Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:Noniin, valitettavasti en ole henk koht, enkä muutenkaan kenenkään "painostuksen alla". Jos tahtoisin että kaikki olisivat samaa mieltä kanssani, pitäisin blogia tai nettisivua aiheesta. (Sivuhuomautus; Auerista taitaa sellaisia olla, en jaksa etsiä , mutta muistijälki on sellainen).
Tiedossani on seuraavat blogit, joissa on kirjoitettu Auerin tapauksesta:

https://anneliauerkirjoittaa.blogspot.com/ (Ylläpitäjä Anneli Auer itse)
http://anneliauer.com/ (Ylläpitäjä murhainfon Susku London, Auerin ent. miesystävän sisko)
https://niinaberg.com/ (Ylläpitäjä Auer ystävätär)
https://anneliauer.blogspot.com/2012_11_04_archive.html (Ylläpitäjinä Niina Berg ja kaksi Auerin muuta ystävää)
https://www.mikkoniskasaari.fi/node/235 (Ylläpitäjänä oikeustoimittaja Mikko Niskasaari)

Lisäksi on useampia yksityishenkilöitä, jotka ovat omilla sivustoillaan ottaneet kantaa Auerin tapaukseen.

Olen ilahtunut kuullessani, että ajattelet omilla aivoillasi etkä kuulu itseään toistelevaan laulukuoroon, jolla ei ole käsiteltäviin asioihin koskaan mitään omaa sanottavaa.
pop kirjoitti:Kyseessä on dialogi mihin osallistun silloin kun huvittaa, eikä ole henk koht intressiä esim Aarniota (tai ketään muutakaan täällä käsiteltyä) kohtaan tai vastaan.
Myönnän, että Auerin tapaus on mennyt itselläni ihon alle, koska Aueria ja hänen lapsiaan on yhteiskuntamme kohdellut niin kaltoin. Toivon, että useiden henkilöiden määrätietoisella yhteistyöllä väärät lsh-rikostuomiot saadaan oikaistua ja että sisarukset löytäisivät toisensa ja selviäisivät tästä kaikesta edes suurin piirtein järjissään.
pop kirjoitti:Teet itse muille kuin minulle täällä julkisella foorumilla asiaan perehtymisen aika vaikeaksi mm ns. floodaamisella, josta en tosin usko että teet sen tahalteen. Et vain ymmärrä. Se ei taas tarkoita että olisin täällä väittänyt sinun olevasi typerä, lähinnä kuuro/sokea muiden puheille vs oma mielipide, miten sen nyt ottaa.

Voidaan myös ottaa esille tämä ajatusteni luku miten "toivoisin sinun poistuvan foorumilta" jne -jutut. Pelkkää uhriutumista suurimmaksi osaksi asiallisista huomautuksista. Oletko vieläkään vastannut kysymyksiini, vai kävikö niin ettet lukenut niitä, mutta esitit perättömiä väitteitä minusta?
Voi olla, että oma harmitukseni asioiden kangertelevasta ja hitaasta etenemisestä Auerin ja hänen entisen miesystävänsä väärien tuomioiden purkuasiassa saavat aikaan mainitsemaasi uhriutumista. Olin luvannut itselleni poistua murhainfosta vuoden 2017 lopussa, mutta täällä sitä edelleen roikutaan :cry: , kun tavoitteeseen ei olla päästy. Ehkä yritän pyrkiä saamaan positiivisempaa asennetta asioihin.

Aarnion tapaus alkoi kiinnostaa syksyllä 2017 ja tapauksen ollessa edelleen kesken yritän vielä ehtiä paneutumaan pelipuhelimilla käydyn puhelinliikenteen analysoimiseen omalla tavallani. Aineisto vaan on harmittavan laaja ja näköjään omien muistiinpanojenkin läpi kahlaaminen yllättävän uuvuttavaa.

Pyydän anteeksi, jos olen huolimattomuuttani päästellyt sammakoita suustani tekemistesi suhteen - ehkä olen leimannut sinua vahingossa muiden tekemisistä. Jos et pistä pahaksesi, niin voisitko vielä toistaa ne kysymykset, joihin todella toivot minulta vastauksia. Vastaan niihin, joihin osaan tai pystyn.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
pop
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja pop »

..eli et viitsi nähdä edes parin postauksen taakse vaivaa esittämiäsi virheellisiä syytöksiä kohtaan OMATOIMISESTI?;

"Sulta meni valitettavasti ohi; keskityt lsh -tapaukseen (koskee varmaan henk koht kovasti kun tuomio on lainvoimainen). En ole kertaakaan aiemmin pyytänyt "annelisteja" menemään takaisin omaan osioonsa, moni muu kylläkin".

