Huoli Venäjän infohyökkäyksistä kasvaa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Re: Huoli Venäjän infohyökkäyksistä kasvaa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Einsatzgruppen kirjoitti: Tosiaan täytyy olla todella paranoidinen ja yksinkertainen että uskoo, että Suomessa eri yksityisten tahojen lehtitalot, sähköiset viestimet ja meidän kaikkien omistama YLE ovat jossain salaliitossa ja peittelevät väestöltä totuutta yhdessä
Tästä aiheesta linkkasin tänään mielenkiintoisen jutun tänne.
Tässä se vielä kerran:
Kaipaisin ns. luotettavan median toimittajien avointa keskustelua
23.10.2016 04:11 Pertti Lindeman

Suomen valtamedian päätoimittajat julkaisivat viime keväänä yhteisen kirjoituksen ”valemediaa” vastaan ja tukien omia mediajulkaisujaan.

Suomessa, lehdistövapauden kehdossa, ei voi olla niin, että päätoimittajat sanelevat omassa ”päätoimittajien kerhossaan” uutisten sisällön. Se ei ole mediavapautta.

Olen nyt yli puolivuotta odottanut Suomen eri medioiden toimittajilta omaa riippumatonta julkilausumaa, että miten vapaasti Te saatte käyttää omaa ammattitaitoanne kirjoittaa ja julkaista omia näkemyksiänne?

Olen odottanut, että Te arvoisat toimittajat kirjoittaisitte omat kokemuksenne ja näkemyksenne, niin päätoimittajienne, mediatalojenne ja mediakonsernienne ohjauksesta omassa työssänne. Haluaisin tietää, en vain minä, että miten paljon mediatalot ohjaavat toimittajien työtä?

Haluaisin lukea edes yhden ammattitoimittajan arvion oman työnsä vapaudesta kirjoittaa omia näkemyksiään ”luotettavassa mediassa”. SOME:ssa ja näissä blogeissa me blogistit saamme kirjoittaa vapaasti, kun emme loukkaa ketään henkilökohtaisesti. Emme kirjoita ja kiihota kansanryhmiä tai vähemmistöjä kohtaan. Eli noudatamme kohtuullista suvaitsevaisuutta kaikkia kansalaisia kohtaan. Sen pyrin itse pitämään myös mielessäni. Jos Uuden Suomen toimitus poistaa jonkun blogini, niin olen siitä kiitollinen, sillä itse en ole ymmärtänyt sitä kirjoittaissani blogiani.

Haluaisin tietää, että onko vielä tänään mediatalojen toimittajilla samat ohjeet, kuin oli 90-luvulla, kun minä yrittäjänä yritin saada julkaistua meidän näkemykset ja dokumentit yrityksemme, omaisuutemme ja kotiemme ryöstöstä, jonka teki valtoin hallussa ollut SKOP-pankki,. Silloin meidän tieodottamisemme estettiin. Silloin SKOP:n johto oli suoraan yhteydessä eri tiedotusvälineiden päätoimittajiin ja kielsi meidän yrittäjien lehdistötiedotteiden julkaisun. Minulla on puhelunauhoite, jossa yhden tiedotusvälineen taloustoimittaja myöntää, että heihin on oltu yhteydessä puhelimitse, kun totesin hänelle, että meidän tiedottaminen on estetty. Sitä toimituksen ulkopuolelta tullutta kielto-ohjetta toimittajien piti noudattaa, että säilyttivät työpaikkansa.

Onko tämä sama käytäntö vielä olemassa, että ammattitoimittajien riippumaton ja puolueeton toiminta on estetty päätoimittajien ja/tai mediatalojen toimesta?

Onko jälleen tämä äärimmäisen tärkeä ja arvokas kysymykseni lehdistövapaudesta sellainen, joka halutaan vaieta Suomessa, joka on saavuttanut maailman mainetta riippumattomana ja puolueettomana tiedonvälityksessä?

Ovatko ne kansainväliset tilastot ja tutkimukset vain kansainvälisen tiedottamisen vääristeltyä ohjausta riippumattomuudesta, joka ei kuitenkaan ole todellista?

