Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja ktaina »

kid kirjoitti:Jatkan Nuuksioteoriaa: Noin kello 7.30 Nela on lähettänyt töihin viestin, että käy lääkärissä. Hypännyt klo 7.44 Malminkartanosta lähtevään I-junaan, jolla Huopalahteen. Huopalahdesta E-junalla Espoon keskukseen, josta bussilla 85 Nuuksionpäähän. Perillä kansallispuistossa klo 9.16.

Aikataulut löysin HSL:n Reittioppaasta laittamalla lähtöajankohdaksi 7.30, ja lähtöpaikaksi "Malminkartano", sekä määränpääksi "Nuuksion kansallispuisto".

Toinen mahdollisuus olisi kello 7.51 Malminkartanosta Huopalahteen, josta E-junalla Leppävaaraan. Leppävaarasta bussilla 28 Kolmoislammentielle (Siikaniemi). Täältä lähtee esimerkiksi 7,2km mittainen Korpinkierros. Perillä Nuuksiossa klo 9.41.

Mutta tämän poliisi on varmasti selvittänyt jo.
Aamu 9 luotettavahavainto kotinsa läheltä.
kid

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja kid »

ktaina kirjoitti:
kid kirjoitti:Jatkan Nuuksioteoriaa: Noin kello 7.30 Nela on lähettänyt töihin viestin, että käy lääkärissä. Hypännyt klo 7.44 Malminkartanosta lähtevään I-junaan, jolla Huopalahteen. Huopalahdesta E-junalla Espoon keskukseen, josta bussilla 85 Nuuksionpäähän. Perillä kansallispuistossa klo 9.16.

Aikataulut löysin HSL:n Reittioppaasta laittamalla lähtöajankohdaksi 7.30, ja lähtöpaikaksi "Malminkartano", sekä määränpääksi "Nuuksion kansallispuisto".

Toinen mahdollisuus olisi kello 7.51 Malminkartanosta Huopalahteen, josta E-junalla Leppävaaraan. Leppävaarasta bussilla 28 Kolmoislammentielle (Siikaniemi). Täältä lähtee esimerkiksi 7,2km mittainen Korpinkierros. Perillä Nuuksiossa klo 9.41.

Mutta tämän poliisi on varmasti selvittänyt jo.
Aamu 9 luotettavahavainto kotinsa läheltä.
No meneehän noita julkisia klo 9 jälkeenkin :wink: 9.01, 9.41 sekä 10.11 näyttäisivät olevan seuraavat lähdöt Malminkartanosta.

EDIT: Ehdottelen näitä vaan sen takia, että jos joku muistaisi olleensa bussissa/junassa/asemalla ja nähneensä Nelan, tai jos kuski vaikka muistaisi.
SuomenColumbo
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 1:04 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja SuomenColumbo »

Uhrin kännykästä on lähetetty kaksi viestiä katoamispäivänä.

1.) Poissaoloviesti työnantajalle

2.) Kutsui ystävät kylään illaksi

Nämä molemmat saattavat olla henkirikoksen tehneen lähiomaisen "bluffia", joilla yrittää varmistaa itselleen alibin.

Miettikää nyt tuota, että jos nainen on oikeasti nuo viestit lähettänyt, niin ei hän nyt sairaslomapäivänä kutsu ystäviään kylään.

Yhä enemmän on epäillystä, että tuo uhrin puhelin on ainoa, joka toimitettiin roskikseen "hämäystarkoituksessa". Mutta itse ruumis onkin aivan eri paikassa ja todennäköisesti löytyy aika läheltä Malminkartanoa.

Ruumiinlöytöpaikka on sellaisella alueella, että sinne on helppo ajaa autolla.

Surma on tapahtunut jo todennäköisesti maanantai-iltana.
kid

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja kid »

SuomenColumbo kirjoitti:Uhrin kännykästä on lähetetty kaksi viestiä katoamispäivänä.

1.) Poissaoloviesti työnantajalle

2.) Kutsui ystävät kylään illaksi

Nämä molemmat saattavat olla henkirikoksen tehneen lähiomaisen "bluffia", joilla yrittää varmistaa itselleen alibin.

