Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 2014

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Rouva Piilopoliisi
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 10:51 am

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja Rouva Piilopoliisi »

Tämä äitihän ei puheiden mukaan ole neuvoloissa raskauksineen käynyt.

Jos raskaudet olisivat jotenkin erityisen odotettuja tapauksia, niin sitä varmemmin hankkiutuisi terveydenhuollon äärelle, mitä enemmän kohtukuolleita lapsia synnyttelisi.
tasras
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:56 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja tasras »

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... sa/3420350

"
Ranskassa on sattunut vuonna 2007 tapaus, joka muistuttaa monilta osin Oulun tragediaa.

Kyseisen vuoden lokakuussa ranskalaisnaisen asunnon kellarista löydettiin hajun perusteella viiden vastasyntyneen vauvan ruumiit. Kuudes kuollut vauva löydettiin vielä myöhemmin.

Lasten äiti Celine Lesage tunnusti vuonna 2010 oikeudessa surmanneensa vauvat. Hän ei osannut tarjota selitystä teolleen.
"

Miten voi tapahtua tuollaista ilman että osaa mitenkään selittää tekosiaan ja ajatuksiaan rikokseen liittyen? Minä olen ihan ulapalla, jos tuo Oulun nainen on tosiaan yksin kaikkeen syyllistynyt.
ninun
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Helmi 13, 2011 12:59 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja ninun »

porccana kirjoitti:Pohdiskelin, että voisikohan olla mahdollista, että nainen ei ole huomannut raskauttaan ennen kuin 12 viikkoa purkissa?.
Raskaus voidaan esim. Tarpeeksi painavalla syyllä thllän luvalla keskeyttää rv24 asti. Mun mielestä ei siis oo mistään >en tajunnut olevani raskaana> hommasta kyse.
Avatar
Ulrike
Hetty Wainthropp
Viestit: 480
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2014 9:34 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja Ulrike »

debbie kirjoitti:Se on minusta kummallista, että tuo FB profiili on täysin avoin. En tunne kovin montaa, jolla on.
Ei se ole täysin avoin, sinä näet vain hänen julkisiksi määrittämänsä postaukset. Minullakin sellaisia on omassa profiilissa, mutta valtaosa postauksistani jaan vain FB-ystävilleni.

Mä en pidä tätä niin kummallisena juttuna, enkä henk. koht. näe kauhesti eroa siihen sillä, että sikiö abortoidaan kohtuun. Teknisesti siistimpää tietysti, mutta etiikka ja moraali eivät juuri mun silmissäni eroa. Joku asiantuntija (Lauerma tms.) kertoi, että aiemmin aviottomien lasten kohtalona oli usein kuolla äidin käsiin, ja vauvojen ruumiita löytyi ties mistä. Muistelempa joku aika sitten yhden löytyneen jonkun suomalaisen kirkon kellotornistakin.
Vaalea Rouva
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 9:04 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja Vaalea Rouva »

minä olen sitä mieltä että tämän kyseisen turkkilaisen kanssa ovat yhdessä hommat tehneet. itse olen kokenut kohtukuolema ja silloin tuli varsin selväksi se että jos ei ruumis poistu äidistä (käynnistetä synnytys) tulee kaksi ruumista. noin kuukauden päivät pystyy kuollut sikiö olemaan kohdussa ilman että aiheuttaa äidille vakavia oireita, ja yleensä kohtukuolemissa synnytys ei vaan käynnisty itsekseen vaan siihe kuolee sitten molemmat. ja vaikka synnytys käynnistyisi niin sikiö kääntyy yleensä poikkeavaan tarjontaan eikä sitä saada ulos ilman apua ja tästä oletan jos esimerkiksi 35viikkoinen vauva on kuollut kohtuun ja syntyy jalat edellä niin päätä ei äiti saa ulos ilman apua, ja jos vauva on ollut pidempaan siellä kuolleena niin se on jo niin pehmeä ja alkaa hajoamaan niin... ei tule ehjänä ulos. ei.
veikkaan että sukupuoli ei ole miellyttänyt. face profiilit molemmilta tutkineena ymmärtäisin että ovat olleet pidempaan yhdessä kuin tästä 2010vuoden lapsesta jota ei ole, jotkut kuvat pisti miettimään kuten äiti pussaamassa teiniään suulle ja 9.11.2011 otettu kuva toi mieleen terroristit.... kaikkea ne ihmiset facebookissa julkaisee..
Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

tasras kirjoitti:http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... sa/3420350

"
Ranskassa on sattunut vuonna 2007 tapaus, joka muistuttaa monilta osin Oulun tragediaa.

