Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Mistä sä mizty tiedät mikälaisia tunteja J ja F ovat pitäneet? On paljon muitakin tunteja kuin nuo ryhmä-zumbat, myös paikkoina muita kun SPn salit.
There are no crimes behind enemy lines
mitzy
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:32 pm

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja mitzy »

Rezah kirjoitti:Mistä sä mizty tiedät mikälaisia tunteja J ja F ovat pitäneet? On paljon muitakin tunteja kuin nuo ryhmä-zumbat, myös paikkoina muita kun SPn salit.
No uutisten perusteella lähinnä päättelin, kuntoklubit yms missä heidän tasoisiaan tunteja vedetään järkkäävät juuri tämän tyylisiä kun zumbat ja latinomixit yms, En toki tiedä ovatko he sitten jossain muualla pitäneet kovin teknisiakin tunteja.. :o vaikea uskoa, nämä eivät kuitenkaan ole mitään tanssiopettajia joilla välttämättä olisi mitään teknista osaamista lajeihin mitä opettavat.
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

mitzy kirjoitti:
Rezah kirjoitti:Mistä sä mizty tiedät mikälaisia tunteja J ja F ovat pitäneet? On paljon muitakin tunteja kuin nuo ryhmä-zumbat, myös paikkoina muita kun SPn salit.
No uutisten perusteella lähinnä päättelin, kuntoklubit yms missä heidän tasoisiaan tunteja vedetään järkkäävät juuri tämän tyylisiä kun zumbat ja latinomixit yms, En toki tiedä ovatko he sitten jossain muualla pitäneet kovin teknisiakin tunteja.. :o vaikea uskoa, nämä eivät kuitenkaan ole mitään tanssiopettajia joilla välttämättä olisi mitään teknista osaamista lajeihin mitä opettavat.
Oli tunnit millasia vaan niin mistäpä noiden opetusmetodeista tietää jos ei ole itse paikalla ollut. Onhan siellä voinut olla kädestä pitäen-opetusta käytössä vaikka yleensä vastaavilla tunneilla sellaista ei olisikaan, eipä nuo ole muutenkaan tainnut ihan normien mukaan toimia.

Aamulehti uutisoi että kymmenkunta uutta epäilyä olis ilmennyt, poliisi lupaili maanantaille tarkempaa lukemaa epäilyistä siihen mennessä.
fränkkä
Neuvoja-Jack
Viestit: 502
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 3:19 pm

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

En rypee tässä syyttää ketään enkä edes vihjailee mitään, kun tässä nyt epäillään.
Mutta se mikä huolestuttaa näissä muutamissa kommenteissa on se "raja" , miettikää nyt itsekin
missä se menee.

Koskettelu, käpälöinti, kopelointi, hyväily, ei voi alaikäinen välttämättä tietää mistä on kyse, kun yhdistetään ulkoinen paine/ kokemuksen/näyttämisen jne. halut/kokeilut...vielä kerran sanon että näissä
asioissa ei nuoren kokemus/järki ole vielä niin kehittynyt...MUTTA AIKUISEN TÄYTYY OLLA.piste eikä
ole lieventävää asinhaara "omat halut" tai jokin seksuaalinen vääristymä.

Tanssia kun katsellessa näkee kyllä tiettyä intohimoa jopa eroottisuuttakin kuuluu vissii "lajiin" eikä siinä mitään, mutta...raja...jne.

Itse näin miespuolisen "aikuisena", jos kävisin vaikka zumbaamassa ja tunnin vetäjä ilmottaisi heti alussa, että käyn sitten kopeloimassa niin olisin ehkä vaan tyytyväinen.
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

