Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhiltä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
tervaeläin
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 3:19 pm

Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhiltä

Viesti Kirjoittaja tervaeläin »

Milloin me suomalaiset käymme näitä vastaan? http://www.sss.fi/2016/06/odinin-soturi ... o-salossa/

Porin

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja Porin »

tervaeläin kirjoitti:Milloin me suomalaiset käymme näitä vastaan? http://www.sss.fi/2016/06/odinin-soturi ... o-salossa/
Linkki lakkaa aikanaan toimimasta, jolloin postauksesi arvo on nolla.
Tosin ehkäpä se on jo nyt sitä.

Miksi ihmeessä "te suomalaiset" vain saatte vastustaa Odineita?

tervaeläin
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 3:19 pm

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja tervaeläin »

Porin kirjoitti:
tervaeläin kirjoitti:Milloin me suomalaiset käymme näitä vastaan? http://www.sss.fi/2016/06/odinin-soturi ... o-salossa/
Linkki lakkaa aikanaan toimimasta, jolloin postauksesi arvo on nolla.
Tosin ehkäpä se on jo nyt sitä.

Miksi ihmeessä "te suomalaiset" vain saatte vastustaa Odineita?
Tässä uutinen:

"Odinin soturille petostuomio Salossa
Julkaistu 13.6.2016 | Lasse Kylänpää


Soldiers of Odinin johtohahmoihin kuuluva mies on huijannut Kansaneläkelaitokselta Salossa, Paimiossa ja Turussa liki 19 000 euroa. Käräjäoikeus tuomitsi keski-ikäisen miehen törkeästä petoksesta maanantaina.

Varsinais-Suomen käräjäoikeuden mukaan mies erehdytti Kansaneläkelaitosta maksamaan hänelle perusteettomasti työmarkkinatukea, ylläpitokorvausta ja yleistä asumistukea viitenä vuonna.

Kuuden kuukauden vankeusrangaistus on ehdollinen."

Muuhun hyysärisisältöön en vaivaudu vastaamaan. Miten täällä onkin niin paljon rikollisia puolustelevaa paskasakkia?

seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

Miten otsikko liittyy kelan kusettamiseen, onko kela köyhä, mikä ihmeen rikollisjärjestö? Kavalsiko kelan (rikollisjärjestö?) työntekijä odinin rahat? klikkihuoraustako tällä otsikon aivopierulla haetaan?

tervaeläin
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 3:19 pm

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja tervaeläin »

seppoilmari kirjoitti:Miten otsikko liittyy kelan kusettamiseen, onko kela köyhä, mikä ihmeen rikollisjärjestö? Kavalsiko kelan (rikollisjärjestö?) työntekijä odinin rahat? klikkihuoraustako tällä otsikon aivopierulla haetaan?
Minä puhun vain totuuden. Minä kerrron mitä sanotaan. Mitä sinä sanot? Oletko eri mieltä, rikollinen, kusipää rikollinen? Minä en paskasakille armoa anna, annatko sinä?

Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

tervaeläin kirjoitti:
seppoilmari kirjoitti:Miten otsikko liittyy kelan kusettamiseen, onko kela köyhä, mikä ihmeen rikollisjärjestö? Kavalsiko kelan (rikollisjärjestö?) työntekijä odinin rahat? klikkihuoraustako tällä otsikon aivopierulla haetaan?
Minä puhun vain totuuden. Minä kerrron mitä sanotaan. Mitä sinä sanot? Oletko eri mieltä, rikollinen, kusipää rikollinen? Minä en paskasakille armoa anna, annatko sinä?
Totuus on näköjään laajempi käsite, kun olen luullut.

1) SoO ei ole rikollisjärjestö.
2) Kyseinen petostuomion saanut henkilö ei ole kavaltanut köyhiltä.
3) Kaikki mitä kerroit, oli paskaa.

