Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Jeremy Joblin
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:28 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jeremy Joblin »

örkki kirjoitti:Toivottavasti Joel on itse joskus isä ja hän saa tyttölapsen.
Tytär kasvaa ja on joskus 18 vuotias. Joel voi kuvitella ajatuksissaan, miltä tuntuisi, jos hänen tyttärensä murhattaisiin. Miltä sellainen ajatus tuntuisi hänestä isänä.
Ainakin hän muistaisi, miten turhaan nuori vasta 18-v tyttö kuoli. Kuolema, jota koskaan ei voi peruuttaa.
Ajatuksena ihan jees mutta mä kyllä ihan rehellisesti toivon että ei tämä Jollikaan ikinä kenenkään kanssa geenejään jakaisi.
Kukaan ei ole hyödytön
aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

"Toivottavasti Joel on itse joskus isä ja hän saa tyttölapsen.
Tytär kasvaa ja on joskus 18 vuotias. Joel voi kuvitella ajatuksissaan, miltä tuntuisi, jos hänen tyttärensä murhattaisiin. Miltä sellainen ajatus tuntuisi hänestä isänä.
Ainakin hän muistaisi, miten turhaan nuori vasta 18-v tyttö kuoli"


Häneltähän puuttuvat normaalit tunteet ja oman lapsen kasvatus on haasteellista. En usko että oman lapsen juttu, häneen kolahtaisi koskaan. Koska jos mahdollisesti joku hänelle raskaaksi tulisi, ei hänestä isäksi olisi.
Häneltä puuttuu miehen malli, ja ei ole koskaan nähnyt mitä on normaalielämä.
Lapseen kiintyy vain olemalla läsnä ja kasvattamalla.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Rurik Rusit
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Pe Marras 08, 2013 2:55 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Rurik Rusit »

Jolli-Setä kirjoitti: ... Edelleenkään minulle ei ole mikään ongelma puolustaa itseäni varsin rankalla kädellä mikäli joku päällekarkausta yrittäisi. Enkä todellakaan ajatellut paljain nyrkein.
Hyvä hyvä. Menit sit kertomaan julkisesti että kannat kättä pidempää mukana. Anna mä arvaan, pieni näppärä taittoveitsi :lol:
Olen törmännyt jokusen kerran tuollaisten haltijoihin ja sattunut on joka kerta, mutta ei muhun :mrgreen:
Mahdolliset tulevat sun "moikkaajat" sekä syyttäjä saa tiedon tästä melko hyvin, jos jotain sattuu.
Toki sun ulkoista habitusta katsoen on sulla pakko ollakkin joku väline mukana. Ei millään pahalla. Tee nyt jotain tuolle vauvanlihalle, käytä aika hyödyksi ja reenaa ittes kuntoon.
*En voi vastata kyseiseen kysymykseen, koska minua ei voida pakottaa todistamaan itseäni vastaan*
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2904
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Kummelin viimeisiä kuuluisia sanontoja:
Ompas siinä kaverilla pieni ja söpö taittoveitsi... :lol:

Vaikka pieni teräase on yleensäkin melko harmiton peli, ikinä ei pitäisi tuudittautua siihen uskoon ettei se ole vaarallinen :?
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1795
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Tää kääntöveitsijutska on nyt sitten ihan faktaa vai?
Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Oikeastihhan tämä nyt on niin minun mielestä että tämä brunette "lollo" ei nyt vaan hiffaa.
Luulisi että oikea vasikka olisi sellainen, joka hommaan mukaan lähtiessään tietäisi mihin ryhtyy. Sitoutuisi hommaan. Sitten pettää kaverit. Ei niin, että houkutellaan toiseen maahan tietämättä mistä on kyse. Mitäpä kommentoit Lollo?
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Jäätyneen enkelin kanssa samaa mieltä.
Niin Jenna houkuteltiin reissuun,hänen itsensä tietämättä todellista syytä.
Eikä Jenna mikään vasikka ole.ja jos oisikin,se ei ole ihmisten asia päättää kenenkään elämästä.Murha mikä murha.
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Niin, mikä sitten on totuus. Eikös joku kertonut, että Jenna tasan tarkkaan tiesi mihin oli ryhtymässä. Toinen kertoo, ettei ollut aavistustakaan. Kai tästä jollain faktaakin on, millaisia viestejä Jenna vaihtoi kutsujien kanssa jne. Tosin tämähän ei liity nyt topicciin taaskaan vaan sinne Lepomäkiketjuun mars.
Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Ei tarvii toiseen ketjuun mennä, koska kysehhän on tämän Lollon käytöksestä. Mikä ei ole kovin erinomaista kanssaihmisiä kohtaan.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Siis voitaisiinko jatkossa ainakin käyttää niitä oikeita nimiä/nimimerkkejä? Tuo "Lollo"-viittauskin jäi vähän hämäräksi. Brunette minä en ainakaan ole.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Jolli-Setä kirjoitti:Siis voitaisiinko jatkossa ainakin käyttää niitä oikeita nimiä/nimimerkkejä? Tuo "Lollo"-viittauskin jäi vähän hämäräksi. Brunette minä en ainakaan ole.
Lollolla viitataan noihin sinun manboobseihin.
Joissain valokuvissa näyttää ihan siltä, kuin sinulla olisi brunetit hiukset, ja joissain ne näyttävät mustilta.
PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Kysymys tälle Jollille.

