Kyselee viikoksi bannattu tyhmä ja tietämätön...
Ei kannata kysellä ainakaan ylläpidolta, koska sieltä ei vastausta taida tulla. Olet luultavasti laukonut jotain viisauksia, eikä sinun haluta laukovan niitä enempää. Ainakin Ulvila-ketjun parhaimmat tietäjät ovat bannattu moneen kertaan ja monesti ilman omaa syytään. Useampi todella hyvä kynäniekka on pistänyt pillit pussiin ja häipynyt kokonaan palstalta, mikä on harmillista.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1781
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Juanita kirjoitti:Mitä tarkoittaa turha chat ja lautamiesviesti väärässä osiossa? Kyselee viikoksi bannattu tyhmä ja tietämätön...
Kohdallasi varmaan tämä:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 17#p664417

Täällä on herkkiä vasikkanapin painajia, joten kannattaa olla varovainen muissa, kuin lautamiesketjuissa.
Itse annoin provota itseäni ja haistatin jollekin ja vasikoitiin välittömästi, vaikka samassa viestissä oli asiaakin ko. aiheeseen.

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3642
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Juanita kirjoitti:Mitä tarkoittaa turha chat ja lautamiesviesti väärässä osiossa? Kyselee viikoksi bannattu tyhmä ja tietämätön...
Todennäkösesti juuri tuosta WD:n linkittämästä viestistä. Pitkä lainaus ja vain yksi lause omaa tekstiä -> tulkitsevat chatiksi. Ja kun vielä samalla "arvostelet" toista kirjoittajaa niin "syyllistyt" lautamieskirjoitteluun.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

WalkingDisaster kirjoitti:
Täällä on herkkiä vasikkanapin painajia, joten kannattaa olla varovainen muissa, kuin lautamiesketjuissa.
Itse annoin provota itseäni ja haistatin jollekin ja vasikoitiin välittömästi, vaikka samassa viestissä oli asiaakin ko. aiheeseen.
Juu, herran pelko on viisauden alku, ja tästä se kansan kasvattaminen on hyvä aloittaakin: muistakaa nuolla jokaisen kanssa kirjoittajan takapuolikin, ne kun voi vasikoida Isolle Veljelle, ja sitten ei saa ainakaan viikkoon kirjoittaa murha.info -palstalle.

Onneksi, ainakaan vielä, ei tapahdu sen pahempaa.
Alethes doksa meta logu

Vastaa Viestiin