Totuus on se, että tuomittu henkilö on syyllistynyt petoksiin ja sai siitä tuomion, mikä on oikein. Henkilön kuulumisesta SoO järjestöön ja jopa johtajistoon on vain median heittämä väite, ilman näyttöä.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"

tervaeläin
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 3:19 pm

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja tervaeläin »

Hans-Peter Haulikko kirjoitti:
tervaeläin kirjoitti:
seppoilmari kirjoitti:Miten otsikko liittyy kelan kusettamiseen, onko kela köyhä, mikä ihmeen rikollisjärjestö? Kavalsiko kelan (rikollisjärjestö?) työntekijä odinin rahat? klikkihuoraustako tällä otsikon aivopierulla haetaan?
Minä puhun vain totuuden. Minä kerrron mitä sanotaan. Mitä sinä sanot? Oletko eri mieltä, rikollinen, kusipää rikollinen? Minä en paskasakille armoa anna, annatko sinä?
Totuus on näköjään laajempi käsite, kun olen luullut.

1) SoO ei ole rikollisjärjestö.
2) Kyseinen petostuomion saanut henkilö ei ole kavaltanut köyhiltä.
3) Kaikki mitä kerroit, oli paskaa.

Totuus on se, että tuomittu henkilö on syyllistynyt petoksiin ja sai siitä tuomion, mikä on oikein. Henkilön kuulumisesta SoO järjestöön ja jopa johtajistoon on vain median heittämä väite, ilman näyttöä.
Niin se valkopesy alkoi jälleen. Minä en hyväksy tätä paskaa ja suomalaisena patrioottina seison aina tätä vastaan.

slk
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Loka 27, 2012 4:30 pm

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja slk »

Hans-Peter Haulikko kirjoitti:
tervaeläin kirjoitti:
seppoilmari kirjoitti:Miten otsikko liittyy kelan kusettamiseen, onko kela köyhä, mikä ihmeen rikollisjärjestö? Kavalsiko kelan (rikollisjärjestö?) työntekijä odinin rahat? klikkihuoraustako tällä otsikon aivopierulla haetaan?
Minä puhun vain totuuden. Minä kerrron mitä sanotaan. Mitä sinä sanot? Oletko eri mieltä, rikollinen, kusipää rikollinen? Minä en paskasakille armoa anna, annatko sinä?
Totuus on näköjään laajempi käsite, kun olen luullut.

1) SoO ei ole rikollisjärjestö.
2) Kyseinen petostuomion saanut henkilö ei ole kavaltanut köyhiltä.
3) Kaikki mitä kerroit, oli paskaa.

Totuus on se, että tuomittu henkilö on syyllistynyt petoksiin ja sai siitä tuomion, mikä on oikein. Henkilön kuulumisesta SoO järjestöön ja jopa johtajistoon on vain median heittämä väite, ilman näyttöä.
Miksi ei ole korjattu asiaa jos ei kuulu SoO johtajistoon eikä koko järjestöön. Kai ne lehtiä lukevat odottaessa raiskausaaltoa kun on se partiointikin jäänyt vähiin :mrgreen:
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa

Riukiu
Jack Bauer
Viestit: 938
Liittynyt: Ke Touko 27, 2015 6:55 am

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja Riukiu »

Yksi suvakki jos kavaltaa rahaa, niin suvakkius kiellettävä. Kaikki suvakit leireille. Onpa älykkääksi mennyt median propagandan taso...

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja Muppe »

tervaeläin kirjoitti:Minä en hyväksy tätä paskaa ja suomalaisena patrioottina seison aina tätä vastaan.
Laulussakinhan sanotaan,että "patriootti vajavainen.." :D

Valtiolta "varastaminen" on huomattavasti kehittyneenpää rikollisuutta kuin siviililtä varastaminen.Kukaan ei ole kärsinyt tästä,paitsi tekijä itse.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

tervaeläin kirjoitti:Niin se valkopesy alkoi jälleen. Minä en hyväksy tätä paskaa ja suomalaisena patrioottina seison aina tätä vastaan.
Ainahan voit muuttaa Somaliaan jos et ole tyytyväinen Suomeen.

