Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8299
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mielentilatutkimuksesta tie vie takaisin tutkintavangiksi, kunnes oikeus määrittelee murhista joko rangaistuksen tai pakkohoitoa.
Tällä sivulla on aika täsmällisesti kerrottu epäillyn pääsystä tai pikemminkin pääsemättömyydestä nettiin.
Taidamme elää tässäkin osiossa trollien aikakautta.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
kiinnostunut68
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Pe Elo 23, 2013 5:58 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut68 »

Ettei nyt vaan kyseessä olisi joku näitä Emmin kurssilaisia, joka on saanut tarot-korteista kuningatar ajatuksen.
kiinnostunut68
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Pe Elo 23, 2013 5:58 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut68 »

Niin siis tuossa E H:n viestissä tuo loppulause on siinä mielessä turha, et se kuvien nettiin laittaja taitaa olla Emmi itse ja kuvat on vaan siirretty tänne ketjuun. Ei sinällään, tuo lasten kuva ei kyllä minustakaan kuulu tänne sillä he ovat tapauksen täysin viattomia uhreja.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Gladys kirjoitti:Jos nimimerkki E.H. on se, joka väittää olevansa, niin onko hän nyt sitten parantunut? Nopea parantuminen, teosta on alle kuusi kuukautta.
Niin, jos hän on hän, niin hän ei ole silloin syytettynä teosta, josta hänen väitetään olevan syytettynä, jos kerran syytetty ei pääse nettiin, ja jonka hänen väitetään tehneen, vai?

Näin ollen on jälleen meneillään jokin hämärrytysjuttu - niitä syntyy nykyään kuin sieniä saateella - ja tähän antaa sitten ilmeisesti erityistä painoarvoa esiintyminen juuri äitienpäivänä.

Niin tai näin - mene ja tiedä.
Alethes doksa meta logu
guineapig
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 10:26 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja guineapig »

Sirpa kirjoitti:
Näin ollen on jälleen meneillään jokin hämärrytysjuttu - niitä syntyy nykyään kuin sieniä saateella
Niin tai näin - mene ja tiedä.

Eiköhän tuolta tämän ketjun alkupäästä löydy tämäkin trolliparka, joka on miettinyt monta kuukautta juttuaan, että nyt tulee hyvä trollaus ja sitten se ammutaan sekunnissa alas. Tuolla alkupäässä oli noita fanaattisella kiihkolla tätä lapsien murhaajaa puhtaaksi pesemässä useampikin alokas, lieneekö sama kaheli kaikkien nimimerkkien takana, mene ja tiedä.
suruinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2013 1:45 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja suruinen »

E.H fb-sivut. Siellä pari kuvaa lapsista, onnellisesta parista. :?
En tiedä haluaako asianomaiset niin. :|
Silmät ovat sielun peili. :wink:
lokkimies1
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: To Marras 27, 2014 10:34 am

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja lokkimies1 »

Mitenkäs se menee, mikä on tuomio jos todetaan että E.H. oli syyntakeettomassa tilassa? Voiko päästä vapaaksi? Voiko päästä vapaaksi ja vaikkapa olla vuoden päästä uuden vauvan äiti? :shock:
antienemy
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Touko 11, 2015 3:42 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja antienemy »

Kyllä tässä jutussa paistaa läpi vakuutusrahat äidin puolelta ainakin.
Syyntakeeton, jos oikeudessa päätetään niin ainoa hyötyjä asiassa on tekijä.
Tulee väkisin mieleen, että onko joogat ja tarot-kortit sekoittaneet lopullisesti pään vai mikä?
Kundaliinijoogaa ei varmasti moni mee Kuopiossa harrastamaan tämän jälkeen. :roll:

Summasummarum: Koittaa saada lasten vakuutusrahat vedoten täyttä ymmärystä vailla tehtynä 2 murhaa, tuomiota nimeksi jos ollenkaan. Mielisairaalassa muutama vuosi ja jälleen vapaa murhaanaan esteet uraltaan.