Miettikää nyt tuota, että jos nainen on oikeasti nuo viestit lähettänyt, niin ei hän nyt sairaslomapäivänä kutsu ystäviään kylään.
Perheen ja aviomiehen antamien tietojen pohjalta Nelalla on ollut työstressiä. Luultavasti hän ei mihinkään lääkäriin ole päänsäryn takia ole ollut menossakaan, vaan juurikin sinne Nuuksioon tuulettumaan. Ystävien tuki taas rankkana aikana on ehdottoman tärkeää. En pidä mitenkään kummallisena, että Nela on ajatellut viettää päivän Nuuksiossa, ja illan ystävien ja aviomiehen kanssa rentoutuen.

Yksinkertaiset ratkaisut ovat yleensä niitä oikeita.
Susihukka
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 9:51 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Susihukka »

Aivan ensin olin varma, että mies olisi tämän takana, mutta osin ketjun loppupään spekulointien johdosta tuli olo, että taitaa Nela sittenkin olla kutsunut ystävät kylään miehensä tueksi - tietäen että tällä alkaa vaikeat ajat vaimon kadottua. Nuuksiosta Nela ehkä löytyy sitten aikanaan.
Parasta olisi kun löytyisi heti ja hengissä, ja saisi mahdollisesti tarvitsemansa avun, mutta... :/
Kuva
Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

padlock kirjoitti:En myöskään usko että työperäinen burnout aiheuttaisi itsemurhan. Olen itsekin ollut pitkällä sairaslomalla burnoutin takia, mutta mieleen ei koskaan tullut itsemurha. Se liittyy vain työhön, ei muuhun. Työstä pääsee eroon, aviomiehelläkin insinöörin tulot joilla pärjää joka tapauksessa. Nelalla oli kaikki muut asiat ainakin ulkoisesti kunnossa, joten vaikka työstressiä ja uupumusta olisi, se olisi vain yksi seikka koko elämässä, eikä sen pitäisi syöstä ihmistä itsemurhaan.
Siis työuupumus/burnout ei ole sairaus, eikä siten voi olla sairausloman virallinen syy, vaan se on useimmiten sitten masennus, joka sinne paperihin merkitään. Itse tiedän toki muutaman ihan yleisen masennusdiagnoosinkin saaneen (ei siis työuupuneita), joilla ei heilläkään ole koskaan tullut itsensä vahingoittaminen mieleen, mutta se nyt ei tarkoita, etteikö se silti olisi yleinen oire masennuksessa.

Kyllä minäkin alan kallistumaan nyt näitä viimeaikaisia uutisia ja pohdintoja lueskellessani sille kantille, että näyttää itsemurhalta. Miehen osuutta en oikein missään vaiheessa uskonut, tosin tänne tulin lueskelemaan vasta kun oli lehdissä lukenut, että naisesta on varma havainto kotoa lähdettyään, joten se varmaan vaikutti. :D Mietin kyllä vain, että miten olisi sitten päätynyt henkensä ottamaan siellä metsässä, luulisi, että ilmiselvistä paikoista (korkea pudotus, vesistöt) olisi jo etsitty. Ehkä oma mielikuvitus on vain liian rajallinen metsä + itsemurhat yhdistelmässä, tai sitten vaikuttaa se, että en kyseistä paikkaa tunne sitten yhtään. Varmaan jonnekin sivummalle kuitenkin mennyt siltä varalta että joku sattuu kulkemaan ohi, mutta miten paljon sivummalle...

Tiedä sitten että onko ollut jo lähtiessä suunnitelmana itsemurha vai onko se tullut siellä Nuuksiossa sitten vasta. Toki tietysti toivoisi, että löytyisi hengissä, mutta jotenkin en mitenkään pysty uskomaan siihen enää tällaisen ajan jälkeen.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
SuomenColumbo
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 1:04 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja SuomenColumbo »

Mutta minneköhän on tämä aviomies kätkenyt ruumiin. Se ei oikein selviä niin pitkään, kun mies järjestää itse näitä omakohtaisia etsintöjään.

Ruumis on jokatapauksessa kuljetettu autolla jonnekin Malminkartanon lähelle. Arviolta ehkä n. 5-10 km päähän ja todennäköisesti upotettu veteen.

Uhrin kännykkä toimitettiin roskiin "virallisena" katoamisaamuna, jolloin tämä aviomies vielä tämän tekstiviestin lähetti Nelan työnantajalle.

