Tapaus Abdirahim Hussein "Husu "Mohammed

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1255
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Eikös se tutkija Tatu Vanhanen sanonut jo aikoinaan, että niillä on älykkyys matala. Tietysti Tatu siinä lynkattiin kun moista meni toteamaan. Veikkaan että somaliassa ei olisi edes polkupyöriä jos siitä väestöstä olisi kiinni. Nyt ne kulkee täällä sossun ostamat i phonet käsissä ja raahaa suomineitoja pusikkoon ja päättää mitä me saadaan sanoa. Hieno kansa kertakaikkiaan.
kaarmis
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Tammi 10, 2019 5:21 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja kaarmis »

Espoon kaupunginvaltuusto muuttui sunnuntaiyönä kertaiskusta naisvaltaiseksi ja aiempaa monikulttuurisemmaksi.

”KYLLÄ pidän sitä kannanottona sille, mitä Suomessa nyt tapahtuu. Ihmiset ovat kyllästyneitä tähän, siihen halutaan muutos”, sanoo tuore kuntapoliitikko Espoon keskuksesta, seitsemän lapsen yksinhuoltaja Habiba Ali (sd).
On kyllä mielenkiintoisia nämä somaliyksinhuoltajat. Seitsemän lasta ja kaikilla sama isä. Samalla isällä reilun parikymmentä muutakin lasta, yksinhuoltajaäitien kanssa. Kaikki nämä yksinhuoltajaäidit asuvat kunnan maksamissa asunnoissa, niinkuin tämä kuningasorikin. Paitsi että tämän kuningasoriin kämppä on vuokrattu pimeillä markkinoilla eteenpäin.

Ja me veronmaksajat kustannamme tämän lystin, mutta yhtäkään "journalistia" ei kiinnosta tutkia tätä kuviota. Noh, mikäs siinä, kun meidän yhteiskunnalla näyttää irtorahaa piisaavan.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1255
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Lisäksi lastekodeissa jo iso osa näiden siittämiä pentuja, mutta ei siitäkään voi puhua. Se vrk hinta maksaakin jo yhteiskunnalle n. 6000 e kk per iloinen kikkarapää.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1255
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Lisäksi lastekodeissa jo iso osa näiden siittämiä pentuja, mutta ei siitäkään voi puhua. Se vrk hinta maksaakin jo yhteiskunnalle n. 6000 e kk per iloinen kikkarapää.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2505
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Carelin kirjoitti: Pe Marras 08, 2019 7:16 pm Lisäksi lastekodeissa jo iso osa näiden siittämiä pentuja, mutta ei siitäkään voi puhua. Se vrk hinta maksaakin jo yhteiskunnalle n. 6000 e kk per iloinen kikkarapää.
Nimenomaan näin. Ja tuo summa on ihan tosi, erikoislapsista maksetaan jopa 10.000 e plus luonapitokorvaus noin 30 e per päivä plus matkat kun kotiinsa menevät viikonlopuiksi.

Lasten"suojelu" on helvetin iso business. Ja kunnat/kaupungit maksavat.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2505
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Gurney »

kaarmis kirjoitti: Pe Marras 08, 2019 7:06 pm
Espoon kaupunginvaltuusto muuttui sunnuntaiyönä kertaiskusta naisvaltaiseksi ja aiempaa monikulttuurisemmaksi.

”KYLLÄ pidän sitä kannanottona sille, mitä Suomessa nyt tapahtuu. Ihmiset ovat kyllästyneitä tähän, siihen halutaan muutos”, sanoo tuore kuntapoliitikko Espoon keskuksesta, seitsemän lapsen yksinhuoltaja Habiba Ali (sd).
On kyllä mielenkiintoisia nämä somaliyksinhuoltajat. Seitsemän lasta ja kaikilla sama isä. Samalla isällä reilun parikymmentä muutakin lasta, yksinhuoltajaäitien kanssa. Kaikki nämä yksinhuoltajaäidit asuvat kunnan maksamissa asunnoissa, niinkuin tämä kuningasorikin. Paitsi että tämän kuningasoriin kämppä on vuokrattu pimeillä markkinoilla eteenpäin.

Ja me veronmaksajat kustannamme tämän lystin, mutta yhtäkään "journalistia" ei kiinnosta tutkia tätä kuviota. Noh, mikäs siinä, kun meidän yhteiskunnalla näyttää irtorahaa piisaavan.
Hys hys, on rasismia puhua maahanmuuton kustannuksista. T. Satu Haapanen (vihr.) Oulun kaupunginvaltuustosta.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Gagarin
Agentti Scully
Viestit: 695
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 2:56 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Gagarin »

kaarmis kirjoitti: Pe Marras 08, 2019 7:06 pm Kaikki nämä yksinhuoltajaäidit asuvat kunnan maksamissa asunnoissa, niinkuin tämä kuningasorikin. Paitsi että tämän kuningasoriin kämppä on vuokrattu pimeillä markkinoilla eteenpäin.

Ja me veronmaksajat kustannamme tämän lystin, mutta yhtäkään "journalistia" ei kiinnosta tutkia tätä kuviota. Noh, mikäs siinä, kun meidän yhteiskunnalla näyttää irtorahaa piisaavan.
Somalien pyörittämä, kaupungin maksamien asuntojen pimeä vuokrabusiness on ollut Espoossa "yleistä tietoa" jo yli kymmenen vuoden ajan. Asiaan ei ole puuttu. Näin ollen on aihetta olettaa, että järjestely on "sallittu" ikään kuin pienempänä pahana.

Vähän kuten helsinkiläinen tilanne, jossa pizzeria tekee pimeää myyntiä, käyttää pimeää työvoimaa ja omistajan auto on 82-vuotiaan käytännössä sokean äidin nimissä ja hallinnassa. Sossu tietää asian, samoin verottaja. Mutta on yhteisesti ja epävirallisesti todettu, että asia saa jatkua. "Ovatpahan poissa pahan teosta" ja "elättävät itseään". Sen verran ollaan tiukkoja, että harkinnavaraista tukea eivät uskalla tulla edes hakemaan.

Oletan, että tällaisia "paholaisen kompromissejä" on aika paljon. Osa voi olla hyvinkin järkeviä ratkaisuja, osa ei.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1995
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja aumari »

JohanPomppas kirjoitti: To Marras 07, 2019 8:13 pm
aumari kirjoitti: Ke Marras 06, 2019 10:49 pm
Kikki Hiiri kirjoitti: Ti Marras 05, 2019 10:21 pm No, jos edes joka kymmenes persu julkisesti kertois vastustavansa rasismia ni asiassa olis jotain keskusteltavaa. Mutta ku ei. Jokainen ensin kiistää rasismin ja sitten samaan hengenvetoon torppaa rasismin vastustamisen. Sit ne kitisee että heitä syrjitään koska kuuluva valtaväestöön. Niin kuin siis kuka syrjii, 5% porukasta vai? Mitä vitun mätisäkkejä nää on jos noin mitättömän tahon näkemykset menee noin pahasti ihon alle...
Katsokaas noin se menee. Jos hyväksyt ihonvärin tms perusteella toteutetun syrjinnän ni oo valmis kans siihen. Itse sen hyväksyitte.
Jos minä en hyväksy sitä, että muualta tullaan tänne vaatimaan oikeuksia ilman vastinetta, niin se ei tee minusta rasistia. Ihan samanlailla minua häiritsee ihan omat vapaamatkustajat.
Täällä ilmoittautuu yksi "oma vapaamatkustaja". En ole valinnut ongelmiani, jotka estävät minua olemasta ns. kunnollinen ja tuottava yhteiskunnan jäsen. En ole aiheuttanut tilaani itse käyttämällä esim. päihteitä tai muillakaan valinnoillani, tämä vaan sattui nyt menemään näin minun kohdalla. En kuitenkaan tunne pienimpiäkään tunnontuskia siitä, että otan yhteiskunnan tuet vastaan. Kerron syynkin - vanhempani, isovanhempani, isoisovanhempani jne. jne. on tätä maata rakentaneet, sotineet sodissa, tehneet töitä, maksaneet veroja jne. varmasti sen verran, että minun olemassaoloni on sillä kustannettu ja kuitattu. Minnekään ulkomaille parempien tukien perässä en muuttaisi, vaikka olisi mahdollisuus siksi, että sitä maata minua edeltävät sukupolvet eivät ole olleet rakentamassa.
Tarkoitin vapaamatkustajilla niitä, jotka tarkoituksella välttelevät töihin joutumista. Niitä oikeasti on. Minä olen hyvin perillä siitä, mitä työläiset ja ay on saanut aikaiseksi. Kaikki eivät tiedä miksi meillä on mm. kunnallinen päivähoito, luettelo löytyy googlaamalla. Eli herrat ja päättäjät eivät todellakaan ole suoneet hyvää hyvyyttään niitä kaikkia etuja meillä on. Siksi tuntuukin väärältä, että tullaan tänne turvaan ja aletaan esittämään vaatimuksia. Älä ollenkaan sano itseäsi vapaamatkustajaksi tai ei-kunnolliseksi tms. yhteiskunnan jäseneksi, minullakin on ollut aikoja ja tilanteita, jolloin olen sairastellut sekä ollut työttömänä ja joutunut turvautumaan ansiosidonnaisiin ja asumistukiin ym.
JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1375
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

aumari kirjoitti: La Marras 09, 2019 2:40 am
JohanPomppas kirjoitti: To Marras 07, 2019 8:13 pm
aumari kirjoitti: Ke Marras 06, 2019 10:49 pm

Jos minä en hyväksy sitä, että muualta tullaan tänne vaatimaan oikeuksia ilman vastinetta, niin se ei tee minusta rasistia. Ihan samanlailla minua häiritsee ihan omat vapaamatkustajat.
Täällä ilmoittautuu yksi "oma vapaamatkustaja". En ole valinnut ongelmiani, jotka estävät minua olemasta ns. kunnollinen ja tuottava yhteiskunnan jäsen. En ole aiheuttanut tilaani itse käyttämällä esim. päihteitä tai muillakaan valinnoillani, tämä vaan sattui nyt menemään näin minun kohdalla. En kuitenkaan tunne pienimpiäkään tunnontuskia siitä, että otan yhteiskunnan tuet vastaan. Kerron syynkin - vanhempani, isovanhempani, isoisovanhempani jne. jne. on tätä maata rakentaneet, sotineet sodissa, tehneet töitä, maksaneet veroja jne. varmasti sen verran, että minun olemassaoloni on sillä kustannettu ja kuitattu. Minnekään ulkomaille parempien tukien perässä en muuttaisi, vaikka olisi mahdollisuus siksi, että sitä maata minua edeltävät sukupolvet eivät ole olleet rakentamassa.
Tarkoitin vapaamatkustajilla niitä, jotka tarkoituksella välttelevät töihin joutumista. Niitä oikeasti on. Minä olen hyvin perillä siitä, mitä työläiset ja ay on saanut aikaiseksi. Kaikki eivät tiedä miksi meillä on mm. kunnallinen päivähoito, luettelo löytyy googlaamalla. Eli herrat ja päättäjät eivät todellakaan ole suoneet hyvää hyvyyttään niitä kaikkia etuja meillä on. Siksi tuntuukin väärältä, että tullaan tänne turvaan ja aletaan esittämään vaatimuksia. Älä ollenkaan sano itseäsi vapaamatkustajaksi tai ei-kunnolliseksi tms. yhteiskunnan jäseneksi, minullakin on ollut aikoja ja tilanteita, jolloin olen sairastellut sekä ollut työttömänä ja joutunut turvautumaan ansiosidonnaisiin ja asumistukiin ym.
Joo - kai niitäkin on, jotka välttelee töitä. Itse en tunne sellaisia, mutta piirit on pienet ja pienentyneet sen jälkeen, kun pällivika alkoi ottaa valtaa. En nyt oikein voi itseä nähdä muuna, kuin turhana ilman pilaajana - mitäs tuota kieltämäänkään.
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

poikani kirjoitti: Pe Marras 08, 2019 3:03 pmLisäys: Onko tästä taksiselkkauksesta muuten ollut missään enää uutta tietoa? En ole ainakaan nähnyt. Eivätköhän suomalaiset kultakalat ole jo asian unohtaneet...
Taksi Helsinki ei ole unohtanut, se antoi Husulle 7vrk aikaa tehdä heille selvitys. Pelkästään jo selvityksen antamatta jättämisestä pamahtaa 60 päivän esto välityspalveluihin ja pakollinen (maksullinen) laatukoulutus. Eikä Taksi Helsinki tule painamaan asiaa villaisella, koska Husu sotki heidät mukaan omiin harhoihinsa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3028
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Rescuer kirjoitti: La Marras 09, 2019 8:26 am
poikani kirjoitti: Pe Marras 08, 2019 3:03 pmLisäys: Onko tästä taksiselkkauksesta muuten ollut missään enää uutta tietoa? En ole ainakaan nähnyt. Eivätköhän suomalaiset kultakalat ole jo asian unohtaneet...
Taksi Helsinki ei ole unohtanut, se antoi Husulle 7vrk aikaa tehdä heille selvitys. Pelkästään jo selvityksen antamatta jättämisestä pamahtaa 60 päivän esto välityspalveluihin ja pakollinen (maksullinen) laatukoulutus. Eikä Taksi Helsinki tule painamaan asiaa villaisella, koska Husu sotki heidät mukaan omiin harhoihinsa.
Juuri näin. Se tässä parasta onkin, että nyt on tapaus, josta ei selviä millään "en arvannut, että lähteeni tiedot eivät olleet totta", "itse en ole tietoinen kotimaihinsa silvottavaksi lähetettävistä tytöistä" tai vastaavasta horinasta, koska tiedot ovat datasta todennettavissa. Joskin toki tähänkin mennessä on saanut sanoa seuraamuksitta "Me [somalit] elätämme teitä [kantikset] eikä päinvastoin". Mutta täytyy sanoa, että on nautinnollista katsoa, kun valehteleva, vittuileva ja ylistetyin etnototeemi sulaa omaan pienuuteensa.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Paras todiste siitä, että Husu on valehtelija on se, että hän ylipäätään on yhä elossa (lue viimeinen kpl).

Epäluuloja ja kyräilyä somaleita kohtaan on, mutta siihen ovat kyllä ihan itse antaneet syyt ja näillä ei ole rasismin kanssa usein mitään tekemistä. Kuinka vitun kauan kestää somalin "kotouttaminen" ja miten se oikein tehdään, kun yli 25-vuottakaan ei ole riittävä aika ja seuraava sukupolvi ei pelkästään kuppaa, mutta kulkee myös ryöstöjengeissä?

Sama kehitys lisäksi kaikissa muissa maissa, paitsi tietysti Minnesotan (missä myös paljon suomalaistaustaisia) ihme, mistä noussut mm. USAn nuori tähtipoliitikko Olihan Omar (dem.), jolla on Husun kanssa paljon yhteistä eli jatkuva ulina, kitinä, vittuilu ja ruokkivan käden pureminen ilman, että laittaisi rikkaa ristiin kotimaansa vuoksi. Ai niin, jatkuva valehtelu eripuran luomiseksi unohtui listalta. Minnesotassa somalit ovat mennneet ohituskaistaa jopa poliisiksi, mutta kuinkas se palvelujaan asukkaita:
viewtopic.php?f=3&t=23889&sid=5e8c7d44f ... a6d8f900ef
(USA: Poliisi ampui hätänumeroon soittaneen aussinaisen)

Oikeasti rasistisessa maassa (kuten Somaliassa tai muissa Afrikan maissa) ei tällaiset vittuilevat husseinit ilman suojelua kansan keskuudessa liiku.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja wretch »

Hmmm... Rasismi? Somaliassakin on halveksittuja vähemmistöjä. Pdf englanniksi, etenkin "tovereiden" kannattaisi lukea tämä. Ei oppi ojaan kaada. Tätä vain 30 sivuista paperia tarjotaan myös myyntiin aivan älyttömään hintaan. On olemassa myös lehti Journal of Somali Studies. Sieltä voisi löytyä enemmänkin helmiä.

Racial and Caste Prejudice in Somalia

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 2u3eYWXzBU
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1255
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Helvetin röyhkeää väkeä ne ovat. Vituttaa niin ettei veri kierrä kun ajattelee tuollaista mustaa humanoidia kertomassa mitä me saadaan tehdä ja puhua täällä. Tämä paskasakki ei integroidu koskaan Suomeen. Varsinainen syöpä
JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1375
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Rescuer kirjoitti: La Marras 09, 2019 8:26 am
poikani kirjoitti: Pe Marras 08, 2019 3:03 pmLisäys: Onko tästä taksiselkkauksesta muuten ollut missään enää uutta tietoa? En ole ainakaan nähnyt. Eivätköhän suomalaiset kultakalat ole jo asian unohtaneet...
Taksi Helsinki ei ole unohtanut, se antoi Husulle 7vrk aikaa tehdä heille selvitys. Pelkästään jo selvityksen antamatta jättämisestä pamahtaa 60 päivän esto välityspalveluihin ja pakollinen (maksullinen) laatukoulutus. Eikä Taksi Helsinki tule painamaan asiaa villaisella, koska Husu sotki heidät mukaan omiin harhoihinsa.
:o Nyt ollaan jännän äärellä. Saapa nähdä miten päin husu tämän kääntää, koska eihän nyt voi myöntää että on ehkä värittänyt juttua. Voisin melkein uskoa, että husun kyydissä on joskus ollut joku, joka on kysynyt viattomasti jotain siitä, että haaveileeko husu koskaan isiensä maille palaamisesta. Luultavasti joku vanha mummo tai pappa, joka ei tiedä mikä kaikki on vihapuhetta nykyään. Rasmus -ryhmässä yksi fanaattisimpiin intersektionaalisiin feministeihin kuuluva on julistanut, kuinka husu on urhea soturi, jonka tarkoituksenakin tämän valheellisen tarinan sepustuksessa oli houkutella allah-aho ja muut rasset koloistaan julistamaan vihaansa mamuja kohtaan.
Vastaa Viestiin