Kansanparantaja vankilaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Piilosolmu
Susikoski

Re: Kansanparantaja vankilaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Viesti Kirjoittaja Piilosolmu »

ofoni kirjoitti:
Piilosolmu kirjoitti:Yli puolet suomalaisista uskoi vuonna 2006 tehdyn kyselyn mukaan kansanparantajiin.
Suomalaisen keskimääräinen älykkyysosamäärä on 97, että mahtuuhan tuohon keskitason alapuolelle porukkaa, joiden älykkyysosamäärä on kehitysmaiden ihmisten tasolla ja "ajatusmaailma" takaperoinen muutoinkin.
https://www.youtube.com/watch?v=uGEUKYK-i7Q
No, nämä "uhrit" ainakin ovat Valviran listoilla olevia terveysalan ihmisiä ja sensellaisia, yliopistokoulutettujakin. Älykkyyttä tietysti on montaa lajia. Mutta nämä naiset ovat ainakin erittäin hyviä puhumaan ja siten myös itse hyviä manipuloimaan. Kyseinen kansanparantaja taas ei ole mikään puhuja eikä esiintyjä. Eihän se mitään todista, mutta ihmetyttää kovasti.

Ja ihan oikeasti: naiset eivät olleet asiakkaita, vaan oppilaita, jotka itse käyttivät laiskanmiehen hierontaa asiakkailleen! Naiset siis olivat tietoisia siitä mihin ja miten kyseistä juttua käytetään ja mitä sillä tehdään. Ei voinut jäädä heille epäselväksi. Vai harrastivatko hekin muka asiakkaidensa kanssa seksiä hypnoosilla kuten kansanparantaja oli muka opettanut? No eivät harrastaneet. Miksi eivät? Miksi he tekivät laiskanmiehenhieronnan kuten sitä kuuluukin tehdä?

Ja miksi he eivät menneet muille hoitoon? Hehän kävivät muiden kursseillakin!
holmesin haamu
Sherlock John Holmes

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

^
Tässä yhteydessä taisi olla naisilla kova usko kansanparantajan kykyihin ja olivatko naiset hänen opetuksessaankin?

Älykkyys ja manipulointi ovat eri asioita. Ihminen voi osata hyvin laskea ja lukea, mutta silti on täysin muiden ihmisten vietävissä ja manipuloitavissa. Ei pidä myöskään kiistää, etteikö kansanparantaja olisi osannut hommaansa. Sai varsin monta naistakin tuolla tavalla jallitettua.
Piilosolmu
Susikoski

holmesin haamu kirjoitti:^
Tässä yhteydessä taisi olla naisilla kova usko kansanparantajan kykyihin ja olivatko naiset hänen opetuksessaankin?

Älykkyys ja manipulointi ovat eri asioita. Ihminen voi osata hyvin laskea ja lukea, mutta silti on täysin muiden ihmisten vietävissä ja manipuloitavissa. Ei pidä myöskään kiistää, etteikö kansanparantaja olisi osannut hommaansa. Sai varsin monta naistakin tuolla tavalla jallitettua.
Tämä on mahdollista, mutta missä todisteet siitä, että näin todella olisi ollut?
Eivätkö naiset olisi osanneet keksiä jutun kuten kansanparantaja väittää?
Saiko kansanparantaja siis jonkun jallitettua?

En itse menisi sellaisen sairaanhoitajan käsiin, joka uskoo, että seksin avulla voi oppia paremmaksi hoitajaksi!
Piilosolmu
Susikoski

On erittäin kummallista, että nämä naiset levittävät seudulla ihan omilla nimillään juttua, että he kävisivät edelleen hoidossa tällä kansanparantajalla. Eivät tietystikään käy, tällähän on lähestymiskieltokin. Ei kukaan hoitaisi naisia, jotka ovat oikeudessa valehdelleet suut ja silmät täyteen ja väittäneet hoitajan hyväksikäyttäneen.