Todella mautonta E.H nimimerkiltä ellet ole oikeasti Emmi Helle?
Usean tunnin sisäänkirjautuneena tänäänkin täällä, ei taida olla oikea henkilö.
Mikäli oikea henkilö on kyseessä niin pistää miettimään millaista "rangaistusta" joutuu kärsimään kun netissä lojutaan päivät.
Viimeksi muokannut antienemy, Ma Touko 11, 2015 6:15 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
antienemy
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Touko 11, 2015 3:42 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja antienemy »

murur0a kirjoitti:
E.H. kirjoitti:Minun itsemurhasuunnitelmani ei kuitenkaan onnistunut.
Tämä aiheuttaa vastustamattoman halun kommentoida ehkä värikkäinkin sanankääntein, jopa niin värikkäin, että lienee parasta jättää kommentoimatta. :evil:
Loppuiko psykoosi vai palasiko elämänhalu?
Viimeksi muokannut antienemy, Ma Touko 11, 2015 6:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
antienemy
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Touko 11, 2015 3:42 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja antienemy »

lokkimies1 kirjoitti:Mitenkäs se menee, mikä on tuomio jos todetaan että E.H. oli syyntakeettomassa tilassa? Voiko päästä vapaaksi? Voiko päästä vapaaksi ja vaikkapa olla vuoden päästä uuden vauvan äiti? :shock:
Miksi ei voisi? Helposti on raskaana vuoden päästä, jos niikseen menee.
Suomen "oikeusjärjestelmä" on vitsi henkirikosten ja seksuaalirikosten kohdalla. :twisted:
Porin

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja Porin »

E.H. kirjoitti:
Tässä viestiketjussa on paljon viestejä jotka täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit. Lisäksi on kuvia minusta ja lapsista. Minä ja lakimieheni pyydämme ystävällisesti poistamaan ne.
Koska murha.info ei sijaitse Suomessa, niin siihen vedoten pyydän ystävällisesti sinua ja lakimiestäsi vetämään käteen.
kiinnostunut68
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Pe Elo 23, 2013 5:58 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut68 »

Jos Emmi nyt on tekemässä suunnitelmaa tulevalle vapautumiselleen, niin suunnitelmista ei varmaan kannata unohtaa paluuta takaisin Brysseliin. Siellä tuskin kukaan on tietoinen tällä foorumilla olevista kuvista ja siellähän voi aina sanoa, etten viihtynytkään Suomessa ja päätin palata takaisin tänne. Brysselissä tuskin ketään kiinnostaa, kuinka Emmillä on aika Suomessa hurahtanut, kun ei siellä kiinnosta Suomen asiat muutenkaan. Suosittelen Emmiä ottamaan tämän vakasti huomioon suunnitellessaan tulevaa siviiliin pääsyään, milloin nyt sitten tuo päivä koittanee.
tutkistelija
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 12:02 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja tutkistelija »

E.H. kirjoitti:Minulla oli tekohetkellä vakava psykoosi, eli olin erittäin harhainen. Teon jälkeen minulla on diagnosoitu - kolmessa eri mielisairaalassa - olleen sekä lapsivuodepsykoosi että kaksisuuntaisen mielialahäiriön vakava psykoottinen masennusjakso. Luulin harhoissani että lapset olivat pysyvästi ja peruuttamattomasti jälkeenjääneitä ja että meidän perheemme tilanne - minun sairauteni, talousasioiden yms. - takia oli kestämätön. Tämän vuoksi minä kuvittelin että pelastan lapseni ja itseni, pääsemme parempaan paikkaan. Minun itsemurhasuunnitelmani ei kuitenkaan onnistunut.

Olin ollut vakavasti ja psykoottisesti masentunut jo keväästä lähtien. Mikään ei vain auttanut siihen, ei kova lääkitys, ei terapia. Sähköhoidosta jo sovittiinkin mutta synnytyslääkäri eväsi sen istukan irtoamisriskin takia.

Synnytyksen jälkeen lokakuussa jouduin vakavan psykoottisen masennuksen takia Julkulan mielisairaalaan, jossa en saanut tarvitsemaani apua. Minun vain annettiin maata 23 tuntia vuorokaudessa pimeässä psykoottisten ajatusteni kanssa ja käytiin vain kysymässä kerran päivässä "oletko ok?". Hoitohenkilökunta myös sanoi ettei ymmärtänyt suurta huoltani lapsista. Minun annettiin myös ymmärtää että osastolle olisi muitakin tulijoita. Niin minut kotiutettiin kuuden viikon jälkeen sairaampana kuin koskaan.

Hain itse jo keväällä ennakoivasti apua sosiaaliviraston kotipalvelusta sitä varten että kaikki menisi mahdollisimman hyvin kun vauva syntyisi. Mitään muuta syytä olla sossun asiakkaita ei meillä ollut. Ei viinaa, ei väkivaltaa eikä tukien (muiden kuin kotipalvelun) tarvetta.

Rakastin ja rakastan lapsiani ja miestäni yli kaiken. Tuska on loputon ja ikävä pohjaton. Mielessäni on vain miksi juuri minulle piti käydä näin, miksi ihmiselle annetaan tällaisia kamalia sairauksia joita ei voi hallita. Ja miksi en saanut tarvittavaa hoitoa kun sitä eniten tarvitsin.

