Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Keksijän epäillään tappaneen ruotsalaistoimittajan

Kirjoittaja Lassie 04 Marras 2017, 00:53

Olisi tuohon pakokaasuaiheeseen liittyvää jelppaavaa päivitystä, olen juuri saunassa niin en pääse kääntämään.

:D

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Naurattaa tuo näky jonka näin kun lämmittelin autoani takeaway kahvia siemaillen tuolla Pub Prisonin ulkopuolella... Olin juuri valmis pistämään vaihteen silmään kun näin jotain koomista, joku pienikokoinen hippiäinen tuli pubista ovet paukkuen pihalle retuuttaen itse itseään niska-perse otteella ja jotain sekavia mutisten, en tiedä mitä ihmettä oli vetänyt mutta kiittelin kyllä itseäni siitä että itse otin vain sen kahvin mukaan :lol:
Eihän siellä pubissa kyllä ketään muita siihen aikaan ollutkaan niin ilmeisesti oli juuri näitä tyyppejä joiden on pakko aina haastaa jonkun kanssa riitaa, joten haastoi sitten itsensä kun ei muita ollut paikalla... :mrgreen:

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Hahah! :lol:

Nyt kyllä juksaat vähän muita, Prisonin ketjusta voi lukea mitä todellisuudessa kävi. Hyvä että virkosit sieltä kadulta ylös. Kävin imaisemassa terdellä yhden pikkusikarin ja hihittelin vierestä kun huojuit kuin kiikkustuoli jonkun Mazdan kimppuun. Murtauduit sisään ja johdoista käyntiin, kävi nääs aika tottuneesti se homma. Pilleripäissään ilmeisesti olit, toivottavasti ajot loppui lyhyeen.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Chefile kirjoitti:Hahah! :lol:

Nyt kyllä juksaat vähän muita, Prisonin ketjusta voi lukea mitä todellisuudessa kävi. Hyvä että virkosit sieltä kadulta ylös. Kävin imaisemassa terdellä yhden pikkusikarin ja hihittelin vierestä kun huojuit kuin kiikkustuoli jonkun Mazdan kimppuun. Murtauduit sisään ja johdoista käyntiin, kävi nääs aika tottuneesti se homma. Pilleripäissään ilmeisesti olit, toivottavasti ajot loppui lyhyeen.
Kannattaa nyt kyllä ihan itse lukea se ketju uudestaan, katsos kun minä olin sen takeaway kahvini kanssa poistunut sieltä jo lähes tunti ennen sinun tuloasi, niin kenenköhän kanssa sinä siellä riitaa haastoit? :mrgreen:

Mitä riidan haastamiseen tulee, niin melko yksipuoleinen on havainnointikykysi jos ainoastaan minun viestistäni riidanhaastamista löysit, vai onko se rakkaus tehnyt sinut niin sokeaksi että tuplan kirjoituksissa näet ainoastaan "verbaalista kurmootusta" mutta jos joku kehtaa rakkaallesi samalla mitalla vastata niin se onkin sitten riidan haastamista? älä nyt ihan pelleä itsestäsi tee :lol:

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Höpö, höpö, en tajunnutkaan että olet noin sekaisin vielä sen ilmalennon jälkeen! Suosittelen visiittiä sairaalaan, päivystys ottaa sisään vaikka vartijat kohdallasi onkin paikallaan sängyn vieressä.

Voi, logiikkasi kusee kuten kulkukoirat päällesi äsken Prisonin edessä: sanoin että ollaan yhdessä sovittu ettei Prisonissa kähistä. Se on vähän niin kuin breikkimesta tälle kaikelle, mutta sieltä sinä vaan tulla vaapuit olevinaan nokkelana seppänä ja lensit (kirjaimellisesti) ulos. Ota onkeesi ja mene katkolle! 8)
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

damfin kirjoitti: ... Olin juuri valmis pistämään vaihteen silmään kun näin jotain koomista, joku pienikokoinen hippiäinen tuli pubista ovet paukkuen pihalle retuuttaen itse itseään niska-perse otteella ja jotain sekavia mutisten, en tiedä mitä ihmettä oli vetänyt mutta kiittelin kyllä itseäni siitä että itse otin vain sen kahvin mukaan :lol:
Vähän vaikea lajimäärittelyä tehdä noilla tiedoilla. Ei vaikuta klassikolta, vaaleanpunaiselta elefantilta. :D
Hippiäiseksi määrittelisit. Koko viittaa itämaisiin lajeihin. Hentoluustoisia, tyylipuhtaita ja vikkeläliikkeisiä. Käytännössä tuo niska-persote on mahdottomuus, joten viittaa väärään tunnistukseen. Olet kiihkeästi halunnut nähdä jotakin, edes kerran elämässäsi.
Olitko kenties stalkkaamassa jotakuta, etkä ollenkaan alunperin bongaamassa? Siinä tapauksessa olit ehkä kiikarisi kohdistanut epätarkasti.
Kuulitko ääntelyä, huusiko mielestäsi allahuakbar. Jos näin oli, olet nähnyt kuvitteellisen töyhtötukkahippiäisen eli mamun. Ehkä jopa hyvin harvinaisen matun.

