http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802 ... 5_ul.shtmlYlipainoinen tappoi vaimonsa istumalla päälle
7.2.2008 19:26
Lähes 130-kiloinen saksalaismies istui minuutteja hennon vaimonsa rintakehällä.
50-vuotias saksalaismies tuomittiin Hildesheimin kaupungissa viiden vuoden vankeusrangaistukseen vaimonsa taposta. 128-kiloinen mies istui viime keväänä puhjenneen riidan päätteeksi yli 60 kiloa kevyemmän vaimonsa rintakehän päälle vähintään kahdeksi minuutiksi.
Naisen kylkiluut murtuivat 18 kohdasta, ja hän kuoli kuukauden päästä vammoihinsa.
Oikeus ei pitänyt uskottavana miehen selitystä, jonka mukaan hän kaatui vahingossa vaimonsa päälle, koska rikospaikkatutkijat olivat tulleet tulokseen, että teko oli tahallinen.
Saksa: Ylipainoinen tappoi vaimonsa istumalla päälle
Saksa: Ylipainoinen tappoi vaimonsa istumalla päälle
No,tapa se on tämäkin. Iltalehti:
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
No mutta jos ukko istuu naamalle, niin kyllä semmoinen satakiloinenkin jo hennon puolisonsa tukehduttaa.joey kirjoitti:Just tapeltiin et voiko tämmönen olla mahdollista, olin siis oikeessaMeillä on ukko kuitenki vaan sen vajaat 100 kiloa, mut pitää kai varmuuden vuoks alkaa vähän tarkkailemaan...
Ei kun onhan tämä oikeasti ihan uskomaton tapa tappaa. Miettikää sitä vaimo parkaa, kun se ei ole päässyt karkuun sieltä ala.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Me ollaan itseasiassa kokeiltu totaMiina kirjoitti:Miettikää sitä vaimo parkaa, kun se ei ole päässyt karkuun sieltä ala.
Saati sitten kun sitä massaa on 130 kiloa.. Ja rohkenisin epäillä, että siinä ei ole kyse ollut pelkästä lihaksesta.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
paksupoika
- Susikoski
Jos näin käy, tuikkaa etusormesi ukon "haitariin". Varmasti herää, ellei ole aivan totaalisessa koomassa.joey kirjoitti:Me ollaan itseasiassa kokeiltu totaMiina kirjoitti:Miettikää sitä vaimo parkaa, kun se ei ole päässyt karkuun sieltä ala.Mua karmii ajatella, että jos mies jotenkin sekoaa unissaan ja rymyää suoraan mun päälle nukkumaan, en pääse alta pois.