Tässä kohtaa jo bluffi haisee, että onko nainen enää ollut ylipäänsä hengissä koko tuona tiistaiaamuna ja todennäköisesti ei ole.

Tekstiviestissä kerrottiin henkilön menevän lääkäriin ja sinne hän ei koskaan ilmaantunut. Malminkartanon kokoisella alueella julkisilla paikoilla ei ihmisiä katoa arkipäivänä valoisaan aikaan. Joten tämä koko päänsärky/lääkäriin menemis tarina on täyttä bluffia. Sillä jos joku ihminen ilmoittaa oikeasti kolleegoilleen, ettei ole tulossa töihin, niin eihän myöskään silloin lähde töihin.

Tämä siis viestii jo täysin siitä, että nämä tekstiviestit eivät ole itse kadonneen naisen lähettämiä, vaan ne on lähettänyt joku muu henkilö, joka on tuntenut itse kadonneen erittäin hyvin ja tässä tapauksessa 99,9 % todennäköisyys on se, että surmaaja ja ruumiin piilottaja on tämä aviomies itse, joka sitä yrittää epätoivoisesti peitellä.

Tekstiviestit lähetti tämä Sergei itse ja yritti sillä keinoin varmistaa itselleen alibin. Mutta todellisuudessa hän oli jo tuolloin 8.9 tiistaiaamuna ehtinyt tehdä tuon kauhean henkirikoksen ja kätkeä ruumiin maastoon.

Hänen silmistään huomaa hyvin voimakaasti psykopaattimaiset piirteet silmistä, että hän ei suinkaan sure vaimonsa väkivaltaista kuolemaa, jonka äkkipikaisuuksissaan sai aikaan. Vaan hän pelkää sitä, että tapaus tulee julki ja hän jää itse verekseltään kiinni tästä kaikesta.

En nyt halua tällä asialla ottaa itselleni kunniaa, mutta tunnen kyllä että tämä henkirikos selviää jo pian ja se selviää siinä vaiheessa, kunnes poliisilla on enemmän näyttöä tätä Sergei Utkinaa vastaan osoittaa, että hän on surmannut tämän tuoreen vaimonsa.

Tutkinnanjohtaja saattaa ihan samalla tavalla harjoittaa bluffia tiedottaessaan tutkinnasta julkisuuteen ja uskoisin myös, että tämä Sergei on jo poliisin seurannassa. Että siinä vaiheessa kun hän tajuaa vielä jäävänsä kiinni, niin ei hän ehdi enää karkaamaan maasta, ennen kuin hänet otetaan kiinni epäiltynä Nelan surmasta.
kid

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja kid »

SuomenColumbo kirjoitti: Hänen silmistään huomaa hyvin voimakaasti psykopaattimaiset piirteet silmistä, että hän ei suinkaan sure vaimonsa väkivaltaista kuolemaa, jonka äkkipikaisuuksissaan sai aikaan. Vaan hän pelkää sitä, että tapaus tulee julki ja hän jää itse verekseltään kiinni tästä kaikesta.
Noniin, saatiinhan tännekin näitä mikroilmeiden tulkitsijoita ala Minfo :lol:
SuomenColumbo
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 1:04 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja SuomenColumbo »

kid kirjoitti:
SuomenColumbo kirjoitti: Hänen silmistään huomaa hyvin voimakaasti psykopaattimaiset piirteet silmistä, että hän ei suinkaan sure vaimonsa väkivaltaista kuolemaa, jonka äkkipikaisuuksissaan sai aikaan. Vaan hän pelkää sitä, että tapaus tulee julki ja hän jää itse verekseltään kiinni tästä kaikesta.
Noniin, saatiinhan tännekin näitä mikroilmeiden tulkitsijoita ala Minfo :lol:
Kuva

Mistä tunnistat sä psykopaatin, no silmistä tietenkin. Mr. Blairinkin iiriksistä sen näkee heti.






Amerikkalaisen professorin Jeff Hancockin johtama tutkimusryhmä on tehnyt kiinnostavia havaintoja tutkimalla psykopaattien käyttämää kieltä.

Tulosten mukaan psykopaatit kertoivat tekemistään rikoksista omin sanoin ja kertomuksia verrattiin tavallisten murhaajien kertomuksiin.

Psykopaatit käyttivät puheessaan tavallista enemmän lauseita yhdistäviä konjunktioita, kuten sanaa "koska", "jotta" ja "saakka".

