Ärsyttävin mainos ikinä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Elisa alkoi yrityksenä mielessäni identifioitua noihin tomppeleihin, joten joka kerta kun sain laskun ja näin Elisan logon niin heti mieleen pamahti ne äijät. Ärsytti mainokset, ja sitä kautta koko niiden yrityskuva, jonka halusivat ihmisille välittää. Sen sijaan, että olisin jatkanut ärsyyntyneenä asiakkaana, päätin äänestää jaloillani. Ehkä se on naiivia. En tiedä.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Mulle kävi samoin sen Radiolinjan kanssa. (Eikös se ole entinen Elisa, liekö sama mainostoimisto edelleen käytössä, kun ei tunnu menevän oikein putkeen.) Minusta on ihan luonnollista, ettei halua ostaa/käyttää tuotetta, josta välittyy ärsyttävä mielikuva. Välillä ihmetyttää, kun mainoksiin käytetään niin valtavasti rahaa ja tuntuu, ettei mainosten vaikutuksia miettiessä nähdä metsää puilta. Nopeasti mieleen tulee ainakin Dove-jäätelö (kuka haluaa syödä, kun samannimistä saippuaa on ollut iät ajat) ja Siwan mainos, jossa roskis on täynnä Siwan muovikasseja. (=Siwan tuotteet ovat roskaa?)
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Laitetaan sitten samaan sarjaan tämä DNA:n uusi älyväläys. Mainos, jossa "limainen partiosetä" yrittää saada partiotyttöjä lähikontaktiin tai suusta-suuhun elvytykseen. DNA:n mokkula sitten pelastaa, koska sen avulla paljastuu että ollaankin lähellä kaupunkia ja sedän syömä sieni ei olekkaan myrkyllinen.

Ja tälle pitäisi ilmeisesti nauraa.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Harva on puhelinliittymään fyysisesti koukussa... Kuluttajalla ei ole oikein muuta mahdollisuutta kuin äänestää jaloillaan, jos joku nyppii. Jos nyppii oikein pahasti, pitää lähteä juosten :D Toki minullakin on tuotteita, joita en vaihtaisi toiseen vaikka mainostaminen olisi kuinka ala-arvoista. Otan kuitenkin mielelläni "jaloillani" kantaa silloin kun pystyn.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Huh onneksi ei oo TVtä niin ei moisia mainoksia tule nähtyä :lol:
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Olisi kiva kun tupakkaa ja viinaa saataisiin mainostaa vapaasti. Marlborolla olisi tietysti Mallumies ja Camelilla Camelmies. Mutta miten joku Smart mainostaisi tai L&M tai Pall Mall tai Chesterfield?

Viinaa saa sittenkin vissiin mainostaa kunhan ei hintaa mainita, ainakin joskus lehdissä ja TV:ssä näkyy Lignell&Piispasen liköörimainoksia. Altia ei vissiin omia tuotteita mainosta. Menekki ilmeisen hyvä ilmankin. :? :? :?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Malleri
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Elo 30, 2008 6:19 pm
Paikkakunta: Väli-Suomi

Viesti Kirjoittaja Malleri »

Mä VIHAAN sitä "peräpukama"-mainosta..! :x Siis sitä missä nuoren naisen takamuksen ylle on tatuoitu sana "peräpukamat" ja ukko, jolla on jotain ilmapalloja jossa lukee jotain peräpään vaivoista! Siis tyhmin mainos, mitä oon pitkään aikoihin nähny!!
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Miksi noita "maha jumissa"-mainoksia on nyt niin tuhottomasti ja ne kaikki on ihan helevetin ärsyttäviä??

"Tiina, viidettä kertaa kihloissa" on myös ihan äärettömän rasittava.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ajattelin, että kun kesä on loppunut niin se Jyväshyvän kaurakeksi (tai vastaava) mainos häipyisi, mutta ei.. Aina vain tulee. Eli se missä on se heinäukko, joka liikkuu ja se musiikki, voi aaaargh! Soi taas kerran päässä.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Jack the Ripper kirjoitti:Viinaa saa sittenkin vissiin mainostaa kunhan ei hintaa mainita,
Tiettyyn prosenttimäärään asti. En tiedä onko prosenttimäärä sama kuin alkon sivuilla, muistaakseni 22%.
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Clyde kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:Viinaa saa sittenkin vissiin mainostaa kunhan ei hintaa mainita,
Tiettyyn prosenttimäärään asti. En tiedä onko prosenttimäärä sama kuin alkon sivuilla, muistaakseni 22%.
Ja kellonaika rajoitus on myös, onkos se klo 21 vai 22 minkä jälkeen saa vasta alkoholia tv-mainoksissa näkyä.
"Yöperho on koteloitunut"
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Solmu kirjoitti:
Clyde kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:Viinaa saa sittenkin vissiin mainostaa kunhan ei hintaa mainita,
Tiettyyn prosenttimäärään asti. En tiedä onko prosenttimäärä sama kuin alkon sivuilla, muistaakseni 22%.
Ja kellonaika rajoitus on myös, onkos se klo 21 vai 22 minkä jälkeen saa vasta alkoholia tv-mainoksissa näkyä.
Eli mainostetaan aikaan, jolloin sitä ei saa myydä :roll: Onkohan tässä nyt syy, miksi asiakkaat sitten aamuisin roikkuvat janoisina myymälöiden ovenrivoissa odottelemassa ostoksille pääsyä?
Törkeää, sanoisin! Mielestäni ihmisten heikkouksiin ei saisi lainkaan vedota mainonnalla :twisted:
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Solmu kirjoitti:
Clyde kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:Viinaa saa sittenkin vissiin mainostaa kunhan ei hintaa mainita,
Tiettyyn prosenttimäärään asti. En tiedä onko prosenttimäärä sama kuin alkon sivuilla, muistaakseni 22%.
Ja kellonaika rajoitus on myös, onkos se klo 21 vai 22 minkä jälkeen saa vasta alkoholia tv-mainoksissa näkyä.
Viinaa ei saa mainostaa. Liköörejä (muistaakseni tohon 22 % asti juuri), sekä viinejä ja myös oluita, 21.00 jälkeen.
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Juliet Jones kirjoitti: Mielestäni ihmisten heikkouksiin ei saisi lainkaan vedota mainonnalla :twisted:
Siinä taisi sitten mennä ulos ikkunasta koko mainonta toimialana. Just heikkouksiinhan ne vetoaa aina (kateus, ylpeys, himo yms).
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Canal+ -mainos missä se vauhkoa esittävä nainen syöksyy pöydän ääreen hämmentynyttä näyttelevää miestä vastapäätä.

:evil: :evil: :evil:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Vastaa Viestiin