Toivottavasti ymmärrätte kysymykseni vakavuuden, sillä ns. luotettavan median toimittajat ovat kadottamassa luotettavuutensa, jos heidän puolueettomuuteensa ja riippumattomuuteensa ei voida luottaa. Seurauksen on se, että SOME:n luotettavuus lisääntyy ja ammattitoimittajien luotettavuus vähenee. Tämän asian olen saanut huomata niissä maissa, joissa elän, luen mediaa ja keskustelen median kuluttajien kanssa.

http://pelisuomi.puheenvuoro.uusisuomi. ... eskustelua
it's my car !
Juhani Saari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Juhani Saari »

Einsatzgruppen kirjoitti:
Pula-aho kirjoitti: Mitäs se keskimääräinen ÄO onkaan noilla 32500+ uussuomalaisella, jotka tulivat vadelmaveneellä ja kurvasivat Ruotsista maksettuilla kurpitsavankkureilla Suomeen?

Suomalaisen keskimääräinen ÄO taisi olla 102:n pintaan.

Saksan ym. ÄO on 102,Ruotsin 101, Suomen 97 (jossain lähteissä 96). Johtuu ihan siitä, että suomalaisiin on sekaantunut tyhmempien Venäjän (96) alueelta elävien kansojen geenejä.Vaikka suomalaiset ovat uusimpien tutkimusten mukaan oma kansansa, ei eurooppalaisia, ei aasialaisia, niin onhan varsinkin Itä-Suomeen sekoittunut venäläistä verta.

Ne jotka uskovat Venäjän propagandaa älyykkyys on siellä alle 80:n, kehitysvammaisilla on ÄO siellä 70 pintaan.
Kyllä nyt kelpaa - tutkijat: Suomalaisilla Euroopan korkein älykkyysosamäärä
Mensan järjestämän älykkyystestin täyttöä.
Mensan järjestämän älykkyystestin täyttöä. (KUVA: Sari Gustafsson)

Julkaistu: 27.6.2014 20:43
Oululaiset tutkijat tekivät yllättävän havainnon.
Suomessa asuvat Euroopan älykkäimmät ihmiset.

Tätä mieltä on oululainen tutkijaryhmä.

– Suomalaisten älykkyysosamäärä on Euroopan korkein, suomalaisilla on Euroopan parhaat tulokset pisa-testeissä, Oulun yliopistossa dosenttina vaikuttava Edward Dutton perustelee.

Duttonin mukaan monessa tieteellisessä tutkimuksessa suomalaisille on mitattu poikkeuksellisen korkea älykkyysosamäärä.

Dutton viittaa tuoreeseen tutkimukseen, jossa suomalaisten älykkyysosamääräksi on laskettu yli 105.

Luku on Euroopan korkein ja edustaa myös maailman huippua. Vain joissakin Aasian maissa, kuten Kiinassa, Koreassa ja Japanissa, äly säkenöi terävämmin.

Missä tieteen Nobelit?

Vaikka suomalaisella riittää älyä vaikka muille jakaa, omituista on, etteivät hengen lahjat näy esimerkiksi tieteen Nobeleita jaettaessa.
Tieteen Nobelin on saanut virallisesti kaksi suomalaista: Artturi Virtanen ja Ragnar Granit.

Väkilukuun suhteutettuna suomalaiset ovat Nobelin saajatilastossa 22. sijalla.

Granit on kiistanalainen henkilö. Suomessa syntynyt Granit hankki ennen Nobelia Ruotsin kansalaisuuden.

– Kun Granitia ei lasketa, Suomen sijoitus on 28. Edellä on sellaisia maita kuin Kroatia ja Saint Lucia, Dutton sanoo.

Dutton uskoo, että suomalainen luonne selvittää outoa arvoitusta.

Suomalainen on luonteeltaan ahkera ja sovitteleva. Hän hillitsee hyvin itsensä, on epäitsekäs, ei räiskähtele.

Duttonin mielestä suomalainen kurinalainen luonne auttaa menestymään keskittymistä vaativissa tehtävissä, kuten pisa-testissä.

Samat ominaisuudet kääntyvät suomalaisia vastaan tiedemaailmassa.

– Itsehillintä ja ahkeruus voivat tukahduttaa luovuutta ja neroutta, Dutton viittaa suomalaisten heikkoon Nobel-menestymiseen.

Jos aikoo keksiä jotain mullistavaa, pitäisi olla luova ja ulospäin suuntautunut persoona.

