Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Pikkufisu
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: Ma Syys 09, 2013 7:37 am

Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja Pikkufisu »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015021 ... 6_uu.shtml
Poliisi pyytää tietoja naisesta, josta ei ole tehty havaintoja tänään puolen päivän jälkeen.

Poliisi kertoo tiedotteessaan, että vuonna 1979 syntynyt nainen katosi tänään päivällä Heinolan keskustassa sijaitsevasta kodistaan. Hämeen poliisi on vaitonainen syistä, miksi naisen katoamisesta ilmoitetaan jo nyt.

- Emme voi kertoa lisätietoja, tilannekeskuksesta vastataan Iltalehdelle.

Poliisi pyytää havaintoja naisesta, jonka tuntomerkit ovat seuraavat: Hyvin hoikka, 168 cm pitkä, tummat, kiharat hiukset. Päällään kadonneella naisella on ilmeisesti valkoinen toppatakki, jonka sivuilla ja hupussa vaaleanpunaista.

Mahdolliset havainnot voi ilmoittaa numeroon 050 434 5066.
Mikähän mahtaa olla syynä että heti etitään?
Onko saanut uhkauksia tai onko poliisin suojeluksessa?
oikolukeminen... hmm ei jaksa! :D

Avatar
McMann
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2011 12:56 am
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja McMann »

Jätti kirjeen jossa sanoi olevansa huono äiti ja ihminen ja pilanneensa kaikkien elämän. Tyttärensä etsii facebookin kautta.

Munch
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: Pe Loka 16, 2009 6:43 pm
Paikkakunta: Savo

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja Munch »

Itekin näin tuon kirjeen FB.ssa ja jotenkin oli pysähdyttävä! Toivottavasti löytyy elävänä, tuli heti mieleen se joki mikä on Heinolan keskustassa...Googlen perusteella Jyrängönvirta.

poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

^kirjeessä nainen myös toivoi," ettei häntä etsittäisi ja sanoi, ettei aio tulla takaisin." Aika päättäväiseltä ja surulliselta kuulostaa..jo noiden lauseiden perusteella. :(

Vielä: tytär siis arveli äitinsä(kadonnut) lähteneen linja-autolla jonnekin kauemmas, koska autoa ei ollut käytössään. Mutta se oli siis vain arvelua, tämä kauemmaksi lähteminen.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-

tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

juu käykää facebookis katsomassa tuo kirje..eipä siinä paljon ole selittelyille sijaa mitä on käynyt tod näk... :(

bussilla lähtenyt.onko heinolan busseissa turvakamerat?jos on niin ne pitäisi heti tutkia ja sieltä varmaan selviäisi että millä pysäkillä jäänyt pois ja siitä kohtaa etsiä niin varmaan löytyisi 2km säteellä..

tai jollei kameroita ole niin pian pitäisi kuulustella kaikki bussikuskit jotka vielä näin lyhyen ajan jälkeen voisivat muistaa ulkonäöltä kyseisen naisen ja millä pysäkillä on jäänyt pois.jos tätä kuskien haastattelua lykätään päivienkin päähän niin eivät takuulla enää muista yksittäistä matkustajaa,koska näkevät päivittäin niin paljon eri ihmisiä.
pienikin hetki on arvokas

arkibaldi
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: To Loka 29, 2009 8:12 pm

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja arkibaldi »

tyyppi85 kirjoitti:juu käykää facebookis katsomassa tuo kirje..eipä siinä paljon ole selittelyille sijaa mitä on käynyt tod näk... :(
Mistä tämä facebookin kirje löytyy? En ainakaan googlen haulla löytänyt mitään.

Toivottavasti tilanne ei niin paha kuin kuulostaa.

Munch
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: Pe Loka 16, 2009 6:43 pm
Paikkakunta: Savo

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja Munch »

Nyt siellä joku toruu ettei kirjettä olisi saanut FB.ssa julkaista yksilönsuojan takia...en tiedä?

indeksi

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja indeksi »

Saisiko facebook linkin tai kuvan kirjeestä?

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja Bias »

Todella surullista, mutta pistää kyllä vihaksikin tuollainen äiti. Kaikessa on kyse hänestä, jättää tyttärelleen tuollaisen kirjeen, katoaa, aiheuttaa huolta ja surua lapselleen. Jotenkin vielä ymmä'rrän näitä, jotka menee ja tappaa itsensä, sitten löytyy kirje ehkä, mutta en näitä jotka tekee koko hommasta helvetillisen sirkuksen olemalla mystisiä, katoamalla, säälimällä itseään. Minä minä minä ja mun paha olo. Entäs se lapsi, jota rakastat niin paljon? Helvetin reilua tehdä tuollainen temppu. Joskus voisi vaan olla aikuinen ja kantaa vastuunsa ja hakea apua kun ei jaksa.

Nyt sitten kukkahatut esiin ja Bias lynkattavaksi ja roviolle.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

Munch
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: Pe Loka 16, 2009 6:43 pm
Paikkakunta: Savo

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja Munch »

Kuva

Spekultantti
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 4:32 pm

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja Spekultantti »

En nyt lähtisi roviota sytyttämään, vaan ennemminkin murehdin, ettei ihminen ole mennyt ajoissa lääkäripäivystykseen kertomaan tuntemuksistaan. Kyllä sieltä avun saa, lähetteen psykologille ja reseptin lääkkeille, jotka toimivat kainalosauvoineen siihen saakka, että paranee taas.

Murhettunut murmeli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 2:17 am

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja Murhettunut murmeli »

Se, että kadonneesta julkaistaisiin valokuva, auttaisi kyllä etsinnöissä ja havaintojen teossa paljon enemmän kuin kirjeen julkaiseminen FB:ssa.

Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja irmuska »

FB-ilmoituksessa on kyllä kadonneen kuvakin. Toivottavasti löytyy ennen kuin on myöhäistä.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."

vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja vempele »

eilen katosi porista timo hakala niminen henkilö joka oli myös kirjoittanut kirjeen ja jättänyt sen autoon. yhdessä kohti uutta elämää vaiko matkalla helvettiin?
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä

lamajuures
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2015 7:59 pm

Re: Poliisi etsii Heinolassa kadonnutta 35-vuotiasta naista

Viesti Kirjoittaja lamajuures »

Bias kirjoitti:Todella surullista, mutta pistää kyllä vihaksikin tuollainen äiti. Kaikessa on kyse hänestä, jättää tyttärelleen tuollaisen kirjeen, katoaa, aiheuttaa huolta ja surua lapselleen. Jotenkin vielä ymmä'rrän näitä, jotka menee ja tappaa itsensä, sitten löytyy kirje ehkä, mutta en näitä jotka tekee koko hommasta helvetillisen sirkuksen olemalla mystisiä, katoamalla, säälimällä itseään. Minä minä minä ja mun paha olo. Entäs se lapsi, jota rakastat niin paljon? Helvetin reilua tehdä tuollainen temppu. Joskus voisi vaan olla aikuinen ja kantaa vastuunsa ja hakea apua kun ei jaksa.

Nyt sitten kukkahatut esiin ja Bias lynkattavaksi ja roviolle.

Masennus on hirvittävä tauti. On järjetöntä yrittää selittää järjettömiä tekoja järjellisinä. Joskus voisi tosiaan olla vaan aikuinen ja jättää vaikka postaamaatta.

Vastaa Viestiin