Miksi siis naiset itse kertovat tällaisia juttuja muille hoitajille ja hierojille? Miksi he yhä edelleen kävisivät hyväksikäytettävinä?

Niin, lisäksi näyttää jotkut naiset ilmoittelevan tekevänsä itse jäsenkorjausta ja energiahoitoa. Energiahoito= laiskan miehen hieronta, jonka kansanparantaja heille opetti. Eli ei voinut olla epäselvää miten se tehdään ja miksi ja mitä siinä tapahtuu.

Teitä on niin helppo huijata. Luulette kansanparantajan olevan se huijari, kun todellisuudessa huijareita olivat ne naiset.
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Piilosolmu kirjoitti:On erittäin kummallista, että nämä naiset levittävät seudulla ihan omilla nimillään juttua, että he kävisivät edelleen hoidossa tällä kansanparantajalla. Eivät tietystikään käy, tällähän on lähestymiskieltokin. Ei kukaan hoitaisi naisia, jotka ovat oikeudessa valehdelleet suut ja silmät täyteen ja väittäneet hoitajan hyväksikäyttäneen.

Miksi siis naiset itse kertovat tällaisia juttuja muille hoitajille ja hierojille? Miksi he yhä edelleen kävisivät hyväksikäytettävinä?

Niin, lisäksi näyttää jotkut naiset ilmoittelevan tekevänsä itse jäsenkorjausta ja energiahoitoa. Energiahoito= laiskan miehen hieronta, jonka kansanparantaja heille opetti. Eli ei voinut olla epäselvää miten se tehdään ja miksi ja mitä siinä tapahtuu.

Teitä on niin helppo huijata. Luulette kansanparantajan olevan se huijari, kun todellisuudessa huijareita olivat ne naiset.
Puolustelet pelkkien kyläjuorujen perusteella kansanparantajaa, jonka tekosista on olemassa ihan oikeuden pöytäkirjat. Olet aika heikoilla noiden juttujesi kanssa.
Piilosolmu
Susikoski

Halusin jakaa juorut kanssanne.

Oletko lukenut ne "ihan oikeat oikeuden pöytäkirjat"?

Ne ovat täynnä naisten yhdessä sopimia juttuja, joita ei ole mitenkään tarkastettu keneltäkään. Naiset todistavat toisensa ristiin.

Kun MINÄ olen kysynyt muilta paikalla olleilta, ei mitään tällaista ole ollut, mitä oikeuden pöytäkirjat väittävät. Mutta heiltä ei ole muut kyselleet.

Esimerkiksi on todistettu, että naisten miespuolinen todistaja valehteli muista hyväksikäytetyistä naisista, heiltä on itseltään kysytty. Hän valehteli myös ry:stä, jonka kunniajäsen kansanparantaja olisi ollut ja joka olisi ollut jonkinlainen kultti. Sekin on todistettu valheeksi. Niistä ei hovioikeus enää pukahtanutkaan. Mutta kuinka ollakaan Korkein oikeus ottikin esiin asian taas omassa selosteessaan! Oikeus väittää, että näitä muita hyväksikäytettyjä olisikin ollut, vaikka kyseisiltä naisilta on allekirjoitetut todistukset siitä, että heillä ei ole ollut seksiä kansanparantajan kanssa! Oikeus on siis napannut sen käräjäoikeden selosteesta ilman, että asiasta olisi kuultu ketään.

Sellainen oikeus meillä.
Juhani Saari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Juhani Saari »

Aika paksulta paskalta ja keksityltä vaikuttaa koko juttu. Naiset tulleet myöhemmin toisiin ajatuksiin ja liittoutuneet miestä vastaan kuten itseään satuttaneet naiset yleisesti tekevät.

Onko missään vertaisarvioidussa tutkimuksessa edes todettu, että on mahdollista hypnoosilla johdatella ihmisiä seksiin? Itse en usko pätkääkään hypnoosiin.