Kylmä ilmasto muovannut luonnetta

Suomalaisten erikoinen luonteenlaatu johtuu Duttonin mukaan paljolti asuinympäristöstä. Hän muistuttaa, että ihmisen luonteenpiirteistä 66 prosenttia on perinnöllisiä.

– Erittäin kylmä ympäristö on kehittänyt suomalaista.

Luonto on karaissut suomalaista jääkaudesta lähtien. Suomalaisesta on kehittynyt sisäänpäin kääntynyt ja hillitty.

Duttonin, Jan te Nijenhuisin ja Eka Roivaisen tutkimus "The puzzle of why Finns have the highest IQ, but one of the lowest number of Nobel prizes in Europe" julkaistaan Intelligence -lehdessä.

Heidi Vaalisto
Einsatzgruppen taitaa olla se suvakki, joka täällä levittää propagandaa.
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Einsatzgruppen kirjoitti: Tosiaan täytyy olla todella paranoidinen ja yksinkertainen että uskoo, että Suomessa eri yksityisten tahojen lehtitalot, sähköiset viestimet ja meidän kaikkien omistama YLE ovat jossain salaliitossa ja peittelevät väestöltä totuutta yhdessä
Tässä se vielä kerran:

Suomen valtamedian päätoimittajat julkaisivat viime keväänä yhteisen kirjoituksen ”valemediaa” vastaan ja tukien omia mediajulkaisujaan.

Suomessa, lehdistövapauden kehdossa, ei voi olla niin, että päätoimittajat sanelevat omassa ”päätoimittajien kerhossaan” uutisten sisällön. Se ei ole mediavapautta.

Olen nyt yli puolivuotta odottanut Suomen eri medioiden toimittajilta omaa riippumatonta julkilausumaa, että miten vapaasti Te saatte käyttää omaa ammattitaitoanne kirjoittaa ja julkaista omia näkemyksiänne?

Olen odottanut, että Te arvoisat toimittajat kirjoittaisitte omat kokemuksenne ja näkemyksenne, niin päätoimittajienne, mediatalojenne ja mediakonsernienne ohjauksesta omassa työssänne. Haluaisin tietää, en vain minä, että miten paljon mediatalot ohjaavat toimittajien työtä?

Haluaisin lukea edes yhden ammattitoimittajan arvion oman työnsä vapaudesta kirjoittaa omia näkemyksiään ”luotettavassa mediassa”. SOME:ssa ja näissä blogeissa me blogistit saamme kirjoittaa vapaasti, kun emme loukkaa ketään henkilökohtaisesti. Emme kirjoita ja kiihota kansanryhmiä tai vähemmistöjä kohtaan. Eli noudatamme kohtuullista suvaitsevaisuutta kaikkia kansalaisia kohtaan. Sen pyrin itse pitämään myös mielessäni. Jos Uuden Suomen toimitus poistaa jonkun blogini, niin olen siitä kiitollinen, sillä itse en ole ymmärtänyt sitä kirjoittaissani blogiani.

Haluaisin tietää, että onko vielä tänään mediatalojen toimittajilla samat ohjeet, kuin oli 90-luvulla, kun minä yrittäjänä yritin saada julkaistua meidän näkemykset ja dokumentit yrityksemme, omaisuutemme ja kotiemme ryöstöstä, jonka teki valtoin hallussa ollut SKOP-pankki,. Silloin meidän tieodottamisemme estettiin. Silloin SKOP:n johto oli suoraan yhteydessä eri tiedotusvälineiden päätoimittajiin ja kielsi meidän yrittäjien lehdistötiedotteiden julkaisun. Minulla on puhelunauhoite, jossa yhden tiedotusvälineen taloustoimittaja myöntää, että heihin on oltu yhteydessä puhelimitse, kun totesin hänelle, että meidän tiedottaminen on estetty. Sitä toimituksen ulkopuolelta tullutta kielto-ohjetta toimittajien piti noudattaa, että säilyttivät työpaikkansa.

Onko tämä sama käytäntö vielä olemassa, että ammattitoimittajien riippumaton ja puolueeton toiminta on estetty päätoimittajien ja/tai mediatalojen toimesta?

Onko jälleen tämä äärimmäisen tärkeä ja arvokas kysymykseni lehdistövapaudesta sellainen, joka halutaan vaieta Suomessa, joka on saavuttanut maailman mainetta riippumattomana ja puolueettomana tiedonvälityksessä?

