3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Kat_Revolver
Harjunpää
Viestit: 321
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:32 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

Kauhea tapaus kyllä. Ilmeisesti koira oli löytynyt joen penkalta, näin osattiin viimeistään suunnata intensiivisimmät etsinnät jokeen.
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.
atakhi
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2015 11:42 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja atakhi »

Ei millään pahalla, mutta maailman sivu on kakarat tukkineet veden äärelle ja hukkuneet ilman koiriakin. Yhtä hyvin tilanne voi olla se että lapsi on mennyt edeltä ja koira perässä.

Eniten ihmettelen että vuodesta toiseen näitä tapahtuu, vaahtosammuttimen kokoiset kakarat jätetään valvomatta ja lähellä kun on vesistö, niin sinnehän ne menee. Tiedän ettei saa syyllistää, mutta ihmettelen kumminkin. :( Surullista.
Totuus ei löydy kaurapuurosta.
mashu
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Su Maalis 13, 2016 2:42 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja mashu »

Luin eräältä sivustolta että tyttö olisi ollut 2 koiran kanssa liikkeellä. Vanhempi koira oli palannut itse kotiin. Mutta ei saisi syyllistää.. Mutta miksi päästetään 3v yksin ulos, edes hetkeksikään? Varsinkin kun on vesistö lähistöllä. Itse perheellisenä ja vesistön läheisyydessä asuvana, en ole koskaan päästänyt lapsia yksin ulos ja aina teroittanut ettei sinne veden läheisyyteen mennä yksin, vain aikuisen seurassa. Osanottoni vanhemmille ja läheisille.
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Mitä koiralle kävi?
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Nemesia kirjoitti:Mitä koiralle kävi?
Kuollena löytyi,oisko löytynyt joenpenkalta?
Kat_Revolver
Harjunpää
Viestit: 321
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:32 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

ktaina kirjoitti:
Nemesia kirjoitti:Mitä koiralle kävi?
Kuollena löytyi,oisko löytynyt joenpenkalta?
Minun käsitykseni mukaan koira oli elossa joenpenkalla.
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Kat_Revolver kirjoitti:
ktaina kirjoitti:
Nemesia kirjoitti:Mitä koiralle kävi?
Kuollena löytyi,oisko löytynyt joenpenkalta?
Minun käsitykseni mukaan koira oli elossa joenpenkalla.
Rikoskomisario Tomi Repo vahvistaa, että koira löytyi ensin kuolleena, minkä jälkeen etsintöjä suunnattiin samalle alueelle. Vähän myöhemmin etsijät tekivät surullisen löydön. Tyttö löytyi kuolleena Hiidenjoesta noin kilometrin päästä kotoa.http://www.aamulehti.fi/kotimaa/juuri-n ... kuolleena/
th
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 2:24 am

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja th »

atakhi kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta maailman sivu on kakarat tukkineet veden äärelle ja hukkuneet ilman koiriakin. Yhtä hyvin tilanne voi olla se että lapsi on mennyt edeltä ja koira perässä.

Eniten ihmettelen että vuodesta toiseen näitä tapahtuu, vaahtosammuttimen kokoiset kakarat jätetään valvomatta ja lähellä kun on vesistö, niin sinnehän ne menee. Tiedän ettei saa syyllistää, mutta ihmettelen kumminkin. :( Surullista.
Tiedätkö, sinä sanoit ja kirjoitit juuri mun sanoin, niin kuin omaa tekstiä olisin lukenut... Olen myös kymmeniä vuosia seurannut ja sanonut, että jokohan nyt riittäisi ja opettaisi kulloinenkin surullinen tragedia, mutta ei. Etkä sinä ketään syyllistä, toteat vaan karun faktan ja voimme edes pienissä mielissämme toivoa, että nämä järkyttävät uutiset loppuisivat, mutta ei... Ja se vesi vaan tahtoo viehättää ja vetää näitä pienokaisia puoleensa olletekin, että se on vielä ääressä ja lähellä. Ilman edes veden läheisyyttäkään tuon ikäisten lasten (myös omieni aikanaan) peräänkatsominen vaatii vaan niin herpaantumatonta valvomista. Ja edelleen siis ketään syyllistämättä varsinkaan tilanteesta ja tapahtumasta enempää tietämättä. Sekunnit ovat pitkiä, kun lapsi on näkymättömissä...
putterson
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ma Loka 27, 2014 3:06 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja putterson »

Todella kamala tapaturma.
Tuntuu niin väärältä kun noin pienen lapsen elämä viedään :cry:
Itse äitinä en edes pysty kuvittelemaan sitä musertavaa tuskaa mitä vanhemmat juuri nyt kokevat.
Toivon sydämestäni jaksamista heille, itse en varmasti jaksaisi.
Masentava ja niin karmaiseva päätös tälle viikolle.

Vaikene sydän, kuuntele hiljaa
on kuolema niittänyt kalleinta viljaa.
Prickly
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Heinä 27, 2015 10:18 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja Prickly »

Mun mielestä osoittaa erittäin huonoa tilannetajua tulla saman tien huutelemaan valvomatta jättämisistä ja muuta karkeaa syyllistämistä siitä, että on päästetty lapsia ulos perään katsomatta. Voihan sekin olla takana, mutta parhaimmallakaan tavalla vanhemman velvollisuudet hoitavalla ei silmä ole piltissä joka sekunti. Sitä täytyy joskus mennä vessaan tai lohduttaa sisarusta, joka on pyllähtänyt nurin, pyyhkiä lattialle kaatunut maitomuki tai ihan mitä tahansa muuta, jonka aikana vikkelä kolmivuotias ehtii ottaa ritolat. Tässä tapauksessa on ilmeisesti oltu valmiiksi ulkona, koska tytöllä on ollut ulkovaatteet päällä, eikä itselleni tulisi ensimmäiseksi mieleenkään, että lapsi olisi ilman valvontaa. Uutisoinnista ei selviä, kuinka nopeasti lapsen katoaminen on havaittu, aika voi olla hyvin lyhyt, mutta ensimmäinen etsintä on ehkä tehty väärään suuntaan eikä siinä muuta tarvita.