Kyseisen vuoden lokakuussa ranskalaisnaisen asunnon kellarista löydettiin hajun perusteella viiden vastasyntyneen vauvan ruumiit. Kuudes kuollut vauva löydettiin vielä myöhemmin.

Lasten äiti Celine Lesage tunnusti vuonna 2010 oikeudessa surmanneensa vauvat. Hän ei osannut tarjota selitystä teolleen.
"

Miten voi tapahtua tuollaista ilman että osaa mitenkään selittää tekosiaan ja ajatuksiaan rikokseen liittyen? Minä olen ihan ulapalla, jos tuo Oulun nainen on tosiaan yksin kaikkeen syyllistynyt.
Tästä Ranskan tapauksesta kiinnostuneille linkki sen omaan ketjuun:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=8780
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1793
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Vaalea Rouva kirjoitti:face profiilit molemmilta tutkineena ymmärtäisin että ovat olleet pidempaan yhdessä kuin tästä 2010vuoden lapsesta jota ei ole, jotkut kuvat pisti miettimään kuten äiti pussaamassa teiniään suulle ja 9.11.2011 otettu kuva toi mieleen terroristit.... kaikkea ne ihmiset facebookissa julkaisee..
Lyhensin lainausta. Mutta nyt jumalauta jotain rajaa näihin "päätelmiin"! Ei helvetti sentään.
chantal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2008 7:07 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja chantal »

Selasin avoimen fb profiilin lähes kokonaan.

Kuten täälläkin on mainittu, lokakuussa 2010 kertoi olevansa raskaana ja saman päivityksen kommentissa oli myös, että laskettu aika olisi huhtikuussa (2011).

Huhtikuun (2011) alussa päivitti kärsivänsä kovista vatsakivuista ja syynä olevan jäätelö. Olisiko synnytys ollut silloin?

Toukokuun päivitysten mukaan hän oli jo töissä.

Kiinnitin huomiota sellaiseen, että nainen ilmoitti monta kertaa puhelimensa olevan epäkunnossa (huollossta tai sim-kortti päivitystä odottamassa) ja pyysi yhteydenoto fb:n kautta sekä viimeiaikaisissa päivityksissä mustaa silmää.

Se, että ei halua puhua puhelimessa voisi tarkoittaa, että ei halua muiden tietävän tilannetta esim itkuisen äänen perusteella. Pahoinpidelty?
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1793
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Ulrike kirjoitti: Mä en pidä tätä niin kummallisena juttuna, enkä henk. koht. näe kauhesti eroa siihen sillä, että sikiö abortoidaan kohtuun. Teknisesti siistimpää tietysti, mutta etiikka ja moraali eivät juuri mun silmissäni eroa. Joku asiantuntija (Lauerma tms.) kertoi, että aiemmin aviottomien lasten kohtalona oli usein kuolla äidin käsiin, ja vauvojen ruumiita löytyi ties mistä. Muistelempa joku aika sitten yhden löytyneen jonkun suomalaisen kirkon kellotornistakin.
Ai viisi kertaa on niinku normia toimintaa?
tasras
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:56 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja tasras »

Ulrike kirjoitti:
debbie kirjoitti:Se on minusta kummallista, että tuo FB profiili on täysin avoin. En tunne kovin montaa, jolla on.
Ei se ole täysin avoin, sinä näet vain hänen julkisiksi määrittämänsä postaukset. Minullakin sellaisia on omassa profiilissa, mutta valtaosa postauksistani jaan vain FB-ystävilleni.

Mä en pidä tätä niin kummallisena juttuna, enkä henk. koht. näe kauhesti eroa siihen sillä, että sikiö abortoidaan kohtuun. Teknisesti siistimpää tietysti, mutta etiikka ja moraali eivät juuri mun silmissäni eroa. Joku asiantuntija (Lauerma tms.) kertoi, että aiemmin aviottomien lasten kohtalona oli usein kuolla äidin käsiin, ja vauvojen ruumiita löytyi ties mistä. Muistelempa joku aika sitten yhden löytyneen jonkun suomalaisen kirkon kellotornistakin.
Toivottavasti tämä oli onneton provo. Abortti tehdään varhaisilla viikoilla, jolloin sikiö on oikeasti pelkkä alkio ilman eloonjäämismahdollisuuksia. Toki myöhäiset abortit on eri asia, mutta niitä tehdään vain hyvin painavin syin, kuten jos lapsi on vaikeasti vammainen.
Vastasyntynyt on hengittävä, tunteva, läheisyyttä kaipaava vauva. Alkio on alkio, joka on vasta kehittymässä, jolla ei ole vielä valmiuksia ajatella, hengittää, itkeä, syödä ravintoa. Ei niitä viikkoja ole turhaan määritelty mihin saakka saa abortin tehdä.
tasras
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:56 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja tasras »

chantal kirjoitti:Selasin avoimen fb profiilin lähes kokonaan.