Ovatko ne kansainväliset tilastot ja tutkimukset vain kansainvälisen tiedottamisen vääristeltyä ohjausta riippumattomuudesta, joka ei kuitenkaan ole todellista?

Toivottavasti ymmärrätte kysymykseni vakavuuden, sillä ns. luotettavan median toimittajat ovat kadottamassa luotettavuutensa, jos heidän puolueettomuuteensa ja riippumattomuuteensa ei voida luottaa. Seurauksen on se, että SOME:n luotettavuus lisääntyy ja ammattitoimittajien luotettavuus vähenee. Tämän asian olen saanut huomata niissä maissa, joissa elän, luen mediaa ja keskustelen median kuluttajien kanssa.
it's my car !
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Tosiaan täytyy olla todella paranoidinen ja yksinkertainen että uskoo, että Suomessa eri yksityisten tahojen lehtitalot, sähköiset viestimet ja meidän kaikkien omistama YLE ovat jossain salaliitossa ja peittelevät väestöltä totuutta yhdessä
Tässä se vielä kerran:

it's my car !
kanlaya
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

– Yhdysvaltain vaalijärjestelmä on teknisesti hyvin hajautettu, eli vaaleja ei pysty hakkeroimaan. Kaikkia järjestelmiä ei pysty kaatamaan yhtä aikaa tai vaalitulosta väärentämään. Se mikä kyllä on tehtävissä on se, että heikennetään ihmisten luottamusta vaalijärjestelmään, ja sekin saattaa jo riittää, Hyppönen sanoo
:lol: :lol: :lol: Demokraattejen touhuja kun seurasi esivaalejen aikana niin täytyy kyllä nyt kun wikileaks vielä julkaisi puoluejohdon sähköpostit niin todeta että vaalijärjestelmä on jo valmiiksi niin järjestelty että ei voi kuin nauraa moisille väitteille.Varsinaista demokratiaa hahhah. Joutu se puoluejohto kuitenkin eroamaan tehtävistään Wikileaksin ansiosta
kanlaya
Jack Bauer

Edes kanlaya ei jaksa kiistää kaikkien tietämää totuutta,että Wikileaks on ryssien hallussa,josta se vuotaa haluamaansa tietoa,jonka on tietenkin hankkinut rikollisin keinoin.
:lol:

Noi vaaleja koskeneet vuodot mitä ilmeisimmin ainakin ovat demareiden sisäpiiristä lähtöisin tai ainakin semmoisen kuvan Assangen puheista saa, vaikka Wikileaks ei sattuneista syistä niitä lähteitänsä paljastakkaan.Venäjä propaganda taasen sopii Hillaryn agendaan.Wikileaksillä on kymmenen vuoden nuhteeton historia tietolähteenä ja se pyrkii sen myös sellaisena pitämään. :lol:
Juhani Saari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Juhani Saari »

Saksan ym. ÄO on 102,Ruotsin 101, Suomen 97 (jossain lähteissä 96). Johtuu ihan siitä, että suomalaisiin on sekaantunut tyhmempien Venäjän (96) alueelta elävien kansojen geenejä.Vaikka suomalaiset ovat uusimpien tutkimusten mukaan oma kansansa, ei eurooppalaisia, ei aasialaisia, niin onhan varsinkin Itä-Suomeen sekoittunut venäläistä verta.

Ne jotka uskovat Venäjän propagandaa älyykkyys on siellä alle 80:n, kehitysvammaisilla on ÄO siellä 70 pintaan.
Kyllä nyt kelpaa - tutkijat: Suomalaisilla Euroopan korkein älykkyysosamäärä
Mensan järjestämän älykkyystestin täyttöä.

Julkaistu: 27.6.2014 20:43
Oululaiset tutkijat tekivät yllättävän havainnon.
Suomessa asuvat Euroopan älykkäimmät ihmiset.

Tätä mieltä on oululainen tutkijaryhmä.

– Suomalaisten älykkyysosamäärä on Euroopan korkein, suomalaisilla on Euroopan parhaat tulokset pisa-testeissä, Oulun yliopistossa dosenttina vaikuttava Edward Dutton perustelee.

Duttonin mukaan monessa tieteellisessä tutkimuksessa suomalaisille on mitattu poikkeuksellisen korkea älykkyysosamäärä.

