Minfolainen Chefilen bannit

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Minfolainen Chefilen bannit

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Olen nyt pari vuotta seurannut tätä hommaa ja otsikon mukainen tilanne on tosi.

Mitä tästä voidaan päätellä? "Chefile" ja hänen lukuisat muut nimerkkinsä ovat luultavasti moderaattoreiden niccejä tai heidän kavereitaan.

Tähän kastiin sisältyy myös mm. erikoissuojelussa oleva nimimerkki "teppo", joka ei ole ikinä ollut bannissa, vaikka lautamiestekstiä kyseinen henkilö suoltaa useasti kuten myös "Chefilekin."
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Jotku onnistuu tekemään rikoksia eikä joudu koskaan lusimaan.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Tepon en ole koskaan nähnyt puhuvan lautamiestekstiä väärällä alueella, vaikka toki voi olla mahdollista etten ole huomannut. Katsos Ärrkele, se ei ole lautamiestekstiä jos joku oikoo valheesi ja kertoo erittäin hyvin perusteltuja mielipiteitä

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Banneja ei saa, jos tottelee sääntöjä. Mielipiteistä huolimatta.
All is pretty.
- Andy Warhol

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:ei ole lautamiestekstiä jos joku oikoo valheesi ja kertoo erittäin hyvin perusteltuja mielipiteitä
Niin, mielipide josta et pidä ja joka on siis mielestäsi vääränlainen on mielestäsi "valhe". Tämähän on nähty monessa ketjussa. Sitten kimpaannuttuasi sorrut lautamiestekstiin, koska et pidä toisen mielipiteestä.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Gladys kirjoitti:Banneja ei saa, jos tottelee sääntöjä. Mielipiteistä huolimatta.
Tämä ei ole totta. Olen saanut monta kertaa bannit ja syynä on ollut jotain täysin typerää jota ei ole mainittu säännöissä ollenkaan. Kerran oli tullut bannit vaikka en ollut edes ehtinyt kirjoittaa mitään edellisen bannin loputtua. Kyse on tietenkin siitä, että olen tuonut julki "vääränlaisen" mielipiteeni. Eräänlaista sananvapauden rajoitusta siis.
Moderaattorit kirjoitti:Banneja annetaan, jos niin parhaaksi koetaan, eikä niiden perusteluja anneta ulos.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Niin, mielipide josta et pidä ja joka on siis mielestäsi vääränlainen on mielestäsi "valhe". Tämähän on nähty monessa ketjussa. Sitten kimpaannuttuasi sorrut lautamiestekstiin, koska et pidä toisen mielipiteestä.
Turhaan sinä minua tähän ketjuun tuot, olen saanut täällä banneja enkä edelleenkään ole kenenkään toisen tuplanimimerkki vaikka aivovammoissasi niin saatat uskoa.

Kyllä valehtelu on ihan silkkaa valehtelua. Toki tällä ei ole edelleen mitään tekemistä sen kanssa että Teppo ei ole puhunut lautamiestekstiä väärällä alueella, joten siksi ei ole saanut banniakaan. Ei tämä niin vaikeaa ole.

Sattuuhan näitä. Eräänkin kerran minulle ja sinulle kerrottiin moderaattoreiden toimesta annetun samanpituiset rangaistukset samasta ketjusta. Mutta "vahingossa" minun rangaistukseni oli viikkoa pitempi. Kyse tässä eriarvoisessa kohtelussa on tietenkin siitä, että olen tuonut julki "vääränlaisen" mielipiteeni. Eräänlaista sananvapauden rajoitusta siis.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Ärrkele kirjoitti:
Gladys kirjoitti:Banneja ei saa, jos tottelee sääntöjä. Mielipiteistä huolimatta.
Tämä ei ole totta. Olen saanut monta kertaa bannit ja syynä on ollut jotain täysin typerää jota ei ole mainittu säännöissä ollenkaan. Kerran oli tullut bannit vaikka en ollut edes ehtinyt kirjoittaa mitään edellisen bannin loputtua. Kyse on tietenkin siitä, että olen tuonut julki "vääränlaisen" mielipiteeni. Eräänlaista sananvapauden rajoitusta siis.
Moderaattorit kirjoitti:Banneja annetaan, jos niin parhaaksi koetaan, eikä niiden perusteluja anneta ulos.
Jos luet läpi palstan säännöt, niin huomaat, että meistä jokainen kirjoittaja todennäköisesti rikkoo vähintään yhtä sääntöpykälää jokaisen kirjoittamansa viestin kohdalla. Jos siis palstan sääntöjä tulkittaisiin täysin kirjaimellisesti ja kovin tiukkapipoisesti, niin käsittääkseni kaikki kirjoittajat joutuisivat bannatuiksi täältä. Onneksi moderaattoreilla on ollut maalaisjärki ja kohtuullisuus vielä käytössä bannien jakelussa, vaikka tasapuolisuus ei aina olekaan toteutunut joidenkin kirjoittajien kohdalla.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Jokuroti
Martin Beck
Viestit: 767
Liittynyt: To Huhti 03, 2014 8:01 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Jokuroti »

Lumihiutaletta itkettää kun ei osaa noudattaa sääntöjä ja saa vähän väliä bänniä.... Itse yleensä nykyään ohitan tämän kirjoittajan tyhjänpäiväiset aloitukset lukematta enkä ruoki trollia. Nyt oli pakko lukasta ja vastata kun foliohattu näemmä on alkanut olla liika kireällä.

ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja ktaina »

"Chefile" taitaa muuten olla bannilla tällä hetkellä :wink:

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

ktaina kirjoitti:"Chefile" taitaa muuten olla bannilla tällä hetkellä :wink:
Enkä usko että ensimmäistä kertaa kuitenkaan. Perus valehtelua oletettavasti siis Ärrkeleeltä :mrgreen:

annaanna

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ärkkelehän meuhkasi chefilestä Kysy ylläpidolta - ketjussa ja sai chefilen sinne vastaamaan.
Banniansa.

Nautinnollinen tilaisuus Kilomiehelle.
Oikeutus chefilen bannaamiselle. Ja ärkkeleen. Ärkkelehän se ei tosiasiassa koskaan ole bannissa.
Sitä hän tällä ketjullaan koittaa korostaa. Että hänellä koskemattomuus.

Heinäkuussa minä sain kuukauden bannin. Syy oli kesäloma (ylläpidon oletan :D ), hermolepoa tarvitsivat. Näennäisesti saman kuukauden bannin sai ärkkelekin. Heti singahti mm. Chadspill -nikillä meuhkaansa jatkamaan.

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Niin teki, niin teki. Sanotaan nyt näin että Kilomies antoi avokkaan korvalle, ja ihan syystä toki. Ei tässä mitään sen kummempaa, oletetun "Chefile"n korva vähän punoittaa, mutta ovi aukesi takaisin. Ja se on hyvä, minulla on sanottavaa erääseen ketjuun. Tämä se ei kuitenkaan ole, sen verran sekavaa on taas aivovaurion tuotokset.


Joten kuulkaa tämä:

Ärrkele kirjoitti:Mitä tästä voidaan päätellä? "Chefile" ja hänen lukuisat muut nimerkkinsä ovat luultavasti moderaattoreiden niccejä
Ei jumalauta, Suomen avohoitokulttuurin varjopuolia taas. Paranoidia.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja damfin »

Chefile kirjoitti:.
ylipitkää lainausta lyhennetty - lyhensin ihan itse

Sain kyllä kertaalleen päivän parhaat naurut tästä ärkeleen katkerasta ketjun avauksesta kun oli tosiaan niin naurettavaa itkupotkuraivaria...
Mutta nyt en sitten enää tiedäkkään pitäisikö nyt nauraa vaiko itkeä, niin näppärästi naulasi chefile tuon ärkeleen väitteen tuolla yllätyspaluullaan, itse olen joskus mielestäni saanut ihan aiheettomankin bannin, mutta ikinä, siis en ikinä, en ole saanut ylläpitoa vastaamaan mihinkään viestiin banneja koskien, ja sitten tulee chefile ja välittömästi banniensa jälkeen palaa kehuskelemaan korvalle saamastaan avokkaasta "käyttäjä on porttikiellossa" teksti nimimerkin alla loistaen, eli tuo teksti siis paljastaa sen etä porttikielto kyllä tuli, ja tänne kirjoittaminen taas paljastaa sen että jotenkin vaan sai sen porttikiellon puhuttua kumotuksi, ylläpidolta jonka en ole ikinä kuullut vastaavan kenenkään muun viesteihin :mrgreen: :lol:
Kertoohan tuo ainakin sen että henkilöllä joka tuohon pystyi, täytyy olla jokin henkilökohtainen reitti jota kautta ottaa yhteyttä ylläpitoon :wink:

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Fakta: nimimerkki Chefile ei ole ikinä saanut banneja

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ei ne ihan paskaa puhuneet, että tyhmyys tiivistyy porukassa. Näin ne salaliittoteoriat toimii näköjään.

Kuule damfin, olen pitänyt sinua ihan fiksuna kirjoittajana vaikken kaikesta samaa mieltä olekaan. Minä sain bannini, lusin ne pois ja olen taas täällä. I did my time, älä enempää nyt vaadi. Tuo punainen teksti näkyy jäävän tuohon hetkeksi, näinhän on ollut jo pitkään. Ja en tiedä sinusta, mutta minulle korville saaminen ei ole mikään kehunaihe.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

Lukittu