Unohdit myös julkaista todisteita rikollisjärjestö -syytöksellesi. Nyt voitkin saman tien korjata virheesi.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Avatar
TieD
Sabrina Duncan
Viestit: 365
Liittynyt: To Helmi 18, 2016 12:58 pm
Paikkakunta: Viljandi

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja TieD »

Ei perhana,kyllä nyt on sekä kaasu että aivot hirttänyt kunnolla.Rikollisjärjestö?? :lol:

Ja siinäpähän huijaa valtiolta rahaa,onkin varmaan ainoa ja pahin tässä maassa...eipähän tartte varastella lompakoita ja kännyköitä ihmisiä pahoinpitelemällä kuten "eräät" tekevät.
Otsikot ovat kyllä paljon raflaavampia kun tekijän sidonnaisuuksia tiedetään...koska näkyy otsikkoja tyyliin:Prisman työntekijä ajoi pikkulapsen päälle,SPR:n jäsen ajoi humalassa,Gigantin myyjä kosketteli rannalla itseään..(otsikot keksittyjä..)

Kyllä sitä nyt jokainen vähänkään ajatteleva ihminen tietää että jokaisesta isommasta työporukasta,harrastusporukasta,seurakunnasta yms löytyy aina joku/jotkut joilla ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa...koskee jopa ihan poliiseitakin,se nyt vaan on niin..

Jos pistät,sanotaan vaikka 50 ihmistä riviin,niin kuinka moni heistä on täysin puhtaita pulmusia.
Jos muuta joku kuvittelee,niin elää kyllä sitten jossain haavemaailmassaan.
___________________________________________________________________
-Älä Verneri purista rottaa kovaa,siltä lähtee henki.
-Kissa!!
-Niin,kissalta lähti henki ku sä puristit kovaa.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

tervaeläimeln aamupuuroon on kyllä odini käynyt nyt heittämässä tipan ureaa vai onko siellä pikku-odin jo uunissa? Melkein kaikki julkaistut viestinsä ovat odineita mollaavia, syystä tai syyttä, en tiedä.

Ihan vaan totuudesta pitävänä ihmisenä kysyisin ketjun aloittajalta tällaista: "Paljonkos Odinit ovatkaan noin "rikollisjärjestönsä väreissä" niitä rikoksia tehneet? Tai edes tämän pahamaineisen "rikollisjärjestön" perustamisen jälkeen?"

Tulee aika hölmö kuva ihmisestä, jos on niin paha olo jonkun asian kanssa, ettei voi yrittää sitä faktoilla heiluttaa ja muita valistaa, vaan pitää alkaa ihan täyttä hevonpaskaa suoltamaan.

Ketjun otsikosta vielä: jos on lainvoimainen tuomio, otsikko voisi olla "Mies huijasi Salon Kelaa". Jos ei ole, otsikko voisi olla "Mies".
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Paa
Jane Marple
Viestit: 1009
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:19 pm

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja Paa »

Jos pitää itsensä uutispimennossa, voisi helposti luulla että SOO on jonkinsortin liivitetty mopokerho, joka varastaa köyhiltä. Otsikosta päätellen siis.
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)

Avatar
Ulrike
Hetty Wainthropp
Viestit: 480
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2014 9:34 pm

Re: Soldiers of Odin -rikollisjärjestön jäsen kavalsi köyhil

Viesti Kirjoittaja Ulrike »

Paa kirjoitti:Jos pitää itsensä uutispimennossa, voisi helposti luulla että SOO on jonkinsortin liivitetty mopokerho, joka varastaa köyhiltä.
Uutisia seuranneet taas tietävät, että SOO on liivitetty narkkari-uusnatsi-mopokerho, joka varastaa köyhiltä, pahoinpitelee ja raiskaa naisia sekä yleisesti kuormittaa poliisia läsnäolollaan, heikentäen näin yleistä järjestystä ja kansalaisten turvallisuudentunnetta.

Vastaa Viestiin