Xerxes kirjoitti:Mm. verisiä halkoja on ollut huoneessa kaksi kappaletta.
Halkoja siellä ei ollut ollenkaan, klapeja kylläkin. Halko on metrin mittainen, klapi on sen kolmannes.
Xerxes kirjoitti:Se viittaa siihen, että ukkoa on aiottu lyödä halolla päähän - ehkä on lyötykin.
Jos tuollaisella klapilla lyö, niin eipä siinä paljoa loukkaannu. Eiku sä sanoit, että aiottiin. Tai, ehkä sitte lyötiinkiin... Niin, kai siitä hupparista sitten jäi verijälkiä siihen klapiin. Mitä, eikö?
Xerxes kirjoitti:Mutta tunkeutuja pääsi helposti voitolle, rouva pakeni ja mies jäi pahoinpitelyn uhriksi.
Ahaa, noinkos se tapahtuikin. Mä oon kuvitellut, että sisäänpyrkimiseen kului toista minuuttia ja sisällä seistiin haavi auki ja tumput suorina. Iso äijä mustassa naamarissa katsoo rikotusta ikkunasta sisälle, sorkkarauta kädessään, kumpikaan ei tee mitään. Tytär käy tässä vaiheessa katsomassa. Äijä kumartuu oven taakse piiloon. Tytär ei näe mitään, paitsi lasinsirpaleita lattialla. Isä lähettää tyttären pois eikä vieläkään tee mitään. Äijä nousee seisomaan ja tuolilta ikkunalaudalle, eikä kumpikaan vieläkään tee mitään. Uskottavaa, vai mitä Xerxes?
Xerxes kirjoitti:Näin on jopa todennäköistä.
Juu, erittäin todennäköistä, kädettömien miitissä. Paras hetki ja paikka käydä äijän kimppuun oli silloin kun se seisoi siinä ikkunalaudalla kyykyssä ja piti pielistä kiinni. Pikku tyrkkäys ja ukko olisi ollut ketarat oikosenaan selällään terassilla. Mutta kun ei niin ei! Miksei?
Xerxes kirjoitti:Tämä on hyvin mahdollinen vaihtoehto.
Oli mahdollinen, mutta mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Miksi, Xerxes?
Xerxes kirjoitti:Kyllä siellä on pantu hanttiin, mutta on jääty alakynteen.
Liian myöhään, liian vähän, ... keksi itse lisää.
Xerxes kirjoitti:Valitettavasti.
Mitäs siinä valittelet, senkus vastaaat.
Mä kyllä veikkaan, että sä teet pienet liekitykset!
Pieni liekki kirjoitti:Tiedätkö, että minulla on todella paha mieli tänään. Valitettavasti en myöskään aio vastata tarkentaviin kysymyksiisi, koska keskustelu kanssasi ei ole rakentavaa. Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja toivon, että jätät minut rauhaan.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=671904#p671904
Juu, en loukkaannu. Ylpeästi olen keskustelukyvytön. Vastaa nyt sinä rakentavasti. Kysyn kyllä sitten lisää!