Spekuloida saa, mutta sen voi tehdä muutoinkin kuin näin kylmällä ja syyttävällä tavalla. Onnettomuuksia sattuu ja joskus niissä käy todella huonosti.

Lämmin osanotto perheelle, jonka suru on mittaamattoman suuri.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

putterson kirjoitti:
Itse äitinä en edes pysty kuvittelemaan sitä musertavaa tuskaa mitä vanhemmat juuri nyt kokevat.
.
Minä pystyn eikä minun tarvitse edes kuvitella. Olen kokenut oman lapsen kuoleman ja tiedän miltä se tuntuu.

R.I.P. pikkuinen
Gods made heavy metal.
Avatar
Kaamosretkeilijä
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: La Maalis 12, 2016 1:51 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja Kaamosretkeilijä »

Uskovaiset sanoisivat tässä vaiheessa että lapsi on paremmassa paikassa. Itse en välitä vittuakaan onko lapsi hengissä vai kuollut. Ihmisiä syntyy ja kuolee, eikä minulla ollut mitään sidettä perheeseen, saati lapseen. Mites jättivät vartijoimatta. Lapsi kuoli tosiasiassa siihen että hänen vanhempansa eivät välittäneet hänestä. Jos he olisivat välittäneet, eivät he olisi päästäneet lastaan hukkumaan jokeen. On aivan oikein jos heillä on nyt paha olla. Olette syyllisiä lapsenne kuolemaan. Uskovaisille vielä, mikä saa teidät uskomaan että lapsi pääsisi automaattisesti taivaaseen? On myös täysin mahdollista että lapsi joutuu helvettiin ja kärsii siellä ikuisesti pirun nussiessa tätä perseeseen.

Suhtautukaa tähän lapsen kuolemaan huumorilla, keksikää vitsejä miksi lapsi ei osannut uida ja pärjännyt kylmässä vedessä. Tehkää huumoria hänen pakokauhustaan kun kylmä vesi kangisti pientä ruumista ja hän joutui härppäämään tuota jääkylmää vettä, kerta toisensa jälkeen kunnes keuhkot olivat täynnä jääkylmää vettä ja vei lapsen tuonelaan, ikuiseen kadotukseen jonne joutuu kun vanhemmat ei huolehdi tai välitä.
Mitä sitten vaikka huutaa, ei se ole ihminen.
IidaA
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Su Heinä 01, 2012 5:01 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja IidaA »

KAAMOSRETKEILIJÄ, taidat olla pahasti sairas. Sadistiset fantasiasi ovat kuvottavia. Toivottavasti tunnuksesi estetään.
MaAl
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Syys 18, 2015 12:34 pm

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja MaAl »

Samaa itsekkin mietin kun moni muukin. Miksi 3v jätetään ilman valvontaa? Näitä 3v molemminpuolin hukkuneita löytynyt mökkirannasta ja jopa paljusta kotipihalta. Sen ikäistä ei päästetä yksin kulkemaan. Kuinka monta viatonta lasta pitää vielä kuolla, ennenkun vanhemmat oikeasti katsovat jälkikasvunsa perään? Traaginen onnettomuus ja hirveä tilanne, mutta silti. Kolmen lapsen äitinä en voi kun ihmetellä, mikä onkaan tärkeempää vanhemmalle kun oman lapsen turvallisuus ja valvominen, että lapsi ei satuta itseään saatikka hukkuu. En vaan ymmärrä. Ei 3v ole koiranpennun kanssa yksin ulkoilijaksi. Tiedän, että joskus täytyy vessaan vaikka mennä, itse hihkasin mieheni valvomaan siksi ajaksi jos oli kotona (eikä töissä). Jos miestä ei ollut kotona, otin poikani sisälle tuulikaappiin hetkeksi ja ulko ovi oli lukittu. Meilä oli silloin myös joki, joka oli pieni mutta siihen olisi voinut jopa pieni lapsi hukkua. Joki kulki tontin reunalla. 5min voi olla se kohtalokas aika, vaikka tuntuukin mitättömältä kun nopsaan käyt sisällä. Toivottavasti näitä tapauksia ei tule lisää, niitä on jo nyt aivan liikaa. Muokkailtu kirjoitusvirheitä kun kännyllä niitä tulee.
th
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 2:24 am

Re: 3-vuotias tyttö kateissa Turengissa

Viesti Kirjoittaja th »

IidaA kirjoitti:KAAMOSRETKEILIJÄ, taidat olla pahasti sairas. Sadistiset fantasiasi ovat kuvottavia. Toivottavasti tunnuksesi estetään.
En edes kehdannut lainata ja kommata tota Kaamosretkeilijän viestiä, vaan sanon ja yhdyn tähän sun kommaukseen! Vaikka olis mitä muroja syöny ja mitä ikinä mieltä tahansa aiheesta ja asiasta, mutta tommosta sairasta paskaa saa oikeesti harvoin lukea! Ei ees trolleja! Tai siis joutuu! Mä oikeesti kihisen ja haluisin tavata ton Kaamosretkeilijän... Asutko muuten lähellä Etelä-Pohjanmaata? No joo, tän voi poistaa, kuhan ny ees asiapohja sieltä vilkahtaa, josko sekään...
Vastaa Viestiin