Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Päivien sisään ei mahdu kuin Jyväskylän mielenosositus.
Mutta jäädään seuraamaan tilannetta, teleliikenne on kyllä hieman erikoista.
Toivottavasti löytyy.

Kat_Revolver
Harjunpää
Viestit: 321
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:32 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

Luulisi, ettei tuon ikäisen tytön tarvitsisi tuolla tavalla omaehtoisesti kadota, tai että viimeistään Iltalehdessä huutelu olisi saanut tytön ottamaan yhteyttä perheeseensä. Toisaalta eipä tuota ihmisistä voi tietää, toiset ovat hyvinkin teinin tasolla vielä yli parikymppisinäkin. Kuvissa ainakin tämä Suvi näyttää niin kovin nuorelta, olisin veikannut huomattavasti nuoremmaksi. (Taidan itse olla tulossa vanhaksi :oops: )

Valitettavasti tämä minunkin nenääni haiskahtaa, lähinnä tietokone- ja tekstiviestihommien takia. Poikaystävää minäkin veikkaisin, mutta toivottavasti olen väärässä ja tyttö löytyy ehjänä.
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.

Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Poistin, meni pois päiväjärjestyksestä.
Viimeksi muokannut jukuripää, Ma Elo 03, 2015 8:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.

Menninkäinen
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: La Heinä 25, 2015 11:15 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja Menninkäinen »

Toivotaan että olisi ihan vain omaehtoisesti kadonnut.
Omaan nokkaan vaan haiskahtaa kovin.
Itse kuulun niihin jotka soittelee vanhempien kanssa päivittäin ja kyläileekin viikoittain.
Ja jos mulla tulis tarve ottaa "etäisyyttä" niin kyllä mä siitä ilmoitan. Tai olen ilmoittanutkin. En sillä tavalla että "hei, haluun olla rauhassa" mut jätän vastaamatta puheluun mut kyllä viestillä laitan myöhemmin. Tai päivittelen sit facebookkii.
En ikinä koskaan noin vaan häviäisi vanhemmilta, sulkisi luuria ja laittaisi jonkin viestin parin päivän päästä ja luuri uusiksi kiinni. Saati et poikaystävällekkin ilmoittamatta :shock:
Taatusti tietää että huolissaan ollaan hetkessä.
Toki, onhan meitä erilaisia.

muoks. Tulee vaan mieleen se tapaus jossa se poikaystävä asui ruumiin kanssa pitkään ja laittoi viestejä tyttöystävän nimissä.

Maura Isles
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:01 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja Maura Isles »

Kadonnut 22-vuotias ilmoittautui poliisille - "kyllä hän pahoitteli"

Maanantai 3.8.2015 klo 15.54 (päivitetty klo 19.57)

Kadonneeksi ilmoitettu 22-vuotias ilmoittautui poliisille nähtyään uutiset katoamisestaan.

Vantaalainen 22-vuotias nainen otti yhteyttä poliisiin nähtyään uutisen katoamisestaan. Isä kertoo helpottuneena Iltalehdelle, että sekä isä että äiti ovat jutelleet lyhyesti tyttärensä kanssa hieman ennen iltaseitsemää maanantaina.

- Aika hyvää kuuluu tällä hetkellä, isä sanoo huojentuneena.

Naisen perhe huolestui, kun he eivät saaneet yhteyttä häneen viime keskiviikon jälkeen. Normaalisti äiti ja tytär soittelevat toisilleen lähes joka päivä ja perhe syö usein yhdessä viikonloppuisin, vaikka tytär asuu opiskelija-asunnossa poikaystävänsä kanssa. Myös se herätti huolta, että nuoren naisen puhelin oli suljettu eikä hän vastannut Facebook-viesteihin, vaikka käyttää normaalisti ahkerasti sosiaalista mediaa.

22-vuotiaan ilmoittautumisen myötä perheeltä väistyi suuri huoli.

- Poliisilta tuli ensin soitto, että hän on ilmoittautunut heille, isä kertoo.

Poliisin soiton jälkeen vanhemmat laittoivat tyttärelleen viestejä ja lopulta puhuivat hetken aikaa hänen kanssaan. Isä kertoo, että tytär voi hyvin. Hän on ollut tavoittamattomissa omasta tahdostaan ilman, että häntä olisi siihen mitenkään painostettu.

Tytär oli puheluiden aikana pahoillaan aiheuttamastaan huolesta.

- Kyllä hän pahoitteli. Hän sanoi, ettei ollenkaan ajatellut, että tästä tulee tällainen show, isä kertoo.

Juttu päivitetty kokonaan klo 19.53: Asianosaisten nimet ja kuva poistettu.
SOILA SARONIEMI
[email protected]

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Onneksi meni tuohon 1 %: iin.

Meredith
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Su Huhti 14, 2013 3:23 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja Meredith »

Olipa hyvä että ilmottautui ! Empä olisi uskonut kyllä, epäilyttävältä vaikutti. Noh, kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää :lol:
Ei ole mitään kätkettyä, mikä ei tulisi ilmi,
eikä salattua, mikä ei paljastuisi ja tulisi tietoon. Luuk. 8:17

Petteri
Jane Marple
Viestit: 1025
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 4:01 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja Petteri »

Itä-Uudenmaan poliisi ei etsi enää kadonneeksi ilmoitettua Suvi Kolehmaista

Itä-Uudenmaan poliisi tiedotti maanantaina 2.8. iltapäivällä etsivänsä kadonnutta 22-vuotiasta vantaalaista Suvi Kolehmaista.

