Kopla - 9 (ketju 2)

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Heh, teet päättelyn helpoksi antamalla ymmärtää asian tietäväsi, Pharnamoh.
Jos olet sama kuin nikki Pharaoh tai Maza, voit tietää asian, muuten et.
Siis tiedät. Jos Maza ei tietäisi olevasi sama kuin Pharaoh, ei hän olisi viitannut
sinun tuolla nikillä kertomiisi, joten eiköhän ole todistettu, että Maza = Pharaoh = Pharnamoh...

:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Wagner kirjoitti:Heh, teet päättelyn helpoksi antamalla ymmärtää asian tietäväsi, Pharnamoh.
Jos olet sama kuin nikki Pharaoh tai Maza, voit tietää asian, muuten et.
Siis tiedät. Jos Maza ei tietäisi olevasi sama kuin Pharaoh, ei hän olisi viitannut
sinun tuolla nikillä kertomiisi, joten eiköhän ole todistettu, että Maza = Pharaoh = Pharnamoh...

:lol:
Mitä höpinää?! Aika noloa kun et viitsi lukea muutamaa viestiä taaksepäin. Minähän kerroin kirjoittavani yypeen suostumuksella nikillä Pharnamoh, koska en voi enää kirjoittaa Pharaohina. Tottakai minä tiedän kuka Maza on ja hän tietää kuka minä olen. Tietää tietysti moni muukin. Kuten sinutkin. Aika monen kanssa olen keskustellut yyveenä ihan omana itsenäni ja tiedän keitä he ovat. Luotettavia ystäviä. :wink:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Heh, teet päättelyn helpoksi antamalla ymmärtää asian tietäväsi, Pharnamoh.
Jos olet sama kuin nikki Pharaoh tai Maza, voit tietää asian, muuten et.
Siis tiedät. Jos Maza ei tietäisi olevasi sama kuin Pharaoh, ei hän olisi viitannut
sinun tuolla nikillä kertomiisi, joten eiköhän ole todistettu, että Maza = Pharaoh = Pharnamoh...
Kun oikein muistellaan, niin sinähän itse aloitit multinikkeilyn jo Klak-palstalla esiintymällä Hintriikana toisen nikkisi ohella.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:Kun oikein muistellaan, niin sinähän itse aloitit multinikkeilyn jo Klak-palstalla esiintymällä Hintriikana toisen nikkisi ohella.
Ei tuokaan pidä paikkaansa kuten ei keksimäsi Kopla-9 sen ympärille keksiminesi tarinoineenkaan.

8)

Raid

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

Ja tama lautamies keskustelu sitten loppuu tahan. Jo olevissa viesteissa olisi tuomioistuin kamaa.... Seuraavasta lautamiesteksitista sitten paasee tuomioistuimen kasittelkyyn.... Hyvaa kesaa pojat ;-)

RAID

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Tänne on tullut viime vuosina paljon uutta porukkaa, jotka eivät tunne Kopla9-teoriaa. Vihjeenä heille: arkistosta löytyy 856 viestiä tästä aiheesta. Kannattaa varmaan lukea sieltä mitä aikalaiset Wagner, Urho ja Maza ovat kirjoittaneet ennenkuin ryhtyy kommentoimaan asiaa. :wink:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 4:51 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rampo Edogawa »

Pharnamoh kirjoitti:Tänne on tullut viime vuosina paljon uutta porukkaa, jotka eivät tunne Kopla9-teoriaa. Vihjeenä heille: arkistosta löytyy 856 viestiä tästä aiheesta. Kannattaa varmaan lukea sieltä mitä aikalaiset Wagner, Urho ja Maza ovat kirjoittaneet ennenkuin ryhtyy kommentoimaan asiaa. :wink:
No ei kannata. Koko teoria on pelkkää hölynpölyä ja yhdenkään uuden Bodom-harrastajan ei kannata haaskata aikaansa tämän kanssa. Ai niin, olemme harrastajia. Kannattaa muistaa se ennen kuin lähdetään tähän viestimäärien vertailuun tai aukomaan päätään siitä, että taas kommentoidaan "asiaa".
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Rampo Edogawa kirjoitti:
Pharnamoh kirjoitti:Tänne on tullut viime vuosina paljon uutta porukkaa, jotka eivät tunne Kopla9-teoriaa. Vihjeenä heille: arkistosta löytyy 856 viestiä tästä aiheesta. Kannattaa varmaan lukea sieltä mitä aikalaiset Wagner, Urho ja Maza ovat kirjoittaneet ennenkuin ryhtyy kommentoimaan asiaa. :wink:
No ei kannata. Koko teoria on pelkkää hölynpölyä ja yhdenkään uuden Bodom-harrastajan ei kannata haaskata aikaansa tämän kanssa. Ai niin, olemme harrastajia. Kannattaa muistaa se ennen kuin lähdetään tähän viestimäärien vertailuun tai aukomaan päätään siitä, että taas kommentoidaan "asiaa".
Ilmeisesti olet sitten lukenut nämä 856 viestiä + nämä uudet, koska koet pysytyväsi arvioimaan tätä keskustelua. Minusta jo se että tunnustettu Bodom-tietäjä Urho on tämän teorian tänne keskusteluun tuonut, herättää epäilyjä että se perustuu joihinkin faktoihin. Hölynpöly-väitteet pitäisi jotenkin perustella.
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 4:51 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rampo Edogawa »