Dutton viittaa tuoreeseen tutkimukseen, jossa suomalaisten älykkyysosamääräksi on laskettu yli 105.

Luku on Euroopan korkein ja edustaa myös maailman huippua. Vain joissakin Aasian maissa, kuten Kiinassa, Koreassa ja Japanissa, äly säkenöi terävämmin.

Missä tieteen Nobelit?

Vaikka suomalaisella riittää älyä vaikka muille jakaa, omituista on, etteivät hengen lahjat näy esimerkiksi tieteen Nobeleita jaettaessa.
Tieteen Nobelin on saanut virallisesti kaksi suomalaista: Artturi Virtanen ja Ragnar Granit.

Väkilukuun suhteutettuna suomalaiset ovat Nobelin saajatilastossa 22. sijalla.

Granit on kiistanalainen henkilö. Suomessa syntynyt Granit hankki ennen Nobelia Ruotsin kansalaisuuden.

– Kun Granitia ei lasketa, Suomen sijoitus on 28. Edellä on sellaisia maita kuin Kroatia ja Saint Lucia, Dutton sanoo.

Dutton uskoo, että suomalainen luonne selvittää outoa arvoitusta.

Suomalainen on luonteeltaan ahkera ja sovitteleva. Hän hillitsee hyvin itsensä, on epäitsekäs, ei räiskähtele.

Duttonin mielestä suomalainen kurinalainen luonne auttaa menestymään keskittymistä vaativissa tehtävissä, kuten pisa-testissä.

Samat ominaisuudet kääntyvät suomalaisia vastaan tiedemaailmassa.

– Itsehillintä ja ahkeruus voivat tukahduttaa luovuutta ja neroutta, Dutton viittaa suomalaisten heikkoon Nobel-menestymiseen.

Jos aikoo keksiä jotain mullistavaa, pitäisi olla luova ja ulospäin suuntautunut persoona.

Kylmä ilmasto muovannut luonnetta

Suomalaisten erikoinen luonteenlaatu johtuu Duttonin mukaan paljolti asuinympäristöstä. Hän muistuttaa, että ihmisen luonteenpiirteistä 66 prosenttia on perinnöllisiä.

– Erittäin kylmä ympäristö on kehittänyt suomalaista.

Luonto on karaissut suomalaista jääkaudesta lähtien. Suomalaisesta on kehittynyt sisäänpäin kääntynyt ja hillitty.

Duttonin, Jan te Nijenhuisin ja Eka Roivaisen tutkimus "The puzzle of why Finns have the highest IQ, but one of the lowest number of Nobel prizes in Europe" julkaistaan Intelligence -lehdessä.

Heidi Vaalisto
Einsatzgruppen taitaa olla se suvakki, joka täällä levittää propagandaa. Suomalaiset Euroopan älykkäimpiä tutkimusten mukaan.
kanlaya
Jack Bauer

:mrgreen: Kaikki tietää, että Wikileaks on ryssän hakkeroiminen tietojen julkaisualusta. Selitäppäs nyt sitten miten Russian Today julkaisi uutisen Wikileakin vuodosta, ennen kuin Wikileaks edes itse oli julkaissut uutista. :mrgreen:
Onkohan nyt käynnissä joku USA:n palvelunestohyökkäys kun postaamasi tweetti ei minulle näy,voisitko ystävällisesti postata moisen uutisen tännekkin niin voimme sitten yhdessä analysoida sen sisältöä :lol: RT tuntuu olevan joka tapauksessa se media jolle tietoja voidaan antaa jotta ne julkaistaan.Jopa yhdysvaltojen presidenttiehdokkaat,muut kuin pääpuolueiden,käyttävät RT kanavaa saadakseen viestinsä julkisuuteen :lol: esim Jill Stein jonka mielipiteitä voit lukea itse aloittamastasi presidenttikeskustelusta.
Pula-aho
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

Juhani Saari kirjoitti: Einsatzgruppen taitaa olla se suvakki, joka täällä levittää propagandaa. Suomalaiset Euroopan älykkäimpiä tutkimusten mukaan.
Miksi spämmäät samaa uutista joka sivulle, etkö osaa lukea vastausta edelliseltä sivultä, no ei se mitään kertaus on opintojen äiti (maatuska sinulle) :lol:

Ei kai niin tyhmää voi ollakkaan, että edes ryspanssi saisi minun kirjoituksestani kuvan että ole suvaitsevainen :roll: Menin wikipedian tiedoilla, täytyy tutustua tarkemmin tutkimukseen, sekin osoittaa, että ryssät ovat simpanssin tasolla suomalaisiin nähden, ryspansseja. Ryspanssi= puoliksi ihminen, puoliksi apina=ali-ihminen.