Asetan taas kerran vastahaasteen, joka on helppo toteuttaa haulla viestihistoriastani: todista minun olleeni väärässä tai väittämäsi oikeassa, muuten puhut tapasi mukaan paskaa, joka on kyllä todistettu. Monesti."

Malliesimerkki kohdallasi floodaamisesta (niitä on muitakin),
esität perättömän väitteen ja kysyttäessä pyydät vielä esittäjää yksilöimään kysymyksen uudestaan (parin postauksen takaa).
Vie edelleenkin vitusti palstatilaa, ja tässä ei ole sinun, tai minun, välisestä kiistasta, vaan MUIDEN huomioonottamisesta, yleisellä foorummilla, jonka aiheessa on satoja sivuja postauksia. Monelle uudelle lukijalle asiapostaukset hukkuvat niiden sekaan. Pari kertaa vissiin ystävällisesti yritetty vinkata.
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Eniten mua ihmetyttää tuo jatkuva Auer-psykoosi kun about joka viestissä on se Ulvilan kotka mainittava. Melko huolestuttavaa.
Pieni liekki

pop kirjoitti:..eli et viitsi nähdä edes parin postauksen taakse vaivaa esittämiäsi virheellisiä syytöksiä kohtaan OMATOIMISESTI?;

"Sulta meni valitettavasti ohi; keskityt lsh -tapaukseen (koskee varmaan henk koht kovasti kun tuomio on lainvoimainen). En ole kertaakaan aiemmin pyytänyt "annelisteja" menemään takaisin omaan osioonsa, moni muu kylläkin".

Asetan taas kerran vastahaasteen, joka on helppo toteuttaa haulla viestihistoriastani: todista minun olleeni väärässä tai väittämäsi oikeassa, muuten puhut tapasi mukaan paskaa, joka on kyllä todistettu. Monesti."

Malliesimerkki kohdallasi floodaamisesta (niitä on muitakin),
esität perättömän väitteen ja kysyttäessä pyydät vielä esittäjää yksilöimään kysymyksen uudestaan (parin postauksen takaa).
Vie edelleenkin vitusti palstatilaa, ja tässä ei ole sinun, tai minun, välisestä kiistasta, vaan MUIDEN huomioonottamisesta, yleisellä foorummilla, jonka aiheessa on satoja sivuja postauksia. Monelle uudelle lukijalle asiapostaukset hukkuvat niiden sekaan. Pari kertaa vissiin ystävällisesti yritetty vinkata.
Luitko lainkaan edellisen viestini viimeistä kappaletta? Miltä sinusta mahtaisi tuntua, jos minä olisin koko ajan kimpussasi vastaavan tyyppisillä viesteillä, joita sinä kohdistat minuun?
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
pop
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja pop »

Mä en lähe tähän enempää.
Pieni liekki

pop kirjoitti:Mä en lähe tähän enempää.
Kiitos, se sopii myös minulle.
pop
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja pop »

Se ei tarkoita sitä ettenkö torppaisi höpöhöpöäsi jatkossakin Aarnio -topicissa.
Pieni liekki

pop kirjoitti:Se ei tarkoita sitä ettenkö torppaisi höpöhöpöäsi jatkossakin Aarnio -topicissa.
Höpöhöpöni saat torpata myös Auer-osiossa, jos sellaista sattuisi ilmenemään. Onko riita nyt poikki ja rauha maassa?
pop
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja pop »

Sinne Auer koko palstalle et saa mua edes aseella uhattuna menemään. Olen kyllä muutamaan otteeseen silmäillyt siellä topicceja ja kekusteluja mutta niin hirveää jengiä että olen tyytynyt tapauksen julkisiin ja muualla julkaistuihin virallisiin dokumentteihin ja aineistoon. Suotakoon se minulle. Tiedän tapauksesta tasan yhtä paljon kuin sinäkin, ellet ollut murhayönä paikalla.
Pieni liekki