fränkkä kirjoitti:
... Itse näin miespuolisen "aikuisena", jos kävisin vaikka zumbaamassa ja tunnin vetäjä ilmottaisi heti alussa, että käyn sitten kopeloimassa niin olisin ehkä vaan tyytyväinen.
Eli miespuolinenkin kopeloitsija sopii? :P Aika useinhan miehiltä tuon sutkauksen kyllä kuulee. Osa naisista kokee sen vähättelynä seksuaalisen häirinnän traumatisoivan vaikutuksen suhteen. Entäs jos ohjaaja tahtoisikin puhua sinun kanssasi tunteista? Jos vedetään tähän nyt vielä lisää stereotypioita sukupuolista, niin jokainen mies haluaa tulla kopeloiduksi kenen tahansa naisen taholta missä vain ja koska vain, mutta tunteista puhuminen edes oma kumppanin kanssa on kauhistus, tai enintään välttämätön paha jonkun mielihyvää tuottavan asian saavuttamiseksi - ja vastaavasti naisen kuin naisen saa hurmattua haluamalla puhua tunteista, aina ja kaikkialla, mutta seksuaalinen kanssakäyminen edes oman kumppanin kanssa on kauhistus, tai korkeintaan siedettävää. Jne...
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
mitzy
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:32 pm

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja mitzy »

fränkkä kirjoitti:En rypee tässä syyttää ketään enkä edes vihjailee mitään, kun tässä nyt epäillään.
Mutta se mikä huolestuttaa näissä muutamissa kommenteissa on se "raja" , miettikää nyt itsekin
missä se menee.

Koskettelu, käpälöinti, kopelointi, hyväily, ei voi alaikäinen välttämättä tietää mistä on kyse, kun yhdistetään ulkoinen paine/ kokemuksen/näyttämisen jne. halut/kokeilut...vielä kerran sanon että näissä
asioissa ei nuoren kokemus/järki ole vielä niin kehittynyt...MUTTA AIKUISEN TÄYTYY OLLA.piste eikä
ole lieventävää asinhaara "omat halut" tai jokin seksuaalinen vääristymä.

Tanssia kun katsellessa näkee kyllä tiettyä intohimoa jopa eroottisuuttakin kuuluu vissii "lajiin" eikä siinä mitään, mutta...raja...jne.

Itse näin miespuolisen "aikuisena", jos kävisin vaikka zumbaamassa ja tunnin vetäjä ilmottaisi heti alussa, että käyn sitten kopeloimassa niin olisin ehkä vaan tyytyväinen.
Siis koskeminen ei ole koskaan hyvä jos siinä on vivahdekkin eroottisuutta tai seksuaalisuutta jos on tanssitunnista kyse. Sinne ei yksinkertaisesti kuulu ne kopeloinnit tai persettä vasten sheikkailut mitä baarissa harrastetaan kun reggaeton soi ;)

Tanssiin kuuluu se intohimo,eroottisuus,mutta se on vaan peli ja yleensä se on vaan sen biisin ellei kyseessä ole sitten romanttisessa suhteessa oleva pari. Onneksi nämä alaikäiset pysyttelevät toistaiseksi siellä yksilötanssien puolella,eivätkä tule edes paritunneille jossa riskit voivat kasvaa.. kiitos näiden muutamien vanhempien herrasmiesten joiden kanssa tanssin mielellään itse,mutten usko että teinit kovin mielellään :)
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 731
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Miksi en itse jotenkin voi ymmärtää sitä, ettei myös muut (ei ehkä kaikki) kyseisessä studiossa työskennelleet, olisi edes jollain tasolla epäilleet jotain?!
mitzy
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:32 pm

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja mitzy »

lepajoki kirjoitti:Miksi en itse jotenkin voi ymmärtää sitä, ettei myös muut (ei ehkä kaikki) kyseisessä studiossa työskennelleet, olisi edes jollain tasolla epäilleet jotain?!
Tästä kirjoitin aiemmin,en enää viitsi uudestaan raaputella.. joten lueppa hieman taaemmas mun perusteluni asialle.. :)
fränkkä
Neuvoja-Jack
Viestit: 502
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 3:19 pm