Kylläpä täällä nämä tietyt nimimerkit kuumissaan puolustavat ryssiä ja samalla ujuttavat viesteihin samaa Venäjän propagandaa, mitä aloituksessa uutisessa mainittiin kuuluvan Venäjän informaatiosodan repertuaariin. :lol:

Venäjän propagandaan uskovat kommariupseerin fanipojat ovat älyykkyydeltään sieltä alle 80:n. Kehitysvammaisen taso on siellä 70 nurkilla.

Yksi Venäjän informaatiosodan agendoista on,ruokkia epäluuloa valtamedioihin (varsinkin YLE;n) jo valmiiksi vainoharhaisiin, ei niin teräviin kansalaisiin ja luoda myös kuvaa, että sen propagandaa suoltavat vaihtoehtomediat (Suomessa MV-lehti,Verkkomedia, Magneettimedia yms. huuhaasivut) kertovat valtamedian pimittävän totuuden. MV-lehti uutisoi tiettyä kansanosaa kiihottavia uutisia mamujen rikoksista, samalla sitten syötetään propagandaa siitä, että YLE ja valtamedia ovat epäluotettavia, suorastaan valehtelijoita, samoin poliitikot, kuten vaikkapa Halla-Aho.

Tosiaan täytyy olla todella paranoidinen ja yksinkertainen että uskoo, että Suomessa eri yksityisten tahojen lehtitalot, sähköiset viestimet ja meidän kaikkien omistama YLE ovat jossain salaliitossa ja peittelevät väestöltä totuutta yhdessä
Teksteissäsi on niin paljon vihaa Venäjää kohtaan, että ei kai se mikään uutinen ole, että sieltä menee pienet välihuomautuksesi ohi. Lakkaa julistamasta propagandaa. Tai kouluttaudu pastoriksi niin saat saarnata ihan yleisölle. Ei lehdistö ole missään salaliitossa, mutta lehdistön agenda on monikulttuurisuuden edistäminen ja vastakkain asettelun välttäminen. Sellainen onnistuu huonosti, jos uutisoidaan neutraalisti ja maahan Ruotsin avustuksella tunkeutunut porukka ei olekkaan sellaista rauhaa ja rakastavaa unelmahöttöä kuten ihmisille kerrottiin.
TuskaistaTietoa
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Einsatzgruppen kirjoitti: :mrgreen: Kaikki tietää, että Wikileaks on ryssän hakkeroiminen tietojen julkaisualusta. Selitäppäs nyt sitten miten Russian Today julkaisi uutisen Wikileakin vuodosta, ennen kuin Wikileaks edes itse oli julkaissut uutista. :mrgreen:
Wikileaks on käyttänyt käsittääkseni koko olemassaolonsa ajan taktiikkaa, jossa lehdistön yhteistyötahoille jaetaan tiedot hieman ennen kuin ne annetaan julkiseen levitykseen. Tällä saadaan aikaiseksi se, että uutistalot voivat aloittaa samantien Wikileaksin tietojen uutisoinnin. Molempien voittaessa, uutistalot voittaa koska ne ovat analysoineet uutiset ennenkuin siihen pystyvät jotkut yksittäiset Youtube sankarit ja Wikileaks voittaa koska heidän paljastuksensa menee laajempaan levitykseen.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Kyllä se vaan kohtuullisen heikkoa on se venäjän infosota, kun kaikesta mölystä ja huolesta huolimatta edelleenkään missään mediassa ei julkaista ainuttakaan positiivisesti tai edes neutraalisti Venäjään liittyvää juttua=) Nykyisinhän "tiedottaminen" suomi-mediassa on mennyt jo aivan 30-lukuiseen äärimmäisyyteen ja ryssittelijät täyttävät kaikki palstat. Näistä tämän päivän uutisista tehdään vielä joskus tutkimuksia ja ihmetellään. Ei kukaan vakavasti otettava ja rehellinen mediatutkija voi sanoa, että nykyinen tiedotusympäristömme olisi tasapuolinen, neutraali tai laadukas. Me elämme kamalia aikoja, mutta ei sitä yksittäinen ihminen yleensä huomaa, koska asiat muuttuvat hivuttamalla. Parempaan suuntaan ei kuitenkaan olla menossa.

