Tapaus Abdirahim Hussein "Husu "Mohammed

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1449
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Ida Admin kirjoitti:Teennäistä esittää loukkaantumista persuilta. "Olen rasisti ja ylpeä siitä", eikö perussuomalaiset tätä toitottaneet kevään vaaleissa. Voiko ylipäänsä muut kuin ahdasmieliset ja muiden sortamisesta nauttivat äänestää nykyisiä perussuomalaisia. Siis rasistisesti määrättyihin ulkomaalaisiin suhtautuvat ihmiset.

Puolueen tämän hetkisellä puheenjohtajallakin on tuomio kansanryhmään vastaan kiihottamisesta, että rasisteja ovat.
Kaikki somalit ovat raiskaajia.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Minusta tällaisille husujen oksennuksille ei pitäisi antaa yhtään palstatilaa. Tyyppi, joka jopa väittää äidinkielekseen Suomi. Hyi hitto.
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Ida Admin kirjoitti:Teennäistä esittää loukkaantumista persuilta. "Olen rasisti ja ylpeä siitä", eikö perussuomalaiset tätä toitottaneet kevään vaaleissa. Voiko ylipäänsä muut kuin ahdasmieliset ja muiden sortamisesta nauttivat äänestää nykyisiä perussuomalaisia. Siis rasistisesti määrättyihin ulkomaalaisiin suhtautuvat ihmiset.

Puolueen tämän hetkisellä puheenjohtajallakin on tuomio kansanryhmään vastaan kiihottamisesta, että rasisteja ovat.
Niin onhan siellä yksi kansanedustaja, joka kuuluu seksuaalivähemmistöön ja jolla ulkomaalaistaustainen miesystävä, kumpaakaan ei ole poltettu roviolla eikä hakattu persujen toimesta. Eurovaaliehdokas Samuli Sibakoff, lisäksi persujen vaalitilaisuuksissa on näkynyt tummaihoisia ihmisiä kuuntelemassa innoissaan Halla-ahoa.
Ihanko oikeasti väität puoluetta ja sen kannattajia rasisteiksi??? Minä luulen, että ne pahimmat rasistit löytyvät suvaitsevien puolelta, ketkä eivät voi sietää ketään, ketkä eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan.
Sitäpaitsi on eriasia arvostella uskontoa kuin uskovia.
Viimeksi muokannut Iivis, Ti Heinä 23, 2019 10:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Mä sanoisin, että "kaikki muslimit ovat kaffirinvihaajia yhteiskunnan loisia, he ovat tietysti myös kaikki potentiaalisia terroristeja, somalit edustavat myös maailman tyhmintä kansakuntaa",
#somaliasucksdick #suomilove #gobackwhereyoucamefrom
Edit. Lisätty kehotus.
Viimeksi muokannut On Anoi Kaa, Ti Heinä 23, 2019 10:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Kardemumma

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Tiinas kirjoitti:Kaikki somalit ovat raiskaajia.
Millä tavalla? Minä olen kohdannut useita somaleita, jotka ovat varsin hyviä keskustelijoita. Usein myöskin hyvin vieraanvaraisia ja sivistyneitä. Viimeksi tämmöisen kohtasin erään tapauksen vuoksi Roihuvuoressa ja juttelimme pitkään Siad Barresta ja somalian historista. Maa oli pitkään tunnettu erittäin hyvistä rannoistaan ja kahvikulttuuristaan sekä aivan loistavasta papukeitostaan. Tietenkään sinunlainen poloinen ei ole koskaan päässyt matkustelemaan minnekään muualle kuin Tallinnaan ja sen johdosta tietämyksesi ja sivistyksesi taso on pohjalukemissa. Mitä Husuun ja perussuomalaisiin tulee, niin ihan samaa paskaa he edustavat, vaikka nälvivätkin toisilleen. Husu siis SDP:n edustajana. Husu sinällään on varmaankin ihan mukava ihminen, joskin hieman liian ennakkoluuloinen suomalaisia kohtaan. Usein se johtuu hänen omasta käytöksestään ja epäkyvystään luoda muita suhteita kuin kotimaahansa sidottuja.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Ida Admin kirjoitti: Onko tämä Husu somali?
No näkeehän sen jo somaleille tyypillisestä "kuplaotsasta".
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Entisen pääministerin isä Tatu Vanhanen julkaisi yhdessä ulkomaisen kollegansa kanssa tutkimuksen eri kansojen älykkyysosamääristä vuonna 2002. Saharan ja sitä ympäröivän Afrikan tulokset olivat selvästi heikoimmat, Itä-Aasiasta tuli korkeimmat tulokset ja Eurooppa tuli hyvänä kakkosena perässä. Vaikka Vanhanen arveli afrikkalaisten huonojen tulosten olevan perua ennemminkin lapsena ja nuorena saadusta heikosta ravitsemuksesta kuin rotuominaisuudesta, hänet leimattiin menneen maailman rotuoppimieheksi. Vanhanen kuoli 2015 leimattuna rotuoppiprofessoriksi.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja putsari »

