Missä on Teemu Ripatti - katosi Kotkassa 15.11.2007

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Shrewd
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Joulu 19, 2007 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja Shrewd »

Luulen, että tolla kommentilla tarkotetaan sitä, kun katoamisen jälkeisinä päivinä puhuttiin siitä, että Teemua oltaisi nähty Haminassa, mutta eipä sekään ollut kuin villi huhu.

Enpä usko tuohon, että kadonnu omasta tahdostaan. Ei, ei. Jos se hukkuneena löydetään, niin en jaksa siihenkään uskoa, että hän olisi sen itse aiheuttanut.

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

neitix kirjoitti:Mua jäi hämäämään tuolla galleriassa yks kommentti:

24.11.07 19:59 <deye_> teemu saatana... yritä tulla kotkaa ees sun äitin ja muitten vuoks.. ei kestä kattoo niitä tollasena.

Tuli mieleen, että tietääkö joku sitten, että se on jonnekin lähtenyt pois Kotkasta tms. Että olisiko voinut kadota ihan omasta halusta.

Toivottavasti löytyisi hengissä, mutta aika huonoiltahan nämä jutut aina näyttää. :(
sama pisti silmään :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Tässä on mielestäni paljon parempi kuva hänestä kuin aiemmin ja takista selvä tieto

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008011 ... 5_uu.shtml
Totuus on tarua ihmeellisempää

Maidog
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 11:56 pm

Viesti Kirjoittaja Maidog »

Huumeet ei kyllä kuulosta hyvältä :(

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Ihmetyttää kyllä vähän minuakin tuo kaverin(?) kommentti... ilmeisesti hän on olettanut että Teemu käy galleriassa lukemassa kommentin, mut eipähän ole käynyt. Tosin jos Teemu on omasta halustaan kadonnut niin tuskinpa irc-galleriassa vierailisi, muutenhan hänet voitaisiin jäljittää.

lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

Muutenkin kun itsekin lueskelin noita kavereiden kommentteja niin tuli semmoinen olo, että he luulevat(/tietävät) teemun olevan omilla matkoillaan kunnossa jossain. Toisaalta kyllä omaiset aina yrittävät uskoa parhaaseen. Tälläinen tunne kuitenkin tuli. En kuitenkaan käsitä, että miksi lähti juuri tuon baari-illan jälkeen.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Niin ja olen kuullut et Teemu ois ennenkin tehnyt jotain katoamistemppuja, mutta siinäkin on yksi mutta... jos on niin tehnyt niin on ollut silloin alaikäinen ja luulis et vanhemmat olis tehnyt silloinkin katoamisilmoituksen, toki tietysti aikuisistakin ilmoituksia tehdään mut ennemmin alaikäisistä.

MillaMagia
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja MillaMagia »

Kattelin Teemun kavereiden tai siis niiden joilla oli selvästi samoja irc-kanavia kuin teemulla niin kuvia ja aika karmivissa paikoissa nää jannut pyörii. Tässä kuvassa näkyy esimerkki aika kauheasta paikasta. Onkohan kaikki tällaiset paikat tutkittu?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=p ... id=2574629

Shrewd
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Joulu 19, 2007 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja Shrewd »

MillaMagia kirjoitti:Kattelin Teemun kavereiden tai siis niiden joilla oli selvästi samoja irc-kanavia kuin teemulla niin kuvia ja aika karmivissa paikoissa nää jannut pyörii. Tässä kuvassa näkyy esimerkki aika kauheasta paikasta. Onkohan kaikki tällaiset paikat tutkittu?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=p ... id=2574629
Ei näitä kannata sekottaa tähän juttuun mukaan. Itsekin olen ollut tuolla käymässä vaan ihan jännityksen puolesta, ei siellä hengailla.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

^Siis mikä tuo paikka on? Ja missä?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Viesti Kirjoittaja neitix »

Kyllähän tollaseen paikkaan voi ruumiin viedä!?

ville69
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 5:56 am
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja ville69 »

No jo nyt on ihme jutuksi mennyt.

Jos nuorten huumemurhista kertovat huhut olisivat todenperäisiä, Näsijärvestä ei paljon vettä poistuisi Tammerkosken narkkaripadon läpi.

Ja että ruumiskin löytyisi jostain galleriakuvan paikasta...


Eräs täkäläinen kun aikanaan katosi, ei olisi kukaan osannut odottaa itsemurhaa. Oli kaikki hyvin ulkoisesti, kunnes oli pienessä humalassa ravintolasta palaamassa ja vain katosi. Löytyi sitten aikanaan merestä, oli kaikesta päätellen mennyt laivaväylälle asti jäitä pitkin.

Occamin veitsellä on paha katkoa huhujen siipiä, oudot teoriat ja valheellinenkin toivo (edes toivo siitä, että henkilö ei itse olisi tappanut itseään) on paljon mielenkiintoisempaa kuin todennäköisyys.


Olen pahoillani.

Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Ainoa kamala "paikka" IRC-galleriassa oli mielestäni kuva, jossa näytön taustakuvana oli tämä tulitikkuetiketti Petturin palkka on kuolema.

Katso kuva linkistä, en kopio sitä noin isona tänne.
http://riemun.huuto.net/auctionimages/5 ... d-orig.jpg
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Terävä huomio, en olis itse ainakaan tajunnut katsoa edes noin tarkkaan kuvaa. Onkohan poliisit jututtaneet miestä jo. :D

Tipu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:03 pm
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Tipu »

Saapa nähdä löytyykö jotain nyt kun lumet on sulaneet..

Vastaa Viestiin