Mikä ärsyttää tänään?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Totta. Maassamme on kasapäin asiaansa osaamattomia ihmisiä vastuullisissa viroissa. Varsinkin julkisen puolen hommissa. (kunnilla,valtiolla)Tampereen Tyttö kirjoitti: se, että on paljon ihmisiä jotka eivät hallitse ammattiaan!
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Lääkäriaikaa ei saa itkemälläkään, soittoaikoja 2 kertaa päivä, 1h mittainen ja juu, ihan varmasti silloin saa ajan kun kaikki mahdolliset ja mahdottomat vaivat soitetaan ja laitetaan ihmisiä jonottamaan ja kuuntelemaan inhottavaa jonotusmusiikkia ja HELVETTI. Muutenkin ärsyttää, ei ole ollut mitenkään ihania öitä viikkoon ollut kun flunssa ja helvetinmoinen yskä ja limaa kurkussa enemmän kuin tarpeeksi.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Ylläri, miehet. En vaan kestä selkärangattomuutta sitten yhtään. Saati valehtelua. Kantakaa aikuiset ihmiset jumalauta vastuunne. Ei muuta. Mä sentään olen sen verta laadukas että osaan kattoa myös harmaan sävyjä, kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.
edittiä, ja jotta ei ois niin heleppoa niin laskutkin pitäs käydä maksamassa. No, kymmenennen kerran luvattuja bonuksia on hyvä etukäteen kulutella. Jokohan ne tässä kuussa tulis oikeesti tilille??
edittiä, ja jotta ei ois niin heleppoa niin laskutkin pitäs käydä maksamassa. No, kymmenennen kerran luvattuja bonuksia on hyvä etukäteen kulutella. Jokohan ne tässä kuussa tulis oikeesti tilille??
Viimeksi muokannut Loka, Ma Heinä 14, 2008 1:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olin just tulossa kirjottamaan samaa asiaa! Mutta yhdyn. Valehtelusta ei tosin ole kysymys, mutta selkäranka on hukassa, asiat hakusessa, muisti kadoksissa siitä mitä ollaan puhuttu.. Vittu sentään taas!Loka kirjoitti:Ylläri, miehet. En vaan kestä selkärangattomuutta sitten yhtään. Saati valehtelua. Kantakaa aikuiset ihmiset jumalauta vastuunne. Ei muuta. Mä sentään olen sen verta laadukas että osaan kattoa myös harmaan sävyjä, kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.
Nerot hallitsevat kaaoksen