Naisethan monesti keuhkoo siitä tasa-arvosta.
Sen mitä olen eläessäni uimahalleissa käynyt, niin tilanne on ollut aina sama, ainakin täällä meilläpäin.
Miespuolisena henkilönä, olen luonnollisetikkin siellä miesten puolella suihkussa/ saunassa.
Suihku-uimaan- suihku-saunaan-suihku-uimaan jne.Näinhän se yleensä ainakin mulla menee tuo uimahallireissu.
Joka kerta ja jossainvaiheessa reissua, siinä suihkutilassa, huseeraa semmonen naispuoleinen siivooja tai siistijä taitaa nykyisin termi olla, joka luuttuaa sitä suihkutilan lattiaa sellasella kumilastalla.
Meitä vähintään semmonen 5-6 kpl äijiä suihkuttelee siinä aivan mu.....kusillaan, toinen mokoma odottaa vuoroaan tai muuten vaan hengailee paikalla.
Sitä vaan rupesin miettimään, että mitä jos naisten puolen suihkutiloissa lattiaa hinkkais, kumilasta savuten, miespuolinen siistijä?
Varmaan joutuis uimahallin ylläpitäjä oikeuteen jostain siveellisyys jutuista tms.
Toisaalta enhän tiedä vaikka siellä naisten puolella olisikin miespuolinen "lattia Lasse"
Yleensähän näitä uimahalleja ylläpitää kuntaorganisaatio.
Kunnilla tunnetusti on rahat vähissä, joten lupaudun osaltani hidastamaan kotikuntani köyhtymistä.
Voisin esim. muutamana iltana viikossa olla siellä naisten suihkutiloissa liippaamassa sitä lattiaa, sanotaan nyt vaikka tunnin illassa.
Ilman palkkaa, siis ihan talkoilla
Mitäpä olisitte naiset mieltä, jos siellä mies huseerais, noin niinku ihan oikeesti. Haittaisko.
Mites miespuoliset Minfolaiset? Lähdettekö talkoisiin kotikuntanne puolesta?
Ammattitaidosta se suihkutilan lattian liippaaminen ei jää kiinni, meistä jokainen osaa sitä kumilastaa liikutella.