Nämä venäjähöpötykset ovat pelkkää sisäpolitiikkaa. Venäjän vihaaminen sopii niin monelle eri taholle, ettei kukaan malta olla sitä korttia käyttämättä kannatusta lisätäkseen vaikeassa tilanteessa.

Mutta se on hieno keikaus, kun natsit on saatu kaikki yhtenä miehenä venäjän taakse vain sillä, että kerrotaan kaiken pahan tulevan venäjältä=) Moni ei enää perässä pysy, että kenen joukoissa tässä nyt pitäisi seistä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Jokienvalloittaja
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Jokienvalloittaja »

Mutta se on hieno keikaus, kun natsit on saatu kaikki yhtenä miehenä venäjän taakse vain sillä, että kerrotaan kaiken pahan tulevan venäjältä=) Moni ei enää perässä pysy, että kenen joukoissa tässä nyt pitäisi seistä.
Natseja ovat nykyään kaikki jotka ovat kriittisiä EU:ta, EU:n agendoja ja politiikkaa kohtaan.

Trolleja ovat kaikki jotka eivät enää niele Suomen ja EU:n medioiden ideologista "kasvatusta". Aivan käsittämättömän yksipuolista ja puolueellista aivopesusoopaa syötetään kuin pilttiä joillekin kakaroille. Yrittäisivät edes peitellä sitä hiukan.. Journalisteiksi näköjään työllistyvät nykyään vain ilmeisen lahjattomat nyhveröt samalla kun sata erinimellä varustettua sanomalehteä kuuluukin tosiasiassa yhden ja saman jättikonsernin alle, sitten ne sukurutsaavat eli siteeraavat vain toisiaan.

Tänään oli uutinen YLE:llä jossa "asiantuntija" osasi kertoa että "trollit" ovat vallanneet miltei kaikki netissä olevat mielipidepalstat :lol: Ei yhtään sokeampi voi ihminen olla.. Osuva kuvaus on "pään laittaminen perseeseen".. :lol:

Säälittävää..
Pula-aho
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

Jokienvalloittaja kirjoitti:Tänään oli uutinen YLE:llä jossa "asiantuntija" osasi kertoa että "trollit" ovat vallanneet miltei kaikki netissä olevat mielipidepalstat :lol: Ei yhtään sokeampi voi ihminen olla.. Osuva kuvaus on "pään laittaminen perseeseen".. :lol:

Säälittävää..
Näinhän se menee, jos et ole vasemmistolaisen ideologian puolella olet YLE:ä vastaan eli ts. YLE kertoo sinun olevan trolli.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Pula-aho kirjoitti:
Jokienvalloittaja kirjoitti:Tänään oli uutinen YLE:llä jossa "asiantuntija" osasi kertoa että "trollit" ovat vallanneet miltei kaikki netissä olevat mielipidepalstat :lol: Ei yhtään sokeampi voi ihminen olla.. Osuva kuvaus on "pään laittaminen perseeseen".. :lol:

Säälittävää..
Näinhän se menee, jos et ole vasemmistolaisen ideologian puolella olet YLE:ä vastaan eli ts. YLE kertoo sinun olevan trolli.
Sehän tässä just "hauskinta" on, kun termit ja poliittiset suuntaukset menevät iloisesti kaikilta sekaisin ja sama ihminen voi olla sekä natsi että vasemmistolainen venäjämyönteinen että suvakki että persu että kokoomuslainen, eikä kukaan näe asiassa mitään kummallista=)

En ole tiennytkään, että EU on vasemmistolaisten suosiossa. Minä olen vasemmistolainen ja äänestin aikoinaan EU:ta vastaan. Hesarin lukemisen lopetin, koska se alkoi olla oikeistolaista paskaa. Minulle maahanmuutto ei ole ollenkaan sen luokan ongelma, miksi se monen päässä on muodostunut. He eivät minun työtäni, naistani tai kulttuuriani vie. Uskontoahan minulla ei edes ole. Minä en silti mitenkään KANNATA maahanmuuttoa; minusta saisi puolet suomalaisistakin lähteä helvetin kuuseen täältä. Minua ei vain kiinnosta maahanmuutto, ja jos joku muuttaa, niin ihan sama. Tämän kokoluokan muutolla ei ole mitään vaikutusta kenenkään elinoloihin muuta kuin henkisellä tasolla, jos sen ongelmaksensa ottaa.