Eikö ole lapsellista vaatia vihapuhelakeja, jos itse vihapuhuu?
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Husuhan on aiemmin kovasti Usarin blogissaan toivonut sharian käyttöönottoa Suomessa. Kenenkään demarin mieleen ei ole tainnut tulla kysyä, miten yhteensopiva sharia Husun mielestä on Suomen sukupuolten ja seksuaalivähemmistöjen tasa-arvon kanssa. Tai että mitä mieltä arvon herra ylipäänsä on tasa-arvosta. Sharia länsimaissahan tarkoittaa sitä, että muslimimiehet saavat kaikessa rauhassa alistaa naisiaan ja kukaan ei puutu siihen.

Ruotsissa islamistit ovat perseilleet lähinnä vihreissä useamman skandaalin voimin; Suomessa nämä näyttävät pesiytyneen etupäässä demareihin. Mistä johtunee ero? Joka tapauksessa ennustan demuille nopeaa tippumista keskustasen kanssa samaan kastiin ensi vaaleissa Husun ja vastaavien kehitysmaamuslimien avustuksella.

Henkilökohtaisesti lisään, että jos olen rasisti sen takia, etten halua Suomeen yhtään tällaista shariakiimaista sovinistisomalia lisää, vaan haluan säilyttää vapaan maallistuneen, kristillispohjaisen suomalaisen ja länsimaisen kulttuurin, niin silloin todellakin olen rasisti ja ylpeä sellainen. :evil:
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Ida Admin kirjoitti: Husu on siis paitsi somalimies, myös sosiaalidemokraatti. Mielipiteensä esitti yksityishenkilönä eli ilmeisesti somalisyntyisenä.
Poliitikolla ei ole mielipiteitä, jotka hän voisi esittää vain yksityishenkilönä. Hän edustaa kannattajiaan ja puoluettaan sellaisena kuin on, kaikkine arvoineen. Vai mitä mieltä olet siitä, että vaikkapa joku kokkariedustaja kirjoittaisi Twitterissä "yksityishenkilönä" seuraavaa: "Kaikki Suomen somalit ovat sossupummeja". Olisiko tämä ok, ihan noin vain yksityishenkilönä?
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Mickey
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:56 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Juttelin tänään Husun sanomisita Iranista lähtöisin olevan naisen ja Turkkilaislähtöisen miehen kanssa ja he ihmettelivät kovasti Husun sanomisia.
Sanoivat myös että todellista rasismia ei Suomessa ole kuin murto-osa verrattuna Iranin tilanteeseen. Iranissa Kurdi ei saa, edes koulussa puhua kurdinkieltä ja muutenkin siellä rasismi on jokapäiväistä.
Veikkaan että Somaliassa on myös Klaanien kesken rasismi arkipäivää.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Somalithan ovat African mustalaisia joita ei yksikään naapurimaa halua siellä riesakseen sandaaleilla läpsyttelemään kaduillensa. Tämä ei ole mielipide vaan totuus jonka voi tarkistaa paikallisilta.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Eiköhän lähes jokainen puolue ole jonkun ryhmän puolella ja jokaiselle löytyy sitten se vastutettava ryhmä tai ryhmiä. Persujen maahanmuuttokriittisyys tai edes vastaisuus el tee heistä kaikista rasisteja. Aika varmaa että ihan oikeita raisteja löytyy myös demareista, siis ei mitään näitä idiotismeja tyyliin anarkistit on fasisteja, vaan on varmasti demareita jotka pitävät joitakin ryhmiä itseään alempina johtuen perimästä.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Nimenomaan maahanmuuttokriittisiä löytyy muistakin puolueista mutta pelkäävät rasistin leimaa ja myöskin eivät ehkä valitettavasti pidä maahanmuuttoa niin suurena ongelmana äänestääkseen persuja. Persuja kun joskus pidetään vain yhden asian puolueena ja mm talous ym asioista muut puolueet pitävät enemmän ääntä.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Pidetään keskustelu ketjun aiheessa. Poistettu muutamia aiheen ulkopuolisia tekijöitä sekä alatyylisiä viestejä.
NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Vastaa Viestiin