He käyttivät myös huomattavasti sanoja, jotka liittyivät tarpeisiin, kuten ruokaan, seksiin tai rahaan.

- Psykopaatit kertoivat esimerkiksi usein, mitä he söivät päivänä, jolloin he tekivät rikoksensa, tutkijat kirjoittavat.

Nauhoitetuista kertomuksista saatiin myös selville, että psykopaatit puhuivat mielellään menneessä aikamuodossa, eikä heidän puheensa ollut mitenkään sujuvaa: he mumisivat huomattavan usein.

Psykopaatit kertoivat tarinansa niin, että heidän oli pakko tehdä rikos saavuttaakseen tietyn tavoitteen.

Tulokset on vastikään julkaistu Legal and Criminological Psychology -aikakauskirjassa.

Tutkimuksessa haastateltiin 14 psykopaattiseksi luokiteltua murhaajaa Kanadan vankiloissa.

Tutkijat uskovat, että kielenkäytön tarkkailusta voi olla hyötyä psykopaattien löytämisessä.


Lähde: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 45240.html
mary1234
Harjunpää
Viestit: 318
Liittynyt: Pe Maalis 22, 2013 2:48 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja mary1234 »

transylvanian kirjoitti:Olen itse syönyt Roaccutania, ja kyseessä ei ole mikään kovin mukava lääke. Paljon sivuvaikutuksia. Ulkoimailla on raportoitu ihan oikeasti itsemurhia kyseisen lääkkeen aiheuttamana. Lisäksi voi aiheuttaa maksavaurioita. Ja kaikista hurjin juttu - pahoja sikiövaurioita. Jos tulee raskaaksi lääkekuurin aikana, vaihtoehtona on oikeastaan vain abortti.
itse syönyt ko.läkettä 18v säännöllisesti, eikä ole ollut mitään sivuvaikutuksia ikinä ei kertaakaan tullut kun iho joskus (kuivanut käsien iho). Rasvakokeeet eli kolestroli ok, samoin maks-arvot hyvät. Tuskin lääkkeellä nyt itsemurha alttiutta on. Sikiövaurioita tekee kuulemma vielä 6kk käytön lopettamisesta, joten ehkäisy tulee olla kunnossa, mutta lääkettä kirjoitetaankin normaalisti niin, että kuukauden välein saa hakea 1kk satsin ja raskaustesti tehtävä ennen kun satsi uusitaan. Lisänä lääkettä saa määrätä vain ihotautien erikoislääkärit. Itsellä ei raskaus ole enään mahdollista, niimpä res lukee "poikettu määräysehdoista" ja saan 3kk annoksen kerrallaan.
LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 562
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

SuomenColumbo kirjoitti:Mutta minneköhän on tämä aviomies kätkenyt ruumiin. Se ei oikein selviä niin pitkään, kun mies järjestää itse näitä omakohtaisia etsintöjään.

Ruumis on jokatapauksessa kuljetettu autolla jonnekin Malminkartanon lähelle. Arviolta ehkä n. 5-10 km päähän ja todennäköisesti upotettu veteen.

Uhrin kännykkä toimitettiin roskiin "virallisena" katoamisaamuna, jolloin tämä aviomies vielä tämän tekstiviestin lähetti Nelan työnantajalle.

Tässä kohtaa jo bluffi haisee, että onko nainen enää ollut ylipäänsä hengissä koko tuona tiistaiaamuna ja todennäköisesti ei ole.

Tekstiviestissä kerrottiin henkilön menevän lääkäriin ja sinne hän ei koskaan ilmaantunut. Malminkartanon kokoisella alueella julkisilla paikoilla ei ihmisiä katoa arkipäivänä valoisaan aikaan. Joten tämä koko päänsärky/lääkäriin menemis tarina on täyttä bluffia. Sillä jos joku ihminen ilmoittaa oikeasti kolleegoilleen, ettei ole tulossa töihin, niin eihän myöskään silloin lähde töihin.

Tämä siis viestii jo täysin siitä, että nämä tekstiviestit eivät ole itse kadonneen naisen lähettämiä, vaan ne on lähettänyt joku muu henkilö, joka on tuntenut itse kadonneen erittäin hyvin ja tässä tapauksessa 99,9 % todennäköisyys on se, että surmaaja ja ruumiin piilottaja on tämä aviomies itse, joka sitä yrittää epätoivoisesti peitellä.

Tekstiviestit lähetti tämä Sergei itse ja yritti sillä keinoin varmistaa itselleen alibin. Mutta todellisuudessa hän oli jo tuolloin 8.9 tiistaiaamuna ehtinyt tehdä tuon kauhean henkirikoksen ja kätkeä ruumiin maastoon.

Hänen silmistään huomaa hyvin voimakaasti psykopaattimaiset piirteet silmistä, että hän ei suinkaan sure vaimonsa väkivaltaista kuolemaa, jonka äkkipikaisuuksissaan sai aikaan. Vaan hän pelkää sitä, että tapaus tulee julki ja hän jää itse verekseltään kiinni tästä kaikesta.

En nyt halua tällä asialla ottaa itselleni kunniaa, mutta tunnen kyllä että tämä henkirikos selviää jo pian ja se selviää siinä vaiheessa, kunnes poliisilla on enemmän näyttöä tätä Sergei Utkinaa vastaan osoittaa, että hän on surmannut tämän tuoreen vaimonsa.

Tutkinnanjohtaja saattaa ihan samalla tavalla harjoittaa bluffia tiedottaessaan tutkinnasta julkisuuteen ja uskoisin myös, että tämä Sergei on jo poliisin seurannassa. Että siinä vaiheessa kun hän tajuaa vielä jäävänsä kiinni, niin ei hän ehdi enää karkaamaan maasta, ennen kuin hänet otetaan kiinni epäiltynä Nelan surmasta.
Sä olet nyt Columbo melko hakoteillä. Lukisit oikeasti ketjun läpi tai edes uusimmat lehtiviitteet. Ensimmäkin Nela on ollut töissä sekä maanantaina että tiistaina. Hengissä. Lisäksi hänestä on muutamalta taholta näköhavainto/tieto/valvontakamerakuva tms keskiviikkoaamulta. Joten hän on todellakin poistunut Malminkartanon kodistaan keskiviikkoaamuna. Ja tämä havainto kertoo, että yksin!

Lisäksi noin 20 sivua sitten on jo selvinnyt, että normaali sekajäte ei päädy Ämmänsuolle, vaan menee muistaakseni Vantaalle poltettavaksi. Eli sinun ontuvan teorian mukaan kännykkä olisi pitänyt heittää esim. biojätteeseen. Onko loogista? Jos minä olisin murhaaja ja minulla olisi aikomus heittää kännykkä roskiin, niin en todellakaan laittaisi sitä biojätteeseen. Liian suuri riski, että joku ulkopuolinen poimisi sen sieltä pois huomatessaan, ettei se kuulu sinne. Tai viimeistään pelkäsin siellä kippauspaikalla (vaikka se suuri onkin) jonkun kiinnittävän siihen huomiota, koska se ei kuulu biojätteeseen. Siksi se kiinnittäisi huomion ja olisi liian suuri riski heittää se nimen omaan biojätteeseen. Ylipäätään tämä roskisteoria on mielestäni melko kuopattu juttu, sillä jos kyseessä olisi henkirikos, niin ensin olisi pitänyt ottaa selvää, mikä roskis tyhjennetään milloinkin ja mihin paikkaan. Meillä ei ainakaan ole koskaan tyhjennetty roskiksia säännöllisesti. Yleensä se on keskiviikko, mutta se voi olla myös tiistai tai torstai. Yleensä se on aamu, mutta se voi olla myös yö tai ilta. Jne... Joten aika riskaabelia ja toistaalta hyvää sattumaa, jos kännykkä olisi lähtenyt sen BIOjätteen mukana välittömästi jatkamaan matkaa.

Ja en nyt antais kovin pisteitä sun videoanalyysille psykopaateista ja silmistä. Jos itse et olisi koskaan esiintynyt tv-kameroille ja omaisesi olisi hukassa, niin mietippä miltä tuntuisi esiintyä vaikkapa Italian televisiolle ontuvalla englannilla samaan aikaan kun elämäsi tärkein ihminen on juuri kadonnut?
LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 562
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

SuomenColumbo kirjoitti:Uhrin kännykästä on lähetetty kaksi viestiä katoamispäivänä.