En kannata Trumpia enkä Clintonia, molemmat ovat erittäin vastenmielisiä. Huomaan, että media Suomessa on erittäin trump-vastainen ja hysteriaan, aivan sotapropagandatasoon asti venäjänvastainen. Asenteet ovat muutaman viime vuoden aikana kärjistyneet erityisen paljon, mutta sama laulu on kaikunut jo 80-luvun lopusta, eli sieltä saakka, kun olen uutisia seurannut. Mielestäni Putin ei ole yhtään sen kummallisempi johtaja kuin muiden suurvaltojen johtajat, ja Venäjän teot ovat olleet huomattavasti rauhanomaisempia kuin vaikka Usan. Kaikessa tiedotuksessa ja toiminnassa meillä vallitsevat kaksoisstandardit: sama teko toisen tekemänä on paha, toisen tekemänä hyvä, taikka korkeintaan valitettava onnettomuus. Kukaan ei ole soitellut kirkonkelloja näiden viiden vuoden ja 12000 pommituslennon aikana, jotka länsimaat ovat Syyriaa tuhonneet. Venäjä on sentään siellä laillisen hallituksen kutsumana ja maallisen valtiorakenteen turvana.

Ketään ei todellisuudessa kiinnosta paskan vertaa joidenkin syyrialaisten lasten kärsimykset. Nämä kärsimykset ovat länsimaille propagandavoittoja ja iloinen asia. Ihan kuten mamu, joka raiskaa suomalaisnaisen on iloinen asia jokaiselle palstan mölyäjälle. Nämä ovat vain onnenpotkuja, joilla saadaan omaa asiaa ajettua ja omaa paremmuutta julistettua. Ja eniten yleensä äänessä ihmiset, jotka eivät itse ole tikkua ristiin tämän maan eteen panneet ja todennäköisesti mielellään raiskaisivat naisia itsekin. Ehkä se eniten heitä vituttaakin, että toinen sai kumminkin ja itse jäi ilman.

Mielestäni ihmisten pitäisi alkaa ajattelemaan, lopettaa hysteria ja naiivi uskominen kaikkeen mahdolliseen mitä heille kulloinkin syötetään. Lukea historiaa ja sivistää itseään muutenkin. Tyhmyys ja sivistymättömyys on nyt se, mikä maailmaa kuljettaa, mutta ehkä ajat joskus muuttuvat. Toivottavasti ei lähde henki sitä ennen.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
teppo
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja teppo »

Kuolemannaakka kirjoitti:Kyllä se vaan kohtuullisen heikkoa on se venäjän infosota, kun kaikesta mölystä ja huolesta huolimatta edelleenkään missään mediassa ei julkaista ainuttakaan positiivisesti tai edes neutraalisti Venäjään liittyvää juttua=)
Ei se ole tavoitekaan. Riittää ihan hyvin, että onnistuu sotkemaan tilannetta Suomessa, värväämään joitakin hyödyllisiä idiootteja ja tuottamaan venäläisille käsitystä, että Länsi-Eurooppa on sekasortoinen Venäjää uhkaava natsistinen koneisto, joko on aiheuttanut kaikki venäläisten ongelmat.
Kuolemannaakka kirjoitti: Mutta se on hieno keikaus, kun natsit on saatu kaikki yhtenä miehenä venäjän taakse vain sillä, että kerrotaan kaiken pahan tulevan venäjältä=) Moni ei enää perässä pysy, että kenen joukoissa tässä nyt pitäisi seistä.
Eikö tämä ole osoitus, että jotain on infosodassa tehty oikein. Kyllä Paavo Susitaival olisi hämmästynyt tavasta, jolla suomalaiset natsit on saatu palvelemaan Venäjän agendaa. Ei tosin ihan yhtenä miehenä. Osa äärioikeistosta toki vierastaa Kremlin komentoa.
Vastaa Viestiin