Mitkä ovat elämäsi tärkeimmät saavutukset?

Mitä mieltä olet muista naisen tappajista, Otto Martikaisesta yms? Sopiiko sankarin viitta heidän päälle kun ovat tappaneet puolustuskyvyttömiä naisia?

Pidätkö itseäsi oman elämäsi sankarina "saavutustesi" ansiosta vai elämänsä jo nuorena vessan pöntöstä vetäneenä luuserina?

Mitä mieltä vanhempasi ja isovanhempasi ovat elämästäsi? Ovatko ylpeitä Sinusta? Huumediileri pojasta? Joka osallistui myös naisen tappamiseen?
Mikä on hienoin asia mitä olet tehnyt elämässäsi? Mistä isovanhemmat voisivat olla ylpeitä. Vai oletko sinä suvussasi ihminen, josta ei puhuta tai jos puhutaan niin häpeillen?

Jos joskus haluaisit nostaa itseesi liittyvään kirjoitteluun liittyen kunnianloukkaus syytteen, määrittelistkö sen "kunnian" jota kokisit tulleen loukatuksi. Siis mitä kunniaa koet elämäsi aikana saavuttaneesi?

Pysähdypä hetkeksi miettimään Jennaa. Mikä sinun elämässäsi olisi nyt erilaista jos ette olisi tappaneet häntä. Pillerikaupanhan te tunaroitte kuitenkin. Tuomiot olisi pienemmät, julkisuus vähäisempää. Jenna voisi olla saanut elämänsä raiteilleen, ehkä hän olisi äiti yms.

Mikä sinun elämässäsi on tärkeämpää, merkityksellisempää, arvokkaampaa kuin Jennan? Mitä hyötyä sinun olemassaolostasi on? Mitä olet aikonut tehdä, saada aikaan vai ylipäätänsä yhtään mitään? Vai onko sinun elämäsi jatkossakin täysin turhaa, päämäärätöntä rämpimistä epäonnistumisesta toiseen? Vai voidaanko sinun elämäsi jo tässä vaiheessa kiteyttää tekstillä "What a wasted life"?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

No mustat kuitenkin ovat siis. RintaLIHAKSENI taas: kahden vuoden "butterfly"-laitteella renkkaamisen tulos. Niitä harvoja laitteita joita linnassa salilla käytin.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

PahaPaimen kirjoitti:Mitä hyötyä sinun olemassaolostasi on? Mitä olet aikonut tehdä, saada aikaan vai ylipäätänsä yhtään mitään? Vai onko sinun elämäsi jatkossakin täysin turhaa, päämäärätöntä rämpimistä epäonnistumisesta toiseen? Vai voidaanko sinun elämäsi jo tässä vaiheessa kiteyttää tekstillä "What a wasted life"?
Varmasti juurikin näin. En aio koskaan kouluttautua, tehdä töitä tai ns. "antaa mitään takaisin yhteiskunnalle." Epäonnistumisista en kuitenkaan puhuisi, sillä jonkin pieleen meno vaatii sitä, että edes yrittää jotain. Tulen myöskin aina olemaan "loinen" nostaen kaikki mahdolliset tuet ja hyödyntäen opiskelua lukuunottamatta kaiken, mitä Suomessa saa ilmaiseksi. Sekös teitä vituttaa! :D

PS. Kyllä mä koen, että minulla on silti jotain annettavaa. Mä tuon (kuulemma) suurta iloa monen ihmisen elämään, ja näin varmasti onkin. Enkä tarkoita sitä, että ihmiset kiskoo kahvinsa väärään kurkkuun lukiessaan juttujani, vaan viittasin ystäviini ja muihin läheisiini.
PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Jätit aika paljon kysymyksistä vastaamatta.

Esimerkiksi se kunnia kysymys. Mitä kunniaa koet elämässäsi saavuttaneesi? Onko sinulla omasta mielestäsi sellaista kunniaa mitä voisi loukata?

Entäpä se naisten tappaminen? Kuinka sankariksi koet itsesi tällä hetkellä, ollessasi mukana puolustuskyvyttömän naisen tappamisessa?
Vastaa Viestiin