Hyvin pitkälti kun Ainon kautta ei tullut juurikaan tuloja.Taustabändissä rämpyttelemälläPääKylmänä kirjoitti:Noh, kyse ei ollut ihan autotallimuusikosta. Vain pieni osa suomalaisista ammattimuusikoista, jotka tekevät musiikkia ihan "päivätyökseen" päätyvät lehtien etusivuille. Se ei tarkoita, etteikö muusikko olisi pistänyt koko elämäänsä ammattitaitonsa kehittämiseen, opiskelemiseen jne. Tämä on ehkä sivusta seuraavan mielestä tyhmää, mutta siitä huolimatta todellisuutta.
voi tienata jotain taskurahaa.
Toki koko elämänsä voi rakentaa yhden asian varaan mutta ihan itse siinä vain kärsii sen
romahdettua.
Tunnettu juristi ja huippujuristi lienevät kaksi eri asiaa.PääKylmänä kirjoitti:Sama homma "huippujuristien" kanssa. Tunnetuksi juristiksi pääsee joko ajamalla kännissä tai kaappaamalla vaikutusvaltaisen suvun perijättären.
Kiva kuitenkin että Ramin faniklubi sai edes kielteisen julkisuuden myötä jäsenen.
Ura siis nousussa.
Näinpä.Tosin kuten jo mainitsin, jos sinne musiikkipiireihin niin kovastiPääKylmänä kirjoitti:Joka tapauksessa ura (tai pitäisikö sanoa "työ") on ihan aiheellisesti kovassa vastatuulessa, jos ei nyt sitten täysin ohi. Ammattimuusikoita löytyy kohtalaisen paljon, eikä RA käsitykseni mukaan ole mitenkään korvaamaton. On ehkä ollut hyvä tyyppi ja tullut työllistetyksi lukuisiin eri bändeihin. Harva haluaa tuomittua seksuaalirikollista oman bändinsä mainetta pilaamaan.
vielä halajaa, voi toki jatkaa sävellystyötä ja ansaita jotain sitä kautta.
Uskon että lavoillekin jonkun ajan päästä voi palata.Kun se äsken oli vielä "Mikä Aino"?
on se vähän ajan päästä "Kuka Aalto"?.
Näinhän se on ja jos ihminen on henkisesti noin sairas, olisi se psykiatrinen hoito paikallaan.PääKylmänä kirjoitti:Tässä tapauksessa tuomiosta voi olla montaa mieltä. Itse olen sitä mieltä, että ehdoton vankeus ei olisi tätä juttua muuttanut suuntaan eikä toiseen. Muutaman kuukauden päästä olisi linna jo menneisyyttä. Onneksi seksuaalirikoksiin suhtaudutaan vakavasti ja sosiaalinen rangaistus on se, millä on merkitystä.