Sivu 8/12
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 11:55 am
Kirjoittaja Perilla
Tupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:44 am
Ei se, että oulun poliisi tutkii taponyrityksenä tarkoita, että minä pitäisin taponyrityksenä
Minusta on suunnitelmallisuudessaan murhanyritys. Terrorisointia ja pelottelua[/b].
Ei kannattaisi omaa mielipidettä jakaa faktana kuten yllä teit
Minun mielestä tekijä on nuslimi, haittamaahantunkeutuja, joka haluaa aiheuttaa pahaa kaikille ihmisille.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 12:03 pm
Kirjoittaja apässi
Tupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:44 am
Pyöräilevä rasisti terrorisoi Oulussa puukottamalla ulkomaalaissyntyisiä selkään
Koska aloitetaan tutkimaan jonkun muun kuin oulunpoliisin johdolla? Oulun poliisilla tunnetusti puutteelinen kyky tunnistaa rasistisia rikoksia.
Kiitos calabashille listauksesta. Selvensi Salmarin ja sepposen levittävän disinfoa suomalaisnaisen puukotuksesta
Miten olisi Salmari, jospa vastaisit jankkaamaasi huutoosi?
aumari kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:21 am
Rescuer kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:09 am
Mikä murhanyritys?
Vasurit liioittelee aina, kun yrittävät olla vakuuttavia.
Ei se, että oulun poliisi tutkii taponyrityksenä tarkoita, että minä pitäisin taponyrityksenä
Minusta on suunnitelmallisuudessaan murhanyritys. Terrorisointia ja pelottelua.
Suunnitelmallinen väkivalta EI OLE sama asia kuin murhayritys. Murhayritys tarkoittaa tappamisen yritustä suunnitelmallisesti. Nythän siitä ei ole näyttöä, ainoastaan puukotuksista ( jotka voivat olla suunniteltuja).
Tapon yritys taas voi tarkoittaa esim hengenvaarallista puukotusta ILMAN suunnitelmallisuutta tai jopa ilman tappamistarkoitusta.
Pysytään nyt totuudessa eikä levitetä sitä omaa ideologiaa totuudenvastaisesti.
Silti: ihmettelen edelleen kuinka poliisi ei saa tätä sarjapuukottajaa kiinni eikä miesoletetusta ole edes silminnäkijähavaintoja kunnolla.
Todella outo tämä juttu.
En myöskään usko, että kyseessä olisi mikään "natsi", vaan ehkä yksinäinen kostaja, jolla henkilökohtainen motiivi. En myöskään usko mt- ongelmiin tällä kertaa, koska tyyppi kuitenkin niin ovela ettei ole jäänyt kiinni.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 1:07 pm
Kirjoittaja Knobster
apässi kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:03 pm
...
En myöskään usko mt- ongelmiin tällä kertaa, koska tyyppi kuitenkin niin ovela ettei ole jäänyt kiinni.
Joo-o, ihan tervettä toimintaa. Todellakin on mt-ongelmainen, ja pahasti. Rasistireppanakin vielä.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 1:42 pm
Kirjoittaja URSA
Se on ainakin kaikille uhrille yhteistä, että he ovat jalankulkijoita. Pidän aivan mahdollisena että kyse on polkupyöräilijästä, joka "kouluttaa" edessään "liian leveästi" käveleviä jalankulkijoita. Maahanmuuttajuus voi olla sattumaa tai kertoa siitä, että maahanmuuttajat eivät ole tottuneet pelkäämään polkupyöräilijöitä ja antamaan heille tietä.
Voi olla ettei tekijää ole vielä löytynyt jos poliisi keskittyy liikaa rasistisen motiivin mahdollisuuden miettimiseen.
Ei koko Oulua pysty kameravalvomaan. Viimeisin puukotus tapahtui kuvien perusteella metsikön keskellä kulkevalla väylällä.
Onko tekijä muuttunut "rohkeammaksi" (selkäänpuukottajaksi) ja tarkemmaksi? Oliko tämä ensimmäinen sairaalahoitoon joutunut uhri? Ovatko teot muuttumassa vakavammiksi?
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 2:40 pm
Kirjoittaja Siirimaria
P
Jotta poliisi tutkisi lieviä pahoinpitelyjä, asianomistajien eli teon kohteeksi joutuneiden henkilöiden pitäisi vaatia rangaistusta. Näin ei näissä tapauksissa ole.