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

Michelangela kirjoitti:
fränkkä kirjoitti:
... Itse näin miespuolisen "aikuisena", jos kävisin vaikka zumbaamassa ja tunnin vetäjä ilmottaisi heti alussa, että käyn sitten kopeloimassa niin olisin ehkä vaan tyytyväinen.
Eli miespuolinenkin kopeloitsija sopii? :P Aika useinhan miehiltä tuon sutkauksen kyllä kuulee. Osa naisista kokee sen vähättelynä seksuaalisen häirinnän traumatisoivan vaikutuksen suhteen. Entäs jos ohjaaja tahtoisikin puhua sinun kanssasi tunteista? Jos vedetään tähän nyt vielä lisää stereotypioita sukupuolista, niin jokainen mies haluaa tulla kopeloiduksi kenen tahansa naisen taholta missä vain ja koska vain, mutta tunteista puhuminen edes oma kumppanin kanssa on kauhistus, tai enintään välttämätön paha jonkun mielihyvää tuottavan asian saavuttamiseksi - ja vastaavasti naisen kuin naisen saa hurmattua haluamalla puhua tunteista, aina ja kaikkialla, mutta seksuaalinen kanssakäyminen edes oman kumppanin kanssa on kauhistus, tai korkeintaan siedettävää. Jne...
Ei käy minulle tuo miespuolisen koskettelu, jotenkin riidan haluista, vaikka täytyy myöntää, että ei ole
kukaan koskaa edes yrittänyt, ainakaa noin seksuaalinen kiihottuminen mielessään tai en oo varma...

Voihan sen aikuinen kokea vähättelynä tai iskemis yrityksenä mitä vain, mutta jos jompikumpi on tosissaan niin molemmille tulee kyllä selväksi mitä se oli "aikuisten" kesken. Ei pidä muuten paikkaansa
väite, että jokainen mies haluaan kenen tahansa taholta jne. kaikille löytyy kyllä se oma jostain, jos sitä haluaa...jokainen arpa ei tietenkää voita...ja mitä tohon puhumiseen, nii jos ei tunteista puhuta nii tod.
ei kovin pitkä juttu.........mutta nämä ei kyllä tähän juttuu mitenkää sitten ehkä liittynytkään, jos ei nyt
joku onneton "aikuinen nainen" ole epätoivossaan "toisissaan" lähtenyt zumpaamaa...niin ja voihan se olla
että ei tämä tanssisali olekkaan kuin se toteutus paikka, kun ei voi himaassa.
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 731
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Joo olen kyllä lukenut sinun "hiukkasen" Kotiinpäin vetävät vastauksesi, joista en ole mielestäni löytänyt mitään. Edelleen esitän saman kysymyksen, ja toivon, että vastauskin löytyy.
mitzy
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:32 pm

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja mitzy »

lepajoki kirjoitti:Joo olen kyllä lukenut sinun "hiukkasen" Kotiinpäin vetävät vastauksesi, joista en ole mielestäni löytänyt mitään. Edelleen esitän saman kysymyksen, ja toivon, että vastauskin löytyy.
Todellakaan kotiinpäin vetämistä ei ole ollut vastauksissani vaan yritin kuvata hyvinkin realistisesti minkälaista työskentely tanssikoululla on (toki en tiedä tarkalleen minkälaista se on kyseisellä tanssikoululla) ja keille piireissä kerrotaan yhtään mitään ja ketkä voivat vaan aavistella asioita. Tässä tapauksessa, varsinkaan naisille ei varmasti vihjattu yhtään mitään eikä kehuskeltu kaadoillaan.
Heidän lisäksi löytyy muutama mies jotka varmasti jotka olivat huhuja kuuleet,mutta tuskin tietävät tyttöjä keiden kanssa on ollut.. Ja työläisinä, ajatellaan ettei se heille edes kuulu.
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

lepajoki kirjoitti:Miksi en itse jotenkin voi ymmärtää sitä, ettei myös muut (ei ehkä kaikki) kyseisessä studiossa työskennelleet, olisi edes jollain tasolla epäilleet jotain?!
Ei tuo minua niin kovasti ihmetetytä. Kantani tietty voi muuttua, kunhan ehkä joskus tulee julkisuuteen luotettavaa tietoa siitä, mitä kaikkea siellä todella on tapahtunut.

Ihmiset ovat keskimäärin ihan valtavan hyviä uskottelemaan paitsi muille myöskin itselleen, että kaikki on ihan ookoo, ja useillakin työpaikoilla ihmisillä ei ole kauheasti aikaa eikä energiaa kiinnittää huomiota muitten tekemisiin, tai ihmisten välisiin hienovaraisiin tunnevirityksiin tms.

