Tutkittu: kannabis ON vaarattomampaa kuin alkoholi

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tutkittu: kannabis ON vaarattomampaa kuin alkoholi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

ei minulla ole pakkomiellettä, minulla on kokemusta muistakin. Vuosia ja vuosia pärjäsin melatoniinilla, ja se oli todella mukavaa. Vielä ei ole valmistettu sellaista unilääkettä joka toimisi, eikä sekota pollaa. Mä en halua sekoittaa pollaa.

Mutta how about, jos lopetellaan täällä. Mulle voi vittuilla monista asioista, itseasiassa melkeimpä ihan mistä vaan, mutta ei mielellään terveydentilaan liittyvistä, kun olen täydellisen sivullinen tapahtumien kulkuun. Ja kuten sanoin, urheilu on takana, ja niin on avantouintikin, jonka harrastaminen tähän aikaan vuodessa olisi kyllä haastavaakin.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Tutkittu: kannabis ON vaarattomampaa kuin alkoholi

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti:ei minulla ole pakkomiellettä, minulla on kokemusta muistakin. Vuosia ja vuosia pärjäsin melatoniinilla, ja se oli todella mukavaa. Vielä ei ole valmistettu sellaista unilääkettä joka toimisi, eikä sekota pollaa. Mä en halua sekoittaa pollaa.

Mutta how about, jos lopetellaan täällä. Mulle voi vittuilla monista asioista, itseasiassa melkeimpä ihan mistä vaan, mutta ei mielellään terveydentilaan liittyvistä, kun olen täydellisen sivullinen tapahtumien kulkuun. Ja kuten sanoin, urheilu on takana, ja niin on avantouintikin, jonka harrastaminen tähän aikaan vuodessa olisi kyllä haastavaakin.
En minä vittuile, huomaat kyllä jos alan vittuilemaan. :lol:

Kevytkannabiksesta löytyi tälläinen uutinen
Lidl alkaa myydä Sveitsissä kannabista – vaikutuksen luvataan olevan rauhoittava, muttei päihdyttävä

Kauppaketju Lidl myy jatkossa Sveitsissä kannabissavukkeita, kertoo The Guardian.



Kannabiskasvin kukinnoista valmistettujen savukkeiden myynti on laillista, kunhan kannabiksen päihdyttävän aineen THC:n pitoisuus jää kasvimateriaalissa alle yhden prosentin. Savukkeita on laillista myydä 18 vuotta täyttäneille.

THC:n sijaan savukkeissa on ketjun mukaan runsaasti CBD-kannabinoidia, joka on yhdistetty erinäisiin kannabiksen lääkinnällisiin käyttötarkoituksiin. Ketjun mukaan tuote on tarkoitettu nautittavaksi rauhoittavien ja tulehdusta heikentävien vaikutusten vuoksi. Päihdyttäviä vaikutuksia ei tuotteesta kuulemma seuraa.

Kannabis viljellään Kaakkois-Sveitsissä kasvihuoneissa, ja viljelyn luvataan tapahtuvan kestävästi, ja kasvattaja pidättäytyy yrityksen mukaan käyttämästä viljelyssä esimerkiksi synteettisiä aineita.

Lidl ei ole ensimmäinen kauppaketju maassa, joka lähtee mukaan kannabiskauppaan. Paikallinen kauppaketju Coop toi kannabissavukkeet myyntiin maassa viime vuonna.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tutkittu: kannabis ON vaarattomampaa kuin alkoholi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Kyllä mä tiedän ettet tarkoituksella vittuile, mutta tässä asiassa ohjeesi on kuin sanoisi sokealle, että ota noi tummat lasit pois, ja jos se ei auta niin seuraavaksi tarjotaan silmälaseja ja piilolinssejä tai taskulamppua.

Mulla on ollut noin 9 tuntia unta viikkoa kohden ilman kemiaa kohta 25 vuotta. Muutamiksi vuosisi oli apua melatoniinista. Muutamiksi vuosiksi 15mg opamoksista, joka on miedoin rauhoittava mitä on olemassa, ja käytetään mm. matkapahoinvointilääkkeenä jopa lapsille, mutta sitä ei saa enää määrätä koska se on bentso ja potilasturvallisuus voi vaarantua. Muista vaihtoehdoista ainoat jotka toivat unen pitivät tokkuraisena vielä seuraavana aamunakin, enkä halua olla tokkurainen vielä seuraavana aamunakin. Mielellään en illallakaan ennen kuin uni tulee
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Tutkittu: kannabis ON vaarattomampaa kuin alkoholi

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti:Kyllä mä tiedän ettet tarkoituksella vittuile, mutta tässä asiassa ohjeesi on kuin sanoisi sokealle, että ota noi tummat lasit pois, ja jos se ei auta niin seuraavaksi tarjotaan silmälaseja ja piilolinssejä tai taskulamppua.

Mulla on ollut noin 9 tuntia unta viikkoa kohden ilman kemiaa kohta 25 vuotta. Muutamiksi vuosisi oli apua melatoniinista. Muutamiksi vuosiksi 15mg opamoksista, joka on miedoin rauhoittava mitä on olemassa, ja käytetään mm. matkapahoinvointilääkkeenä jopa lapsille, mutta sitä ei saa enää määrätä koska se on bentso ja potilasturvallisuus voi vaarantua. Muista vaihtoehdoista ainoat jotka toivat unen pitivät tokkuraisena vielä seuraavana aamunakin, enkä halua olla tokkurainen vielä seuraavana aamunakin. Mielellään en illallakaan ennen kuin uni tulee
Hankalaa,jos tuosta sativasta sinulle on apua, niin minä ryhtyisin laittomiin ratkaisuihin. En näe kyllä edes rikoksena jos joku tuo tuota kevytkannabista Suomeen, koska eihän se ole päihdyttävää, eikä haitallista ihmiselle. Saas nähdä miten tuo asia etenee EU;n kanssa, itse luulen, että päätös on, että Suomenkin on sallittava kevytkannabiksen myynti.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tutkittu: kannabis ON vaarattomampaa kuin alkoholi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

En oikein keksi muita laittomia ratkaisuja, kuin kasvattaminen itse. Itse kasvattaminen taas tulkitaan hyvin hanakasti myyntitarkoituksella tapahtuneeksi, eikä oikein huvittaisi katsella vierestä kun tilukset ja kiinteistöt takavarikoidaan ja huutokaupataan.

Mieluummin pidän nämä vaikkapa omana, eksän ja lasten yhteisenä kesämökkinä, vaikka rantaan onkin melkein 500 metriä matkaa, ja asustelen itse siellä, missä ei tartte rikkoa lakia.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Tutkittu: kannabis ON vaarattomampaa kuin alkoholi

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti:En oikein keksi muita laittomia ratkaisuja, kuin kasvattaminen itse.


Käyt hakemassa Virosta 10g. Se kai riittää jo aika pitkäksi aikaa. Jos jäät kiinni, niin sakkojuttu. Voit myös tilata,noillahan on nettikauppa. Jos jää tulliin, tilaat uudestaan.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tutkittu: kannabis ON vaarattomampaa kuin alkoholi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

täytyy tossakin asiassa joka tapauksessa odottaa kunnes nuorinkin on ainakin 18 niin ei tule turhia lastensuojelukierroksia.

Itse hakien käryn todennäköisyys ei olekaan kuin 100%, koska mut poimitaan aina ja joka kerta tarkistukseen.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Vastaa Viestiin