Tämäpä. Ilmoitusta tehdessä saa laittaa rastin kohtaan "vaaditaan rangaistusta". Mutta juuri kukaan ei tiedä, että tapaus siirretään ö-mappiin, ellei siihen älyä laittaa ruksia. Korvausvaatimuksen esittämiseen kannattaa myös varata myöhempi mahdollisuus.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 2:57 pm
Kirjoittaja Syanidi-Simo
Knobster kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:07 pm
apässi kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:03 pm
...
En myöskään usko mt- ongelmiin tällä kertaa, koska tyyppi kuitenkin niin ovela ettei ole jäänyt kiinni.
Joo-o, ihan tervettä toimintaa. Todellakin on mt-ongelmainen, ja pahasti. Rasistireppanakin vielä.
Rasismi on mielenterveysongelma. Eihän se kuulu normaalille ihmiselle.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 3:00 pm
Kirjoittaja Tupla
Vihdoinkin on julkaistu kuvasarja epäillystä terrorisoivasta suomenkielisestä miehestä.
Onko sitten sama kuin se huhtikuussa poliisin epäilemä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9dd6 ... MCRsMCRoMA..
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 3:01 pm
Kirjoittaja Syanidi-Simo
Näyttäisi olevan 50-70 vuotias oululainen sukurutsattu aikamiespoika. Tyypillinen rasisti siis.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 3:05 pm
Kirjoittaja nihilopriest
Olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen maailman puolesta!!

toivottavasti tekijä ei jää kiinni. jos joku tuntee tämän niin älkää vasikoiko! muistakaa arto mikkonen ja muut kongoloidien puukottamat ja raiskaamat suomalaiset!!! +
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 3:18 pm
Kirjoittaja Tupla
URSA kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:42 pm
Voi olla ettei tekijää ole vielä löytynyt jos poliisi keskittyy liikaa rasistisen motiivin mahdollisuuden miettimiseen.
Ei koko Oulua pysty kameravalvomaan. Viimeisin puukotus tapahtui kuvien perusteella metsikön keskellä kulkevalla väylällä.
Avoimessa maastossa tuo tunnistettava urpo liikkuu. Eikä pystynyt välttämään kameroita. Nyt romuttuu eräiden viimeiset oljenkorret
Ei ole poliisi kompastunut rasistista kommenttia huudelleen
maahanmuuttovastaisen kantiksen ulkomaalaisvastaisen motiivin miettimiseen
Ihan perussuomalainen jorkki näyttää olevan lippiksineen päivineen. Missä lie se puukkonsa, kun ihan normifarkuilta housunsa vaikuttavat olevan.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 3:27 pm
Kirjoittaja -Martta-
Luulis verkon kiristyvän aikamiespojan ympärillä. Jos noilla kuvilla henkilöllisyys selviä, niin on ihme.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 3:29 pm
Kirjoittaja nihilopriest
-Martta- kirjoitti: La Kesä 27, 2026 3:27 pm
Luulis verkon kiristyvän aikamiespojan ympärillä. Jos noilla kuvilla henkilöllisyys selviä, niin on ihme.
Toivon että hänellä on laajat tukijoukot ja kiinni ei jäädä & että kukaan ei vasikoi!!

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 3:32 pm
Kirjoittaja Calabash
Äh, naisten kimppuun takaapäin käyvää pelkuriraukkaa ei suojella.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 3:32 pm
Kirjoittaja Öyhö
Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 3:01 pm
Näyttäisi olevan 50-70 vuotias oululainen sukurutsattu aikamiespoika. Tyypillinen rasisti siis.
Öh. Kieltämättä näyttää 60-vuotiaalta, mutta aviostatus, sukurutsaaminen ja rasismi näkyy kyllä aika heikosti tässä kuvassa. Oliko tämä poliisin jakama kuva? Edit: oli.
Kaveri pitäisi kyllä laittaa telkien taakse lopullisesti rikoksenuusijana. Mut Suomessa ei ikävä kyllä jaeta tuomioita tyyliin neljä tapon yritystä á 6 vuotta yhteensä 24 vuotta, vaan tukkualennus, ehdollista ja sit syytetään vaikkapa "suomalaisia miehiä" noin yleensä. Koska mieshän se on. Miehet on siis syyllisiä.
Sama logiikka muuten rasisteilla.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 3:36 pm
Kirjoittaja Tupla
Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:55 am
. . .
Minun mielestä tekijä on nuslimi, haittamaahantunkeutuja, joka haluaa aiheuttaa pahaa kaikille ihmisille.
Jaaha.
Onko jopa somali mielestäsi.