Onnittelen, jos olet ekakerran onnistunut ulkomaanlajisen näkemään!
_____________
Jaa, onkin tullut lisätietoa, joka asettaa havaintosi uuteen valoon. Tämä siis tapahtunut Prisonin edessä.
On kyllä tosi outo sattuma, että olit kiikareinesi päivystämässä siellä samaan aikaan kuin minä. Tallensin käyntini videolle, mutta vain minun ääneni tallentui. Ehkä sinäkin autoinesi kuvana.

Minä niin tarkistan tämän asian.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Chefile kirjoitti: Voi, logiikkasi kusee kuten kulkukoirat päällesi äsken Prisonin edessä: sanoin että ollaan yhdessä sovittu ettei Prisonissa kähistä. Se on vähän niin kuin breikkimesta tälle kaikelle, mutta sieltä sinä vaan tulla vaapuit olevinaan nokkelana seppänä ja lensit (kirjaimellisesti) ulos. Ota onkeesi ja mene katkolle! 8)
Tulla vaapuit ja lensit ulos? logiikka pettää todellakkin, kun nuo ovat vähän niinkuin joko-tai, eli joko tulla vaapuit ulos, tai sitten lensit ulos, mutta tulla vaappuen ei voi lentää ulos, eli taisit nyt kompastella siihen logiikkaasi pahemman kerran.
Mitä tulee tuohon että yhdessä sovitte ettei prisonissa kähistä, niin rajasitteko annaannan sen säännön ulkopuolelle vai miksi sinua ei näytä kiusaavan se että kaikki tuplan kirjoitukset ovat enemmän tai vähemmän kähisemistä, kuten myös se omaa viestiäni edeltävä, jossa näytti jatkavan siitä ternimaidosta kähisemistään ja einespitsan päälle sammuneesta vinoilukin oli sitten vaan breikkiä tälle kaikelle? Katso peiliin ja sano kuka sitä riitaa mahtaakaan haastaa?
Viestisi naurattaa :lol:

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti: _____________
Jaa, onkin tullut lisätietoa, joka asettaa havaintosi uuteen valoon. Tämä siis tapahtunut Prisonin edessä.
On kyllä tosi outo sattuma, että olit kiikareinesi päivystämässä siellä samaan aikaan kuin minä. Tallensin käyntini videolle, mutta vain minun ääneni tallentui. Ehkä sinäkin autoinesi kuvana.

Minä niin tarkistan tämän asian.
Oikein hyvä, tarkistaminen kannattaa aloittaa viestien kellonajoista, ne kertovat hyvin milloin kukakin on paikalla ollut, palaa sitten asiaan kertoaksesi miksi et saanut käyntiäni videolle silloin kolme tuntia ennenkuin saavuin paikalle :wink:

Kellonaikojen epäselvyys naurattaa

annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Aina se vaan härdelli syntyy kun minä Prisonissa piipahdan :D .

Päiväkausien puheet!

(Lähilukukursilla oppilaana omassa ketjussani tämä damfin parhaillaan. Hällä tämä luetunymmärtämisen vaikeus.)

Vahingosta viisastuneena tallentelen tosiaan nykyään pubikäyntini keskellä päivääkin, hautausmaa reissulta palailin tänään. Näin minä siellä riitaa silmittömästi haastoin :) :D :lol: .

Sopii lähilukea vaikka luupin kera damfin.

Näin saa'aani sanelihin:
Huomenta vaan!

-Uteliaisuus voitti ja poikkesin kysymään löytyykö lasillista tyrnimaitoa. Ei vai.
- Joo. En tiedä valmistajaa, olisiko jokin Valion uusi Gefiliusmehu. Löytyykö listaa. Kävin kynttilöitä sytyttelemässä ja sattui sopivasti matkanvarrelle.
- Ette ole gastropubina profiloitunut, mutta listalta löytyy Nauravat nakit muusilla ja pikkupurtavapuolelta karjalanpiirakat munavoilla. Jaaha. Oletteko itse piirtänyt riisipiirakat ja nakit. Asiakkaat taiteilleet. Aivan.
- Minkälaisen annoksen päälle on nukahtanut tuo viskille lemahtava henkilö? Einespitsan, selvä.
- Kupillinen teetä, kiitos. Onko Earl Greytä? On eräs teelaatu. Joo, ihan hyvää on tämäkin, vaikkei enää tuoksukkaan pussissaan. Englantilaisittain nauttisin. Siis löytyisikö maitotilkkaa?
- Juonkin tuolla terassilla kun niin on kuulas ja kaunis ilma.

Näkemiin! Lasken kupin tähän pöydälle.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti:Aina se vaan härdelli syntyy kun minä Prisonissa piipahdan :D .

Päiväkausien puheet!

(Lähilukukursilla oppilaana omassa ketjussani tämä damfin parhaillaan. Hällä tämä luetunymmärtämisen vaikeus.)

