Ällöttävää! (nekrofiliaketju)
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Haha toi on kyllä hieman sairas toi Palsan "sarjis"...Tampereen Tyttö kirjoitti:Ihan pakko sanoa, että kun itse olen kuollut, niin senkun antaa palaa vaan...![]()
Ymmärrän kumminkin, että joku voi loukkaantua tuollaisesta. Onhan se omaisten mielestä tietenkin surullista ja loukkaavaa.
Lukekaapa Kalervo Palsan "Eläkeläinen muistelee".
Mun puolesta se olis kiva jos kuolleenakin kelpais
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Voithan sä jo nyt laittaa testamenttiin että haluat jorman juhlakuntoon hautaan laskuksi.EuroJR kirjoitti: Mun puolesta se olis kiva jos kuolleenakin kelpais![]()
Mitenköhän tuon "kuolonkangistuksen" kanssa oikein...
Niin herää.patela kirjoitti:Herää kysymys, mikä on normaalia mikä ei.
Seksuaalista suvaitsevaisuutta ja sen tarpeellisuutta toitotetaan jo melkein joka toisessa tv-ohjelmassakin, että kysehän on vain siitä mihin kukakin rajansa vetää.
Zoofilia (a.k.a. eläimiinsekaantuminen):kin taitaa nyky-Suomessa olla periaatteessa ihan laillista toimintaa. Eläinrääkkäys-syyte saattaa kyllä rapsahtaa, mutta onko vaikkapa lehmän, joka luultavasti ei edes noteeraa kiihkoissaan tärisevää isäntäänsä, lempiminen sitten eläintä vahingoittavaa?
Nekrofilia taas on kieltämättä erittäin omituista, mutta siltikin vain seksuaalisuuden yksi muoto, eli hyväksyttävää?
Siinähän ei edes vahingoiteta ketään, kenellekkään ei tule paha mieli, eikä kukaan tunne itseään hyväksikäytetyksi. Yhdistelmähän on suorastaan loistava lähestulkoon toimivaan pari-suhteeseen verrattava.
Rajoja vain paukuttelemaan hyvät ihmiset, älkääkä ollenkaan hämmästelkö mitään!
Lisätään nyt vielä, kun en tuttu kenenkään kanssa täällä ole, että ihan puhtaasti teoreettiselta kannalta pohdin näitä asioita. Ihmismielen synkimmät mieliteot kiinnostavat minua ja minusta ainoa tyyli ymmärtää niitä on edes jossain määrin "ymmärtää" niitä.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Johonkin se raja on vedettävä tässäkin. (Mä en voi edes käsittää, että kirjotan tätä edes tänne. :wacko: ) Mun mielestä ihminen pankoon mitä lystää, kunhan se ei a) ole lapsi tai b ) ole vastahakoinen ja c) kuollut. Millanen tää yhteiskunta oikein olis jos jokaiselle sallittaisi huvitukset minkä/kenkä tahansa kanssa? Sellanen ihminen joka panee kuollutta on Sairas Ihminen joka Tarvitsee hoitoa. Se on täysin verrattavissa muihin sairauksiin, eikä muitakaan sairauksia omaavilla ole oikeuksia tehdä mitä lystää sairautensa nimissä. Eikö?
Sairasta tuollainen on!
Ei kai kukaan voi ajatella, että on normaalia häpäistä kuollut ihminen. Jonkinlaista kunnioitusta mielestäni tulisi olla idioottisimmalla ihmisilläkin. Vetäkööt sitten vaikka oksanreikään...
-
silentservice
- Sabrina Duncan