1.) Poissaoloviesti työnantajalle

2.) Kutsui ystävät kylään illaksi

Nämä molemmat saattavat olla henkirikoksen tehneen lähiomaisen "bluffia", joilla yrittää varmistaa itselleen alibin.

Miettikää nyt tuota, että jos nainen on oikeasti nuo viestit lähettänyt, niin ei hän nyt sairaslomapäivänä kutsu ystäviään kylään.
Ja mistähän sulla on tieto, että ystävät on kutsuttu kylään juuri aamulla? Nehän on voitu kutsua jo viikko sitten?

Lehtitietojen mukaanmolemmat viestit oli lähetetty työpaikalle.
Lokki Holmes
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:31 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Lokki Holmes »

Tässä kun olen ketjua ja uutisia lukenut, niin ajatus N.U:n tietoisesta ja suunnitelmallisesta katoamisesta on vahvistunut. Viestien laittaminen ja ystävien kylään kutsuminen tukisivat tätä suunnitelmallisuutta. (Ei heti huolestuta ja miehelläkin on seuraa.) Ihan aluksi ajatuksenani oli, että nainen on elänyt kaksoiselämää ja sen vuoksi joko itse halunnut kadota tai joutunut toisessa elämässään hankaluuksiin. Joka tapauksessa tuli olo, että kaikki ei kulissien takana ole kunnossa, mutta puoliso ei sitä myönnä tai halua nähdä sitä. Toivottavasti kyse olisi vain siitä, että N.U. on halunnut mennä tuulettamaan päätään ja on eksynyt/loukkaantunut Nuuksiossa vaellellessaan ja hän löytyisi vielä elävänä. Realisti minussa sanoo kyllä muuta. Joka tapauksessa toivon voimia omaisille. On harvinaista nähdä, että lähi- ja ystäväpiiri ovat noin laajasti heti etsinnöissä mukana.
Ei sovi peiliä syyttää, jos naama on ruma.
venäläinen sananlasku
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Facebookista vielä. Onko yleistäkin, että puolisoilla on toistensa fb-tunnukset? Itse tiedän vain kaksi vastaavaa tapausta, toisessa kyse sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, jossa mies vaati vaimonsa tunnukset itselleen, toisessa taas mies jäi kiinni pettämisestä ja sen jälkeisessä kaaoksessa antoi vaimolleen omat tunnarinsa. Molemmat siis siitä syystä, että puoliso voi vahtia facebook- liikennettä.

Tietysti tässä tapauksessa voi olla kyse automaattisesta kirjautumisesta. Mutta silti. Itselläni olisi todella iso kynnys lähteä lukemaan tai sörkkimään kenenkään toisen fb-tiliä.

Ja vielä, joku täällä mainitsi, että ihmisellä joka on menossa naimisiin ei voi olla sivusuhdetta. Eikä myöskään heti häiden jälkeen vaan vasta joidenkin vuosien päästä. Ei itse asiassa pidä paikkaansa, tiedän useampiakin vastaavia tapauksia hieman eri twistein tosin. Tähän maailmaan mahtuu sellaista säätöä, että totuus on monta kertaa tarua ihmeempää. Tämä ihan off topicina, en millään muotoa tarkoita, että näillä kuvioilla olisi välttämättä mitään tekemistä tämän asian kanssa.
All is pretty.
- Andy Warhol
jeejee29
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Touko 14, 2013 2:44 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja jeejee29 »

Mä haluaisin ainakin niinkun tuoda mun oman pointin tähän juttuun...
1.On siepattu (luultavasti joku lähitalojen asukas joka on tarkkaillut jo pidempään sopivaa hetkeä) ja sitten viety äänieristettyyn huoneeseen tai jonnekkin...
2.On päättänyt pitää vapaapäivän luonnon helmassa ja kaatunut ja lyönyt ehkä päänsä. Voi olla vielä hengissä tai sitten ei.
3.On saanut sairaskohtauksen ja löytyy ehkä läheltä kotiansa jostain metsiköstä tai puskasta kännykka pudonnut maahan joku noukkinut mukaansa ja jatkanut kohti ämmässuota tai sille suunnalle en tiedä kuinka kaukaa kännykät yhdistää saatavilla oleviin tukiasemiin.
4.On hukuttautunut vesistöön tai hänen ruumiinsa on heitetty sinne.
5. On vain jossain mietiskelemässä.

:?
Vastaa Viestiin