Paljon todennäköisempi vaihtoehto on vihastuneet itse hyväksikäyttöön suostuneet naiset, jotka nyt yhdessä kostavat vanhukselle.
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Kuten mieheni aina sanoo... "naiset ovat kieroja" :?
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Piilosolmu
Susikoski

Juhani Saari kirjoitti:Aika paksulta paskalta ja keksityltä vaikuttaa koko juttu. Naiset tulleet myöhemmin toisiin ajatuksiin ja liittoutuneet miestä vastaan kuten itseään satuttaneet naiset yleisesti tekevät.

Onko missään vertaisarvioidussa tutkimuksessa edes todettu, että on mahdollista hypnoosilla johdatella ihmisiä seksiin? Itse en usko pätkääkään hypnoosiin.

Paljon todennäköisempi vaihtoehto on vihastuneet itse hyväksikäyttöön suostuneet naiset, jotka nyt yhdessä kostavat vanhukselle.
Kyllä, juuri näin.

Dosentti Hannu Lauerma on oikeudessa todistanut, että hypnoosilla voi saada toisen seksiin ilman, että tämä haluaisi sitä. Mutta kun tämä kansanparantaja ei osaa hypnoosia eikä tähän mennessä näiden vuosien aikana (hyväksikäyttöilmoitukset tehty 2006) kaikesta julkisuudesta huolimatta ole vielä löydetty yhtäkään ainoaa ihmistä, joka todistaisi kansanparantajan ikinä harjoittaneen tai harjoitelleen hypnotisointia.

Lauerma on myös todistanut, että naiset paranivat kansanparantajan käsittelyn jälkeen, koska heidät vain oli hypnotisooitu eikä parannettu. Jäsenkorjausta on tutkittu tieteellisesti ja todettu, että se auttaa alaselkävaivoissa. Muissa vaivoissa ei juuri ole tutkittu edes. Lauerma on tämän aiemmin tunnustanut, mutta nyt taas näin...

Lauerma on ollut vaatimassa puoskarilakia, joka meni puihin juuri tämän käräjäoikeuden jälkeen ennen kuin tuomiota ehdittiin julistaa, siinä kun meni puoli vuotta.

Naiset itse ovat puhuneet yluluonnollisista kyvyistä, joita kansanparantaja on käyttänyt heihin. Nyt naiset siis käyttävät näitä "yliluonnollisia" energiahoitoja itse muihin ja ottavat siitä rahaa. Menkää Hengen ja Tiedon messuille katsomaan! Heillä oli siis täysi käsitys siitä, mitä energiahoto on ja miten se tehdään. Ette löydä yhtään ainoaa hörhöä tai tiedemiestä, joka väittäisi, että energiahoidolla voisi saada jonkun seksiin kanssaan.
kaivurirolle
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja kaivurirolle »

Piilosolmu kirjoitti: Lauerma on myös todistanut, että naiset paranivat kansanparantajan käsittelyn jälkeen, koska heidät vain oli hypnotisooitu eikä parannettu. Jäsenkorjausta on tutkittu tieteellisesti ja todettu, että se auttaa alaselkävaivoissa..
Se sama lume-efekti niissä alaselkävaivoissakin on, eli auttavat lyhyen aikaa, koska uhri uskoo niin ja uskon taas on todistetusti lisäävän aivoissa dopamiinin tuotanto ja dopamiini taas lievittää kivun tunnetta. Usko, eli se lume-efekti vaikuttaa nimenomaan lyhytvaikutteisesti, koska se on usko ei humpuukkiparantaminen joka lievittää kipua, ihminen siis itse oman aivotuotantonsa avulla lievittää kipua. Kansanparantaja toinen paremmin tunnetumpi nimitys on käärmeöljykauppias. Piilosolmu taitaa olla kansanparantajan saunasolmukaveri, niin kiihkeästi hän tuota seksuaalirikollista puolustaa.

Piilosolmu laittaa tänne edes uskottavan julkaisun, jossa on tieteellisesti todistettu tutkimusryhmän saaneen pitkäisvaikutuksia (parantumisia) noissa alaselkävaivoissa.
Vastaa Viestiin