Kuten täälläkin on mainittu, lokakuussa 2010 kertoi olevansa raskaana ja saman päivityksen kommentissa oli myös, että laskettu aika olisi huhtikuussa (2011).

Huhtikuun (2011) alussa päivitti kärsivänsä kovista vatsakivuista ja syynä olevan jäätelö. Olisiko synnytys ollut silloin?

Toukokuun päivitysten mukaan hän oli jo töissä.

Kiinnitin huomiota sellaiseen, että nainen ilmoitti monta kertaa puhelimensa olevan epäkunnossa (huollossta tai sim-kortti päivitystä odottamassa) ja pyysi yhteydenoto fb:n kautta sekä viimeiaikaisissa päivityksissä mustaa silmää.

Se, että ei halua puhua puhelimessa voisi tarkoittaa, että ei halua muiden tietävän tilannetta esim itkuisen äänen perusteella. Pahoinpidelty?
Minulle tuli tuosta puhelin-päivityksestä mieleen, että puhelin on vaikka paiskattu seinään ja mennyt säpäleiksi. Musta silmä päivitykset sopii hyvin tuon rinnalle.
JulleXT
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 97
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 8:58 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja JulleXT »

Heitän sellaisen ajatuksen ilmoille että mitäs jos halunneet(mies halunnut) pojan. Onkin syntynyt vain tyttöjä ja laitettu sitten hengettömäksi.

En ymmärrä siltikään miksi ruumiit on säilötty ja toisekseen kauan tuo turkkilainen mies on ollut edes kuvioissa?
hernemaissipaprika
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Pe Marras 22, 2013 10:07 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja hernemaissipaprika »

Mua oksettaa... En voi olla kuvittelematta niitä hajoavia vauvojen ruumiita ja kalman hajua.. Yh!! Naisen profiilin selailu tekee tätä entistä konkreettisemmaksi. Mullakin kävi jo mielessä se, mitä joku ehdottikin, että keskenmenot olisi aiheutettu väkivallalla. Eikös se kolmea naista seksiorjanaan (USAssa?) pitänyt mies juuri niin abortoinut ei-toivotut lapset? Ja kun vielä Facessa on näitä "musta silmä" -päivityksiä, voisi viitata perheväkivaltaan... Kai viisi keskenmenoa voi olla yhdellä naisella, jos ne on tahallaan aiheutettu, vai?

Mä en tiedä onko omaa lastaan suulle suukottaminen outoa vai ei. Eri perheissä on niin erilaiset tavat osoittaa läheisyyttä. (Mä olin huomaavinani kaksikin kuvaa, missä epäilty suukotti poikaansa. Toinen oli häistä)
debbie

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja debbie »

Eikö se riitä, että poliisi on vahvistanut, ettei nykyinen mies liity näihin tekoihin mitenkään?
Miksi poliisi sellaista sanoisi, jos ei olisi asiasta varma?
On aika epätodennäköistä, että kaksi ihmistä yhdessä harrastaisivat jälkeläistensä likvidoimista ja ruumiiden säilömistä. Vielä kun nämä tapaukset ovat ajalta ennen tätä nykyistä miestä.
Miehen kansallisuus ei tee hänestä a priori syyllistä mihinkään.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1793
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

debbie kirjoitti:Eikö se riitä, että poliisi on vahvistanut, ettei nykyinen mies liity näihin tekoihin mitenkään?
Miksi poliisi sellaista sanoisi, jos ei olisi asiasta varma?
On aika epätodennäköistä, että kaksi ihmistä yhdessä harrastaisivat jälkeläistensä likvidoimista ja ruumiiden säilömistä. Vielä kun nämä tapaukset ovat ajalta ennen tätä nykyistä miestä.
Miehen kansallisuus ei tee hänestä a priori syyllistä mihinkään.
Boldasin oleellisen. Nimenomaan, tuntuu ettei täällä osa lue uutisia lainkaan, vaan keksivät mitä järjettömämpiä teorioita pelkästään jonkun yksittäisen otsikon perusteella.
Turhauttavaa!
Vastaa Viestiin