Minäkin olen toki harrastusten ja erilaisten hoitotoiminpiteitten kautta tullut kopeloiduksi hyvinkin intiimisti. Ainoastaan kerran jäi sellainen jälkifiilis, että ottikohan mies vähän erivapauksia tilanteen suhteen. Tuotakin heräsin miettimään vasta muutaman tunnin kuluttua, ja vähän paska maku tilanteesta jäi. (Olin täysi-ikäinen, mutta nuori, epävarma ja kokematon. Kehtasin puhua tapahtuneesta vain yhdelle ihmisille, ja hänen mielestään olin vähän hassu eikä juttu kiinnostanut häntä sen enempää. Lopputulos oli, että enimmäkseen onnistuin unohtamaan tapahtuneen.) Eli vuodatukseni tarkoitus on kuvata sitä, että eiköhän useimmiten kohde itse tunnista, vähintään jälkikäteen, että oliko kyseessä asiatonta kopelointia, vaiko ihan tilanteeseen kuuluvaa koskettamista ja käsittelyä? Minun mielestäni olisi siis aika outoa, jos tämä tapahtunut haittaisi jatkossa tanssinopetusta missään.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
mitzy
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:32 pm

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja mitzy »

Michelangela kirjoitti: ]Minun mielestäni olisi siis aika outoa, jos tämä tapahtunut haittaisi jatkossa tanssinopetusta missään.
Siis tottakai jokainen tietää milloin kosketus on asiallinen ja milloin turhaa,mutta luulen,että se voi toviksi tehdä sen,etteivät miehet erityisesti uskalla käyttää opetuksessaan kosketusta peläten,että joku ymmärtää väärin. Mutta onneksi kohuilla on tapana unohtua ja voin olla väärässäkin..
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Väärässä voin ihan hyvin olla minäkin, vaikka silti ajattelen, että tämä valitettava tapaus voi tuoda ehkä erittäin tarpeellisia rajojakin siihen jatkossa, mikä on tanssitunneilla okei, ja mikä ei. Toivotaan nyt parasta ihan kaikkien nykyisten, ja mahdollisten/todennäköisten tulevien, seksuaalisen häirinnän ja väkivallan uhreille.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
fränkkä
Neuvoja-Jack
Viestit: 502
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 3:19 pm

Re: Tanssinopettajat raiskanneet naisia ja tyttöjä Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

mitzy kirjoitti:
Michelangela kirjoitti: ]Minun mielestäni olisi siis aika outoa, jos tämä tapahtunut haittaisi jatkossa tanssinopetusta missään.
Siis tottakai jokainen tietää milloin kosketus on asiallinen ja milloin turhaa,mutta luulen,että se voi toviksi tehdä sen,etteivät miehet erityisesti uskalla käyttää opetuksessaan kosketusta peläten,että joku ymmärtää väärin. Mutta onneksi kohuilla on tapana unohtua ja voin olla väärässäkin..
Ei hyvänen aika "mitzy" maailmassa voi ja onkin hetkiä ja ihmisiä kun ei juuri siinä hetkeissä asiaa ymmärrä ja toiminta tapahtuu juuri siinä hetkessä niin kun tapahtuu. Onneksi sentään on olemassa laki joka ei ole hetki vaan aina voimassa oleva ja ennen sitä hetkeä on moraali. Tässä ei nyt ole vielä kyse kuin epäilyistä...syytteet tulee jos tulee. mutta olis se minusta outoa, jos näinkin monta erinlaista epäilyä nyt olis ihan turhin ja kuuluisi vaan harrastukseen, niin mukavaa kun tanssi harrastus onkin. Enkä minä tiedä mitä missäkin on tapahtunut tai onko mitään, mutta se on saletti minusta näitten eriepäilyjen määrästä ja nimikkeistä päättellen, että ei ole ihan normaalista tanssista kyse...jos nämä hyt syytteksi asti nousee....Niin tohon kosketukseen mistä olit huolissasi niin tuskin on vaikutusta jos se kohdituu oikeeseen paikkaan oikeella tunteella ja ennenkaikkea oikeessa ajassa.
Vastaa Viestiin