Vahingosta viisastuneena tallentelen tosiaan nykyään pubikäyntini keskellä päivääkin, hautausmaa reissulta palailin tänään. Näin minä siellä riitaa silmittömästi haastoin :) :D :lol: .

Sopii lähilukea vaikka luupin kera damfin.

Näin saa'aani sanelihin:
Huomenta vaan!

-Uteliaisuus voitti ja poikkesin kysymään löytyykö lasillista tyrnimaitoa. Ei vai.
- Joo. En tiedä valmistajaa, olisiko jokin Valion uusi Gefiliusmehu. Löytyykö listaa. Kävin kynttilöitä sytyttelemässä ja sattui sopivasti matkanvarrelle.
- Ette ole gastropubina profiloitunut, mutta listalta löytyy Nauravat nakit muusilla ja pikkupurtavapuolelta karjalanpiirakat munavoilla. Jaaha. Oletteko itse piirtänyt riisipiirakat ja nakit. Asiakkaat taiteilleet. Aivan.
- Minkälaisen annoksen päälle on nukahtanut tuo viskille lemahtava henkilö? Einespitsan, selvä.
- Kupillinen teetä, kiitos. Onko Earl Greytä? On eräs teelaatu. Joo, ihan hyvää on tämäkin, vaikkei enää tuoksukkaan pussissaan. Englantilaisittain nauttisin. Siis löytyisikö maitotilkkaa?
- Juonkin tuolla terassilla kun niin on kuulas ja kaunis ilma.

Näkemiin! Lasken kupin tähän pöydälle.
En viitsi olla niin naurettava että oman viestini tänne kopioisin, mutta sieltä prisonin ketjusta sen voit lukea ja kertoa kuinka silmittömästi minä sitä riitaa haastoin, vai oliko viestini vastaavaa verbaalista piruilua kuten itselläsikin, kumma miten chefile sen riidan haastamiseksi tulkitsi.

annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

(Selvennykseksi. Tuo pitsansa päälle nukahtanut oli samalla sivulla selostanut miten ei Prisoniin enää pääse haisevat asiakkaat, joilla vellit housuissa.)
damfin kirjoitti: ...

En viitsi olla niin naurettava että oman viestini tänne kopioisin, mutta sieltä prisonin ketjusta sen voit lukea ja kertoa kuinka silmittömästi minä sitä riitaa haastoin, vai oliko viestini vastaavaa verbaalista piruilua kuten itselläsikin, kumma miten chefile sen riidan haastamiseksi tulkitsi.
Ei siinä mitään naurettavaa ole, että omia viestejäänkin lähilukee. Periaatteessa ihan sama mitä lukee, kunhan lukee ja YRITTÄÄ YMMÄRTÄÄ LUKEMAANSA.

Tässä kirjallinen tuotoksesi:

Damfin:
Mutta löysin tuolta terassin pöydän alta tällaisen pilleripaketin, LIto vai mikä tuo nimi lienee, litiumista ja kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä siinä jotain lukee, arvelin että voisi olla pudonnut joltain teidän asiakkaaltanne kun siinä pöydällä höyrysi vielä tuo teekuppi josta oli melkoisesti läikkynyt pöydälle, ilmeisesti paha vapina ollut teen nauttijalla näin lauantai päivänä.
Pistäkäähän nuo pillerit talteen sinne tiskin taakse, veikkaan että niiden pudottaja niitä vielä kaipailee jossain vaiheessa.
Oli siinä vielä lisäksi tällainen täyteen kirjoitusta tuherrettu servetti, teksti on vaan niin sekavaa että ei siitä saa selvää kuin joitain irrallisia sanoja, kuolaposki ja seuraaminen toistuvat useimmiten, kaipuusta ja puutteesta jotain rukouksia siinä myös taitaa olla, melkoisen ahdistuneen oloista tekstiä.

____________
Etkö uudellen luettuasikaan ymmärrä millä perusteella joku on voinut viestisi tulkita Lautamiesketjujen ulkopuolella olevaan ketjuun sopimattomana ja tässä ketjussa sua nauranut paikalle vaappuneena, omasta mielestäsi ilmeisen nokkelana seppänä.

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Nyt pitäkää koiranne lukkojen takana, pilkun köyrijä on nimittäin irti! Niin sinä teit: huojuit sisään baariin, silmät pyöri päässä kuin Kulta Jaskassa (2. versio) ja melko välittömästi lensit ulos. Oisha tuo nyt pitänyt ymmärtää tuosta ed. viestistäni.

Anna minun olla jo.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Chefile kirjoitti: Anna minun olla jo.
haha tuo oli paha, vähän samaan tyyliin kuin "sanoin sille varo, ja sit mä juoksin" kun jos et sattumoisin muista, niin olit ihan itse se joka aloitti, ja nyt sitten pyydät että anna minun olla jo :lol:

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3642
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Naurattaa, kun tietyt nikit eivät EDES lautamiehissä osaa pysyä ketjun aiheessa...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

Alida
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Su Touko 14, 2017 10:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Alida »

...
Viimeksi muokannut Alida, La Marras 04, 2017 10:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin