Roope Salminen - tuomio pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Musta-Pekka2016
Neuvoja-Jack
Viestit: 594
Liittynyt: To Syys 08, 2016 1:18 am

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja Musta-Pekka2016 »

Huhun mukaan tosiaan olisi miespuolinen tämä pakotettu ja kaikki on mennyt hyvin siihen asti kunnes Roope halunnut ATM lopetuksen väkisin.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3122
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Musta-Pekka2016 kirjoitti: Ti Joulu 24, 2019 4:06 pm ATM lopetuksen väkisin.
Hyi saatana!

Olisiko mitään lähdettä tälle?
it's my car !
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mikä on ATM-lopetus? Viimeksi kun olen lyhenteeseen törmännyt luin varmaan nyytisiä ja siellä oli yksi oman elämänsä ihmissuhdeasiantuntija, joka käytti lyhenteitä ATM ja YTM, eli alemman tason miehet ja ylemmän tason miehet.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1261
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja sörsse »

ass to mouth
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Että sillälailla sitten, mä en kyllä ymmärrä miten joku uskaltaa tyrkätä munaa kenenkään suuhun väkisin, missään tilanteessa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 969
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Musta-Pekka2016 kirjoitti: Ti Joulu 24, 2019 4:06 pm Huhun mukaan tosiaan olisi miespuolinen tämä pakotettu ja kaikki on mennyt hyvin siihen asti kunnes Roope halunnut ATM lopetuksen väkisin.
Tuo ei yllättäisi. On Roope niin akkamainen olemukseltaan. Haluaa vain pitää julkikuvaa heteromiehestä.
semiconcious
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: To Loka 18, 2018 2:27 pm

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja semiconcious »

Siis hetkinen, kenelle on tulossa vauva?
En sanoisi että Roope on niinkään kultalusikka suussa helpoissa oloissa kasvanut. Ettekö muista vaikeaa äitisuhdetta mt- ja muidenkin ongelmien kanssa painivan Minna Turusen kanssa?
Kardemumma

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Roope siis pakottanut toista miestä ottamaan ulos omasta perseestään munan ja ottanut sen väkisin suuhunsa? Enpä ole millään tavoin yllättänyt sen näköinen henkilö kyseessä.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3122
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Kardemumma kirjoitti: Ti Joulu 24, 2019 5:49 pm Roope siis pakottanut toista miestä ottamaan ulos omasta perseestään munan ja ottanut sen väkisin suuhunsa? Enpä ole millään tavoin yllättänyt sen näköinen henkilö kyseessä.
Siis jos ymmärsin Mustan-Pekan kirjoituksen oikein, niin:

Roope on heiluttanut Herra X:än rektumissa pippeliään.
Roope vetää pippelinsä pois rektumista.
Roope vaatii, että Herra X imee Roopen ulosteista pippeliä.
ATM on syntynyt.
it's my car !
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4531
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Calamity Jane kirjoitti: Ti Joulu 24, 2019 3:54 pm
H.Moilanen kirjoitti: Ti Joulu 24, 2019 1:18 pm No johan sanoin, että olen kuullut.
No ei se nyt ihan riitä, että täällä sanoo kuulleensa, kun ei sano sen enempää. Kerro meillekin.
Huomasin kyllä jo uteliaisuutesi, mutta en pysty sitä nyt tyydyttämään. On monenlaisia vihjeitä kyllä tänne Murha.infoonkin tiputeltu ainakin muiden kuin minun toimesta. Esimerkiksi on sellainen kulttuurialan mätäpaiseita käsittelevä ketju, jossa muistaakseni Salmisen suvun kulttuuri-ihmeistäkin jotain juoruttiin. Yhden Salmis-ketjun sitä paitsi jo tähän ketjuun aiemmin linkitin. Lue paljon, poimi vihjeitä, laske yhteen ja ymmärrä. Jos täällä ihan mitä tahansa kirjoittelee, niin saattaa aiheuttaa häiriöitä joillekin projekteille ja saada kaupan päälle kunnianloukkaussyytteen.
Calamity Jane kirjoitti: Ti Joulu 24, 2019 3:54 pm Salminen on yleinen sukunimi , samoin kuin joku Virtanen. Ei kaikki Salmiset ole sukua keskenään. Minä tunnen Salmisia , eikä he ole mitään sukua näille julkkis Salmisille.
Päiväkodin lapsetkin tietävät, etteivät kaikki Salmiset ole sukua keskenään. Toisaalta on hämmentävää, miten monet julkkis-Salmiset - ovatpa sitten vankeinhoidon, poliisivoimien, viihde- ja kulttuurielämän tai ihan vain mediahuoraamisen palveluksessa - ovat sukua toisilleen. Edelleen on hämmentävää, miten moni alamaailman Salmisista on sukua näille edellä mainituille.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Nyt on niin törkeitä juttuja miesten välisestä ATM-pakottamisesta että koen velvollisuudekseni muistuttaa että on rikos levittää tällaista tietoa, olkoon kohde julkkis ja palsta anonyymi. Rikosnimike lienee kunnianloukkaus.

Luulen, että Roope on jonkin illanvieton lopuksi määrännyt: "Nyt akka twerkkaat tän meidän Darra-biisin tahtiin tai joudut kadulle soittamaan itsellesi taksia."

Tai ehkä ehdottanut "läpällä" että ota tyttö paita pois niin me pojat katellaan, ei kosketa, sinun nättejä rintojasi.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4531
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Jack the Ripper kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 1:43 am Luulen, että Roope on jonkin illanvieton lopuksi määrännyt: "Nyt akka twerkkaat tän meidän Darra-biisin tahtiin tai joudut kadulle soittamaan itsellesi taksia."

Tai ehkä ehdottanut "läpällä" että ota tyttö paita pois niin me pojat katellaan, ei kosketa, sinun nättejä rintojasi.
Luuletko myös, että noista teoista jompikumpi olisi ylittänyt syyttämiskynnyksen?
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: Roope Salminen ja pakottaminen

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

Tässä sukupuuta https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2015040219450251 mukaan:
Verisukulaisuus

Jo päiväkodissa Roope tiesi, että hänestä tulee näyttelijä. Oikeastaan hän ei edes tuntenut muita ammatteja.

Roopen vanhemmat ovat Eppu Salminen ja Riitta Havukainen. Mummi on Kaarina Turunen (pappa hänkin ”televisiosta tuttu” tietovisailuekspertti Reijo Salminen), tädit näyttelijä Krisse Salminen ja ohjaaja Leena Havukainen, jonka aviomies on ohjaaja Arto af Hällström. Myös Roopen biologinen äiti Minna Turunen on näyttelijä.

– Verisukulaisuus ei ole ihmisen elämässä Se Juttu. En muista elämää ilman Riittaa.

Roope sanoo, että Riitan Katariina on hänelle yhtä paljon sisar kuin jos heillä olisi samat biologiset vanhemmat.

– Olen vain muutaman kuukauden vanhempi kuin Kata. Ihan järjettömän rakkaita minulle ovat myös minua kuusi vuotta nuorempi Santtu sekä yli kaksikymmentä vuotta nuoremmat Kerttu ja Kasper, joiden äiti on isän nykyinen vaimo, dramaturgi Kaisa Kuikkaniemi.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

H.Moilanen kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 3:22 am
Jack the Ripper kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 1:43 am Luulen, että Roope on jonkin illanvieton lopuksi määrännyt: "Nyt akka twerkkaat tän meidän Darra-biisin tahtiin tai joudut kadulle soittamaan itsellesi taksia."

Tai ehkä ehdottanut "läpällä" että ota tyttö paita pois niin me pojat katellaan, ei kosketa, sinun nättejä rintojasi.
Luuletko myös, että noista teoista jompikumpi olisi ylittänyt syyttämiskynnyksen?
Jotain tällaista tai sitten kumppanin käden viemistä omille genitaaleille. Jo sormi pillussa on nykypäivänä raiskaus, siksi tämä lievempi kategoria "pakottaminen seksuaaliseen tekoon" pitää sisällään monenlaista pikkutuhmaa tekosta. Joku voi vaikka netissä sanoa että nyt niitä alastonkuvia, bitch, tai lopetan kanssasi keskustelun. Rajatapaus mutta syytekynnys voi ylittyä tästäkin. Times, they are A changin'.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 969
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Roope Salminen - syyte pakottamisesta seksuaaliseen tekoon

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Jack the Ripper kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 1:43 am Nyt on niin törkeitä juttuja miesten välisestä ATM-pakottamisesta että koen velvollisuudekseni muistuttaa että on rikos levittää tällaista tietoa, olkoon kohde julkkis ja palsta anonyymi. Rikosnimike lienee kunnianloukkaus.

Luulen, että Roope on jonkin illanvieton lopuksi määrännyt: "Nyt akka twerkkaat tän meidän Darra-biisin tahtiin tai joudut kadulle soittamaan itsellesi taksia."

Tai ehkä ehdottanut "läpällä" että ota tyttö paita pois niin me pojat katellaan, ei kosketa, sinun nättejä rintojasi.
Niinkin vastenmieliselle ja sairaalle seksuaalirikolliselle kuin Roope Salminen, loytyy näköjään puolustelijansa.
Vastaa Viestiin