Tiedottamisen jälkeen poliisi on ollut yhteydessä Kolehmaiseen, joten poliisi ei enää etsi häntä, eikä enää kaipaa yleisöhavaintoja.

http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista ... ista_37393

Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Huhhuh, onneksi tämä katoaminen päättyi hyvissä merkeissä.
Ei voi tietää, mikä angsti neidillä on ollut, mutta kun miettii tarkemmin, niin lähinnä tulee mieleen että ehkä se elo poikaystävän kanssa ole ollut niin ruusuista.
Mun exä oli niin sairaalloisen mustasukkainen, että jos kauppareissu kesti yli pari tuntia (ja mun puhelin autossa tms), niin sehän soitti poliisille, kavereille ja sukulaisille :shock: .

No ainakin minä onneksi pääsin ko. herrasta loppuviimein eroon, mutta ei pieneen mieleenkään olisi tullut jättää kavereille tai suklaisille kertomatta, että missä olen ja että ei mitään hätää ole.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse

Kliina
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Pe Joulu 27, 2013 3:12 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja Kliina »

Jotenki jaksan aina ihmetellä miten ihmiset ei muka tajua, että heistä ollaan huolissa. Etenki jos pidät yhteyksiä jokapäivä melkein ja yhtäkkiä laitat kaiken kiinni ja katoat, kun tuhka tuuleen. Vähemmästäki tulee huoli. Joskus tuntuu, että tää on lähinnä huomion hakemista ja hätähuuto pahalle ololle.

Spekultantti
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 4:32 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja Spekultantti »

Noloa... Ajattelematonta käytöstä, joka johti ylireagointiin. Niin tekijöillä kuin meillä kommentoijillakin. Some-aikakausi antaa mahdollisuuden läväyttää henkilökohtaisetkin asiat julkisuuteen, mutta miten henkilön elämä sitten jatkossa, kun ehtii leimautua kadonneeksi, ja syyllisiäkin aletaan jo etsiä lähipiiristä.

kieves
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Heinä 24, 2009 4:35 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja kieves »

Mahtavaa, että olikin vain omilla teillää.

Iltalehdistö voisi kuitenkin mielestäni tehdä tästäkin repäiseviä juttuja tyyliin "Nuoren naisen mediapaasto aiheutti hätää" tai "Facebookkatko järkytti lähipiirin".

:D

bettya
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 8:12 am

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja bettya »

Mielestäni tästä saisi panna laskua menemään. Näinhän tehdään viranomaisten harhauttamistapauksissakin.

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

bettya kirjoitti:Mielestäni tästä saisi panna laskua menemään. Näinhän tehdään viranomaisten harhauttamistapauksissakin.
Kyllä, mutta se lasku pitää lähettää Suvin isille ja äiskälle. Minusta tuntuu omituiselle se, että vanhemmat holhoavat edelleen 22vuotiasta tytärtään niin, että jos tästä ei kuulu pariin päivän mitään niin mennään jo tekemään katoamisilmoitusta poliisille. Ei suinkaan ihmisen tarvitse olla tavattavissa 24/7, jokaisella pitää olla omaakin elämää sen verran, että saa tehdä mitä haluaa. Ilmeisesti Kolehmaisilla on vain tämä yksi ainoa lapsi, kun näyttää siltä että vanhemmat eivät osaa olla päivääkään ilman tytärtä. Tietenkin täytyy välittää siitä lapsestaan, mutta minusta on kummallista, että ollaan liian huolissaan läheisestä jos tästä ei kahteen päivään kuulu mitään. Heti aletaan kehittelemään jo murhateorioitakin.

Itse olen tehnyt selväksi kaikille, että minä en ole tavattavissa 24/7 joten ei soittele jatkuvalla syötöllä sukulaiset eikä ystävät. Minua ei saa kiinni sosiaalisesta mediasta, siitä olen pitänyt huolen. No, tietysti kukin taaplaa tyylillään.
Gods made heavy metal.

WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1781
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

bettya kirjoitti:Mielestäni tästä saisi panna laskua menemään. Näinhän tehdään viranomaisten harhauttamistapauksissakin.
Laskua kenelle? Mistä syystä? Mitä laskulla pitäisi korvata? Eikö aikuinen ihminen saa olla ilman nettiä paria päivää?

bettya
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 8:12 am

Re: Suvi Kolehmainen, 22v, kadonnut 29.7.2015

Viesti Kirjoittaja bettya »

WalkingDisaster kirjoitti:
bettya kirjoitti:Mielestäni tästä saisi panna laskua menemään. Näinhän tehdään viranomaisten harhauttamistapauksissakin.
Laskua kenelle? Mistä syystä? Mitä laskulla pitäisi korvata? Eikö aikuinen ihminen saa olla ilman nettiä paria päivää?
No, helevetti! Minun verorahoillani poliisi oli etsimässä jotakin juoppoa ämmää joka ei tiennyt missä huorakämpässä makaa.

Vastaa Viestiin