pop kirjoitti:Sinne Auer koko palstalle et saa mua edes aseella uhattuna menemään. Olen kyllä muutamaan otteeseen silmäillyt siellä topicceja ja kekusteluja mutta niin hirveää jengiä että olen tyytynyt tapauksen julkisiin ja muualla julkaistuihin virallisiin dokumentteihin ja aineistoon. Suotakoon se minulle. Tiedän tapauksesta tasan yhtä paljon kuin sinäkin, ellet ollut murhayönä paikalla.
Rohkeasti vaan sinne hullujen seuraan sitten, kun olet vähän enemmän perehtynyt aiheeseen. Luulen tietäväni Auerin tapauksesta aimo annoksen sinua enemmän. Sinulla on taas enemmän tietämystä Aarnion tapauksen taustoista kuin minulla. Toivon, että molemmat tapaukset saadaan asiallisesti käsiteltyä. Auerin tiedän syyttömänä tuomituksi lsh-rikoksista. Murhasyytteistä hänet on vapautettu, niin kuin aiheellista olikin. Murhaajiksi epäilemäni kaksikon kanssa vaihtaisin mielelläni muutaman sanan.
Pieni liekki

Ai niin. Hyvää yötä sinulle, pop. Täytyy lähteä latailemaan akut huomiseen päivään.
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Auerin tiedän syyttömänä tuomituksi lsh-rikoksista. Murhasyytteistä hänet on vapautettu, niin kuin aiheellista olikin.
Tismalleen samaa mieltä,pikku lieskalle zemppiä totuuden julkituonnissa
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
pop
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja pop »

Pieni liekki: perustele millä perusteella olen tepon, oldstylen (en nyt jaksa muistaa listauksiasi, mutta perusteet=samaaa mieltä ja pätevät faktat?) Vaikutusvallassa? En jaksa kaivaa ja voin olla väärässäkin, mutta ainakin teppo MUISTAAKSENI alkoi aktivoitumaan Aarnio osuudelle minua myöhemmin.

Vai onko perusteesi se että olemme samaa mieltä? Jeesus.

En tunne koko poppoota ja kuten sanottu; dialogi, toisin kuin monologi, antaa itselleni enemmän. En tosin voi kiistää aika ajoin korjaamiani nimimerkkien (kuten sinä) esittämiä faktuaalisia virheitä ja saavani jopa kiksejä siitä.

Ilmeisesti omana tapanasi on ollut uhriutuminen (en julkaise yv- viestejäsi sanasta sanaan), siinä vaiheessa kun muuta ei ole jäljellä.
Tai pikku kuittailusta AIHEESTA, sinua on nöyryytetty. Tämä on anonyymi kekustelupalsta jossa pätee kuitenkin jonkun näköiset säännöt. Paitsi sinulla
Pieni liekki

pop kirjoitti:Pieni liekki: perustele millä perusteella olen tepon, oldstylen (en nyt jaksa muistaa listauksiasi, mutta perusteet=samaaa mieltä ja pätevät faktat?) Vaikutusvallassa? En jaksa kaivaa ja voin olla väärässäkin, mutta ainakin teppo MUISTAAKSENI alkoi aktivoitumaan Aarnio osuudelle minua myöhemmin.

Vai onko perusteesi se että olemme samaa mieltä? Jeesus.

En tunne koko poppoota ja kuten sanottu; dialogi, toisin kuin monologi, antaa itselleni enemmän. En tosin voi kiistää aika ajoin korjaamiani nimimerkkien (kuten sinä) esittämiä faktuaalisia virheitä ja saavani jopa kiksejä siitä.

Ilmeisesti omana tapanasi on ollut uhriutuminen (en julkaise yv- viestejäsi sanasta sanaan), siinä vaiheessa kun muuta ei ole jäljellä.
Tai pikku kuittailusta AIHEESTA, sinua on nöyryytetty. Tämä on anonyymi kekustelupalsta jossa pätee kuitenkin jonkun näköiset säännöt. Paitsi sinulla
Etkö juuri pari viestiä takaperin luvannut lopettaa typerän asioista jankuttamisen? Ehdotan, että pysymme asiassa ja jätämme turhat rönsyt pois. Virheiden korjaaminen on ok.
pop
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja pop »

..vai kävikö niin että joko tässä topicissa tai aarnio -osuudessa itse jatkoit täysinn perättömäjäsi väitteitä minun kuuluvan johonkin "popooseen". Ketä en edes tunne eikö ainakaan minulla ole osuutta kollektiiviseen salaliittoon ko henkilöiden kanssa. Uhriudu lisää.
Aikajanasta miten po keissi minulla ei ole aikaa selvittää miten se on mennyt. Sinun vuorosi.
Vastaa Viestiin