Pharnamoh kirjoitti:
Rampo Edogawa kirjoitti:
Pharnamoh kirjoitti:Tänne on tullut viime vuosina paljon uutta porukkaa, jotka eivät tunne Kopla9-teoriaa. Vihjeenä heille: arkistosta löytyy 856 viestiä tästä aiheesta. Kannattaa varmaan lukea sieltä mitä aikalaiset Wagner, Urho ja Maza ovat kirjoittaneet ennenkuin ryhtyy kommentoimaan asiaa. :wink:
No ei kannata. Koko teoria on pelkkää hölynpölyä ja yhdenkään uuden Bodom-harrastajan ei kannata haaskata aikaansa tämän kanssa. Ai niin, olemme harrastajia. Kannattaa muistaa se ennen kuin lähdetään tähän viestimäärien vertailuun tai aukomaan päätään siitä, että taas kommentoidaan "asiaa".
Ilmeisesti olet sitten lukenut nämä 856 viestiä + nämä uudet, koska koet pysytyväsi arvioimaan tätä keskustelua. Minusta jo se että tunnustettu Bodom-tietäjä Urho on tämän teorian tänne keskusteluun tuonut, herättää epäilyjä että se perustuu joihinkin faktoihin. Hölynpöly-väitteet pitäisi jotenkin perustella.
"Kiitos vaan tunnustuksesta, mutta en todellakaan ole keksinyt kopla-9 nimeä. Koko juttu ei ylipäänsä kiinnosta minua pätkääkään, enkä tiedä noista nimistä mitään. Arskan tarinan tiedän siltä osin kuin Wagner on siitä kertonut." -Urho

Että mitä helvettiä? Käsket muita lukemaan juttuja ja et itse tiedä mistään mitään? :D
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Satun tietämään. Urho tuossa yritti kiistää päivänselvää asiaa. Sen jälkeen hän tuskastui voimattomuuteensa, menetti hermonsa, sai raivarin, haistatti kaikille pitkät ja luovutti kuten luuserit tekevät. "Herra antoi, Herra otti, tyydy siihen hottentotti." :lol:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharnamoh kirjoitti:Satun tietämään. Urho tuossa yritti kiistää päivänselvää asiaa. Sen jälkeen hän tuskastui voimattomuuteensa, menetti hermonsa, sai raivarin, haistatti kaikille pitkät ja luovutti kuten luuserit tekevät. "Herra antoi, Herra otti, tyydy siihen hottentotti." :lol:
Onneksi Urho on palannut. Olen aina avoimesti hyväksynyt multinikkeilyn, koska usein siihen on aivan
asiallinen syy, kuten nytkin Urholla. Kopla9-debatti kävi todella kuumana muinaisella Muuralan palstalla. Vanhojen viestien lukeminen tuottaa minulle suurta hupia. Onneksi joukossa on asiaakin. Totuushan on, että telttoja oli lähiseudulla murhayönä kuin Jukolan viestin edellä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharnamoh kirjoitti:Tänne on tullut viime vuosina paljon uutta porukkaa, jotka eivät tunne Kopla9-teoriaa. Vihjeenä heille: arkistosta löytyy 856 viestiä tästä aiheesta. Kannattaa varmaan lukea sieltä mitä aikalaiset Wagner, Urho ja Maza ovat kirjoittaneet ennenkuin ryhtyy kommentoimaan asiaa. :wink:
Ehkä Urho voisi valottaa uusillekin kirjoittajille, miksi hän nosti aikoinaan Kopla-9:n esiin keskustelussa?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Urho ei ole keskustelussa enää mukana. Joten ehkäpä Maza tai Wagner kertovat onko Kopla 9:ksi nimetyn poikakerhon vaiheista tullut mitään uutta tietoa? Poislukien Arska, josta tietoa on jakanut ainoastaan Wagner. Tosin ne tiedot on jo moneen kertaan kerrottu. Oliko esimerkiksi Kiskaukon ja Koplan välillä jotain skismaa?
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharnamoh kirjoitti:Urho ei ole keskustelussa enää mukana. Joten ehkäpä Maza tai Wagner kertovat onko Kopla 9:ksi nimetyn poikakerhon vaiheista tullut mitään uutta tietoa? Poislukien Arska, josta tietoa on jakanut ainoastaan Wagner. Tosin ne tiedot on jo moneen kertaan kerrottu. Oliko esimerkiksi Kiskaukon ja Koplan välillä jotain skismaa?
En ota Urhoon tämän enemmän kantaa. Jokainen voi tehdä päätelmänsä.

Wagner on jostain syystä nyt hiljaa, kun Arska-teema on taas pinnalla. Eivätkö muut saa ottaa kantaa siihen?

Tiivistän näin: Koplalla oli skismaa kaikkien kioskinpitäjien kanssa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kopla - 9 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Kaikki saavat osallistua keskusteluun ja ottaa kantaa aiheeseen. Paitsi tietenkin ne, jotka on keskustelusta poistettu. Toivottavasti nyt loppui yksipuolinen koplan yhdestä jäsenestä vihjailu. Sehän jatkui vaikka asiaa käsiteltiin aikoinaan jopa käräjillä.
Keskustelussa on mainittu, että Bodom-murhien yönä rannoilla liikkui useampikin tunnettu tai tuntemattomaksi jäänyt henkilö kävellen tai veneellä. Joidenkin sukupuolesta ja iästä on esitetty arveluja. Teini-ikäisiä heistä tiedetään olleen yhteensä seitsemän, eli todennäköisesti valtaosa kaikista. Mutta oliko telttaseurueita enemmän kuin yksi? Ja mikä mahtoi olla teini-ikäisten oikea lukumäärä?
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Vastaa Viestiin