Häiriöitä muuton jälkeen

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Häiriöitä muuton jälkeen

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Tänään törmäsin melkein kuin seinään foorumille hyökätessäni; ensin foorumi ei antanut minun vastata yhden vastaukseni jälkeen enää toiseen topicciin, heitti vain etusivulle jos yritti lainata edellistä keskustelijaa. Sen jälkeen se näytti kirjaavan minut uloskin ja kun kirjauduin takaisin sisälle, olivat _kaikki_ topicit merkitty luetuiksi, vaikka olin kerennyt tyyliin kaksi ensimmäistä yön aikana ilmestyneistä viesteistä vasta lukea. :lol:

Ei siinä mitään, suurinta osaa en olisi luultavasti käynyt muutenkaan läpi, mutta olisihan se ollut nyt ihan hauska että foorumilla näkyisi sitä keltaistakin, eikä vain tylyä hei-oot-lukenut-nää-jutut-jo-valkoharmaasinijotain-väriä.

Normaalisti pidän profiili aina sisäänkirjattuna, joten (kuten ensin ajattelin) se tuskin johtui siitäkään, että olisin kirjautunut välillä itsekseni uloskaan.

Semmoista tänään. Muuten on kaikki pelittänyt ok ja hyvin jne.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Minulla oli tänään aikaisemmin täsmälleen sama vika
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Bodomissa joissakin pinoissa viimeinen sivu ilmoittaa ettei otsikolla ole viestejä, edelliselle sivulle hypätessä niitä on.
Vastaa Viestiin