Näillä sivuilla on kerrottu siitä kuinka teininä minun poikaystäväni teki itsemurhan. Haluaisin kertoa, että ensinnäkin me olimme vain ystäviä ja toisekseen hän oli ollut syvästi itsetuhoinen ja yrittänyt itsemurhaa jo useita kertoja ennen kuin ystävystyimme. Yritin auttaa häntä kaikin mahdollisin keinoin, mutta se ei riittänyt. Ainoa ihminen jolle hän jätti jäähyväisviestin olin minä. Siinä hän puhutteli minua enkelinään joka oli tehnyt kaikkensa auttaakseen häntä.

Tässä viestiketjussa on paljon viestejä jotka täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit. Lisäksi on kuvia minusta ja lapsista. Minä ja lakimieheni pyydämme ystävällisesti poistamaan ne.
Liekö joku saanut idean trolliin viestistäni, jossa kyselin E.H.:n kuulumisia? Ei jaksa uskoa, että tekijä itse olisi päässyt tänne kirjoittelemaan. Ja uskoisin, että tämä olisi asiainhoidon kannalta viimeisiä paikkoja tulla asioita setvimään.

No mutta kuulehan E.H. jos luet tätä, niin et sinä ainakaan helpointa tietä ole valinnut. Netin perkaamisessa se loppuelämä tulee kyllä kulumaan, eikä mitään sieltä tule saamaan lopullisesti pois. Esimerkiksi tämäkin ketju kuvineen päivineen on jo kopioituna niin monelle kovalevylle ja muistitikulle, ettei niiden poistaminen jostain ketjusta auta mitään. Ja olethan muistanut kertoa kuulumisesi ynnä kunnianloukkausvihjailusi kaikkiin muihinkin keskustelupalstoille, jotta ovat tietoisia asiasta? Ja tietenkin joudut oikomaan kanssaihmisiä lakimiehen avulla tämän jälkeenkin ihan irl. Ymmärsit varmaan pointin?

Mielestäni jokin keskustelupalstoilla esiintynyt kunnianloukkaus pitäisi olla prioriteetissa viimeisiä asioita, jotka sinua pitäisi kiinnostaa tällä hetkellä. Ei se maine ja kunnia palaudu jos saat jonkin väärinymmärryksen korjattua tai kuvan pois netistä.

Viesti itsessään on varsin hyytävää ja kylmää luettavaa. Paljon yksityiskohtia, joskaan ei mahdottomia keksiä sivusta seuranneelta. Vaikka teon motiivi olisikin tuossa oikeasti kerrottu, niin aitoa pahoillaanoloa, teon katumusta ja läheisille, kuten aviomiehelle, aiheutettua surua ja tuskaa tai pahoittelua ei oikeastaan tullut esiin mitenkään.

Jos olet E.H. niin voitko kertoa mikä oli todellinen syy kirjoittaa tänne?
Kattellaha ku aja kulluu ja jutut vanahenoo.
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2116
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Gladys kirjoitti:Jos nimimerkki E.H. on se, joka väittää olevansa, niin onko hän nyt sitten parantunut? Nopea parantuminen, teosta on alle kuusi kuukautta.
Ei hän ole.Ihan äkkiseltään tulee mieleen Seinäjoki-ketjun "Kaksoislaukaus"-nimimerkin äskeiset idioottikommentit.Ehkä ottanut jopa mallia surkeasta esikuvastaan.Vinkkinä:Tasoa voi aina yrittää nostaa.Vaikeaahan se tietysti on,jos lapsena on ollut liian vähän leluja yms.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
tutkistelija
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 12:02 pm

Re: Äiti surmasi kaksi lastaan, Kuopio 22.11.2014

Viesti Kirjoittaja tutkistelija »

paccasucco kirjoitti:
Gladys kirjoitti:Jos nimimerkki E.H. on se, joka väittää olevansa, niin onko hän nyt sitten parantunut? Nopea parantuminen, teosta on alle kuusi kuukautta.
Ei hän ole.Ihan äkkiseltään tulee mieleen Seinäjoki-ketjun "Kaksoislaukaus"-nimimerkin äskeiset idioottikommentit.Ehkä ottanut jopa mallia surkeasta esikuvastaan.Vinkkinä:Tasoa voi aina yrittää nostaa.Vaikeaahan se tietysti on,jos lapsena on ollut liian vähän leluja yms.
Eikö se olis ylläpidon helppo katsoa jos on samalta IP-osoitteelta useammalla nimimerkillä täällä häiriköimässä?
Kattellaha ku aja kulluu ja jutut vanahenoo.
Vastaa Viestiin